Of ik niets beters te doen hebquote:Op woensdag 24 november 2004 21:23 schreef Deetch het volgende:
Maar verder ga ik geen hints geven. Dutch, Reiziger, Rosstek enz. moeten vanaaf ook iets te doen hebben
Ik moest overwerken, dus ik was druk genoeg. (tvp)quote:Op woensdag 24 november 2004 21:23 schreef Deetch het volgende:
Extra info uit vorige topic gegeven door Vanderdonk
Maar verder ga ik geen hints geven. Dutch, Reiziger, Rosstek enz. moeten vanaaf ook iets te doen hebben
* treinreiziger heeft al dit topic geopend en laat graag wat steden open om andere ook de kans te gevenquote:Maar verder ga ik geen hints geven. Dutch, Reiziger, Rosstek enz. moeten vanaaf ook iets te doen hebben
Poeh... knap herkent hoor!!!quote:Op donderdag 25 november 2004 16:08 schreef middagdutje het volgende:
Die laatste foto staat volgens mij in Lüdenscheid, Duitsland
Na wat zoekwerk blijkt hier een deel van de eerste foto te staan.
* Golfen gaat op zoek naar een nieuwe
Resultaten 261 - 280 van circa 2.160.000 voor hotel (0,40 seconden)quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:52 schreef treinreiziger het volgende:
Hint #1:
Met het zoeken op hotel zit men op het juiste spoor!
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:30 schreef foton het volgende:
Het is Mirny, Rusland denk ik
Deze lijkt er erg veel op.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:17 schreef Porto het volgende:
[..]
Hmm Mirny klopt niet, kon je link niet checken die werkt niet meer.. en nog erger kon zo snel ff Mirny niet vinden op een kaart, dus ik kan je ook niet vertellen of je het naar het westen of oosten moet zoeken.. (beetje weinig tijd hier op me werk)![]()
quote:
Hmmm... Volgens mij heet die stad Сковородино/ Skovorodino en geen Never.quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:23 schreef Porto het volgende:
En hint#2 was meer een geintje zie plaatsje never
Nee, helaas.quote:En gelijk een gok op de nieuwe: Havana, Cuba?
quote:Op maandag 6 december 2004 13:56 schreef Porto het volgende:
Gok op nieuwe: Port Arthur, Tasmanie Australie ?
het lijkt er wel wat op...quote:Op maandag 6 december 2004 10:31 schreef Porto het volgende:
[...] Odessa, Ukraine?
quote:Op maandag 6 december 2004 16:04 schreef foton het volgende:
Geïnspireerde gok voor de nieuwe:
[..]
het lijkt er wel wat op...
Volgens mij sliep je al toen je postequote:Op maandag 6 december 2004 23:44 schreef Vanderdonk het volgende:
Weet iemand al dat de resizer het niet meer doet?
Hm ok geen azie en geen australie. Ten oosten van Engeland, dan blijft Europa of africa over.
Ik ga ook eens gokken, st Petersburg, Rusland.
Ik wist inderdaad niet dat we al twee foto's verder warenquote:Op dinsdag 7 december 2004 09:38 schreef Porto het volgende:
[..]
Volgens mij sliep je al toen je posteten oosten van England kan ik nergens terug vinden.. of ben ik nou aan het slapen?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:58 schreef Blik het volgende:
Dar es Salaam - Tanzania?
quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:34 schreef Vanderdonk het volgende:
antsiranana madagaskar
Jep, en ze gebruiken ook wel eens een andere naam, diego suarez.
Ik had hem drie keer gepost en kreeg steeds errors en uiteindelijk lukte het. Je was gewoon te laat.quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:40 schreef Thegeronimo het volgende:
inzoom van de scheepjes hier, door kut forum down ben je me voor
Je eerste gok is meteen goedquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:57 schreef Thegeronimo het volgende:
1ste gok is het zuiderzee museum in Enkhuizen?
vanderdonk: Och ja, volgende keer beter.
Nee tis geen eigen foto, is via via gevonden maar ik ga mijn bron niet weg geven natuurlijkquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:34 schreef Thegeronimo het volgende:
ps. van de vorige foto kan ik ook geen bewijs vinden, dus vanderdonk waar komt ie vandaan?
Ik heb wel foto's gevonden met die leuke hekjes, maar niet precies die foto.quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:26 schreef Vanderdonk het volgende:
[..]
Nee tis geen eigen foto, is via via gevonden maar ik ga mijn bron niet weg geven natuurlijk![]()
Ik zal even zoeken naar een bewijsje dan
quote:Sri Lankan architectural tradition is well displayed at Sigiriya, the best preserved city centre in Asia from the first millennium, with its combination of buildings and gardens with their trees, pathways, water gardens, the fusion of symmetrical and asymmetrical elements, use of varying levels and of axial and radial planning.
The Complex consists of the central rock, rising 200 meters above the surrounding plain, and the two rectangular precincts on the east (90 hectares) and the west (40 hectares), surrounded by two moats and three ramparts.
The plan of the city is based on a precise square module. The layout extends outwards from co-ordinates at the centre of the palace complex at the summit, with the eastern and western axis directly aligned to it. The water garden, moats and ramparts are based on an ‘echo plan’ duplicating the layout and design on either side. This city still displays its skeletal layout and its significant features. 3 km from east to west and 1 km from north to south it displays the grandeur and complexity of urban-planning in 5th century Sri Lanka.
Bhra?quote:Op dinsdag 7 december 2004 17:11 schreef Vanderdonk het volgende:
Bhra, United Kingdom
quote:Op dinsdag 7 december 2004 20:26 schreef foton het volgende:
Letchworth, UK
bewijs
met dank aan de Hongkong and Shanghai Banking Corporation![]()
Het gaat moeilijk in elk geval.quote:
Nou eens kijken of het forum nog een nieuwe ronde aankan....
refreshquote:Op woensdag 8 december 2004 09:53 schreef Blik het volgende:
foto down?
Truukjes.. hmm .. eerder kennis nodig van een hoop zooiquote:Op woensdag 8 december 2004 13:34 schreef Gert het volgende:
Misschien is het onderstaande een al eerder gestelde vraag, maar er is geen topic-FAQ oid en het is deel 52 al:
Ik lurk nu een tijdje hier, en blijkbaar is er een manier om aan de hand van kenmerken op een foto te gaan zoeken op Google. Mijn vraag is hoe je dat doet. Als er bijv. een kerk met op de achtergrond bergen op een foto staat, dan kun je toch niet op "church" + "mountains" gaan zoeken bij google-images? Dan krijg je toch veel te veel hits (in dit geval >2000)? Dus mijn vraag: is er een truckje?
O, OK. Het is dus wel degelijk flink puzzelwerk.quote:Op woensdag 8 december 2004 13:57 schreef Porto het volgende:
Als je ze alle 4 (of meer zal wel het eea vergeten zijn vul me maar aan aub) hebt nagelopen kan je meestal wel een gerichte gok doen / daarmee kan je of verder zoeken of gewoon de gok plaatsen en een hint uitlokken waarmee je verder kan
Het ligt ook aan de foto, soms kan je zonder teveel gezeik meteen opzoek met google en heb je na een paar trefwoorden al raak.. dus het hoeft niet altijd zo moeilijkquote:Op woensdag 8 december 2004 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
O, OK. Het is dus wel degelijk flink puzzelwerk.
Ik dacht dat er misschien een zoektopie was waarbij je een foto kan "invoeren" en waarbij dan een of meerdere foto's met hetzelfde"patroon" worden opgezocht.
Jij bedoelt zoiets als deze persoon heeft geprobeerd!quote:Op woensdag 8 december 2004 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
O, OK. Het is dus wel degelijk flink puzzelwerk.
Ik dacht dat er misschien een zoektopie was waarbij je een foto kan "invoeren" en waarbij dan een of meerdere foto's met hetzelfde"patroon" worden opgezocht.
Uhm.. ik gelóóf het wel ja.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:04 schreef foton het volgende:
[..]
Jij bedoelt zoiets als deze persoon heeft geprobeerd!![]()
quote:The fountain at Finlay Park glows after sundown with the Columbia skyline in the background. The park, which was controversial in the beginning, is now one of the most popular places in Columbia.
quote:South Carolina is the number one golf destination in the U.S., and Columbia offers some of the best in the state with more than 20 resort-quality golf courses. You'll find the designs challenging, well maintained, and very reasonably priced. So no matter how you like to spend your leisure time, Columbia is the place.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:25 schreef Thegeronimo het volgende:
1ste gok: Antwerpen, België
quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:01 schreef DutchTrain het volgende:
Columbia, SC, USA
Bewijs en iets over het park:
[..]
[..]
Resultaten 1 - 20 van circa 1.640.000 voor beachquote:Meer dan tijd voor hint(s) het probleem (voor mij dan) is dat ik geen herkenningspunten zie waarop ik kan gaan zoeken, strand zou dus overal ter wereld kunnen liggen
Hahahaquote:Op zondag 12 december 2004 10:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Resultaten 1 - 20 van circa 1.640.000 voor beach
Resultaten 1 - 20 van circa 307.000 voor strand
Resultaten 1 - 20 van circa 247.000 voor playa
eerlijk delen?
Bingo, is toch niet zo moeilijk als het lijkt woh?quote:Op zondag 12 december 2004 13:59 schreef Porto het volgende:
Antalya, Turkije
Bewijs:
http://rainerw.de/Fotogal(...)%20von%20Antalya.jpg
http://www.turkeytravelpl(...)/konyaalti_sweep.jpg
Inderdaad kon het eerst niet vinden omdat ik op antalya het volgende kreeg de eerste keer
http://www.fethiyeyachting.com/antalya.jpg
Bestemming viel inderdaad wel mee, als je die waterval als eerst had geplaatst dan wist ik em wel te vinden.. alleen een strand zonder duidelijke landmarks was teveel zoek werkquote:Op zondag 12 december 2004 14:03 schreef Thegeronimo het volgende:
[..]
Bingo, is toch niet zo moeilijk als het lijkt woh?
Volgende?
quote:Op zondag 12 december 2004 13:08 schreef Thegeronimo het volgende:
Hint: Tis in Europa ...
Zover ik weet is Turkije toch nog altijd europa, maar laat maar de foto was al geraden.quote:Op zondag 12 december 2004 14:26 schreef rosstek het volgende:
[..]
![]()
Antalya ligt in Aziatische deel van Turkije...
quote:De republiek Turkije ligt voor het grootste deel in Azië, op het schiereiland Anatolië (of Klein Azië) tussen de Middellandse Zee en de Zwarte Zee. Een klein deel rond de grootste stad Istanboel ligt in Europa. Het Aziatische en het Europese deel worden gescheiden door de Dardanellen,...
Dat dacht ik ook even alleen de Reunion Tower ziet er anders uit:quote:Op zondag 12 december 2004 21:20 schreef Thegeronimo het volgende:
Dalles, USA ?
Jah man! Heb het allemaal zo eens aangekeken, maar de 'stroop' is nog niet weg!quote:Op maandag 13 december 2004 20:36 schreef rosstek het volgende:
Ook terug van weggeweest?
?? RDS bedoel je?quote:Op maandag 13 december 2004 20:40 schreef treinreiziger het volgende:
[..]
Jah man! Heb het allemaal zo eens aangekeken, maar de 'stroop' is nog niet weg!Maar er is weinig veranderd tijdens mijn 'afwezigheid'
Tis er allemaal niet beter op geworden......
Om te beginnen een gok moet het zijn..quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:42 schreef Porto het volgende:
[..]
Anyway beginners gok: Gaza (City) in Palestina "Israel"?
hint!?quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:14 schreef treinreiziger het volgende:
Islamabad, Pakistan is niet correct.
http://www.baikal.eastsib.ru/places/ivolginsky.htmlquote:The Ivolginsky Datsan (Buddhistic Temple) is situated in a picturesque and peaceful place, named Ivolga, that is 23 kilometres from Ulan-Ude, the capital of Buryatia.
heeft imageshack.us fok verbannen?quote:Op donderdag 16 december 2004 09:11 schreef Harmen1984 het volgende:
Plaatje doet het niet?
São Paulo ligt een behoorlijk stukkie rijden van zee ....quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:22 schreef Thegeronimo het volgende:
lol, das op de achtergrond wel te zien ja.
Sao Paulo, Brazilië?
thanksquote:Op zaterdag 18 december 2004 11:26 schreef Porto het volgende:
Duidelijk een van de pro's had nauwlijks hints nodig
![]()
Gokje? Geen bewijs kunnen vinden? tis wel goed gegokt!quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:33 schreef De_Hertog het volgende:
Kaliningrad, Rusland?
Ik meende het Huis der Sovjets, dat gebouwd is op de plek van het helaas verwoestte Koenigsberger Schloss, te herkennen. Maar toen ik een foto wilde zoeken om dit te verifieren bleek internet hier nogal traag, dus toen ben ik maar beneden een film gaan kijkenquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:32 schreef StickUpKid het volgende:
[..]
Gokje? Geen bewijs kunnen vinden? tis wel goed gegokt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |