quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:34 schreef Vanderdonk het volgende:
antsiranana madagaskar
Jep, en ze gebruiken ook wel eens een andere naam, diego suarez.
Ik had hem drie keer gepost en kreeg steeds errors en uiteindelijk lukte het. Je was gewoon te laat.quote:Op dinsdag 7 december 2004 13:40 schreef Thegeronimo het volgende:
inzoom van de scheepjes hier, door kut forum down ben je me voor
Je eerste gok is meteen goedquote:Op dinsdag 7 december 2004 13:57 schreef Thegeronimo het volgende:
1ste gok is het zuiderzee museum in Enkhuizen?
vanderdonk: Och ja, volgende keer beter.
Nee tis geen eigen foto, is via via gevonden maar ik ga mijn bron niet weg geven natuurlijkquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:34 schreef Thegeronimo het volgende:
ps. van de vorige foto kan ik ook geen bewijs vinden, dus vanderdonk waar komt ie vandaan?
Ik heb wel foto's gevonden met die leuke hekjes, maar niet precies die foto.quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:26 schreef Vanderdonk het volgende:
[..]
Nee tis geen eigen foto, is via via gevonden maar ik ga mijn bron niet weg geven natuurlijk![]()
Ik zal even zoeken naar een bewijsje dan
quote:Sri Lankan architectural tradition is well displayed at Sigiriya, the best preserved city centre in Asia from the first millennium, with its combination of buildings and gardens with their trees, pathways, water gardens, the fusion of symmetrical and asymmetrical elements, use of varying levels and of axial and radial planning.
The Complex consists of the central rock, rising 200 meters above the surrounding plain, and the two rectangular precincts on the east (90 hectares) and the west (40 hectares), surrounded by two moats and three ramparts.
The plan of the city is based on a precise square module. The layout extends outwards from co-ordinates at the centre of the palace complex at the summit, with the eastern and western axis directly aligned to it. The water garden, moats and ramparts are based on an ‘echo plan’ duplicating the layout and design on either side. This city still displays its skeletal layout and its significant features. 3 km from east to west and 1 km from north to south it displays the grandeur and complexity of urban-planning in 5th century Sri Lanka.
Bhra?quote:Op dinsdag 7 december 2004 17:11 schreef Vanderdonk het volgende:
Bhra, United Kingdom
quote:Op dinsdag 7 december 2004 20:26 schreef foton het volgende:
Letchworth, UK
bewijs
met dank aan de Hongkong and Shanghai Banking Corporation![]()
Het gaat moeilijk in elk geval.quote:
Nou eens kijken of het forum nog een nieuwe ronde aankan....
refreshquote:Op woensdag 8 december 2004 09:53 schreef Blik het volgende:
foto down?
Truukjes.. hmm .. eerder kennis nodig van een hoop zooiquote:Op woensdag 8 december 2004 13:34 schreef Gert het volgende:
Misschien is het onderstaande een al eerder gestelde vraag, maar er is geen topic-FAQ oid en het is deel 52 al:
Ik lurk nu een tijdje hier, en blijkbaar is er een manier om aan de hand van kenmerken op een foto te gaan zoeken op Google. Mijn vraag is hoe je dat doet. Als er bijv. een kerk met op de achtergrond bergen op een foto staat, dan kun je toch niet op "church" + "mountains" gaan zoeken bij google-images? Dan krijg je toch veel te veel hits (in dit geval >2000)? Dus mijn vraag: is er een truckje?
O, OK. Het is dus wel degelijk flink puzzelwerk.quote:Op woensdag 8 december 2004 13:57 schreef Porto het volgende:
Als je ze alle 4 (of meer zal wel het eea vergeten zijn vul me maar aan aub) hebt nagelopen kan je meestal wel een gerichte gok doen / daarmee kan je of verder zoeken of gewoon de gok plaatsen en een hint uitlokken waarmee je verder kan
Het ligt ook aan de foto, soms kan je zonder teveel gezeik meteen opzoek met google en heb je na een paar trefwoorden al raak.. dus het hoeft niet altijd zo moeilijkquote:Op woensdag 8 december 2004 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
O, OK. Het is dus wel degelijk flink puzzelwerk.
Ik dacht dat er misschien een zoektopie was waarbij je een foto kan "invoeren" en waarbij dan een of meerdere foto's met hetzelfde"patroon" worden opgezocht.
Jij bedoelt zoiets als deze persoon heeft geprobeerd!quote:Op woensdag 8 december 2004 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
O, OK. Het is dus wel degelijk flink puzzelwerk.
Ik dacht dat er misschien een zoektopie was waarbij je een foto kan "invoeren" en waarbij dan een of meerdere foto's met hetzelfde"patroon" worden opgezocht.
Uhm.. ik gelóóf het wel ja.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:04 schreef foton het volgende:
[..]
Jij bedoelt zoiets als deze persoon heeft geprobeerd!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |