Medio september: Mijn vriendin belt me op om het uit te maken. Het ging al wat tijden stroever en ondanks dat ik het niet leuk vind kon ik het wel begrijpen. dat weekend erop spullen teruggebracht en opgehaald en huilend afscheid genomen van haar. Opmerkingen van haar waren: "ik hoop niet dat je nu enkel in het weekend alleen maar binnen achter je computer zit" en "mocht je iemand vinden, wordt dan gelukkig met haar"
Zo gezegd zo gedaan, als het ware. Ik zocht in de weekenden weer wat kennissen op, met name een goede maat van me die toevallig net een nieuwe vriendin had en daar hing ook nog een vriendin weer bij. Op zijn verjaardag waren we daar allemaal en het klikte goed. Met mijn verhalen en grappen had ik meerdere malen de aandacht op me gevestigd en vanaf dat moment lag ik ook helemaal goed bij de 2 dames. Dat resulteerde in verzoeken aan mijn adres om mee te gaan naar allerlei "evenementen" Even alleen met mijn maat naar Groningen zaterdagavond, met de dames en nog iemand naar een club, afgelopen vrijdag met een van de 2 dames naar een feestje geweest in een lokale kroeg, de dag daarop weer met z'n 4en naar een club, zondagmiddag stond dat meisje waarmee ik solo uit was weer thuis bij mij proberen haar DJ-skills te ontwikkelen. Gisteravond liep de ander datzelfde te proberen. Allemaal erg gezellie natuurlijk, het klikt goed en waarschijnlijk zit ik deze week nog met een in de bios bij The Incredibles en a.s. zaterdag zitten we met z'n allen de hele nacht op Qlimax. Kortom: ik heb het drukker dan ooit tevoren.
Patries zit ook niet stil, in haar msn-naam keert de naam Barry met enige regelmaat terug. Ze heeft ook al te kennen gegeven dat ze met hem uitgaat en hem leuk vindt. Ik steun haar, ben geinteresseerd en zo en dus helemaal niet negatief over het feit dat ze nu anderen ontmoet. Een msn-naam als "Zwemmen met Barry was gezellig
![]()
leuk
![]()
lekker
![]()
" zeg ik niets over behalve: "was het leuk?"
Zoals eerder gezegd was er dus een van de 2 gisteravond bij mij aan het pielen op me draaitafels. Dus ik zet dat in mijn msn-naampje omdat ik ook graag Breezerchicktrekjes vertoon. MikeyMo - Met Nicole aan het mixen. Komt madame als een volleerde dramaqueen aanstampen op msn: eerst rustig van "wanneer kom je weer langs", maar als snel met zinnen als: die 3 jaar hebben nix voor je betekend, ik ben haar nu alweer vergeten, zij mocht nooit draaien (wilde ze niet want het was teringherrie), het is nog niet uit of ik had allemaal dames over de vloer, zij mocht nooit op me msn en dat wijf dus wel etc etc. Daarna kreeg ik de riedel over hoe blij haar omgeving wel niet was dat het uit was: d'r oom vond me toch maar een sukkel, en mevr van Veen (wie????) gaf haar geld om het te vieren in de kroeg. Toen begon ze ook nog eens te schreeuwen dat ik Nicole vast neukte en dat ze me maar op bepaalde standjes moest nemen want dat vond ik lekker. Zwaar vermoeiend allemaal dus en het sloeg allemaal nergens op. Helemaal niet als je bedenkt dat ze bij het aanschouwen van een foto van de dames zei: "oh die kun je toch niet krijgen" en nu schijn ik ze allebei al te neuken bij wijze van spreken.
afijn er was geen goed woord mee te spinnen. Maar wat zou ze nou willen van me?
[ Bericht 1% gewijzigd door MikeyMo op 23-11-2004 10:30:00 ]
[b]Op
vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_