Hier klinkt ie ook brak hoor, ligt gewoon aan de opname.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:53 schreef green_machine het volgende:
zekers. Erg jammer is alleen dat die van Starmelt van mij niet deugt. Ik weet niet, hij is niet krom ofzo, maar nou ja, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar hij klinkt erg ruk. Gelukkig heb ik voor dat soort gevallen ook nog de complete MP collectie op mn pc, net als talloze bootlegs overigens.
Over Demon Box op vinyl gesproken trouwens, die is wel erg erg erg de moeite waard! Drie bonustracks, mooie uitklaphoes. Super. Erg duur inderdaad maar dan heb je ook wat!
Bah, naar Parijs. Pechvogel.quote:Op zondag 16 april 2006 11:00 schreef Wepeel2 het volgende:
De volgende dag moet ik om 7 uur 's ochtends de trein naar Parijs hebben, dus dat is het enige minpuntje.
Hangt er natuurlijk van af wat ie in Parijs gaat doen. Is het een romantische trip, of gaat Wepeel2 er als gastarbeider heen om beerputten in de buitenwijken leeg te scheppen? Lijkt me toch significant.quote:
Precies. Die nuance dient wel gemaakt te worden.quote:Op maandag 17 april 2006 17:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk van af wat ie in Parijs gaat doen. Is het een romantische trip, of gaat Wepeel2 er als gastarbeider heen om beerputten in de buitenwijken leeg te scheppen? Lijkt me toch significant.
http://www.myspace.com/motorpsychopagequote:Op donderdag 20 april 2006 19:40 schreef Exterminator het volgende:
Las vandaag n recensie van de nieuwe cd van deze band in de krant, echter ken k hun niet maar album schijnt zeer goed te zijn....
Weet iemand waar ik stukjes ofzo kan luisteren van hun muziek???
Greetz
eh.....quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:34 schreef nipeng het volgende:
Is dat legaal?
Lijkt me een onofficiële bootleg, dus ik neem aan van niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:34 schreef nipeng het volgende:
Is dat legaal?
Jammer alleen dat dit een bericht is van 6 maanden geleden. Maar goed, wellicht zal de releasedatum binnenkort dan alsnog bekend gemaakt worden.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:22 schreef bartrid het volgende:
Die gaat nog steeds komen dacht ik
http://www.m4rc.nl/wp/2005/10/10/motorpsycho-dvd/
Tot die tijd doen we he maar met fabchannel....
Ik dacht eigenlijk van wel....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:49 schreef Z het volgende:
Ik twijfel nog. Vind de nieuwe plaat nou niet enorm bijzonder. Het is toch nog niet uitverkocht?
Nieuwe plaat is bij vlagen briljant, maar er staan teveel nummers die mij ook weinig doen; iets te simpele rechttoe rechtaan rock hier en daar, vooral op CD2. Maar live zijn ze altijd wel spectaculair, ga er ook zeker bij zijn in Paradiso. Ga misschien ook nog alsnog naar het optreden in Effenaar, afhankelijk van hoe ik dan met m'n tijd zit (is ook nog niet uitverkocht, geloof ik).quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:49 schreef Z het volgende:
Ik twijfel nog. Vind de nieuwe plaat nou niet enorm bijzonder. Het is toch nog niet uitverkocht?
Ik moet zeggen dat ik cd 2 eigenlijk wel ben gaan waarderen. Het is een wat meer ontspannen cd dan cd 1. Ik vind cd 1 ook nog steeds iets beter, maar ik denk dat ik wel gevoelig ben voor die 'rechttoe rechtaan' rock.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:11 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nieuwe plaat is bij vlagen briljant, maar er staan teveel nummers die mij ook weinig doen; iets te simpele rechttoe rechtaan rock hier en daar, vooral op CD2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |