wat lul je nou joh. zijn jou zaken toch niet. normen en waarden, dat is echt bullshit heeft iemand jouw op straat "zomaar" geholpen?quote:Op woensdag 24 november 2004 17:40 schreef Shalbo het volgende:
Als je zegt "het verkeer werd opgehouden omdat dat grietje nog steeds met dat paard moeilijk stond te doen" Dan ben je behoorlijk verkeerd bezig. Je had haar ook gewoon even kunnen gaan helpen, ipv je te irriteren aan het feit dat ze de weg versperde. Normen & waarden heet zoiets
En wat is de snelheid ook alweer buiten de bebouwde kom.... juist 80 km/h.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:25 schreef jalalal het volgende:
Maar buiten de bebouwde kom waar het absoluut niet druk is kun je als ruiter toch wel verwachten dat mensen een beetje normaal voorbij rijden. Je kan best inhalen hoor, als je maar niet met 80 voorbij komt crossen.
Je zet je paard op een auto ? Ik kan je uit ervaring vertellen dat bij een aanrijding auto x paard-met-ruiter je als ruiter toch echt de zwakste deelnemer bent, dus ik zou als ik jou was niet zo'n grote mond hebben en gewoon voorzichtig blijven rijden, en niet in de buurt van drukke wegen want het verkeer houdt hedendaags toch geen rekening met jou en je wandelende biefstuk.quote:Ik blijf iig gewoon doorrijden! En als ik ooit de garantie krijg dat mij en mijn paard niets overkomt zet ik mijn paard op iedere auto die asociaal voorbij crosst.
Ik vind het toch altijd weer bijzonder om te lezen hoe elke minderheid weer recht meent te hebben op een bijzondere behandeling door de meerderheid.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:25 schreef jalalal het volgende:
...[blabla]...
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:51 schreef wonderer het volgende:
Een paard is gewoon een deelnemer in het verkeer waar je rekening mee moet houden. Klaar.
Precies zo is het en niet anders...quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:57 schreef lone_wolf het volgende:
Maar voor een ieder die aant het verkeer deelneemt ...je bent verplicht om met iedereen verkeersdeelnemer rekening te houden.....kinderen, bejaarden paarden etc. Irritant tja...maart moet wel!
Er is wel een groot verschil tussen "rekening houden met" en "helemaal aan moeten passen aan".quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:57 schreef lone_wolf het volgende:
bent verplicht om met iedereen verkeersdeelnemer rekening te houden.....
Paard op de snelweg???quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:36 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
(snel)wegen
Mooi verhaal.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:39 schreef Sorella het volgende:
Mijn moeder liep een keer met haar franse jachthond langs het strand, komt er een man op een paard aan galopperen ( zo noemen ze dat toch ? )
Er is niets leuker voor een jachthond als met een paard meerennen, dus de hond blaffend achter het paard aan
Ma in de stress die zag haar eigen al achter de hond aanrennen.
Komt de man 10 min. later terug gegalopeerd met haar hond.
Hond bekaf en de man vond het schitterend die heeft genoten
Moet wel even opmerken dat ze de hond altijd bij haar haalt als ze een paard aan ziet komen maar nu was ze even te laat en ja dan komt het instinct van de hond boven.
Nu had de man het paard gelukkig goed in de hand maar het had ook zo'n huppeltrutje kunnen zijn en dan was het hoogstwaarschijnlijk iets anders afgelopen.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:43 schreef Farao het volgende:
[..]
m'n biefstuk op een weg buiten
dan zou mijn biefstuk wel eens kunnen schrikken.
rekening houden met jou en je biefstuk
jij met je biefstuk
Waarom nu nog reageren op 'n topic van 8 maanden geledenquote:
Die van mij had vd winter ook bijna weer een hond een tik voor zn harses gegeven!!!! Domme mensen, komen wij rustig voorbij, ik draaf weer aan laten die lui die hond meerennen aan zo'n uittrekriem.....................ja dan heeft het aanlijnen ook zinquote:Op dinsdag 5 juli 2005 04:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mooi verhaal..
Je moet altijd wel oppassen voor paarden die honden niet zo mogen.. Die zijn er ook en en een hond door de lucht met een fikse gerichte knal doet zo'n beest zijn plek weten.
.
De natuur is hard en met paarden gebeuren soms de raarste ongelukken..
Dat levert dan wel weer kroketten,soep,stoofvlees etc. op..
Die paarden lopen er nog steeds.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 05:08 schreef Farao het volgende:
[..]
Waarom nu nog reageren op 'n topic van 8 maanden geleden![]()
Dat was inderdaad erg kut.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 06:46 schreef _Vampierheks_ het volgende:
Jaahahaaa!
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 06:46 schreef _Vampierheks_ het volgende:
Jaahahaaa!
Weet u waar ik heel erg van hou?
Van paarden!
Ik hou heel erg van paarden! Ik hou van dikke paarden, dunne paarden, grote paarden, kleine paarden, maar ook van zwarte paarden met een witte punt op hun kop! Ja, daar hou ik van.
En ik vind het altijd zo mooi met paarden, dat ze steigeren tegen de achtergrond van een ondergaande zon. Dat vin' ik mooi.
Vroeger dan ging ik altijd paardje rijden. Dat zat ik zo op de rug van het paard met een plank. Als je paard dan moes' lopen, dan sloeg ik 'm met die plank zo *pats* op zijn kop. En dan schrok ie. En dan ging ie lopen. En als ik wat harder wilde, dan sloeg ik wat harder *PATS*. En als ik er vanaf wilde, dan sloeg ik zo hard *PATS!* dat ie door z'n voorpoten zakte en kon ik er zo vanaf stappen.
En als ik dan weer verder wilde, pakte ik een emmer ijskoud water, gooide dat over zijn kop, schrok ie weer wakker en dan gingen we verder paardje rijden! En met een goed paard deed ik dan een week.
En na die week was het paard dan rijp voor de jacht. Dan ging ik met mijn vrienden op paardenjacht! En dan joegen wij het paard zo strategisch in een hoek... van de eh.. stal. En dan stond ik zo te trappen tegen zijn benen - want een paard heb' benen heh? - en bleef je maar trappen tot ie als een blok beton tegen de grond viel en dan met de blote hand wurgen.
Dan kon wel effe duren ja!
Maar dames en heren, er waren ook mensen, en daar wil ik me bij deze graag van distantieren, dat waren mensen die vond het leuk leuk, die om als dat het paard dood op de grond lag om dan.... het dode paard... in de reet te neuken! Ja, maar daar hou ik niet van. Dat heb' met sport helemaal niks te maken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |