Het is belangrijk. Dat kan Dr. Coffeeboy bij anderen ook flikken als hij straks op de pep zit.quote:het was niet zozeer Iris alleen
maar het halve ziekenhuis bemoiede zich met dit volkomen onbenullig gedoetje
alsof die lui niks belangrijkers te doen hebben in dat ziekenhuis
Gaat 't een keer niet over Iris, is het ook niet goed. Volgende keer open ik een topic over Frommel. Eens kijken of je dan niet mekkert.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:54 schreef Airelle het volgende:
Hugo... whaha
Zeur ik dan?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Gaat 't een keer niet over Iris, is het ook niet goed. Volgende keer open ik een topic over Frommel. Eens kijken of je dan niet mekkert.
mja, ik had me nou eemaal verheugd op een wild Nielslijntje en het was niet erg de bedoeling dat Iris daarin voor ging komen.....quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het is belangrijk. Dat kan Dr. Coffeeboy bij anderen ook flikken als hij straks op de pep zit.
Ik kan die zooi van jou niet bekijken. Er komt alleen geluid en 't lukt Windows Media Player 9.0 niet om de benodigde codecs te downen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:00 schreef Wup het volgende:
ps: heb je laatst dat Arthur filmpje wat ik had neergezet bekeken
Arthur in de deuropening: 'en wat is er met die vrouw van dokter stink.... eh... knoeier':)
Kijk! Dat heb ik nou met Lizzy, Iris en Joyce_en_Roxylovertje. Onomstotelijk lekker!quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:07 schreef digispeed het volgende:
ik vind hugo een lekker ding.
da's goedbedoelde rotzooi:)quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik kan die zooi van jou niet bekijken. Er komt alleen geluid en 't lukt Windows Media Player 9.0 niet om de benodigde codecs te downen.
ach sommige dingen zijn best voor herhaling vatbaarquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar met Niels wordt de verhaallijn van Hugo, een paar jaren geleden, herhaald. Pepvreten tot ie er bij neervalt en dan moet de inmiddels afgestudeerde Iris 'm oplappen.
nee joh, hij heeft een vriendin.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kijk! Dat heb ik nou met Lizzy, Iris en Joyce_en_Roxylovertje. Onomstotelijk lekker!
Weet je trouwens dat Robin Rienstra irl een homo is? Hij is de vaste partner van Dennis Overeem.
Codecs moet je zelf downloaden en niet door de Windows Bagger Player.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik kan die zooi van jou niet bekijken. Er komt alleen geluid en 't lukt Windows Media Player 9.0 niet om de benodigde codecs te downen.
yep, dat was de Hugo-top-periodequote:Op dinsdag 23 november 2004 22:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou Wup, dan weet je gelijk hoe iemand zich voelt als hij benzodiazepines gebruikt.
Ja, moet ik even opzoeken... volgens mij was dat rond 13/14 januari 2003:quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:17 schreef Wup het volgende:
Iwan heb jij screens van Hugo hoe hij in dat bedje lag te shaken en te krijsen toen hij moest afkicken van Claire
dat was zo vermakelijk......
quote:"Hugo is stomdronken van de trap van het hotel gevallen. Claire kan het niet over haar hart verkrijgen om hem aan zijn lot over te laten. Claire vermoedt dat Hugo aan drugs verslaafd is. Ze vraagt het Hugo op de man af."
Wat heb ik aan een zooi die in het Italiaans zegt dat de pagina niet bestaat?quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Codecs moet je zelf downloaden en niet door de Windows Bagger Player.
een maandje later denk ikquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Ja, moet ik even opzoeken... volgens mij was dat rond 13/14 januari 2003:
Ze draagt in elk geval sexy schoenen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:25 schreef BVO het volgende:
Nathalie is erg leuk..
Daar heb je idd niks aan, maar ff goochelen op 'codecs' levert de volgende site op: www.free-codecs.comquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat heb ik aan een zooi die in het Italiaans zegt dat de pagina niet bestaat?
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:35 schreef Wup het volgende:
een maandje later denk ik
Die classic werkt, maar het beeld en het geluid lopen niet synchroon.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:53 schreef Iwan1976 het volgende:
En verder adviseer ik je om de kleine, maar zeer functionele Windows Media Player Classic te gebruiken i.p.v. de geheugen vretende Windows Media Player.
dan is je computer waarschijnlijk te traag of te druk met andere dingetjesquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die classic werkt, maar het beeld en het geluid lopen niet synchroon.
Pentium 1, 233 mHz (noodgedwongen, want de p4 is naar de kloten), 256 mB geheugen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:33 schreef Wup het volgende:
dan is je computer waarschijnlijk te traag of te druk met andere dingetjes
even wat afsluiten en nog eens proberen
R.I.P.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Pentium 1, 233 mHz (noodgedwongen, want de p4 is naar de kloten), 256 mB geheugen.
Gecondoleerd... werken op een pentium 1 is een straf:(quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Pentium 1, 233 mHz (noodgedwongen, want de p4 is naar de kloten), 256 mB geheugen.
Valt wel mee. Ik laat dat ding voor wat 't is, post af en toe iets, haal de mail op en bak een cd en verder heb ik daardoor meer tijd voor mijn vriendin. Is zij ook blij.quote:Op woensdag 24 november 2004 00:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Gecondoleerd... werken op een pentium 1 is een straf:(
Hij speelt een politieman, die een drugs / kopieerbende / moordenaar op het spoor is. Hij spreekt ook nog bijna vlekkeloos Duits. Het is duidelijk zijn echte stem. Aram woont irl in Keulen en hij heeft een Duitse vrouw.quote:Op woensdag 24 november 2004 04:40 schreef Wup het volgende:
dat ontvangt de beschaafde wereld niet, dus doe maar een online verslag & vertaling.....
mja toen hij pas in ONM speelde heeft Babette ooit eens een of andere duitse fansite opduikeld met Aram in tirolerpakjes enzo:)quote:Op woensdag 24 november 2004 05:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hij speelt een politieman, die een drugs / kopieerbende / moordenaar op het spoor is. Hij spreekt ook nog bijna vlekkeloos Duits. Het is duidelijk zijn echte stem. Aram woont irl in Keulen en hij heeft een Duitse vrouw.
"Er kriegt eine voll auf die Fresse", roept hij hard!
hihi, ja die herken je vrij snel natuurlijk:)quote:Op woensdag 24 november 2004 05:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het is duidelijk zijn echte stem.
Ja, maar ik had verwacht dat men zijn stem door een Duitser zou laten dubben. De eerste films van Schwarzenegger bevatten niet zijn eigen stem, omdat hij onverstaanbaar Engels brabbelde. Zoiets had ik bij Aram-John ook verwacht. "Die Wache" is echt een familieproductie: geproduceerd door Josine van Dalsum (zijn ma) en John van de Rest (zijn pa), door productiebedrijf Endemol.quote:Op woensdag 24 november 2004 05:17 schreef Wup het volgende:
hihi, ja die herken je vrij snel natuurlijk![]()
Ach Wup, wees nou eens eerlijk! Jij vindt 'm gewoon een hunk!quote:btw: ik had het nooit verwacht maar ik ben er inmiddels aan gewend geraakt......
tsss... kunnen die duitsertjes niks zelf?quote:Op woensdag 24 november 2004 05:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
"Die Wache" is echt een familieproductie: geproduceerd door Josine van Dalsum (zijn ma) en John van de Rest (zijn pa), door productiebedrijf Endemol.
ut krielkipje zal toch flink wat havermout moeten verstouwen wil ie daar ooit nog eens voor in aanmerking komenquote:Ach Wup, wees nou eens eerlijk! Jij vindt 'm gewoon een hunk!
Ze speelt een heel goede rol in "De Lift" van Dick Maas. Maar: je hoeft haar niet lang meer mee te maken, want ze is doodziek en heeft nog maar een klein jaar te leven.quote:Op woensdag 24 november 2004 05:40 schreef Wup het volgende:
tsss... kunnen die duitsertjes niks zelf?
ik had vroeger altijd een hekel aan Josine van Dalsum omdat ik ooit eens naar een toneelstuk van haar moest wat ik afschuwelijk vond....
ze speelde vorig jaar ook nog mee in de erfenis
Sinds het feit dat Aram - John van de Rest een man is zou je 'm beter een haan noemen. Gebroken maïs lust een haan liever. Haver is voor Trees, mijn paard.quote:ut krielkipje zal toch flink wat havermout moeten verstouwen wil ie daar ooit nog eens voor in aanmerking komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog meer GTST in ONM... waarschijnlijk dus.
Ik vroeg me vooral af... wat dat werk is wat ze nog moest afmakenquote:Op woensdag 24 november 2004 15:05 schreef Wup het volgende:
waarom is dat een spoiler?
en trouwens ze kan zoveel willen, schattig hoor dat ze aan het werk wil maar ze kan toch niet zomaar een baantje bij ONM gaan opeisen?
haha daar had ik een beetje overheen gelezen, laat haar maar bij zoop om werk gaan bedelen, ONM heeft voorlopig genoeg pubers....quote:Op woensdag 24 november 2004 15:06 schreef Airelle het volgende:
Ik vroeg me vooral af... wat dat werk is wat ze nog moest afmaken.
Aukje mag de rol van Viviënne in Zoop overnemen... en dan kan Viviënne de dochter van Marnix (Sofie) gaan spelen.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:12 schreef Wup het volgende:
haha daar had ik een beetje overheen gelezen, laat haar maar bij zoop om werk gaan bedelen, ONM heeft voorlopig genoeg pubers....
deal, maar dan moet ze hem wel weer vermoorden.....quote:Op woensdag 24 november 2004 15:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Aukje mag de rol van Viviënne in Zoop overnemen... en dan kan Viviënne de dochter van Marnix (Sofie) gaan spelen.
het blijft lachen met die filmpjes;(quote:Op woensdag 24 november 2004 15:58 schreef Iwan1976 het volgende:
filmpje
deal... en daarna mag Joyce haar advocaat spelen... Joyce zal haar als geen ander begrijpen, ze hebben immers dezelfde geestelijke aandoening: DIS.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:01 schreef Wup het volgende:
deal, maar dan moet ze hem wel weer vermoorden.....
Graag.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Aukje mag de rol van Viviënne in Zoop overnemen... en dan kan Viviënne de dochter van Marnix (Sofie) gaan spelen.
Nikkie / Lizzy IS gewoon leuk, lief en bijzonder aantrekkelijk.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:42 schreef Orginial het volgende:
Ben ik dan de enigste die de verhaallijn van Lizzie enzo leuk vind?![]()
Ik heb het over de verhaallijn,vinden jullie die niet leuk dan?quote:Op woensdag 24 november 2004 17:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nikkie / Lizzy IS gewoon leuk, lief en bijzonder aantrekkelijk.
Ik wel hoor.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb het over de verhaallijn,vinden jullie die niet leuk dan?![]()
Idd en Tara van Walsum is net als de nieuwe Morris Fisher #GTST gewoon even wennen.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik wel hoor.
Nu weer wel, want ik heb nog steeds de ijdele hoop dat Tara wordt omvergepaft. Lizzy is altijd leuk, ook als ze temporary iets minder moet doen.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:53 schreef Orginial het volgende:
Ik heb het over de verhaallijn,vinden jullie die niet leuk dan?![]()
Nou dat vind ik dan weer niet.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Idd en Tara van Walsum is net als de nieuwe Morris Fisher #GTST gewoon even wennen.![]()
Misschien wordt ze vanavond wel overhoop geknald!quote:Op woensdag 24 november 2004 18:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Eruit met Tara! NU!
Of Anouck Klomp terugnemen!
This Tara is a bag of roadapples.
Hahahaha! Tatsächlich vom Hugo abgeknallt. Hugo, der Held des Tages. Sagte ich gestern doch schon!?quote:Op woensdag 24 november 2004 18:07 schreef Airelle het volgende:
Misschien wordt ze vanavond wel overhoop geknald!
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 november 2004 18:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hahahaha! Tatsächlich vom Hugo abgeknallt. Hugo, der Held des Tages. Sagte ich gestern doch schon!?
Hij is coolquote:Op woensdag 24 november 2004 16:07 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
Max mocht niet op de gastrollijst, weet iemand wie hij is?
Inderdaad...quote:Op woensdag 24 november 2004 19:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat een anticlimax!
wat zonde nou toch weer........quote:Op woensdag 24 november 2004 19:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat een anticlimax!
dat vond ik juist wel leuk gedaan, vanuit een andere hoek gefilmd....quote:Op woensdag 24 november 2004 19:41 schreef Airelle het volgende:
Ze begonnen niet met de cliff.. maar een stukje ervoor.
hahaquote:Op woensdag 24 november 2004 19:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Marnix Peper heeft gedeclareerd?
Ja, die vaginahoofden hebben er voor gezorgd dat de aflevering van vandaag niet op die van gisteren aansluit op mijn tape.quote:Op woensdag 24 november 2004 19:41 schreef Airelle het volgende:
Inderdaad...
en wat me opviel.
Ze begonnen niet met de cliff.. maar een stukje ervoor.
Mot je een ram op je bek? Het beledigen van Lizzy is bij mij uiterst strafbaar.quote:Op woensdag 24 november 2004 19:55 schreef pberends het volgende:
Wat ziet Lizzy er niet uit met makeup
Dan moet hij als volgende uit het raam. Wat een debiele pias is die driedraad! En Frommel was weer op en top goed vandaag. Ik zou die gegevens ook hebben gepikt! Moet die clown ze maar niet laten rondslingeren!quote:Op woensdag 24 november 2004 19:57 schreef pberends het volgende:
Stein heeft de backupprocedures van Bram overgenomen
Wat is er toch met mij aan de hand? Het is al de tweede keer deze week dat je om me lacht.quote:Op woensdag 24 november 2004 19:59 schreef Wup het volgende:
haha
Stijn moet zo snel mogelijk wegquote:Op woensdag 24 november 2004 20:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan moet hij als volgende uit het raam. Wat een debiele pias is die driedraad! En Frommel was weer op en top goed vandaag. Ik zou die gegevens ook hebben gepikt! Moet die clown ze maar niet laten rondslingeren!
dat Peperdramaatje heb ik me toendertijd suf om gelachenquote:Op woensdag 24 november 2004 20:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat is er toch met mij aan de hand? Het is al de tweede keer deze week dat je om me lacht.
In dat geval gaat het met jou goed fout!quote:Op woensdag 24 november 2004 20:10 schreef Wup het volgende:
met jou is alles goed![]()
Wat is dat nou weer? Een detective die op een plaatwerkerij de richtbank bedient?quote:Op woensdag 24 november 2004 20:41 schreef Airelle het volgende:
Joyce is leuk op haar plaatvervangende ditectrice stoel.
Pardonquote:Op woensdag 24 november 2004 20:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer? Een detective die op een plaatwerkerij de richtbank bedient?
Door zo'n chaotische driedraad zou ik niet willen worden behandeld.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:02 schreef Airelle het volgende:
Van waar al die haat?
true truequote:Op woensdag 24 november 2004 17:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nikkie / Lizzy IS gewoon leuk, lief en bijzonder aantrekkelijk.
Je bedoelt Petra Kagchelland? Had je niet ff een foto voor mij kunnen maken?quote:Op woensdag 24 november 2004 23:31 schreef haagse_elfje het volgende:
o ja voor w_i_v ik was vandaag in a'dam ik zag daar Iris lopen ( ik weet niet meer hoe ze in het echt heet) ze ziet er idd verdomd leuk uit echt whoehoe daar word je dus blij van je hebt idd gelijk Iris is de liefste
lieverd had ik ook graag gewild maar ik was daar dus niet op voorbereid he, ik liep zowat tegen haar aan ze lacht wel ongelofelijk lief en zie heel lief sorry....quote:Op woensdag 24 november 2004 23:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je bedoelt Petra Kagchelland? Had je niet ff een foto voor mij kunnen maken?
Wie ken je???? Nikkie? Nou, met haar lust ik ook wel een date. Of samen met haar en Petra.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:46 schreef haagse_elfje het volgende:
lieverd had ik ook graag gewild maar ik was daar dus niet op voorbereid he, ik liep zowat tegen haar aan ze lacht wel ongelofelijk lief en zie heel lief sorry....
voortaan als ik naar a'dam ga dan neem ik dus mijn cameraatje mee want die van foon is ook stukMisschien kan ik wel iets voor je regelen ik ken iemand die in onm speelt een btje dus ik doe mijn best voor je...
cool!!! Iwan!!!quote:Op woensdag 24 november 2004 21:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Grote Stijn & Sanne Klein
Irritant is een beter woord. Ik hoop iedere dag dat hij de weg naar het AZB kwijtraakt. Het is allemaal net iets té.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:14 schreef Wup het volgende:
Iwan, vindt jij Stijn leuk?
haha oke, je geeft nooit zo vaak een mening en het is al de tweede keer dat je een picje voor hem maakt...quote:Op donderdag 25 november 2004 00:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Irritant is een beter woord. Ik hoop iedere dag dat hij de weg naar het AZB kwijtraakt. Het is allemaal net iets té.
voor Ilyas moeten ze of iets snel verzinnen of hij moet er ook uit, die jongen is op deze manier zo nutteloos dat hij me inmiddels ook alleen nog maar irriteertquote:Ook dat geruzie tussen bloedbroeders Tonnie en Ilyas is tenenkrommend.
Dit was een mooi shot.quote:Op donderdag 25 november 2004 01:00 schreef Wup het volgende:
Wups held van de dag
Danny de Kok als Brian de Koning, alias de Schaker
ONM 24 november 2004
[afbeelding]
Dat moet haast wel... Niels begint al aardig door z'n pillenvooraad te raken.quote:Op donderdag 25 november 2004 01:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
En toch heb ik het gevoel dat De Apotheker ooit nog terugkomt.....
Dr. Pillenmans uit Keteldorp ("Pietje Puk") woont nu in Amsterdam?quote:Op donderdag 25 november 2004 01:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat moet haast wel... Niels begint al aardig door z'n pillenvooraad te raken.
mja ik vind ook dat ze ons hier niet mee kunnen afschepen......quote:Op donderdag 25 november 2004 01:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
En toch heb ik het gevoel dat De Apotheker ooit nog terugkomt.....
ik vind dat ze die gijzelscene[s] mooi gefilmd haddenquote:Op donderdag 25 november 2004 01:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Dit was een mooi shot.![]()
dat was toch juist leuk gedaan?quote:Op donderdag 25 november 2004 02:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: de cliff van dinsdag was niet gelijk aan het begin van woensdag. Dinsdag zagen we dat Brian iets tegen Tara en Joost wauwelde en gisteren hoorden we pas wat hij uitstootte.
Nee, dat sluit op mijn tape niet lekker aan.quote:Op donderdag 25 november 2004 02:10 schreef Wup het volgende:
dat was toch juist leuk gedaan?
als exit huppelt ze in slowmotion in dr ondergoed van de set af...quote:Op donderdag 25 november 2004 02:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar is mijn Lizzy in haar ondergoed!?
Wat heb jij toch tegen snollen met dikke tieten?quote:Op donderdag 25 november 2004 02:41 schreef Wup het volgende:
als exit huppelt ze in slowmotion in dr ondergoed van de set af...
Ja, maar dat is toch het leukste wat een man (en een aantal vrouwen) zich kan wensen!? Een lekkere sexy meid in ONM. Bij GTST hebben ze Victoria, bij ONM NIkkie.quote:Op donderdag 25 november 2004 03:05 schreef Wup het volgende:
ik heb nul tegen haar maar de schrijvers des te meer
Lizzy huppelend in ondergoed is geloof ik wel een goede samenvatting van Nikkie Plessen in ONM
Ze is gewoon ontzettend goed in "hoerig rondlopen". Simone is goed in "slecht janken". Niels is goed in ongewassen en ongeschoren stinken. Filistijn is goed in "idioot doen". Bettina is goed in "afblaffen" en Renée is goed in "bierpensen" en "paarden (Marjolein) op stal zetten". Marnix is goed in "brampeperen" en Frommel is goed in "frommelen".quote:Op donderdag 25 november 2004 03:23 schreef Wup het volgende:
dan heb ik zojuist toch de perfecte exit voor haar geschreven.........
het lijkt me alleen nogal frustrerend voor iemand die gewoon goed acteert......
Waren Kyra en Vrommelmans altijd al vrienden?quote:Op donderdag 25 november 2004 03:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze is gewoon ontzettend goed in "hoerig rondlopen". Simone is goed in "slecht janken". Niels is goed in ongewassen en ongeschoren stinken. Filistijn is goed in "idioot doen". Bettina is goed in "afblaffen" en Renée is goed in "bierpensen" en "paarden (Marjolein) op stal zetten". Marnix is goed in "brampeperen" en Frommel is goed in "frommelen".
I wsh nee Eric Bouwman heeft bij mij in de klas gezeten en soms heel soms zie ik hem nog wel eens.....quote:Op woensdag 24 november 2004 23:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wie ken je???? Nikkie? Nou, met haar lust ik ook wel een date. Of samen met haar en Petra.
jupquote:Op donderdag 25 november 2004 03:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch het leukste wat een man (en een aantal vrouwen) zich kan wensen!? Een lekkere sexy meid in ONM. Bij GTST hebben ze Victoria, bij ONM NIkkie.
zo kunnen we nog wel een dag doorgaan he....quote:Op donderdag 25 november 2004 03:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze is gewoon ontzettend goed in "hoerig rondlopen". Simone is goed in "slecht janken". Niels is goed in ongewassen en ongeschoren stinken. Filistijn is goed in "idioot doen". Bettina is goed in "afblaffen" en Renée is goed in "bierpensen" en "paarden (Marjolein) op stal zetten". Marnix is goed in "brampeperen" en Frommel is goed in "frommelen".
Reminder: stroop, geen azijn.quote:Op donderdag 25 november 2004 02:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Krijgen we nou echt elke dag nog een foto van die stoeipoes!?
Waar is mijn Lizzy in haar ondergoed!?
Nou dankjewelquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kijk! Dat heb ik nou met Lizzy, Iris en Joyce_en_Roxylovertje. Onomstotelijk lekker!
Chris kwam in de serie als co-assistentje:)quote:Op donderdag 25 november 2004 08:46 schreef Orginial het volgende:
Waren Kyra en Vrommelmans altijd al vrienden?![]()
Hoe kwam hij de serie in?
haha, ja dus wees blij dat het afgelopen isquote:Op donderdag 25 november 2004 14:34 schreef babette21 het volgende:
wat 'n slap gedoe zeg gisteren...
een waardeloos eind aan een waardeloze verhaallijn...
grappig dat je dat zegt, het was mij ook al opgevallen...quote:Vroman blijft top, al is 't wel 'n beetje een typetje aan 't worden.
Kyra is helemaal oke dit hele seizoen eigenlijk al, op dat flirtje met Bram naquote:Kyra vind ik nog steeds wel oké, Hugo is daarentegen weer terug bij af...
ik ben benieuwd wanneer ONM stopt met Sanne ....quote:ik ben benieuwd wanneer Sanne stopt met d'r co-schappen,
ze is echt de enige die 't allemaal geen reet interreseert...
quote:Op donderdag 25 november 2004 14:41 schreef babette21 het volgende:
oh en nog ff over de aftiteling, daar heb ik de laatste tijd ook 's op gelet...
Sandy Kandau [zo heet ze toch?] werd gisteren botweg weggelaten!!
quote:Op donderdag 25 november 2004 02:31 schreef Wup het volgende:
en de creatieve aftitelaars....
Sandy Kandau paste er vandaag niet meer op:(
* Bet heeft de vlag al uitgehangen!!quote:Op donderdag 25 november 2004 14:50 schreef Wup het volgende:
haha, ja dus wees blij dat het afgelopen is
Het Joost-Effect, dat vind ik nou een goeie omschrijving!!quote:grappig dat je dat zegt, het was mij ook al opgevallen...
dat de lol er een beetje afgaat, omdat hij nooit verhaallijntjes krijgt maar wel heel veel aandacht
Aram van de Rest doet het geweldig hoor daar niet van, maar Chris begint een beetje flauw te worden op deze manier, het Joosteffect hadden we het al genoemd....
ja Kyra en mannen, da's altijd ellende: na Daan en Bram nu ook nog Hugo.... zucht....quote:Kyra is helemaal oke dit hele seizoen eigenlijk al, op dat flirtje met Bram na
Hugo heb ik dit hele seizoen nog niet oke gevonden, alles behalve zelfs.......
Tja 't is niet veel. Annelieke beschrijft Sanne zelf ook als romantisch enzo.... gaap...quote:ik ben benieuwd wanneer ONM stopt met Sanne ....
ze is echt volkomen oninteressant..........
quote:Op donderdag 25 november 2004 14:41 schreef babette21 het volgende:
oh en nog ff over de aftiteling, daar heb ik de laatste tijd ook 's op gelet...
Sandy Kandau [zo heet ze toch?] werd gisteren botweg weggelaten!!
Oeps.....quote:Op donderdag 25 november 2004 02:31 schreef Wup het volgende:
en de creatieve aftitelaars....
Sandy Kandau paste er vandaag niet meer op:(
misschien heb je gelijk dat Chris zonder verhaallijntjes leuk kan blijven, maar dan zou hij wat minder aandacht moeten krijgen want het begint voorspelbaar & kinderachtig te worden.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:02 schreef babette21 het volgende:
Het Joost-Effect, dat vind ik nou een goeie omschrijving!!
Joost vond ik in 't begin echt geweldig, maar nu kots ik echt van dat ventje...
Ergens denk ik alleen dat Vroman-zonder-verhaallijn leuker is dan Vroman-met-verhaal...
dat gedoe nu weer met Stijn, da's toch niet leuk....
alweer grappig dat je dat zegt, was mij ook al opgevallen dat slechte acteerwerk van Robin Rienstra terwijl ik hem juist altijd goed vond. Ik heb er van de week echt met gekromde tenen naar zitten kijken [ ik gaf eerst nog de schuld aan Simone Cobben - dat ze hem meesleurde in de misere -] maar hij was gewoon echt niet goed.quote:Hugo was ff leuk toen ie net terugkwam, en geen verhaallijn had enzo...
van die kleine scenes zoals toen met Claire [buiten, bij 't AZB]
ik vond Robin erg goed in Dé Claire Week, maar nu is zelfs zijn acteerwerk KMP...
het enige wat ze doet is wanhopig aan de man moeten... het is haar schuld dat we nu met dat monsterlijke joch Stijn opgescheept zitten....quote:Tja 't is niet veel. Annelieke beschrijft Sanne zelf ook als romantisch enzo.... gaap...
't fladdert een beetje door 't beeld, maar heeft nul verhaallijn en eigenlijk ook nul-inhoud
maar daardoor irriteert ze me ook [nog] niet echt, zoals bijv. Iris [sorry wiv] en Tara dat wel doen...
juist hierdoor blijkt dat sommige figuren zónder verhaallijn gewoon beter zijn dan mét...quote:Op donderdag 25 november 2004 15:13 schreef Wup het volgende:
misschien heb je gelijk dat Chris zonder verhaallijntjes leuk kan blijven, maar dan zou hij wat minder aandacht moeten krijgen want het begint voorspelbaar & kinderachtig te worden.
gezien het feit dat Kyra dus zonder verhaallijntjes ook leuk is en zodra ze een verhaaltje krijgt gaat het mis met haar.....
Als 't ff kan geef ik Cobben overal de schuld van (quote:alweer grappig dat je dat zegt, was mij ook al opgevallen dat slechte acteerwerk van Robin Rienstra terwijl ik hem juist altijd goed vond. Ik heb er van de week echt met gekromde tenen naar zitten kijken [ ik gaf eerst nog de schuld aan Simone Cobben - dat ze hem meesleurde in de misere -] maar hij was gewoon echt niet goed.
Ik heb 't echt geprobeerd met Kagchelland - écht!! - maar 't werkt gewoon niet tussen ons...quote:het enige wat ze doet is wanhopig aan de man moeten... het is haar schuld dat we nu met dat monsterlijke joch Stijn opgescheept zitten....
ik vind haar ook slecht acteren... ze leest nog steeds alles op
maar idd. de dames Cobben [dit is vrees ik chronisch en een volkomen hopeloos geval] & Kagchelland [blundert continue bij elke emotie] staan voor haar in de rij te trappelen....
ONM 3 september 2004quote:Op donderdag 25 november 2004 15:02 schreef babette21 het volgende:
Hugo was ff leuk toen ie net terugkwam, en geen verhaallijn had enzo...
van die kleine scenes zoals toen met Claire [buiten, bij 't AZB]
Oh wow, ook gewoon weten welke ik bedoel!!! Dank u!quote:Op donderdag 25 november 2004 15:31 schreef Wup het volgende:
ONM 3 september 2004
[afbeeldingen]
Babette laat even weten wanneer je huishouden op orde is, dat krijg je filmpjuhs...
de Hugo-Claire scenes waren bijna allemaal erg sterk sinds ze uit elkaar warenquote:Op donderdag 25 november 2004 15:38 schreef babette21 het volgende:
Oh wow, ook gewoon weten welke ik bedoel!!! Dank u!
Geweldige scene vond ik dit. Slaat misschien nergens op, want duurde maar een halve minuut...
Maar ja, met goede acteurs kan een scene van 6 seconde nou eenmaal meer zeggen dat 3 minuten zinloos gelul he....
OMFG......quote:doe ik... je moet 't na vandaag ff 2 weken zonder me doen maar daarna hoop ik weer op dubbele kracht terug te zijn!!!
ik ben ook erg teleurgesteld & opstandig omdat dat kind nu het Nielslijntje komt verziekenquote:Op donderdag 25 november 2004 15:24 schreef babette21 het volgende:
Ik heb 't echt geprobeerd met Kagchelland - écht!! - maar 't werkt gewoon niet tussen ons...
wat een drama, op elk mogelijk vlak...
* Wup bloost mee....quote:Als ik naar Cobben kijk vind ik mezelf vooral heel stom:
waarom hebben we in Godsnaam om 'n re-cast gevraagd en niet om een definitieve exit?!?!?
Maar ik vraag niet om een re-cast hoor!! Ik kijk wel uit.............
ach ja dat wilde ik nog ff opmerken nav gisteren:quote:Op donderdag 25 november 2004 15:52 schreef Wup het volgende:
de Hugo-Claire scenes waren bijna allemaal erg sterk sinds ze uit elkaar waren
vorig seizoen met die Victorfiles lijn.... dat waren echt allemaal topscenes terwijl ik juist de Claire-Arthur scenes toen een beetje minder vond [ minder dan ze voorheen waren]
dat 't forum weer uit z'n dalletje klinkt maakt 't voor mij in dit geval alleen maar vervelender...quote:OMFG......
* Wup gaat afstrepen.......
hoewel het forum inmiddels weer helemaal oke is hoor..... maar toch...zucht & snikje
asjemenou... het was me niet eens opgevallen dat ut een van Walsum familiedinertje was.....quote:Op donderdag 25 november 2004 16:05 schreef babette21 het volgende:
ach ja dat wilde ik nog ff opmerken nav gisteren:
Van Walsum Familie-dinertjes zonder Claire.... oke....
Maar zonder Arthur.... daar 's natuurlijk geen reet aan.....
[ze hebben Joke vervangen door Shirina, da's dan wel weer leuk hihi]
Wie moeten er van jullie dan in ONM zitten?quote:Op donderdag 25 november 2004 16:12 schreef Wup het volgende:
[..]
asjemenou... het was me niet eens opgevallen dat ut een van Walsum familiedinertje was.....
ps: Van Walsum Familie-dinertjes zonder Claire.... was NIET oke.....
ik hoor Tara nog zeggen: ik ga maar weer, zonder Claire is er niks aan:)
hou op, schei uit....quote:Op donderdag 25 november 2004 15:55 schreef Wup het volgende:
ik ben ook erg teleurgesteld & opstandig omdat dat kind nu het Nielslijntje komt verzieken
weg met Iris, Robert de la Haye verdient een goede tegenspeler als hij de vernieling ingaat......
en terecht, volgens mij waren wij in deze Partners in Crime...quote:* Wup bloost mee....
Hij staat op best veel sites.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Danny de Jong (Gyman) heeft een eigen website.
De vlegel heeft een cap gejat...
[afbeelding]
Zelfs de bestandsnaam is hetzelfde gebleven.
* Babette bedoeld uiteraard: oke... da's tot daar aan toe!!! (sorry voor de onduidelijkheid!)quote:Op donderdag 25 november 2004 16:12 schreef Wup het volgende:
ps: Van Walsum Familie-dinertjes zonder Claire.... was NIET oke.....
dat zou dan de eerste en enige correcte opmerking van Tara zijn!!quote:ik hoor Tara nog zeggen: ik ga maar weer, zonder Claire is er niks aan:)
quote:Op donderdag 25 november 2004 16:23 schreef babette21 het volgende:
was m'n artikeltje over Anouck aan 't zoeken, heb ik jou volgens mij in gequote...
maar 't is kwijt...............
LOL, ja die prive artikelen waren erg tofquote:Op donderdag 25 november 2004 16:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Het verdwenen artikel van Babette.
wow mijn artikels worden gewoon opgeslagen!!!quote:Op donderdag 25 november 2004 16:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Het verdwenen artikel van Babette.
ja da's wel erg breed, zo'n vraag....quote:Op donderdag 25 november 2004 16:34 schreef Orginial het volgende:
Wat zou volgens jullie dan wel een goede castlist zijn?![]()
Oke.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja da's wel erg breed, zo'n vraag....
ik verwijs je bij deze daan ook door [of eigenlijk terug] naar onze Claire-Recast selectie...
niet compleet, maar geeft toch 'n aardige indruk haha
iig staan Cobben & Kagchelland er zeker níet op!!
ja da's dus gewoon onm 4 weken geleden, maar met Tanja Jess erbij...quote:Op donderdag 25 november 2004 16:59 schreef Orginial het volgende:
blabla
En Victor erbij + Gyman.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja da's dus gewoon onm 4 weken geleden, maar met Tanja Jess erbij...![]()
Echt.Bron?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:05 schreef Wup het volgende:
vanavond nieuwe leader
Ik ga m'n best doen!quote:Op donderdag 25 november 2004 17:10 schreef babette21 het volgende:
edit: en hiermee draag ik Svensationals Nieuwsdienst voor de aankomende weken over aan.... Iwan!!!
dat werd ook tijdquote:Op donderdag 25 november 2004 17:05 schreef Wup het volgende:
vanavond nieuwe leader
Babetje kwam even in stijl tijdelijk afscheid nemenquote:Op donderdag 25 november 2004 17:24 schreef Airelle het volgende:
Wow jullie gaan weer snel.
Afscheid?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:26 schreef Wup het volgende:
[..]
Babetje kwam even in stijl tijdelijk afscheid nemen
ik denk ut wel want het zou mij niets verbazen als cassanova klein vreemd zou gaan..quote:Op donderdag 25 november 2004 17:26 schreef Airelle het volgende:
Waarom loopt Marnix altijd zo naar de PA van Joyce te gluren....
Ik bedoel... zou daar een lijntje uit voortkomen?
Joyce d'r vader zit er toch niet in???quote:Op donderdag 25 november 2004 17:26 schreef Airelle het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2004 17:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Joyce d'r vader zit er toch niet in???.
de oude cast van vroeger maar dan chris daarbij en kiraquote:Op donderdag 25 november 2004 16:34 schreef Orginial het volgende:
Wat zou volgens jullie dan wel een goede castlist zijn?![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 17:32 schreef Airelle het volgende:
[..]grapjas
![]()
Het was niet grappig bedoeld hoor.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:32 schreef Airelle het volgende:
[..]grapjas
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 17:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Het was niet grappig bedoeld hoor..
quote:Op donderdag 25 november 2004 18:17 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat zal zo'n vaart wel niet lopen... Deze jongens staan er ook nog steeds op:
[[url=http://www.rtl.nl/components/soaps/onderwegnaarmorgen/biografieen/tom90x90.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/3rqzs9yks3ud3khu.jpeg]afbeelding][/url] [[url=http://www.rtl.nl/components/soaps/onderwegnaarmorgen/biografieen/robert_90x90.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/3rqzs9yks3ud3kht.jpeg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.rtl.nl/components/soaps/onderwegnaarmorgen/biografieen/hidde_90x90.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/3rqzs9yks3umuop2.jpeg]afbeelding][/url] [[url=http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/3rqzs9yks5rg90n6.jpeg]afbeelding][/url] [[url=http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/3rqzs9yks3umuop1.jpeg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/3rqzs9yks5rg90ui.jpeg]afbeelding][/url] [[url=http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/3rqzs9yks3umuop0.jpeg]afbeelding][/url] [[url=http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/3rqzs9yks3ud3khs.jpeg]afbeelding][/url] [[url=http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/3rqzs9yks3ud3khz.jpeg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/3rqzs9yks3ud3khy.jpeg]afbeelding][/url] [[url=http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/3rqzs9yks3ud3khx.jpeg]afbeelding][/url] [[url=http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/3rqzs9yks3ud3khw.jpeg]afbeelding][/url] [[url=http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/3rqzs9yks5rg90uj.jpeg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/3rqzs9yks3ud3ki3.jpeg]afbeelding][/url] [[url=http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/3rqzs9yks3ud3ki2.jpeg]afbeelding][/url] [[url=http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/3rqzs9yks3ud3kar.jpeg]afbeelding][/url]
En zo hoort het ook!
ed couwenbergh is dood, vermoord door sergequote:Op donderdag 25 november 2004 17:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Joyce d'r vader zit er toch niet in???.
quote:Op donderdag 25 november 2004 18:29 schreef haagse_elfje het volgende:
@ iwam ik ben aan het kijken voor die dvd met nikkie waar ze in speelde als ik hem vind dan zeg ik het wel want dan stuur ik hem wel naar je op ik zou niet weten hoe ik hem online moet zetten, maar tegen die tijd hoor je het!
jaquote:Op donderdag 25 november 2004 19:29 schreef Orginial het volgende:
Ben benieuwd naar de nieuwe leader.
Zou Marjolein Currie erop staan?![]()
ik geloof dat ik de oude leader toch mooier vondquote:Op donderdag 25 november 2004 19:33 schreef Iwan1976 het volgende:
YES! Lisette in de leader.
Shirina bedoel ikquote:Op donderdag 25 november 2004 19:42 schreef pberends het volgende:
Niels
Gyman gaat zeker een relatie met Kristina krijgen, ze hebben hetzelfde geestelijk niveau.
Niels is juist stoer.......quote:Op donderdag 25 november 2004 19:42 schreef pberends het volgende:
Niels
dat muziekje is geweldig...quote:Op donderdag 25 november 2004 19:43 schreef pberends het volgende:
Nieuwe leader is wel beter zo, met namen erbij. Alleen die kutmuziek moet gewoon weer vervangen worden door een intro met zang zoals het begin van ONM.
de letters werden te duur...quote:Op donderdag 25 november 2004 19:45 schreef Airelle het volgende:
Waarom heeft TARA geen achternaam in de leader?
Is weer ff wennen... Elif kwam trouwens ook nog voorbij... en Tara mag er alleen met de voornaam op:)quote:Op donderdag 25 november 2004 19:35 schreef Wup het volgende:
ik geloof dat ik de oude leader toch mooier vond
ondanks Liesje & toevoeging namen
Laat het waar zijn!!!! Liever vandaag dan morgen.....quote:Op donderdag 25 november 2004 19:47 schreef Wup het volgende:
en aangezien Tara toch een aflopende zaak is:)
ja en nog wat gedoe in het pakhuis....quote:Op donderdag 25 november 2004 19:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Is weer ff wennen... Elif kwam trouwens ook nog voorbij... en Tara mag er alleen met de voornaam op:)
zodat jij weer ongegeneerd kan jatten & hergebruiken op je eigen sitequote:Op donderdag 25 november 2004 20:03 schreef Orginial het volgende:
Iemand caps ofzo van de nieuwe leader?![]()
Heb geen site meer.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:05 schreef Wup het volgende:
[..]
zodat jij weer ongegeneerd kan jatten & hergebruiken op je eigen site
neen dus
LOL, Fredericequote:Op donderdag 25 november 2004 21:06 schreef Iwan1976 het volgende:
VOUTJE BEDANKT #1:
Het bericht dat Claire is vermoord is van 18 oktober 2004...
Maar Claire is overleden op 9 november 2004.
Werkt Frederice bij het archief van de Amsterdammer Post?
Hebben ze toch aardig wat tijd in moeten steken...quote:Op donderdag 25 november 2004 21:08 schreef Wup het volgende:
LOL, Frederice
er was trouwens opvallend veel leesbaar van dat artikel
gevalletje Tonnie/Tonny?quote:Op donderdag 25 november 2004 21:08 schreef Iwan1976 het volgende:
VOUTJE BEDANKT #2:
Marolijn of Marjolein?
Pardon?????quote:Op donderdag 25 november 2004 21:10 schreef Iwan1976 het volgende:
Hebben ze toch aardig wat tijd in moeten steken...
BTW: Betje Koolhaas heeft in GTST de rol van Suzanne Jacobs overgenomen.![]()
veel hoef Shirina niet te doen dan gillen. Als ze de looks en talent had kon ze auditie doen voor Scream 6quote:Op donderdag 25 november 2004 20:03 schreef Airelle het volgende:
Ik vind het toch wel zielig voor Iris hoor.
Dat gezicht van Shirina in de Preview.
Eng mens!quote:Op donderdag 25 november 2004 21:16 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
veel hoef Shirina niet te doen dan gillen. Als ze de looks en talent had kon ze auditie doen voor Scream 6
je zou daar maar naast wakker moeten worden dan ben je toch blij als je doof bent en het liefst blind ookquote:Op donderdag 25 november 2004 22:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Eng mens!
quote:Op donderdag 25 november 2004 22:15 schreef haagse_elfje het volgende:
keek net ff op de aftiteling maar wie is Wendy????
Wendy is de PA van Joyce:)quote:Op donderdag 25 november 2004 22:15 schreef haagse_elfje het volgende:
keek net ff op de aftiteling maar wie is Wendy????
ahaquote:Op donderdag 25 november 2004 22:19 schreef Wup het volgende:
[..]
Wendy is de PA van Joyce:)
[ de vervangster van Julie, AZB-directiesecretaresse]
Ik zou best wel eens naast Shirina willen wakker worden. Vooral als ze me voor de nacht € 750,- heeft betaald.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:16 schreef haagse_elfje het volgende:
je zou daar maar naast wakker moeten worden dan ben je toch blij als je doof bent en het liefst blind ook![]()
Morgen hoor je: "Buuuuuwwwaaaang! Buuuuuwwwaaaang! Buuuuuwwwaaaang!"quote:Op donderdag 25 november 2004 22:19 schreef Wup het volgende:
Wendy is de PA van Joyce:)
[ de vervangster van Julie, AZB-directiesecretaresse]
Ik vrees dat je een andere inkomstenbron moet gaan zoeken om je nieuwe pc te bekostigen, of je moet je tarieven naar beneden bijstellen, want 750 euro gaat Shirina niet trekken met haar salaris.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik zou best wel eens naast Shirina willen wakker worden. Vooral als ze me voor de nacht € 750,- heeft betaald.
LOL, daarom moest ze natuurlijk het veld ruimen:)quote:Op donderdag 25 november 2004 22:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Julie heeft wel iets weg van Tanja Jess:)
Dan neem ik Lizzy en Iris er wel bij. Gedrieën kunnen ze die € 750,- gemakkelijk ophoesten. Lizzy is toch stinkend rijk.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vrees dat je een andere inkomstenbron moet gaan zoeken om je nieuwe pc te bekostigen, of je moet je tarieven naar beneden bijstellen, want 750 euro gaat Shirina niet trekken met haar salaris.
Misschien heeft ze een paar ontzettende joekles en wordt ze daarom zo genoemd?quote:Op donderdag 25 november 2004 23:11 schreef Wup het volgende:
Joelke....waar zou dat vandaan komen....
Als je van necrofilie houdt wel ja ....quote:Op donderdag 25 november 2004 23:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze blijft leuk:)
ik vond haar afschuwelijk vandaag met dat opgestoken haarquote:Op donderdag 25 november 2004 23:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze blijft leuk:)
jij hebt de verkeerde hormonen daarvoor denk ik:)quote:Op donderdag 25 november 2004 23:25 schreef BVO het volgende:
Ik vond Niels verschrikkelijk vandaag..
* Wup propt 750 ¤ in haar tasje en rent richting Limbolandquote:Op donderdag 25 november 2004 23:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup houdt van onverzorgde ongeschoren varkens? Nou Wupster, dan had je vandaag hier moeten zijn!
da's een leuke blooper:)quote:Op donderdag 25 november 2004 23:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Those were the days... de Van Walsums in gelukkiger tijden...
Claire en Tuur lachten Huug uit en hij staat te huilen?quote:Op donderdag 25 november 2004 23:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
* weet_ik_veel vult bankaccount lekker aan.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:36 schreef Wup het volgende:
* Wup propt 750 ¤ in haar tasje en rent richting Limboland
en nu weer ontopic:)
ik heb het filmpje nog wel ergens, werkt het inmiddels al bij jou?quote:Op donderdag 25 november 2004 23:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Claire en Tuur lachten Huug uit en hij staat te huilen?
Nee, maar als jij een nachtje langskomt heb ik zo een nieuw moederbord verdiend.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:47 schreef Wup het volgende:
ik heb het filmpje nog wel ergens, werkt het inmiddels al bij jou?
nou mooi toch.....quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vreemd: als ik jullie fillempies naar mpeg omzet kan ik ze wel bekijken.....
ja eigenlijk welquote:Op donderdag 25 november 2004 23:40 schreef Wup het volgende:
even over Marjolein Curie:
ze komt als co-assistentje naar het AZB want ze is net afgestudeerd
nu blijkt ze een baan in een ander ziekenhuis gehad te hebben waar ze ook in OR zat?
beetje vaag ....
nee niet victoria snollenblenko,ze moet gewoon blijven of ze moet vervangen worden door de oude lizzy weer!quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
En als ze wordt vervangen moet dat door Victoria Koblenko!
ik moet toch beter naar die leader vandaag gaan kijken mijn excuus was dat ik net binnenkwam gestormt vandaag gaan we toch eens opletten....heb veel gemistquote:Op vrijdag 26 november 2004 08:30 schreef Viking84 het volgende:
Gááááááááf!!!! De bijna kus tussen Renee en Marjolein zit ook in de leader!!!![]()
![]()
daar is niks mis mee, werd wel weer eens tijd voor een Nielsdingetjequote:Op vrijdag 26 november 2004 10:16 schreef pberends het volgende:
Het is wel sneu van ONM dat ze bij gebrek aan een goede bullebak na Hilly, Brian, Arthur en Spijkertje, nu Niels gaan inhuren als bullebak.
hoe weet je zo zeker dan dat Arthur terug komt? Ik zal het persoonlijk niet erg vinden want ik vind Arthur top!quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:18 schreef Wup het volgende:
[..]
daar is niks mis mee, werd wel weer eens tijd voor een Nielsdingetje
het is waarschijnlijk maar tijdelijk ook
tot Arthur terug is:)
omdat ie nog geen behoorlijke exit heeft gekregen...quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:30 schreef haagse_elfje het volgende:
hoe weet je zo zeker dan dat Arthur terug komt? Ik zal het persoonlijk niet erg vinden want ik vind Arthur top!![]()
die is verdwenen denk ik of hij heeft hem niet door gezet, je hoort er helemaal niets meer over. Je hoorde hem het zeggen uitgevoerd was die klacht nooitquote:Op vrijdag 26 november 2004 13:25 schreef Wup het volgende:
wat is er eigenlijk met die aanklacht van Niels tegen het AZB gebeurd?
en de detectiepoortjes?quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:34 schreef Wup het volgende:
en ondertussen hangen er nog steeds geen camera's:)
ook nog niet gespot....quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
en de detectiepoortjes?
het zoveelste verhaallijntje dat verdwijnt als sneeuw voor de zonquote:Op vrijdag 26 november 2004 13:25 schreef Wup het volgende:
wat is er eigenlijk met die aanklacht van Niels tegen het AZB gebeurd?
LOL, please let it happenquote:Op vrijdag 26 november 2004 13:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanavond in ONM:
Collectieve zelfmoord?
quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanavond in ONM:
[afbeelding]
De Van Walsums nemen afscheid...
Collectieve zelfmoord?
ze word steeds beter dat wel, toch vond ik Anouck Klomp het leuker doen....quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:48 schreef BVO het volgende:
Simone Cobben is juist zo leuk..
Ze heeft alleen wat vreemde lippen..
En het verdwijnen beperkt zich niet alleen tot verhaallijnen... Na ONM-Newsletter No. 1 (Wo. 22-09-2004) is het akelig stil geworden.quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:42 schreef MirSus het volgende:
het zoveelste verhaallijntje dat verdwijnt als sneeuw voor de zon![]()
Of ben ik de enige die geen nieuwsbrief heeft gekregen?quote:De allereerste nieuwsbrief is uit! Vanaf nu kun je iedere twee weken een nieuwsbrief in je postvak verwachten. Hierin vindt je de leukste nieuwtjes en ontwikkelingen binnen ONM. Op deze manier blijf je altijd op hoogte. In het eerste nummer kun je alles lezen over het vernieuwde ONM en de website. Veel plezier!
en wat voor nieuws had je dan verwacht van ze?quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:54 schreef Iwan1976 het volgende:
En het verdwijnen beperkt zich niet alleen tot verhaallijnen... Na ONM-Newsletter No. 1 (Wo. 22-09-2004) is het akelig stil geworden.
meen je dat nou?quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:50 schreef haagse_elfje het volgende:
ze word steeds beter dat wel, toch vond ik Anouck Klomp het leuker doen....
nee Stijn is geen vaste castquote:Op vrijdag 26 november 2004 13:49 schreef haagse_elfje het volgende:
heb net ff weer naar de leader gekeken wat mij opviel is dat ik geen stijn zie....betekent dat we weer gau van stijnemans af zijn? Ik hoop het echt zo
Marnix gaat met die doos vreemd stond in de tv-filmgidsquote:Op donderdag 25 november 2004 17:26 schreef Airelle het volgende:
jij was de eerste die dat voorspelde....quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:39 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:Marnix gaat met die doos vreemd stond in de tv-filmgids
Ik zie geen beeld.quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Ben jij nog van plan ooit te posten in het SOP-Topic?quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:39 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Marnix gaat met die doos vreemd stond in de tv-filmgids
da's nu al 20 keer uitgelegd, lees maar wat terugquote:Op vrijdag 26 november 2004 15:41 schreef Orginial het volgende:
Ik zie geen beeld.![]()
Hieroooquote:Op donderdag 25 november 2004 23:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar is Joyce_en_Roxylovertje?
Kan et niet vinden,Moet ik het opslaan ofzo?quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:45 schreef Wup het volgende:
[..]
da's nu al 20 keer uitgelegd, lees maar wat terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |