abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25200889
Ondertussen in Nederland:

1: Wordt Pim een kandidaat volksvertegenwoordiger vermoord om zijn mening
2: Wordt Theo Van Gogh om zijn mening vermoord
3: Moet kamerlid Ali haar leven doorbrengen op een legerbasis
4: Moet kamerlid Geert Wilders zijn leven doorbrengen in een cel
5: Wordt de vrouw van Hans Janmaat tot invalide gebombardeerd
6: Wordt het huis van Aad Costo, de oud minister van vreemdelingenzaken opgeblazen
7: Heeft Rita Verdonk permanent politiebewaking nodig
8: Mogen Barend en Van Dorp niet zeggen dat de Hells Angels een criminele organisatie zijn
9: Mogen ze ook niet zeggen dat een bepaalde supporters groep tuig is.
10: Mogen cameramensen van AT5 bedreigd en gemolesteerd worden omdat ze filmden bij een wedstrijd van Ajax 2
11: Mogen tot 2 keer toe bij de zelfde wedstrijd spelers van Feyenoord worden gemolesteerd
12: Is 1% van de straatrovers in Rotterdam autochtoon
13: Wordt de molesteerder van de inbreker vastgezet en gaat de inbreker vrijuit
14: In de grote steden is meer dan de helft van buitenlandse afkomst
15: Mag een Imam een vrouw geen hand geven
16: Mag een Marokkaanse man een doktor slaan omdat hij zijn vrouw een hand geeft
17: Mag 80% van de Marokkaanse en Turkse bevolking hun trouwpartner uit Turkije of Marokko halen
18: Is een rechter nog nooit ontslagen
19: Kan een rechter niet verantwoordelijk gehouden worden voor falen.
20: Worden onwenselijke invloeden zoals het afslaan van vrouwen omdat een geloof dat zegt toegestaan
21: Wordt uithuwelijking toegestaan
22: Wordt inteelt door de allochtone bevolking toegestaan.
23: Komen analfabeten(ander woord voor kanslozen) zo het land in
24: Zijn er in 2004 meer dan 100.000 kansvolle autochtonen vertrokken
25: daarvoor in de plaats kwamen voornamelijk 100.000 kanslozen allochten
26: Het emigratiecijfer is sterk aan het stijgen en wordt zeker nog versterkt in 2005 door de moord op Van Gogh
27: Worden 7000 veelplegers die verantwoordelijk voor de helft van de criminaliteit niet op water en brood gezet
28: Mag een dief kijken of hij kan insluipen zonder gevolgen
29: Wordt meer dan de helft van de criminaliteit gepleegd door allochtonen
30: Mag je zonder problemen een Plestijnse vlag dragen
31: Kan je geen levenslang stadionverbod krijgen zoals in Engeland.
32: Kan een bestuurder die veroordeeld is voor fraude gewoon weer bestuurder worden van een beursgenoteerde onderneming(zie Van der Eijden)
33: Zijn 250.000 illegalen omdat 800.000 uitkeringtrekkers niet willen werken.
34: 383 uitkeringtrekkers werden bereid gevonden in de kassen te gaan werken, voor de overige 799.617 had dit geen gevolgen voor hun uitkering
35: Wordt lacherig gedaan over iemand die met een mes op zoek is naar het huis van Balkende
36: Wordt Balkende door hele volksstammen toegewenst dat hij zijn been verliest.
37: Komen alleen mensen op de been voor een demonstratie als je ze een gratis treinkaartje aanbiedt.
38: In een grote stad(Utrecht) wordt 80% van de criminaliteit gepleegd door allochtonen
39: wonen er 1.000.000 moslims
40: wonen er 1.600.000 niet westerse allochtonen
41: In 2020 zal dit opgelopen zijn tot 2.000.000 moslims
42: In 2020 zal dit opgelopen zijn tot ongeveer 1.500.000 niet westerse allochtonen
43: Door emigratie en vergrijzing zal het aantal autochtonen kleiner zijn geworden in 2020.
44: zijn scholen maar 4 dagen in de week open
45: behoren de Nederlandse universiteiten niet tot de beste van de wereld.
46: Worden criminelen vertroeteld
47: En bejaarden vastgebonden en maar een keer in de week gewassen
48: Worden intensive Care afdelingen gesloten vanwege mismanagement
49: Heb je wachtlijsten van hier tot Tokyo
50: Is hard drugs gedoogd
51: heeft de politie als speerpunt bonnen uit te schrijven en niet criminaliteit op te lossen
52: Is de toevoerhaven van harddrugs voor Europa
53: worden asielzoekers die hun mond en ogen dichtnaaien als vorm van protest niet linea-recta teruggestuurd naar de rots waar ze onder vandaan kwamen
54: Worden criminelen asielzoekers niet direct teruggestuurd
55: Worden criminele mensen met een verblijfsvergunning niet terug gestuurd als de wet overtreden
56: wordt kinderbijslag uitgekeerd aan kinderen die niet in Nederland wonen
57: Worden uitkeringen uitgekeerd aan mensen die niet in Nederland wonen
58: Worden uitkeringen niet uitbetaalt op het niveau van het desbetreffende land
59: Wordt kinderbijslag gegeven aan niet bestaande kinderen
60: De wachttijd voor een huurhuis is minimaal 4 jaar
61: Ontslagregelingen zijn veel te inflexibel
62: Is een koophuis voor een starter bijna onbetaalbaar
63: betaal je in je leven ongeveer 70% directe belastingen(BTW, BPM, OZB en dergelijke tellen nog geen eens mee)
64: Betaal je 50% belasting op een nieuwe auto
65: Betaal je 400% belasting op brandstof.
66: Worden potentiele terroristen niet vastgezet, teruggestuurd of veroordeeld.
67: Een imam mag zeggen dat homo´s met hun kop naar beneden van een flatgebouw gegooid mogen worden
68: Wordt het hoogste gebouw van Rotterdam een moskee
69: Krijg je voor de meest nutteloze clubjes subsidie.
70: Betalen hele volkstammen 2% belasting door middel van bedreiging en intimidatie
71: Moet de ME regelmatig ingrijpen op kinderfeestjes
72: Als je je vriendin met een mes bewerkt en in de fik steekt, krijg je een paar jaar gevangenisstraf, ook al is het zeker dat het meisje in kwestie haar leven niet zeker is
73: Worden niet behandelbare TBS´ers toch weer de straat opgestuurd(onder het mom van, iedereen verdient een 2e kans, 3e kans, 4e kans etc)
74: TBS´ers mogen op proefverlof zonder begleiding
75: Niet teruggekomen TBS´ers worden niet actief opgespoord
76: Je mag geen foto ophangen van een veelpleger in je winkel
77: Veel supermarkten en winkels betalen een vermogen aan beveiliging
78: De criminaliteit is de laatste 45 jaar met 800% gestegen
79: Nederland is na Engeland het onveiligste Westerse land
80: Nederland moet altijd vooraan staan als er hulp gegeven moet worden ook al verdwijnt dit in de zakken van corupte regimes
81: Worden asielzoekers zonder (geldige)papieren niet linea recta teruggestuurd
82: Kan je in 3 jaar tijd 774 met de politie in aanmerking komen zonder dat je op water en brood wordt gezet.
83: kunnen hele wijken niet onderzocht worden zonder inzet van de ME
84: Worden door allochtonen criminelen verheerlijkt
85: Mag je feest vieren op straat als in NY en Washinghton 2800 mensen sterven.
86: Mag je tijdens een dodenherdenking met kranzen gaan voetballen
87: Als je verjaagd woordt door allochtonen buurtbewoners komt de burgermeester bij je op de koffie
88: Als iemand van je moskee een filmmaker ritueel slacht krijg je de premier op de koffie
89: Als je het niet eens bent met beleid van de overheid sluit je maar heel de A2 af in Maastricht
90: Als de overheid niet akkoord gaat met een belastingschijf van 2% klaag je de overheid aan.
91: Als een agent een verdachte doodschiet omdat diegene met een mes op de agent af komt wordt de agent gearresteerd en heb je vier dagen rellen in je stad
92: Als een agent een Marokkaan in Amsterdam doodschiet is het standaard de schuld van de agent.

Ik hoop niet dat deze topic dicht gaat, maar ik vermoed het wel onder het mom van vrijheid van meningsuiting
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25200985
En maar zeiken over allochtonen, maar zelf fatsoenlijk Nederlands typen, ho maar.....
Boo-fucking-hoo
pi_25201116
Als je niet tevreden bent over Nederland, ga dan maar in Argentinie wonen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_25201157
15. http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=103442

30. ?

37. Diezelfde mentaliteit zorgt ervoor dat veel van de 92 punten mogelijk zijn.

14, 25, 39 t/m 43. http://www.talendomein.nl/cdrom/9198.php

47. En gaat iedereen maar 1x per week (of minder) op bezoek bij oma / opa in het bejaardentehuis.

53. Iemand die de wanhoop nabij is dus, ik hoop voor jou dat je nooit in zo'n situatie terecht komt.

79.

81. Dus als die verbrand of gestolen of wat dan ook zijn, dan bekijk je het maar?

46 & 84. Sam Klepper, Klaas Bruinsma.. nuff said

85. Die jongens in Ede waren aan het feesten die dag en dat had niks met die aanslagen te maken. Dit heeft ook in de kranten gestaan (welliswaar op pagina 28, tussen de horoscopen en het weerbericht)

Ik wil eigenlijk al je punten wel beantwoorden, maar anders kom ik te laat voor mn werk. Wat ga jij doen vandaag?

[ Bericht 40% gewijzigd door kraskop op 22-02-2005 09:35:46 ]
pi_25201199
En in welke andere landen zal het veel beter zijn denk je?
  dinsdag 22 februari 2005 @ 09:16:47 #6
46468 corr
je moet lief zijn voor geiten
pi_25201233
LOL, het 'afslaan' van vrouwen (nr20). Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dat het motortje ermee ophoudt ofzo?
Verder niet zo zeuren.
pi_25201241
Slechts 92 punten om over te zeuren, Maradona? Ik had je hoger ingeschat.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_25201248
Maar wat is je boodschap TS? Je noemt immers voornamelijk excessen.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2005 09:19:53 ]
pi_25201598
en zo is het maar net
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 22 februari 2005 @ 10:20:23 #10
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25201906
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 09:04 schreef Mutant01 het volgende:
Die hou ik ff in file, Mutant, voor jouw en een paar anderen..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_25202029
Schopje naar KLB.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_25202043
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 10:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Die hou ik ff in file, Mutant, voor jouw en een paar anderen..
Hoezo voor mij?
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 februari 2005 @ 10:43:40 #13
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25202179
Ter meerdere eer en glorie van jouw..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_25202818
quote:
Zeker weten, ben ik ook meteen van die calvinistische kutmenaliteit af die in Nederland heerst. Jammer genoeg moeten mijn inkomsten voor het grootste gedeelte wel in Nederland verdient worden want het investering en ondernemingsklimaat zal in Nederland veel verder af glijden.
quote:
15. http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=103442Het verschil is dat Joden ons land mee hebben opgebouwd terwijl dat niet Westerse allochtonen alleen maar afbreken. We hebben dan ook een Joods-Christelijke cultuur in Nederland.
Joden hebben een toegevoegde waarde en leveren geen problemen op.

30. ? Palestina is geen land en een verzet en anti-Zionistisch symbool. Meer dan voldoende redenen om het te verbieden.

37. Diezelfde mentaliteit zorgt ervoor dat veel van de 92 punten mogelijk zijn.Bij arbeidsconflicten is het inderdaad postief, maar doordat iedereen ingedut is komen er nooit geen demonstraties meer zoals in andere landen

14, 25, 39 t/m 43. http://www.talendomein.nl/cdrom/9198.phpDe meerderheid moet zich aanpassen aan de minderheid?

47. En gaat iedereen maar 1x per week (of minder) op bezoek bij oma / opa in het bejaardentehuis.Je punt is?

53. Iemand die de wanhoop nabij is dus, ik hoop voor jou dat je nooit in zo'n situatie terecht komt.Protesteren mag, chanteren mag niet in een volwassen democratie. Zo iemand heeft het gewoon niet begrepen wat er in Nederland gevraagd wordt

79. 8)9 Is zo al zou jij het graag ridculiseren

81. Dus als die verbrand of gestolen of wat dan ook zijn, dan bekijk je het maar?Ik kom een land ook niet binnen zonder geldige papieren

46 & 84. Sam Klepper, Klaas Bruinsma.. nuff said Door wie werd Bruinsma en Klepper verheerlijkt? 46 ging over het feit dat als een gevangenis een hotel zou zijn, het minimaal 100 euro per nacht zou kosten.

85. Die jongens in Ede waren aan het feesten die dag en dat had niks met die aanslagen te maken. Dit heeft ook in de kranten gestaan (welliswaar op pagina 28, tussen de horoscopen en het weerbericht)Ga je het ontkennen?
quote:
Ik wil eigenlijk al je punten wel beantwoorden, maar anders kom ik te laat voor mn werk. Wat ga jij doen vandaag?
Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest in Eindhoven(en zelfs een paar autochtone patienten gezien, dat is al redelijk bijzonder) naar school geweest en ik moet vandaag naar de bank. Verder ga ik een filmpje kijken, wat internetten, FM spelen en naar PSV toe

Ik hoop dat je ook op de andere punten reageert

[ Bericht 1% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 22-02-2005 11:38:47 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25203359
ik ben het eens met ts tis gewoon kut hier en ik vertik het om te vertrekken
pi_25203567
Eensch. Nederland is in een rap tempo aan het verpauperen. Een werk-mentaliteit is nauwelijks te bespeuren onder de bevolking. En als JP zegt dat men meer moet gaan werken, worden ze boos. Ondertussen is een groot deel van de jeugd totaal kansloos en het spoor bijster, dit hebben wij voornamelijk te danken aan hun ouders, maar die geven uiteraard niet thuis.

De reputatie van Nederland als hardwerkend land met een kenniseconomie is al lang ten grabbel gegooid... De mensen zijn te lui om maar een vinger uit te steken tegenwoordig, maar ondertussen wel vooraan staan als er hypocriet een stille tocht gehouden moet worden, om het geweten te sussen, of, als we de nog meer hypocriete FNV weer eens in een kansloos punt moeten steunen. Bah! Maar ga vooral zo door, mensen.

Fuck y'all in Nederland, ik ben hier weg zodra ik kan!
"Cry 'havoc,' and let slip the dogs of war."
pi_25203959
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 12:24 schreef Reflex het volgende:

Fuck y'all in Nederland, ik ben hier weg zodra ik kan!
En waar ga je heen dan? In welk land is het zoveel beter dan in Nederland?

Ik ben voor (mijn werk) regelmatig in andere Europese landen geweest en ik zie nergens dat het in die landen zoveel beter is dan in Nederland.
Dus als jij ergens het utopia weet te vinden, dan hoor ik het graag.

[ Bericht 1% gewijzigd door calvobbes op 22-02-2005 13:04:58 ]
pi_25204074
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 09:04 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom zou ik hier weg moeten gaan, het is nog steeds het land van de nederlanders.
pi_25204251
92 redenen waarom ik zodra ik klaar ben met mijn school niet meer in Nederland woon.
pi_25204268
Gelukkig kunnen we nog altijd goed klagen, want daarmee helpen we nederland immers vooruit!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_25204280
Je kan het ook de vinger op de gevoelige snaar leggen noemen.

Maar welke van de 92 punten heb ik concreet invloed op?
pi_25204322
Ik geloof dat we in nederland eigenlijk maar weinig recht op klagen hebben, eerlijk gezegd. Als er nu eens wat positiefs gezegd werd, misschien dat de mensen daar dan eens naar kijken ipv alleen maar te zeiken...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_25204338
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 13:48 schreef SC8fan het volgende:
92 redenen waarom ik zodra ik klaar ben met mijn school niet meer in Nederland woon.
En naar welk land dat zoveel beter is, ga je dan heen?

Wel lekker roepen dat Nederland zo kut is en je weg wilt, maar geen idee hebben hoe het er in andere landen aan toe gaat....
pi_25204371
quote:
Ik geloof dat we in nederland eigenlijk maar weinig recht op klagen hebben, eerlijk gezegd. Als er nu eens wat positiefs gezegd werd, misschien dat de mensen daar dan eens naar kijken ipv alleen maar te zeiken...
Zo positief is het allemaal niet. Nederland is behoorlijk ziek namelijk. Een democratie en veiligheid van meningsuiting en persvrijheid is er niet meer in iedergeval.
pi_25204495
En dan nog geldt dat het niet zo is dat omdat het in andere landen wellicht slechter zou zijn, wij niet zouden mogen klagen. Je mag altijd streven naar iets beters, ook als jouw buurman (of verre vriend) dit niet doet.

En Amerika is voor mij vooralsnog het einddoel. Hoewel veel mensen het daar waarsch. niet mee eens zijn, maar dat is niet het punt van de discussie.
"Cry 'havoc,' and let slip the dogs of war."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')