quote:
Op donderdag 25 november 2004 13:32 schreef Dymphy het volgende:1e kerstdag thuis, samen met vriendlief... misschien (vegetarische) sushi maken.
2e kerstdag thuis, samen met vriendlief, mijn moeder en haar partner naar een Thais restaurant.
Dit is het eerste jaar dat we (heerlijk) thuis zijn met de kerstdagen. Hoewel we graag koken, hebben we besloten dat er dit jaar, tenminste één kerstdag, voor ons gekookt wordt. Daarbij hebben we geen zin in de afwas!! (we hebben nl. geen afwasmachine)
Vanwege ziekte schoonvader is het geworden:
Kerstavond bij schoonouders:
(- runderbouillon)
- macaroni, (vlees), mozzarella-sticks, geraspte knolselderij, sperzieboontjes, maīs
1e kerstdag: bij mijn moeder en haar partner... m.n. restjes opgewarmd van kerstavond:
- camembert in krokant jasje met cranberrysaus
- groentesoep
- aardappelgratin, frites, asperges, sperziebonen, spruitjes, witte bonen in tomatensaus, broccoli, erwten en wortelen, peertjes, perziken, veldsla, gemengde sla, (rollade), (beenham), champignonroomsaus, roomsaus.
- ijstaart met slagroom
2e kerstdag thuis, samen met vriendlief, mijn moeder en haar partner, mijn broer en zijn vriendin naar een Indonesisch restaurant.