Nope, deze film is toch wel een stukje ouder...quote:Op woensdag 24 november 2004 13:04 schreef mr_anonimous het volgende:
The brotherhood of the wolf?
Je hebt hem zeg maar 50% goed...quote:Op woensdag 24 november 2004 13:27 schreef mr_anonimous het volgende:
First Knight?
Het mooie plaatje was dus al niet meer nodig...quote:Op woensdag 24 november 2004 14:18 schreef hornage het volgende:
Knightriders?
oh...the horror..the pain...:(quote:
damn das snel. Kloptquote:Op woensdag 24 november 2004 15:07 schreef victorinox het volgende:
Christina Applegate in The Sweetest Thing
Nope...quote:Op woensdag 24 november 2004 15:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Kopps?
* REFUSED slaps dolle_hondquote:Op woensdag 24 november 2004 15:28 schreef dolle_hond het volgende:
lola rennt
Dat is goed.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:28 schreef dolle_hond het volgende:
lola rennt
Helaas, ik herken ze niet...quote:Op woensdag 24 november 2004 16:24 schreef EricusMaximus het volgende:
Waar is Victorinox?
Zo heet ze iddquote:Op woensdag 24 november 2004 19:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Britt Eklund ofzo ?
morgen dan, dan kan ik ook t/m 21 november erbij pakken.....quote:Op woensdag 24 november 2004 21:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit vraagt om een statiestiekje gecombineerd met de totaalrangschikking om te kijken wie 't hoogste gemiddelde heeft in de vergelijking punten/posts.
Doe eens, dolle_hond.
quote:Op woensdag 24 november 2004 21:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
morgen dan, dan kan ik ook t/m 21 november erbij pakken.....
die had ik idd al verwacht, maar neequote:Op woensdag 24 november 2004 22:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Connery?
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:46 schreef ranja het volgende:
Volgens mij een regisseur...
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij de eerste zou ik zeggen Billy Connolly. Bij de tweede Mike Leigh. Bij de derde Brian Cox.
quote:Op woensdag 24 november 2004 23:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
FF Coppola?
quote:Op woensdag 24 november 2004 23:32 schreef California het volgende:
Fellini?
quote:Op woensdag 24 november 2004 23:35 schreef Atreidez het volgende:
dennis hopper?
quote:Op woensdag 24 november 2004 23:42 schreef One_conundrum het volgende:
wies dat links Al Capone ?!
quote:Op donderdag 25 november 2004 00:00 schreef One_conundrum het volgende:
sergio LEONE!!
Bijna de helft van mijn posts in de FMT reeks.quote:012 04386 victorinox
moryana +1quote:Op donderdag 25 november 2004 09:04 schreef moryana het volgende:
Cold Mountain
Chicago
Bridget Jones' diary
Bridget Jones the edge of reason
Shark Tale (stem)
Nurse Betty
Down with Love
The Bachelor
Jerry Maguire
Me myself & Irene
Wat ben ik toch efficiënt.quote:Op donderdag 25 november 2004 09:24 schreef dolle_hond het volgende:
efficientie-tabel (punten per post) minstens 10 punten gescoord
15. SaintOfKillers 0,122254
Is dit een vrij oude film?quote:Op donderdag 25 november 2004 09:52 schreef moryana het volgende:
Welke film?
mission
boat
spinster
alcohol
based-on-novel
title-spoken-by-character
Als je het nog steeds gokken noemt als je vrij zeker bent vind ik je niet zo efficiënt hoor...quote:Op donderdag 25 november 2004 09:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat ben ik toch efficiënt.![]()
Of ik heb gewoon een lage slowchatfactor. Of ik stel gemakkelijke vragen. Of ik gok alleen maar als ik eigenlijk al vrij zeker ben.
Wat ben ik toch efficiënt.![]()
ja best wel een oude film, en het is zendelingenwerkquote:Op donderdag 25 november 2004 10:05 schreef GFP het volgende:
[..]
Is dit een vrij oude film?
En is dit mission als in opdracht of zendelingenwerk?
Veel te makkelijk zie ik al weerquote:Op donderdag 25 november 2004 10:44 schreef GFP het volgende:
African Queen, lijkt me dan...
quote:Op donderdag 25 november 2004 11:26 schreef EricusMaximus het volgende:
3 Ghandi in sixty seconds![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 11:31 schreef EricusMaximus het volgende:
Bij 4 zie ik chinatown en is dat nou die gast uit kickboxer( of zo'n andere JCvD film) in die rolstoel
Helpt het als ik zeg dat de titels bijna altijd een overlapping met elkaar hebben.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:34 schreef EricusMaximus het volgende:
Hmmm, ik kan bij 2 maar niet op de film komen die bij die gast hoort..
BR en ...
quote:Op donderdag 25 november 2004 12:03 schreef dolle_hond het volgende:
big trouble in little chinatown
quote:Op donderdag 25 november 2004 12:13 schreef Atreidez het volgende:
5. A blood simple plan natuurlijk
Strike One!quote:Op donderdag 25 november 2004 12:16 schreef dolle_hond het volgende:
komt 1 uit sea biscuit
quote:Op donderdag 25 november 2004 12:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Sling Blade Runner?
Well Done!quote:Op donderdag 25 november 2004 12:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Dit zou het dan moeten zijn:
Major league of their own
Sling blade runner
Gandhi in sixty seconds
big trouble in little chinatown
Blood simple plan
Dat had er idd eentje kunnen zijn...quote:Op donderdag 25 november 2004 12:46 schreef Atreidez het volgende:
Salton Sea Biscuit?
Ja sorry uit Dances with wolves. Je hoort haar naam als de indianen haar familie vermoorden.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:04 schreef Ket_Ais het volgende:
Uit Dances with Wolves toch? Afgelopen keer weer eens op tv geweest maar ik had het maar half gekeken. Heb ik zeker net haar echte naam gemist, damn!
Yep!quote:Op donderdag 25 november 2004 13:16 schreef Ket_Ais het volgende:
Christine?
Het is een en dezelfde naam....quote:Op donderdag 25 november 2004 13:16 schreef Ket_Ais het volgende:
Christine?
Ik ken Kitt ook alleen maar uit een serie. Of bestaat er een Knightrider: the movie?quote:Op donderdag 25 november 2004 13:17 schreef GFP het volgende:
Het is een en dezelfde naam....
Dan is Christine veel logischer ja...
Ik had het misschien iets te onduidelijk opgeschreven. Mijn excuses daarvoor.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:17 schreef GFP het volgende:
[..]
Het is een en dezelfde naam....
Dan is Christine veel logischer ja...
quote:Op donderdag 25 november 2004 13:19 schreef Ket_Ais het volgende:
[..]
Ik ken Kitt ook alleen maar uit een serie. Of bestaat er een Knightrider: the movie?
Lijkt me een Dale Cooperachtige uitspraak maar Cooper was slechts +/- 10 minuten te zien in TP: Fire walk with me en bestelde volgens mij geen pie.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:18 schreef Ket_Ais het volgende:
Die auto-hint deed het hem dus!
”Any time of day is a good time for pie”
Quote uit welke 2 films?
On the contrary...quote:Op donderdag 25 november 2004 13:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik had het misschien iets te onduidelijk opgeschreven. Mijn excuses daarvoor.
Twee aparte films, maar wel op een bepaalde manier met elkaar gelinkt, vandaar dat er een dezelfde quote in voorkomt.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Twee aparte films of twee films die tot een serie behoren?
Ladies and Gentlemen, we have a winner!quote:Op donderdag 25 november 2004 13:59 schreef laurenzo85 het volgende:
Volgens mij is de 2e film Pulp Fiction... Dus ik zeg True romance en Pulp fiction
Dat is goedquote:Op donderdag 25 november 2004 14:07 schreef Ket_Ais het volgende:
Spelen die niet allemaal in Rounders?
Daar zat ik ook eerst aan te denken! X-men, American History X, Fear X, en toen kwam ik niet verder en dacht ik aan Rounders.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:08 schreef ranja het volgende:
Allemaal in een film met een X in de titel gespeeld
Omdat hij de beste killer is?quote:Op donderdag 25 november 2004 14:15 schreef Ket_Ais het volgende:
Waarom draagt Ichi (uit Ichi the Killer dus) een 1 op zijn kostuum?
Dat is hij wel maar dat is niet de daadwerkelijke reden.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Omdat hij de beste killer is?
Doomo arigato!quote:Op donderdag 25 november 2004 14:25 schreef EricusMaximus het volgende:
Omdat Ichi 1 in het Japans is
dô itashimashitequote:Op donderdag 25 november 2004 14:28 schreef Ket_Ais het volgende:
[..]
Doomo arigato!
EricusMaximus +1
Valt ook wel wat voor te zeggen. Ik zat me de hele tijd te storen aan die grote gele 1 op zijn kostuum en wist niet waarom het was. (achteraf had ik het dus wel kunnen bedenken) Ik heb de info letterlijk van Imdb afgehaald. Maar werd hij niet al Ichi genoemd door die man die hem manipuleerde.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:31 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
dô itashimashite
Had alleen niet gedacht dat het goed zou zijn, aangezien het mij lijkt dat hij omdat hij die 1 op zijn pak heeft ichi wordt genoemd, en niet omdat hij ichi heet een 1 op zijn pak heeft gezet
volg je het nog?
Dat zou best kunnen en dan is het wel logisch ja. Dan zou hij namelijk omdat hij experiment (of wat je het dan ook noemen wilt) nummer 1 is een 1 op zijn pak hebben gezet...quote:Op donderdag 25 november 2004 14:35 schreef Ket_Ais het volgende:
Maar werd hij niet al Ichi genoemd door die man die hem manipuleerde.
quote:Op donderdag 25 november 2004 14:43 schreef zjeckyll16 het volgende:
The nightmare before Christmas
quote:Op donderdag 25 november 2004 14:43 schreef zjeckyll16 het volgende:
The nightmare before Christmas
Dat is alvast goedquote:Op donderdag 25 november 2004 15:15 schreef ranja het volgende:
What's eating Gilbert Grape= Johnny, die heeft dacht ik een afspraak met Juliette Lewis
= Leonardo DiCaprio
alleen het laatste is foutquote:Op donderdag 25 november 2004 15:16 schreef mr_anonimous het volgende:
What's eating Gilbert Grape? Depp en Di Caprio? Gilbert en Arnie. Omdat Arnie mentaly challenged is?
Dat is hem! Arnie moest gewoon gewassen worden, geen gepoep, maar ik reken het goed.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Dus zo dan?
What's eating Gilbert Grape
Depp en Di Caprio
Gilbert en Arnie
Arnie in Broek gepoept omdat Gilbert een afspraakje met Juliette Lewis heeft??
Tja, als niemand de karakternamen wist kon ik nog altijd een berucht kapsel van een oud GTST-er aanhalen.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Zjeckyll +1quote:Op donderdag 25 november 2004 15:27 schreef zjeckyll16 het volgende:
the replacements gister toevallig nog gezien
Film is goed nu de rest van de vraag nog en laat de namen van de karakters maar zitten.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:35 schreef ranja het volgende:
Ed Wood
waarom moeten die vragen zo uitgebreid
Nou ja, ik heb de dvd toevallig niet bij de hand omdat ik op m'n werk zit.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:38 schreef zjeckyll16 het volgende:
[..]
Omdat ze anders te simpel zijn
Ik zat zwaar te twijfelen wie ook weerquote:Op donderdag 25 november 2004 15:43 schreef zjeckyll16 het volgende:
+1 mr_anonimous
wist je em zonder de karakters wel ranja?
+1 Mr_anonimousquote:Op donderdag 25 november 2004 16:14 schreef mr_anonimous het volgende:
whole 9 yards?
Je hebt er 2 goed, vergeet niet om straks de films er achter te zetten.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:37 schreef hornage het volgende:
Special Agent Norman Stansfield -
Special Agent Chester Desmond -
Special Agent Johnson - Robert Davi
Special Agent Fox Mulder - David Duchovny
Special Agent Sands -
Maar je had de films er niet bij vermeld, dus was jouw antwoord sowieso niet goed...quote:Op donderdag 25 november 2004 16:15 schreef hornage het volgende:damn, ik was eerste met alle antwoorden in 1 post
Weer 1 goede. Sands moet jij ook kennen er is net een hele reeks vragen over die betreffende acteur geweest.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:44 schreef Ket_Ais het volgende:
Special Agent Norman Stansfield - Gary Oldman in Leon (ik wist dat ik hem kende)
What a wicked thing to do...quote:Op donderdag 25 november 2004 16:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Is Chester Desmond zo moeilijk?
Hintje betreffende de acteur dan:
Blue Hotel, on a lonely highway,
Blue Hotel, life don't work out my way.
Weer een goed!quote:Op donderdag 25 november 2004 16:46 schreef Ket_Ais het volgende:
Special Agent Sands - Robert Rodriguez -> Once upon a time in Mexico!
Johnny Depp notabene!
Nope zelfde film als Al Powell uit mijn vorige vraag.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:49 schreef Ket_Ais het volgende:
Is er ook een Profiler the movie waar die Robert Davi dan van is?
Punt gaat naar Ket_Aisquote:Op donderdag 25 november 2004 16:51 schreef Ket_Ais het volgende:
Special Agent Norman Stansfield- Gary Oldman in Leon
Special Agent Chester Desmond- Chris Isaak in Twin Peaks
Special Agent Johnson- Robert Davi in Die Hard
Special Agent Fox Mulder- David Duchovny in X-fiiles: Fight the Future
Special Agent Sands- Once Jonnhy Depp in Upon a time in Mexico
ik was ondertussen al bezig om alles in 1 post te plaatsenquote:Op donderdag 25 november 2004 16:50 schreef mr_anonimous het volgende:
vergeet ze niet in een post te plaatsen Ket_Ais
Some like it hot?quote:Op donderdag 25 november 2004 16:57 schreef Ket_Ais het volgende:
Jee, ik had echt niet gedacht voor deze vraag een punt te halen. Maar met wat hulp van anderen en fijne hintjes kom je toch nog een heel eind. Dank jullie wel!
De vraag:
Iedereen kent wel de beroemde witte opwaaiende jurk van Marilyn Monroe.
Maar uit welke film komt deze scène?
Wie is datquote:Op donderdag 25 november 2004 16:51 schreef Ket_Ais het volgende:
Special Agent Norman Stansfield- Gary Oldman in Leon
Special Agent Chester Desmond- Chris Isaak in Twin Peaks
Special Agent Johnson- Robert Davi in Die Hard
Special Agent Fox Mulder- David Duchovny in X-fiiles: Fight the Future
Special Agent Sands- Once Jonnhy Depp in Upon a time in Mexico
Yep!quote:Op donderdag 25 november 2004 16:58 schreef dolle_hond het volgende:
seven years itch
Haha, dat had ik niet eens gezien, ik was idd snel aan het (over)typen. Je moet me eens lezen als ik aan het MSN-en ben.......quote:Op donderdag 25 november 2004 16:58 schreef GFP het volgende:
[..]
Wie is dat![]()
lekker snel getypt
Ik kan me voorstellen dat als jullie samen aan het typen zijn dat het dan een zooitje wordtquote:Op donderdag 25 november 2004 17:01 schreef Ket_Ais het volgende:
[..]
Haha, dat had ik niet eens gezien, ik was idd snel aan het (over)typen. Je moet me eens lezen als ik aan het MSN-en ben.......
dat is nog zacht uitgedrukt, vooral als de batterijen van het toetsenbord vervangen moeten worden en daardoor weleens ongezien letters wegvallenquote:Op donderdag 25 november 2004 17:03 schreef GFP het volgende:
Ik kan me voorstellen dat als jullie samen aan het typen zijn dat het dan een zooitje wordt
er zijn tournaments geweest waarin jij op deze film hebt gestemdquote:Op donderdag 25 november 2004 20:22 schreef kinky_queen het volgende:
ZATOICHI
![]()
Ongetwijfeld, maar ik herken hem ff zo snel nietquote:Op donderdag 25 november 2004 20:24 schreef dolle_hond het volgende:
er zijn tournaments geweest waarin jij op deze film hebt gestemd
Ik heb hem laatst nog in Zatôichi gezien, vandaar dat ik hem dacht te herkennen. Toen ben ik me wat meer in zijn filmgeschiedenis gaan verdiepen waardoor ik wel wat films van hem ken, maar ik zou niet weten welke film dit is. Beetje omslachtig om random allemaal titels te gaan roepen.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:04 schreef dolle_hond het volgende:
als je die onderste herkent, ken je de film.
het is de hoofdrolspeler, maar geen japanner.
NIET JAPANSquote:Op donderdag 25 november 2004 20:29 schreef kinky_queen het volgende:
BATTLE ROYALE dan?
![]()
ik las je bovenstaande post pas toen ik mijn post las...quote:Op donderdag 25 november 2004 20:34 schreef dolle_hond het volgende:
NIET JAPANS
nofiquote:Op donderdag 25 november 2004 20:37 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ik las je bovenstaande post pas toen ik mijn post las...
Wat betekent dat?quote:Op donderdag 25 november 2004 20:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nofi
of no flame intended, het is maar net hoe je het interpreteertquote:Op donderdag 25 november 2004 20:42 schreef Atreidez het volgende:
no offense intended
Ik heb echt geen idee welke film t is..
en jij hebt ook hier op gestemdquote:Op donderdag 25 november 2004 20:40 schreef Eluc het volgende:
[..]
Wat betekent dat?
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en jij hebt ook hier op gestemd
videodromequote:Op donderdag 25 november 2004 21:07 schreef ranja het volgende:
val ik nu door de mand?
van wie verloor die toen ik tegenstemde?
quote:In all fairness, this Belorussian-made World War II picture detailing Nazi atrocities, holds a special distinction in world cinema: it is by far the most brutal and emotionally draining of all - in fact, a viewer whose senses have not been properly trained would most likely find it unwatchable. Those brave souls willing to be put through an ordeal of almost 2 1/2 hours will find themselves deeply immersed in an absolutely horrifying experience that will not easily subside whether they want it to or not.
quote:I became obsessively interested in seeing this film after I saw an article about war films, which had a picture from(the one with Germans taking a photo of them and
). Just because of that. Weird, isn't it?
Well, now that I've actually seen the film, I don't wonder why.consists of horrifying images of war after another, the type of images no Hollywood war film or any of these "true war portrayal" movies has ever shown us. It may start slowly, but don't let the weak first part fool you: the end crescendo is emotionally and visually so intense that it simply cannot leave you cold.
I truly recommended this film to anyone who thinks half-a**ed films like The Thin Red Line or Full Metal Jacket get even close showing the horrors of war.
GFP +1quote:Op vrijdag 26 november 2004 08:33 schreef GFP het volgende:
Elke film die zelfs The Thing uit een toernooi mept wordt onthouden...
Ide I Smotri mijn russisch is niet zo goed helaas...
Is deze film echt zo goed d-h
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |