Vanochtend bevestingingsmail gehad: ¤ 21,00 ¤21.50, dus bezorg/porto ¤ 4 euro. 4,50 euro. En heb hem ook gister binnengehaald, maar nog niet geluisterd, eerst maar besteld.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:01 schreef turnpike het volgende:
Verzendkosten ¤7,95 als ik me niet vergis....
Die bleken ze dus, onder de naam 'Spacehog' al een tijdje op een soortgelijke manier te spelen. Luister maar eens naar de versie die ze tijdens een concert in Folken (geen idee waar dat is, ergens in Noorwegen volgens mij, Oslo ofzo) speelden. Snah op z'n best!!! Dit concert is denk ik wel ergens op soulseek te vinden trouwens en is een van de betere live bootlegs van MP.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:36 schreef turnpike het volgende:
Hogwash in paradiso....tjeez, das eigenlijk een compleet andere orde dan hogwash op Lobotomizer. Die groove aan het begin, smullen ! Snah freakt er lekker op los.
Hmm klinkt goed! wat is je soulseek username?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:41 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Die bleken ze dus, onder de naam 'Spacehog' al een tijdje op een soortgelijke manier te spelen. Luister maar eens naar de versie die ze tijdens een concert in Folken (geen idee waar dat is, ergens in Noorwegen volgens mij, Oslo ofzo) speelden. Snah op z'n best!!! Dit concert is denk ik wel ergens op soulseek te vinden trouwens en is een van de betere live bootlegs van MP.
klopt, ik had hem alleen nooit gehoord.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:41 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Die bleken ze dus, onder de naam 'Spacehog' al een tijdje op een soortgelijke manier te spelen. Luister maar eens naar de versie die ze tijdens een concert in Folken (geen idee waar dat is, ergens in Noorwegen volgens mij, Oslo ofzo) speelden. Snah op z'n best!!! Dit concert is denk ik wel ergens op soulseek te vinden trouwens en is een van de betere live bootlegs van MP.
hier ook, best snel want normaal gesproken duurt het best lang richting Engeland. Morgen rusting luisteren, als ik weer wat nuchterder benquote:
Wat zijn z'n vocalen vooruit gegaan als je het vergelijkt met ouder werk zeg. Je zou ze nu zuiver kunnen noemenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:05 schreef turnpike het volgende:
Anyway, voorlopige hoogtepunt voor mij : "Before The Flood".
Bijna Typische Snah weemoed, in de lijn van coventry boy en serpentine. Prachtig.
Geblesseerd?quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:15 schreef bartrid het volgende:
bij mij is het op dit moment de viool in the 29th bulletin. Kippenvel.
nu alleen hopen dat ik op tijd weer kan lopen voor het concert, ik heb precies een maand
Geen toeters, bellen en gastmuzikanten (behalve Jacco) voor de heren op dit album, dus dat vioolgeluid moet weer eens afkomstig zijn uit hun mellotron.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:15 schreef bartrid het volgende:
bij mij is het op dit moment de viool in the 29th bulletin. Kippenvel.
nu alleen hopen dat ik op tijd weer kan lopen voor het concert, ik heb precies een maand
op vakantie in new york een dubbele enkelbreuk opgelopen, over 1.5 week gaat het gips eraf. dan heb ik nog precies 4 weken om weer te kunnen lopen (6 weken in het gips gezeten...)quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:57 schreef bartrid het volgende:
[..]
op vakantie in new york een dubbele enkelbreuk opgelopen, over 1.5 week gaat het gips eraf. dan heb ik nog precies 4 weken om weer te kunnen lopen (6 weken in het gips gezeten...)
Damn! Kan je die niet ergens onlijn zetten? Heb dat nummer tijdens het laatste 'Geb-optreden' in Nederland (Vredenburg) gehoord en meen me te herinneren dat het een geweldig nummer was!!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:20 schreef bartrid het volgende:
Yep die heb ik inderdaad, nog niet geluisterd, maar hij zat er wel bij.
ik ga m'n best doen, gaat waarschijnlijk morgen of zo wordenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:38 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Damn! Kan je die niet ergens onlijn zetten? Heb dat nummer tijdens het laatste 'Geb-optreden' in Nederland (Vredenburg) gehoord en meen me te herinneren dat het een geweldig nummer was!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |