Ik kan me goed voorstellen dat het poppy werk nogal tegen valt als in eerste instantie gevallen bent voor de meer rauwe/experimentele sound.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:25 schreef bartrid het volgende:
TM was mijn eerste kenningmaking met Motorpsycho en 1 van mijn favorietenHet hele poppy werk hoeft van mij niet zo maar dat heb ik hier al vaker laten weten
tussler vind ik erg goed eigenlijk, voornamelijk omdat de liedjes zo waanzinnig goed zijn en het toch anders dan het reguliere werk is. De dvd die erbij zit maakt het ook leuker trouwens.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:59 schreef turnpike het volgende:
Dan heb je 3 albums moeten afzien bartrid, daar verdien je respect voor
4 albums, Tussler meegeteld.
Was barracuda je methadon ?
Zou echt top zijn van je, Bartrid!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:25 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik ga m'n best doen, gaat waarschijnlijk morgen of zo worden
email me maar voor de locatiequote:Op woensdag 29 maart 2006 17:41 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Zou echt top zijn van je, Bartrid!![]()
Goed bezig!quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:56 schreef bartrid het volgende:
Zo, net nog een bestelling bij stickman geplaatst voor het vinyl dat ik nog miste en Angels and Daemons voor de extra tracks. Nu alleen Demon Box nog maar die was wat aan de dure kant op Ebay.....
Yep goedkoper zal ie wel niet worden, wie weet loop ik er ooit nog eens ergens tegenaan voor een mooi prijsje (wishful thinking...)quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:37 schreef turnpike het volgende:
Ik denk niet dat demon box ooit nog goedkoper zal worden, misschien jij wel ooit rijker.
Een re-issue zal d'r niet in zitten vanwege het voices of wonder label.
Die re-issue van AADAP is trouwens erg mooi verzorgd.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:04 schreef bartrid het volgende:
net bij het ziekenhius vandaan, geen gips en ik mag weer gewicht op m'n enkel zetten. Over 4 weken (de dag voor Paradiso) terug om te zien of alles goed is. Ik heb goede hoop
Die plaat is natuurlijk al een paar jaar niet meer 'forthcoming', maar toch wel cool dat ze er een sampler bij gedaan hebben.quote:Op zondag 9 april 2006 14:14 schreef bartrid het volgende:
M'n stickman bestelling is binnen gekomen, nu allen m'n collega aan z'n staart trekken dat ik die platenspeler snel krijgEr zat een promo bij van Satans Favourite Son van de forthcoming Tussler album
Werd die Hyena-promotie ook bij de LP-release beloofd, dan? Ik meende me iets te herinneren dat die alleen bij de limited edition CD-versie met hardcover-hoes zou worden bijgevoegd.quote:Op maandag 10 april 2006 17:44 schreef green_machine het volgende:
inderdaad leuk. Ik vind het zelf nogal jammer dat ik de nieuwe LP al lang geleden heb besteld en idd keurig op de releasedatum heb binnengekregen maar niet die Hyena promo erbij heb gekregen. Verder topplaat natuurlijk! Erg mooie hoes ook weer.
Hier klinkt ie ook brak hoor, ligt gewoon aan de opname.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:53 schreef green_machine het volgende:
zekers. Erg jammer is alleen dat die van Starmelt van mij niet deugt. Ik weet niet, hij is niet krom ofzo, maar nou ja, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar hij klinkt erg ruk. Gelukkig heb ik voor dat soort gevallen ook nog de complete MP collectie op mn pc, net als talloze bootlegs overigens.
Over Demon Box op vinyl gesproken trouwens, die is wel erg erg erg de moeite waard! Drie bonustracks, mooie uitklaphoes. Super. Erg duur inderdaad maar dan heb je ook wat!
Bah, naar Parijs. Pechvogel.quote:Op zondag 16 april 2006 11:00 schreef Wepeel2 het volgende:
De volgende dag moet ik om 7 uur 's ochtends de trein naar Parijs hebben, dus dat is het enige minpuntje.
Hangt er natuurlijk van af wat ie in Parijs gaat doen. Is het een romantische trip, of gaat Wepeel2 er als gastarbeider heen om beerputten in de buitenwijken leeg te scheppen? Lijkt me toch significant.quote:
Precies. Die nuance dient wel gemaakt te worden.quote:Op maandag 17 april 2006 17:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk van af wat ie in Parijs gaat doen. Is het een romantische trip, of gaat Wepeel2 er als gastarbeider heen om beerputten in de buitenwijken leeg te scheppen? Lijkt me toch significant.
http://www.myspace.com/motorpsychopagequote:Op donderdag 20 april 2006 19:40 schreef Exterminator het volgende:
Las vandaag n recensie van de nieuwe cd van deze band in de krant, echter ken k hun niet maar album schijnt zeer goed te zijn....
Weet iemand waar ik stukjes ofzo kan luisteren van hun muziek???
Greetz
eh.....quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:34 schreef nipeng het volgende:
Is dat legaal?
Lijkt me een onofficiële bootleg, dus ik neem aan van niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:34 schreef nipeng het volgende:
Is dat legaal?
Jammer alleen dat dit een bericht is van 6 maanden geleden. Maar goed, wellicht zal de releasedatum binnenkort dan alsnog bekend gemaakt worden.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:22 schreef bartrid het volgende:
Die gaat nog steeds komen dacht ik
http://www.m4rc.nl/wp/2005/10/10/motorpsycho-dvd/
Tot die tijd doen we he maar met fabchannel....
Ik dacht eigenlijk van wel....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:49 schreef Z het volgende:
Ik twijfel nog. Vind de nieuwe plaat nou niet enorm bijzonder. Het is toch nog niet uitverkocht?
Nieuwe plaat is bij vlagen briljant, maar er staan teveel nummers die mij ook weinig doen; iets te simpele rechttoe rechtaan rock hier en daar, vooral op CD2. Maar live zijn ze altijd wel spectaculair, ga er ook zeker bij zijn in Paradiso. Ga misschien ook nog alsnog naar het optreden in Effenaar, afhankelijk van hoe ik dan met m'n tijd zit (is ook nog niet uitverkocht, geloof ik).quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:49 schreef Z het volgende:
Ik twijfel nog. Vind de nieuwe plaat nou niet enorm bijzonder. Het is toch nog niet uitverkocht?
Ik moet zeggen dat ik cd 2 eigenlijk wel ben gaan waarderen. Het is een wat meer ontspannen cd dan cd 1. Ik vind cd 1 ook nog steeds iets beter, maar ik denk dat ik wel gevoelig ben voor die 'rechttoe rechtaan' rock.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:11 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nieuwe plaat is bij vlagen briljant, maar er staan teveel nummers die mij ook weinig doen; iets te simpele rechttoe rechtaan rock hier en daar, vooral op CD2.
altijd spectaculair? in ben een keer met hangende schouders weggegaan toen ze in nighttown speelden. dat vond ik echt tenenkrommend slecht. ik moet zeggen dat die plaat waar ze toen mee tourden me ook niet echt kon bekoren. its a love cult. neh.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:11 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nieuwe plaat is bij vlagen briljant, maar er staan teveel nummers die mij ook weinig doen; iets te simpele rechttoe rechtaan rock hier en daar, vooral op CD2. Maar live zijn ze altijd wel spectaculair, ga er ook zeker bij zijn in Paradiso. Ga misschien ook nog alsnog naar het optreden in Effenaar, afhankelijk van hoe ik dan met m'n tijd zit (is ook nog niet uitverkocht, geloof ik).
CD2 heeft enkele nummers die een beetje als fillers overkomen, de echte krakers staan op CD1. Al heeft CD2 ook enkele zeer sterke nummers, zoals "Hyena".quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:55 schreef bartrid het volgende:
Cd 1 vind ik ook nog steeds het beste, cd 2 gaat bij mij een beetje het ene oor in en het andere weer uit, er staan niet echt veel uitschieters op vind ik.
Ik werd gewoon half gestoord van dat gejam/geklooi. In het begin stond ik vlak bij een box en ben ik maar naar achteren gegaan, want ik trilde daar gewoon weg. Later ben ik op het balkon gaan staan, maar ik vond het gewoon vervelend. Die hele harde dreun gemixt met dat bliepjesapparaat, en dan die constante drukke beelden erachter. Op cd vind ik het wel lekker om te luisteren, maar live werd ik er alleen maar heel onrustig van.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:16 schreef Z het volgende:
Toch gegaan. Vond het leuk. Niet briljant. Drie kwart van dat gejam had niet gehoeven voor mij.
Maar niet alle nummers lenen zich voor ellenlange jamsessies. The Wheel, Plan #1 en A K-9 Suite hadden ze van mij best nog wat langer mogen rekken, maar een aantal van de jams van de BH/BC-tracks waren toch redelijk inwisselbaar en niet zo heel spannend meer na al het geweld van eerdere tracks - en vielen daardoor gewoon wat tegen in de context van het hele concert.quote:Op donderdag 4 mei 2006 02:07 schreef rheingold het volgende:
teveel jammen??? tjonge wat zouden jullie 15 jaar geleden van MP gevonden hebben. toen speelden ze gemiddeld drie nunmmers per show die samen drie uur duurden. ofzo. ik vond het ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |