Maar het zijn er 7.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
5 mensen is ook een overzichtelijk aantal
Nou ja zo gek is dat niet. De Middelandse zee is om de hoekquote:Op donderdag 25 november 2004 12:00 schreef Drive-r het volgende:
vooraf oesters (kun je gek genoeg fantastisch krijgen in Franse Alpen, idioot eigenlijk),
Ja, minimaal 600 km om de hoek? Kan me niet echt aan de indruk ontrekken dat dat niet heel dichtbij is... Verder komen de oesters voornamelijk van de westkust van Frankrijk... Maar met kerst staan er hier overal stalletjes oesters, Fransen eten zich dan een slag in de rondte aan oesters?quote:Op donderdag 25 november 2004 12:12 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Nou ja zo gek is dat niet. De Middelandse zee is om de hoek
Kerstavondquote:Op donderdag 25 november 2004 12:23 schreef ParanoidEv het volgende:
1e kerstdag semi-verplicht naar schoonfamilie, dus geen idee
2e kerstdag thuis een prefeb gevulde kalkoen ofzo.
Saai dus.
Ik wil geen kerst meer
Het topic heette eerst anders.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:35 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Kerstavond
Schoonmoeder
Eerste Kerstdag
Eigen Pa en Ma
Tweede Kerstdag
Schoonvader
Dus hoe zo koken?![]()
![]()
Voor een leek klinkt dit spannend, maar het is wel een beetje standaard Chinees maaltje voor speciale dagen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:39 schreef Ashram het volgende:
Gewoon Chinees denk ik. Na het werken hebben we gewoon weinig zin om nog teveel tijd te verspillen aan koken.
- Zwaluwnestjessoep of Haaivinnensoep (ik verkies zwaluwnestjes)
- Gesneden abalone op Kai-Choi (das een zeevrucht samen met een Chinese groente)
- Chinese paddestoelen met gedroogde st-Jacobsschelpen
- nog wat lekkers maar weet nog niet precies wat.
Dit duurt maar eventjes om klaar te maken behalve zwaluwnestjes. Voorbereidingen voor deze beginnen de dag ervoor.
Ghiiii, nee hoor nee, ik bedoel de mensen die in dit topic reageerden. Ik had dit topic geopend in de hoop dat mensen lekker uit zouden pakken bij hun kerstdiner, zodat ik kon kijken of er een idee bij zit voor mijn kerstdiner. Maar iedereen reageert alsof hij/zij helemaal geen zin heeft in kerst en al helemaal niet om moeite te doen voor het eten.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:04 schreef kissa het volgende:
" Wat doet iedereen sober! Is dat gebruikelijk bij jullie? "
Ik weet niet wat je bedoelt met "jullie"? De Nederlander?
quote:Op maandag 29 november 2004 21:46 schreef Stiemie het volgende:
een salade van Jamie Oliver met creme fraiche en buffelmozzarella
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |