quote:Op donderdag 25 november 2004 00:47 schreef tong80 het volgende:
De gouden aids medaille misschien, voor de HIVer die het langst overleefd ?
Isquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:Claudia
de
Breij
.
Dan mis je de helft van DWHNquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:13 schreef pberends het volgende:
Lijkt me weinig aan. Ik ga om 21.35 wel DWHN kijken. Kopspijkers ook natuurlijk, maar ik schakel meteen over naar DWHN als het begint.
quote:Op donderdag 25 november 2004 00:47 schreef tong80 het volgende:
De gouden aids medaille misschien, voor de HIVer die het langst overleefd ?
Same here. Ik kijk het sinds tijden weer eens, aangezien er ook een optreden schijnt te zijn in het Gelredome van mijn oude schoolquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:13 schreef pberends het volgende:
Lijkt me weinig aan. Ik ga om 21.35 wel DWHN kijken. Kopspijkers ook natuurlijk, maar ik schakel meteen over naar DWHN als het begint.
DWHN begint om 21.35. Is veranderd om een of andere reden.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan mis je de helft van DWHN
leuk rokje heeft ze aanquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:Claudia
de
Breij
.
Ben benieuwd hoeveel miljarden euro's de grens over worden gesluisd door Spijkerman door deze uitzending aan donaties. Bedankt voor de extra werkeloosheid Spijkermanquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik voel al dat 't een sentimentele uitzending wordt.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
leuk rokje heeft ze aan
Ok, dat doet maar tegenwoordig. Niet eens een belletje.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
DWHN begint om 21.35. Is veranderd om een of andere reden.
Junk oké, maar Randstad-argument?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:17 schreef N.icka het volgende:
Ik ben geen junk , en ik woon niet in de randstad![]()
't rokje op zich is leuk ja. Helaas de persoon die dat aanheeft absoluut niet. Totaal onknapquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
leuk rokje heeft ze aan
't Ligt eraan hoe dat gedaan wordt. Ik vind 't fout om een camera zo ver mogelijk in te zoomen op een zo zielig mogelijk kijkend kind. En dat gebeurde in het begin van de uitzending wel.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is sentimenteel per definitie fout? Ik hou er eigenlijk wel van op zijn tijd.
zak over de kop vlag in de handquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't rokje op zich is leuk ja. Helaas de persoon die dat aanheeft absoluut niet. Totaal onknap.
Mhaow ze heeft andere kwaliteiten (geen seksuele opmerking).quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't rokje op zich is leuk ja. Helaas de persoon die dat aanheeft absoluut niet. Totaal onknap.
Zij kan niet presenteren. Beheerst 't gewoon niet.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:Claudia
de
Breij
.
Juist.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:22 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zij kan niet presenteren. Beheerst 't gewoon niet.
"Tot aan het randje, Edgar"quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:23 schreef N.icka het volgende:
Sinterklaas................. Nu nog wachten op Storm![]()
aangzien Qlimax daar nu aan de gang zou moeten zijn.....quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Same here. Ik kijk het sinds tijden weer eens, aangezien er ook een optreden schijnt te zijn in het Gelredome van mijn oude school
Dat brengt nu eenmaal geld in het laatje... Mensen geven alleen geld als ze ellende te zien krijgen. Is bevestigd door onderzoek. Hoe erger het plaatje, hoe meer geld mensen geven...quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Ligt eraan hoe dat gedaan wordt. Ik vind 't fout om een camera zo ver mogelijk in te zoomen op een zo zielig mogelijk kijkend kind. En dat gebeurde in het begin van de uitzending wel.
Die zijn beiden vandaag:quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:25 schreef Leviathan23 het volgende:
Insinuereert men nu bij kopspijkers dat die optredens live zijn?
[..]
aangzien Qlimax daar nu aan de gang zou moeten zijn.....![]()
Of is het aids in het algemeen?quote:GDP - per capita:
purchasing power parity - $10,700 (2003 est.)
Soort van is het aidsprobleem minder erg dan het voedselprobleem idd.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:29 schreef tong80 het volgende:
14 miljoen valt nog mee.
Er gaan elke minuut 5 kinderen dood door gebrek aan voedsel.
Zuid-Afrika heeft een GDP van 4.110 dollar, aldus The Economist World in 2005. En dat is alleen Zuid-Afrika. Afrika in het algemeen ligt lager.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:29 schreef pberends het volgende:
Waarom moeten wij Zuid-Afrika eigenlijk helpen terwijl hun GDP boven het wereldgemiddelde zit?
[..]
Of is het aids in het algemeen?
ik denk niet dat Q-Dance om 20.30u nog eens gaat beginnen met opbouwenquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Natuurlijk zijn die optredens niet live, want het gebeuren in het Gelredome is om 20:30 afgelopen. Maar het waren wel live-optredens.
Jij had gehoopt dat de echte Sinterklaas zou springen?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:30 schreef MrData het volgende:
Een neppe Sinterklaas die uit een bakje gaat bungie-jumpen. Nou, leuk.
Ho ho , dat is wel de echte Sinterklaas hoorquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:30 schreef MrData het volgende:
God wat een onzin bedel-uitzending, nu al. Een neppe Sinterklaas die uit een bakje gaat bungie-jumpen. Nou, leuk. .
Het gaat niet om GDP, maar met name om lokale koopkracht. Dat is relevanter. Volgens CIA hebben ze boven de 10.000$ lokale koopkracht. Hoger dan de 8.200$ normale lokale koopkracht.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zuid-Afrika heeft een GDP van 4.110 dollar, aldus The Economist World in 2005. En dat is alleen Zuid-Afrika. Afrika in het algemeen ligt lager.
neenquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Het-is-niet-bepaald-grappig![]()
1 keer om klisma-grap gelachen. Voor de rest was het liedje weer barslecht. Nog een uur en DWHN begint.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Het-is-niet-bepaald-grappig![]()
Het leek mij meer op een kerel van in de 20, met een zware stem, in een afgeragd Sinterklaas kostuum. Maar het kan nog leuk worden als er iets fout gaat met het bungie-touwquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:34 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ho ho , dat is wel de echte Sinterklaas hoor![]()
Ik denk niet dat ik dit nog een uur volhoud.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:37 schreef pberends het volgende:
[..]
1 keer om klisma-grap gelachen. Voor de rest was het liedje weer barslecht. Nog een uur en DWHN begint.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
poeh poeh. 14.100 hele euro's.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
poeh poeh. 14.100 hele euro's.
Ja, tis wel saai.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dit nog een uur volhoud.
nouja, 31 dan.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
34 uur
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wendy![]()
![]()
genitaliteitquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik bespeur enige genialiteit bij de vertaling "lipjes uit elkaar".![]()
Hoeveel ???quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:40 schreef pberends het volgende:
De Nederlandse overheid geeft aan ontwikkelingshulp:
3.800,000 miljoen euro
Is dat zo? Lekker boeiende fout dan, doet elke nieuwslezer wel is.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
nouja, 31 dan.
maar dat corrigeert ie later.
Grappig
3,8 miljard, 3.800 miljoen, 3.800.000.000 euro per jaar. 250 euro per jaar per inwoner.quote:
Ik heb dat journaal toevallig gezien en idd corrigeert ie datquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Is dat zo? Lekker boeiende fout dan, doet elke nieuwslezer wel is.
Klopt. Over een paar dagen zijn ze weer onlinequote:Op zaterdag 27 november 2004 20:48 schreef -Hans- het volgende:
Roel ik krijg een 403 als ik op de link | Foto's: Ierland | Oost-Europa | klik!![]()
Ik weet ook niet waarom zij het doet.. Laat haar lekker DJ en Vara laat doen.. wel leuk rokjequote:Op zaterdag 27 november 2004 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Claudia, tieft toch gewoon op zeg.
Alleen VARA laat alsjeblieft. Dan kijk ik toch niet.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:50 schreef Cornerman het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom zij het doet.. Laat haar lekker DJ en Vara laat doen.. wel leuk rokje![]()
YO, dan probeer ik het dan nog wel even.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt. Over een paar dagen zijn ze weer online.
Ik denk om nepfiguren eruit te filteren. Maar het inderdaad sneu.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind 't ook schandalig dat je geld moet betalen als je wil bellen. Waarom?
Inderdaad, totaal nutteloos. Jij bent best een heerlijk figuur, je hebt goede intellectuele capaciteiten.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tsja, zolang mannen daar in Afrika blijven denken dat het heel goed is om een meid zonder condoom tot bloedens toe te ontmaagden kun je nog 400.000 van dit soort uitzendingen maken.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Weten ze het op school"
"Nee"
Ze weten het na vanavond vast nog steeds niet.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad, totaal nutteloos. Jij bent best een heerlijk figuur, je hebt goede intellectuele capaciteiten.
Tering zei ik dat tegen een mod, dat wist ik niet eens.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Afgelopen decennia nooit. Het is alleen maar meer geworden omdat dit gekoppeld is aan een percentage (0,8%) van het bbp.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:56 schreef tong80 het volgende:
Hoeveel is er bezuinigd op de ontwikkelingshulp ?
Wat is er mis met haar?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Claudia, tieft toch gewoon op zeg.
Joh,quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Weten ze het op school"
"Nee"
Ze weten het na vanavond vast nog steeds niet.
HAHA.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Tering zei ik dat tegen een mod, dat wist ik niet eens.
Ja, ik heb ook altijd zoiets van laat die rijken wat doen ipv de lage- of middenklasse. Die zijn altijd de lul bij goede doelen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als we nou es de bovenste vijftig namen uit de Quote500 bellen. Volgens mij heb je na één telefoontje al meer geld bij elkaar dan in een half uur Kopspijkers.
Zulke intelligente uitspraken verwacht je niet snel van mods.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
HAHA.
Ik ben nog wel zo blauw.
Alles. Vooral haar zogenaamd grappige gedrag. Ik ben blij dat ik doordeweeks pauze heb tussen 12 en 2. Scheelt weer een hallfuur naar die muts luisterenquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:57 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Wat is er mis met haar?
Heb je msn, schatje?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is die Margreet Dolman vermoeiend zeg.
Niet dat, dat zo moeilijk isquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:00 schreef pberends het volgende:
De imitatie van Verbaan is een stuk mooier dan de echte.
Ik vind Georgina behoorlijk eng, en helemaal niet lekker. Doet me teveel denken aan een kind van 12.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:02 schreef Cornerman het volgende:
[..]
Niet dat, dat zo moeilijk is![]()
Helemaal mee eens..!!quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind Georgina behoorlijk eng, en helemaal niet lekker. Doe me teveel denken aan een kind van 12.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:04 schreef Cornerman het volgende:
[..]
Helemaal mee eens..!!![]()
LOLquote:1989-07-31
Het is voor hem maar te hopen dat er genoeg geld opgehaald wordt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:34 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ho ho , dat is wel de echte Sinterklaas hoor![]()
Inderdaad, daarvoor kijk ik het journaal wel.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:05 schreef NorthernStar het volgende:
Goh leuk, denk je even kopspijkers te kijken moet je weer geconfronteerd worden met de wereldse ellende.
Nee, want er was nog een uurtje over waarin eens over iets anders gelult werd.
Dat stukje aan de bar was wel leuk net. Die Georgina was goed.
Iemand moet ff zeggen als DWHN begint, anders vergeet ik het zowaar nog.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:06 schreef -Hans- het volgende:
Nog 30 min dan Dit was het Nieuws, gelukkig maar want dit is niet om aan te zien.
Ouder dan 12 jaar.. Liever welquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:06 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
LOL
Val je op nog ouder dan?
maar ze zijn wel de doelgroep waarvoor de mensen optreden zodat ze hun plaatjes kunnen pluggenquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die 12-jarigen in het gelredome hebben ook gigantisch veel te besteden ...
Owja, dan is tenminste nog iemand die iets aan deze avond iets overhoudt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:12 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
maar ze zijn wel de doelgroep waarvoor de mensen optreden zodat ze hun plaatjes kunnen pluggen
Inderdaad, TMF moet zich er is een keer buitenhouden. Zometeen komt Metal Pedo ook nog aan bod.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:10 schreef A.l.e.x het volgende:
tooske![]()
![]()
+quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:Lodewijk
de
Kwaal
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:Lodewijk
de
Kwaal
Jup, ik nu ook.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:11 schreef N.icka het volgende:
Ik ben al afgehaakt wat een flut uitzending
Weet je nou nog niet dat moei-lij-ke woorden door Nederlandse vertalers worden versimpeld?quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
"pandamic" zegt ie. Dat is veel groter dan epidemie, waarmee het vertaald wordt.
pandemie bekt wel lekkerder dan epidemiequote:Op zaterdag 27 november 2004 21:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je nou nog niet dat moei-lij-ke woorden door Nederlandse vertalers worden versimpeld?
Als ik dat roep zegt iedereen altijd dat het te maken heeft met de lengte van woorden, maar veel verschil in lengte tussen epidemie of pandemie is er niet echt hè.
Hehehe. Nee iddquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je nou nog niet dat moei-lij-ke woorden door Nederlandse vertalers worden versimpeld?
Als ik dat roep zegt iedereen altijd dat het te maken heeft met de lengte van woorden, maar veel verschil in lengte tussen epidemie of pandemie is er niet echt hè.
Behalve als er AIDS voorstaat.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:16 schreef Isabeau het volgende:
veel verschil in lengte tussen epidemie of pandemie is er niet echt hè.
Maar ze denken alvast voor de domme Nederlandertjes: dat woord zullen ze wel niet begrijpen...quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:17 schreef Bullpit het volgende:
pandemie bekt wel lekkerder dan epidemie
Dat is toch ook zo ?quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ze denken alvast voor de domme Nederlandertjes: dat woord zullen ze wel niet begrijpen...
IDDquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:22 schreef tong80 het volgende:
Een voorlichtster die in Afrika zonder condoom neukt.
Juistquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:23 schreef NorthernStar het volgende:
Dooeeeg!! Tief nou maar weer op naar Afrika om je daar lekker te laten uitwonen!
Onder de 10 miljoen is een lachertje voor een programma dat bijna 3 miljoen kijkers trekt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
310.000 euro. Het is toch werkelijk om te huilen.
Ja gooi er even SM in.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:25 schreef Arcee het volgende:
Toe maar, jongens, sla jezelf maar op de borst.
Zolang 't maar met condoom is, Tong.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:26 schreef tong80 het volgende:
Ja gooi er even SM in.
Ow?quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
't Is makkelijker om een oorlog te stoppen
Groningen kan Nedved betalenquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nedved die tegen Feyenoord scoort in het shirt van Groningen?
Als iedereen z'n wapens neerlegt, vallen er onmiddellijk geen doden meer.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:28 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ow?
Of Jack moet wat beter opletten as usualquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Groningen kan Nedved betalen
Zo praat je niet over damesquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
die geile blonde aids doos, komt die nog terug?? jammer dat die niet in het spel zit! ik zie het heemaal voor me dat ze zich laat palen, lekker borsten had ze ook!
Nee, die ligt alweer met Mashudu en Bandele te empoweren.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
die geile blonde aids doos, komt die nog terug?? jammer dat die niet in het spel zit! ik zie het heemaal voor me dat ze zich laat palen, lekker borsten had ze ook!
kijk, het ergste is dat je dit ook nog waarschijnlijk meent.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee, die ligt alweer met Mashudu en Bandele te empoweren.
Een beetje respect zou je niet misstaan.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:33 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
kijk, het ergste is dat je dit ook nog waarschijnlijk meent.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:35 schreef -DailaLama- het volgende:
Hiv hiv hoera!
Dit was het nieuws!
Ik heb best repect voor haar hoor, wees maar niet bang.. Maar ze zag er gewoon lekker uit en ze was niet zo slim bezig met haar meerdere onbeschermde sexcontacten daar en dat als voorlichtsters!! vandaar mijn reactie.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:34 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Een beetje respect zou je niet misstaan.
* zapt naar NED2quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:37 schreef -Hans- het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!! ===> DWHN BEGINT<=== !!!!!!!!!!!!!!!!
Zou je haar echt willen "palen" terwijl je weet dat ze onbeschermde sex heeft gehad?quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb best repect voor haar hoor, wees maar niet bang.. Maar ze zag er gewoon lekker uit en ze was niet zo slim bezig met haar meerdere onbeschermde sexcontacten daar en dat als voorlichtsters!! vandaar mijn reactie.
En daar hebben ze Prem.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:37 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:25 schreef NightH4wk het volgende:
Heeft Jack eindelijk aids?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:37 schreef -Hans- het volgende:
Jezus, jij hebt zeker zelf geen vriend(in)?quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nepgeorgina heeft heel erg lekkere borsten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zeeekerrrquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ah, dus we betalen het uiteindelijk toch zelf.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de helft is van het ministerie van ontwikkelingssamenwerking, er kwam nog een stuk van dat dance event.. de opvbrengs van het cvaalcenter was vierhondertnogwatduizend
iets teveel van het goedequote:Op zaterdag 27 november 2004 21:53 schreef Bullpit het volgende:
prem is op beide netten nu
Volgens mij was het de bedoeling dat het hoerig leek ...quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:23 schreef pberends het volgende:
Deze kutuitzending geef ik een 2,0.
Aan de kijkcijfers van gister te zien had ik gelijk:quote:Op zondag 28 november 2004 00:03 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 november 2004 12:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik hou niet zo van dat soort acties, ik heb liever dat mensen gewoon zelf bepalen waar ze wat aan geven ipv opgedrongen worden door zo'n uitzending. Ik denk dat veel mensen er zo over denken. Er word je een schuldgevoel aangepraat als je niks geeft, terwijl ik gewoon zelf mijn goede doelen wil uitkiezen. wat is het gemiddelde, 470.000 euro in het callcenter, dus zon 25 eurocent per kijker gemiddeld.
Ik vond dat ook slecht. Ook de manier waarop Claudia de Breij in de camera kijkt bij het maken van zulke grappen ... kan ik erg slecht tegen.quote:Op zondag 28 november 2004 00:51 schreef Reticulin het volgende:
ligt t nou aan mij of wringt 't een beetje om net te doen alsof freddy mercury nog leeft (ook al ging t "niet zo goed met 'm") als je een uitzending over aids maakt?
Allerlei goede doelen zijn algemeen bekend.quote:Op zondag 28 november 2004 13:15 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Wat een rare argumentatie.
Als ze dit soort programma's niet zouden doen, zou niemand wat af weten van goede doelen.
Hoe denk je dat dat komtquote:Op zondag 28 november 2004 13:49 schreef pberends het volgende:
Allerlei goede doelen zijn algemeen bekend.
Door die ranzige spam die ik van ze binnenkrijg.quote:Op zondag 28 november 2004 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe denk je dat dat komt
quote:Op zondag 28 november 2004 16:10 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/48788#1723901![]()
![]()
![]()
![]()
Titel moet alleen nog veranderd worden, die titel slaat natuurlijk nergens op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |