abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 december 2004 @ 21:40:09 #151
3542 Gia
User under construction
pi_24206618
Wat was dat weer een overheerlijk konijntje.
pi_24208103
Voor het eerst in mijn leven heb ik kalkoen op! en het was echt lekker!

herten- en wildzwijn carpacio

gevulde kalkoen met groenten en aardappel garnituur

en iets met bitterkoekjes na
Baby make your move !!!
  maandag 27 december 2004 @ 11:36:45 #153
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_24232573
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 09:23 schreef kleinmeiske het volgende:
Hmmm, ik hou het wel erg basic: zaterdag bruine bonensoep maken (maar da's dan wel de extra supergevulde versie van m'n vriend) en zondag frietjes bakken ... We hebben het een beetje te druk voor kerst...

Maar wel 's avonds het kacheltje aan, kaarsjes aan, toastjes erbij en saampjes op de bank!
Ik ben dus gewoon gefopt door m'n mannetje ... zaterdagavond de hele avond gespendeerd aan een super-de-luxe diner dansant! Had zondag nog geeneens zin in de soep ...
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_24233647
quote:
Op maandag 27 december 2004 11:36 schreef kleinmeiske het volgende:
Ik ben dus gewoon gefopt door m'n mannetje ... zaterdagavond de hele avond gespendeerd aan een super-de-luxe diner dansant! Had zondag nog geeneens zin in de soep ...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_24251940
quote:
Op donderdag 25 november 2004 13:32 schreef Dymphy het volgende:
1e kerstdag thuis, samen met vriendlief... misschien (vegetarische) sushi maken.
2e kerstdag thuis, samen met vriendlief, mijn moeder en haar partner naar een Thais restaurant.

Dit is het eerste jaar dat we (heerlijk) thuis zijn met de kerstdagen. Hoewel we graag koken, hebben we besloten dat er dit jaar, tenminste één kerstdag, voor ons gekookt wordt. Daarbij hebben we geen zin in de afwas!! (we hebben nl. geen afwasmachine)
Vanwege ziekte schoonvader is het geworden:

Kerstavond bij schoonouders:
(- runderbouillon)
- macaroni, (vlees), mozzarella-sticks, geraspte knolselderij, sperzieboontjes, maīs

1e kerstdag: bij mijn moeder en haar partner... m.n. restjes opgewarmd van kerstavond:
- camembert in krokant jasje met cranberrysaus
- groentesoep
- aardappelgratin, frites, asperges, sperziebonen, spruitjes, witte bonen in tomatensaus, broccoli, erwten en wortelen, peertjes, perziken, veldsla, gemengde sla, (rollade), (beenham), champignonroomsaus, roomsaus.
- ijstaart met slagroom

2e kerstdag thuis, samen met vriendlief, mijn moeder en haar partner, mijn broer en zijn vriendin naar een Indonesisch restaurant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')