quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
leuk rokje heeft ze aan
Ok, dat doet maar tegenwoordig. Niet eens een belletje.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
DWHN begint om 21.35. Is veranderd om een of andere reden.
Junk oké, maar Randstad-argument?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:17 schreef N.icka het volgende:
Ik ben geen junk , en ik woon niet in de randstad![]()
't rokje op zich is leuk ja. Helaas de persoon die dat aanheeft absoluut niet. Totaal onknapquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
leuk rokje heeft ze aan
't Ligt eraan hoe dat gedaan wordt. Ik vind 't fout om een camera zo ver mogelijk in te zoomen op een zo zielig mogelijk kijkend kind. En dat gebeurde in het begin van de uitzending wel.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is sentimenteel per definitie fout? Ik hou er eigenlijk wel van op zijn tijd.
zak over de kop vlag in de handquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't rokje op zich is leuk ja. Helaas de persoon die dat aanheeft absoluut niet. Totaal onknap.
Mhaow ze heeft andere kwaliteiten (geen seksuele opmerking).quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't rokje op zich is leuk ja. Helaas de persoon die dat aanheeft absoluut niet. Totaal onknap.
Zij kan niet presenteren. Beheerst 't gewoon niet.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:Claudia
de
Breij
.
Juist.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:22 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zij kan niet presenteren. Beheerst 't gewoon niet.
"Tot aan het randje, Edgar"quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:23 schreef N.icka het volgende:
Sinterklaas................. Nu nog wachten op Storm![]()
aangzien Qlimax daar nu aan de gang zou moeten zijn.....quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Same here. Ik kijk het sinds tijden weer eens, aangezien er ook een optreden schijnt te zijn in het Gelredome van mijn oude school
Dat brengt nu eenmaal geld in het laatje... Mensen geven alleen geld als ze ellende te zien krijgen. Is bevestigd door onderzoek. Hoe erger het plaatje, hoe meer geld mensen geven...quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Ligt eraan hoe dat gedaan wordt. Ik vind 't fout om een camera zo ver mogelijk in te zoomen op een zo zielig mogelijk kijkend kind. En dat gebeurde in het begin van de uitzending wel.
Die zijn beiden vandaag:quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:25 schreef Leviathan23 het volgende:
Insinuereert men nu bij kopspijkers dat die optredens live zijn?
[..]
aangzien Qlimax daar nu aan de gang zou moeten zijn.....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |