Mike?quote:Op woensdag 24 november 2004 18:17 schreef Patries86 het volgende:
Even na aanleiding van een topic van me ex...
Mike je moet niet zo zielig doen en alles wat wij bespreken en wat er gaande tussen ons is zomaar op fok te zetten! Dat is pas kinderachtig!
En wat ik nou van je wil...
Helemaal niks! En het ging zondag ook over helemaal niks, jij maakt er meer van dan het was!
Bye!
Pot verwijt de ketel..quote:Op woensdag 24 november 2004 18:17 schreef Patries86 het volgende:
Mike je moet niet zo zielig doen en alles wat wij bespreken en wat er gaande tussen ons is zomaar op fok te zetten! Dat is pas kinderachtig!
Mikeymo gaat het over..quote:Op woensdag 24 november 2004 18:18 schreef Dos37 het volgende:
whahah het zit diep of nie
nou ik laat het hier bij... doe straks wel privequote:Op woensdag 24 november 2004 18:20 schreef Jordy-B het volgende:
Lekker uitvechten op het forum... leuk.
jij niet danquote:Op woensdag 24 november 2004 18:19 schreef EmmYKuHh het volgende:
aandachttrekker...
*popcorn weer wegzetquote:Op woensdag 24 november 2004 18:21 schreef Patries86 het volgende:
[..]
nou ik laat het hier bij... doe straks wel prive
kijken hoe snel ie dan een topic opend...
Ow. wat een teleurstellingquote:Op woensdag 24 november 2004 18:20 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Mikeymo
die tijd heb ik gehadquote:Op woensdag 24 november 2004 18:21 schreef Patries86 het volgende:
[..]
jij niet dan
owh....quote:Op woensdag 24 november 2004 18:21 schreef Hektor het volgende:
Mikeymo!![]()
Mike ja, hup, op de lijst in ONZ, snel!!!quote:Op woensdag 24 november 2004 18:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mike?![]()
Owquote:Op woensdag 24 november 2004 18:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow. wat een teleurstelling
Dit betekend wel dat MM weer beschikbaar is Yvonne.quote:Op woensdag 24 november 2004 18:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ow
En Mike ookquote:Op woensdag 24 november 2004 18:24 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dit betekend wel dat MM weer beschikbaar is Yvonne.
Wie?? Oh die nee goed lezen wat er in dat topic stondquote:Op woensdag 24 november 2004 18:23 schreef EmmYKuHh het volgende:
en nou ga je met robin?
Topic? k heb alleen in je fotoboek gekekenquote:Op woensdag 24 november 2004 18:26 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Wie?? Oh die nee goed lezen wat er in dat topic stond
het is niet mijn liefde,vriend of partner maar hij valt onder het gebiedje ENZO zoasl in het topic titel stond
tja..quote:Op woensdag 24 november 2004 18:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
En Mike ook
Ik had het al gedaanquote:Op woensdag 24 november 2004 18:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mike ja, hup, op de lijst in ONZ, snel!!!
Ik zou blijer zijn met een link met Mike dan met MikeyMo hoorquote:Op woensdag 24 november 2004 18:28 schreef Patries86 het volgende:
Eeeeh wat is er in godsnaam gaande/....
Mikeymo heet officeel Mike.... Dus noemde hem zo okej
Heb niks met Mike van fok gedaan dus haal maar weer weg!
\quote:Op woensdag 24 november 2004 18:27 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Topic? k heb alleen in je fotoboek gekeken
Neuken? We zijn lijstjes aan het maken....quote:Op woensdag 24 november 2004 18:29 schreef Patries86 het volgende:
[..]
\
Moet zijn foto toch ergens online zetten
Ik ook, en ik ben hetero.quote:Op woensdag 24 november 2004 18:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou blijer zijn met een link met Mike dan met MikeyMo hoor
Nietus!quote:Op woensdag 24 november 2004 18:32 schreef Patries86 het volgende:
Slotje!!!
Nope hoef er niet beter van te worden.. wou hem even na doenquote:Op woensdag 24 november 2004 18:33 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Nietus!
Eerst een topic openen en als je er zelf neit beter van word gaan roepen om een slotje.
Nope want hij is voorlopig nog niet onlinequote:Op woensdag 24 november 2004 18:39 schreef Tique het volgende:
ts wil een reactie van 'die ene lul' waar ze stiekem nog heel verlieft op is en die ze heel erg mist +-)
Inkoppertjequote:Op woensdag 24 november 2004 18:40 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Nope want hij is voorlopig nog niet online
En ik heb trouwen een vriendje, dus hoezo zou ik jaloers zijn?
Ja dag!quote:Op woensdag 24 november 2004 18:32 schreef Patries86 het volgende:
Slotje!!!
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dag!
Je opent zelf een topic, eerst nadenken madammeke.
Maar vertel, had MM een klein beetje gelijk met zn topic?quote:Op woensdag 24 november 2004 18:45 schreef Patries86 het volgende:
okej dan blijft ie open ook best
Eeeh eerlijk: Nee ben niet jaloersquote:Op woensdag 24 november 2004 18:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar vertel, had MM een klein beetje gelijk met zn topic?
Was je 13??quote:Op woensdag 24 november 2004 18:48 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Eeeh eerlijk: Nee ben niet jaloers
Natuurlijk mis je iemand wel als je 3 jaar met hem heb gehad! Maar ik ben niet jaloers
Heb immers zelf weer een ander vriendje dus waarom zou ik jaloers op hem zijn
Nee laat maar anders modereert Snakey umquote:Op woensdag 24 november 2004 18:47 schreef ArmaniMania het volgende:
Kunnen er geen ONZ-topic van maken?
Ow dus het wel of niet hebben van een ander is bepalend voor of je nog jaloers bent. Het gaat dus niet om de persoon (qualiteit), maar om de quantiteit.quote:Op woensdag 24 november 2004 18:48 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Natuurlijk mis je iemand wel als je 3 jaar met hem heb gehad! Maar ik ben niet jaloers
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:49 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Nee laat maar anders modereert Snakey um
En nu zal ie snel op slot gaan, kutquote:Op woensdag 24 november 2004 18:49 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Nee laat maar anders modereert Snakey um
Ik kan zelf oordelen...quote:Op woensdag 24 november 2004 18:50 schreef yvonne het volgende:
[..], niet de rest nalullen
Jaloers of niet, is MM z'n verhaal waar buiten het jaloers gedeelte omquote:Op woensdag 24 november 2004 18:48 schreef Patries86 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:52 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Ik kan zelf oordelen...
Ja me familie vond hem niks... en verder weet ik niet wat er waar moet zijn???quote:Op woensdag 24 november 2004 18:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Jaloers of niet, is MM z'n verhaal waar buiten het jaloers gedeelte om
mikeymo en ik wel jaquote:Op woensdag 24 november 2004 18:53 schreef ArmaniMania het volgende:
OT:
Hebben jullie nou wel of niet geneukt? Heel belangrijk voor een lijstje.
Altijd achteraf he, zo werkt dat bij iedereenquote:Op woensdag 24 november 2004 18:54 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Ja me familie vond hem niks... en verder weet ik niet wat er waar moet zijn???
Ben niet jaloers en daar draaide dat hele topic van hem om toch
*vraagt zich af welke lijstje, ben niet zo'n insider.quote:Op woensdag 24 november 2004 18:54 schreef Patries86 het volgende:
[..]
mikeymo en ik wel ja
maar we staan eral in
Komt madame op msn al snel met zinnen als: die 3 jaar hebben nix voor je betekend, ik ben haar nu alweer vergeten, zij mocht nooit draaien (wilde ze niet want het was teringherrie), het is nog niet uit of ik had allemaal dames over de vloer, zij mocht nooit op me msn en dat wijf dus wel etc etc.quote:Op woensdag 24 november 2004 18:54 schreef Patries86 het volgende:
en verder weet ik niet wat er waar moet zijn???
Ben niet jaloers en daar draaide dat hele topic van hem om toch
Wat is dan jouw beweegreden voor die tirade? Wat wil je van hem? Aandacht? Erkenning? Je mist hem? Je kan het niet hebben dat hij er blijkbaar minder moeite mee heeft dan jij?quote:Op woensdag 24 november 2004 18:48 schreef Patries86 het volgende:
[..]
En dan is een Patries een Post-Op zekerquote:Op woensdag 24 november 2004 20:07 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik dacht dat MM homo was :S
Omdat je een hoer bent.quote:Op woensdag 24 november 2004 18:40 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Nope want hij is voorlopig nog niet online
En ik heb trouwen een vriendje, dus hoezo zou ik jaloers zijn?
Het stond in R&P en is hier heen gegaan...quote:Op woensdag 24 november 2004 20:23 schreef HyperViper het volgende:
Zet ze dat in onz, wat een hoer!
Nee, omdat je zuigtquote:Op woensdag 24 november 2004 23:20 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Het stond in R&P en is hier heen gegaan...
En hoezo een hoer..... omdat ik na 3 maanden een nieuw vriendje heb?
Ja en jullie leven er allemaal van....quote:Op woensdag 24 november 2004 23:44 schreef Tiemie het volgende:
ach, je hele leven stond al op fok,inclusief filmpjes, die zogenaamde relatie met mikeymo kan er ook nog wel bij.
aan wat.. dat alles door andere op fok word gezet...quote:Op woensdag 24 november 2004 23:49 schreef Tiemie het volgende:
Je bent er zelf even schuldig aan.
mee eensquote:Op woensdag 24 november 2004 23:52 schreef DeLeider het volgende:
das best bagger, ik heb ook dingen overmezelf terug moeten lezen op fok, maarjah tis beter dat je ex zeikt, dan dat je vriendin zeikt
Mot je het ook niet uit proberen te vechten op de plaats waar zich alle ellende zich afspeelt. Gebruik een telefoon of zo.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:55 schreef Patries86 het volgende:
[..]
aan wat.. dat alles door andere op fok word gezet...
dacht het niet! Heb er niet om gevraagt
Zorg gewoon voor een nieuwe bifi, 1,29 bij het tankstationquote:Op woensdag 24 november 2004 23:56 schreef Patries86 het volgende:
[..]
mee eens
Dat krijg je als je elkaar via fok! kent.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:55 schreef Patries86 het volgende:
[..]
aan wat.. dat alles door andere op fok word gezet...
dacht het niet! Heb er niet om gevraagt
ironisch genoeg kennen we elkaar niet via fok, ik zat al op fok en toen ik met haar had heeft zij ook geregdquote:Op woensdag 24 november 2004 23:58 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Dat krijg je als je elkaar via fok! kent.
Jerry: uhmm ik zou ook nooit met iemand nemen, waar een groot leeftijdsverschil tussen zit!quote:Op donderdag 25 november 2004 00:21 schreef EvilThijn het volgende:
Mooi moment voor een "Jerry Springer" eindconclusie van een mod
Fok maakt meer kapot, dan je lief is.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:04 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ironisch genoeg kennen we elkaar niet via fok, ik zat al op fok en toen ik met haar had heeft zij ook geregd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |