abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 27 november 2004 @ 16:59:30 #176
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_23609671
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 16:57 schreef hond_in_de_goot het volgende:

[..]

Zo'n ding heb ik laatst gekocht bij de Intertoys op Hoog Catharijne. Die hebben ze vast ook wel bij een andere intertoys. Hij stond iig in zo'n schap met allemaal van die loze dingen voor onder de 5 euro ofzo.


Dus die worden nog steeds gemaakt?

Jeugd sentiment
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 27 november 2004 @ 17:17:28 #177
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23610075
quote:
Op donderdag 25 november 2004 09:41 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Plasmabol.
[afbeelding]

Ook bij de kijkshop
Ik krijg deze van m,n moeder voor sinterklaas zegt ze net

alleen als ik m,n kamer opruim zegt ze net
Ben verdomme 24
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 27 november 2004 @ 20:49:22 #178
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_23615157
Vroeger had je van die matjes/plaatjes waar dan 6 "puzzelstukjes" in zaten. Deze had je in verschillende kleuren en met die 6 stukjes kon je dan een kubus maken. En met alle "matjes" samen kon je dan een grote kubus maken. Iemand enig idee of deze nog ergens te verkrijgen zijn?
pi_23617327
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 20:49 schreef dutchdevil het volgende:
Vroeger had je van die matjes/plaatjes waar dan 6 "puzzelstukjes" in zaten. Deze had je in verschillende kleuren en met die 6 stukjes kon je dan een kubus maken. En met alle "matjes" samen kon je dan een grote kubus maken. Iemand enig idee of deze nog ergens te verkrijgen zijn?
action volgens mij anders De blokker
  zaterdag 27 november 2004 @ 22:43:40 #180
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23617750
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 20:49 schreef dutchdevil het volgende:
Vroeger had je van die matjes/plaatjes waar dan 6 "puzzelstukjes" in zaten. Deze had je in verschillende kleuren en met die 6 stukjes kon je dan een kubus maken. En met alle "matjes" samen kon je dan een grote kubus maken. Iemand enig idee of deze nog ergens te verkrijgen zijn?
jha die had ik ook
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  Redactie Frontpage zondag 28 november 2004 @ 00:39:51 #181
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_23620551
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 20:49 schreef dutchdevil het volgende:
Vroeger had je van die matjes/plaatjes waar dan 6 "puzzelstukjes" in zaten. Deze had je in verschillende kleuren en met die 6 stukjes kon je dan een kubus maken. En met alle "matjes" samen kon je dan een grote kubus maken. Iemand enig idee of deze nog ergens te verkrijgen zijn?
Ja, die had ik vroeger ook! Mijn zusje en ik hadden ze allemaal. Blauw was de makkelijkste, en paars de moeilijkste. Verder had je geloof ik nog geel, rood, oranje en groen. En van al die matjes kon je samen nog een grote kubus maken. Ik had vroeger ook altijd zo'n hoedje van rubbber met een gat erin. Die moest je omklappen en op de grond leggen. Na een paar seconden vloog dat ding wel vijf meter de lucht in, ben hem nu helaas kwijt.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 28 november 2004 @ 13:23:06 #182
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_23626841
quote:
Op zondag 28 november 2004 00:39 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ja, die had ik vroeger ook! Mijn zusje en ik hadden ze allemaal. Blauw was de makkelijkste, en paars de moeilijkste. Verder had je geloof ik nog geel, rood, oranje en groen. En van al die matjes kon je samen nog een grote kubus maken. Ik had vroeger ook altijd zo'n hoedje van rubbber met een gat erin. Die moest je omklappen en op de grond leggen. Na een paar seconden vloog dat ding wel vijf meter de lucht in, ben hem nu helaas kwijt.
Die bedoel ik dus ja. Weet je toevallig nog hoe die dingen heten? Kan namelijk ook niet op de naam van dat ding komen. En dat ding wat jij bedoeld is nog wel te koop in Duitsland bij de speelgoedwinkels in kleine en grote formaten. We kwamen die toevallig daar een paar maanden geleden tegen en m'n vriend heeft er toen ook gelijk weer 1 gekocht.
  zondag 28 november 2004 @ 13:33:18 #183
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_23627021
quote:
Op zondag 28 november 2004 13:23 schreef dutchdevil het volgende:

[..]

Die bedoel ik dus ja. Weet je toevallig nog hoe die dingen heten? Kan namelijk ook niet op de naam van dat ding komen. En dat ding wat jij bedoeld is nog wel te koop in Duitsland bij de speelgoedwinkels in kleine en grote formaten. We kwamen die toevallig daar een paar maanden geleden tegen en m'n vriend heeft er toen ook gelijk weer 1 gekocht.
Die was ik helemaal vergeten! Goh, ik hou het hier wel in de gaten, want ik wil ook wel weten hoe die dingen heten.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
  zondag 28 november 2004 @ 13:42:26 #184
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_23627146
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 22:25 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

action volgens mij anders De blokker
Zijn niet meer te verkrijgen...zeker niet bij blokker. Ben er nl al een jaar ofzo naar op zoek. Hier is ooit een topic over geweest, daar werd gemeld dat ze ze hebben bij Top1toys...en daar ben ik geweest, maar die stonden me raar aan te kijken omdat ze het niet snapten Jammer genoeg zijn ze er niet meer...ik mis 2 kleuren
To infinity…and beyond!
  Redactie Frontpage zondag 28 november 2004 @ 23:19:17 #185
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_23634484
quote:
Op zondag 28 november 2004 13:23 schreef dutchdevil het volgende:

[..]

Die bedoel ik dus ja. Weet je toevallig nog hoe die dingen heten?
Dat ding heette een 'Wirrel Warrel-kubus' geloof ik.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 28 november 2004 @ 23:58:09 #186
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_23635638
quote:
Op zondag 28 november 2004 23:19 schreef Djeez het volgende:

[..]

Dat ding heette een 'Wirrel Warrel-kubus' geloof ik.
Klopt helemaal!
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
  maandag 29 november 2004 @ 00:00:30 #187
84328 Lllaura
painting pictures
pi_23635699
quote:
Op zondag 28 november 2004 00:39 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ik had vroeger ook altijd zo'n hoedje van rubbber met een gat erin. Die moest je omklappen en op de grond leggen. Na een paar seconden vloog dat ding wel vijf meter de lucht in, ben hem nu helaas kwijt.
Op een gegeven moment moest er een gaatje in die dingen, omdat een kind er één omgeklapt op z'n oog had gezet, waardoor ie vacuum zoog en het oog meeploepte... Heb ik 'ns gehoord

Ik heb er pas een gekocht bij een speelgoedwinkel, eentje met een smiley erop. Ze zijn alleen niet meer zo goed als vroeger.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_23638088
quote:
Op maandag 29 november 2004 00:00 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Op een gegeven moment moest er een gaatje in die dingen, omdat een kind er één omgeklapt op z'n oog had gezet, waardoor ie vacuum zoog en het oog meeploepte... Heb ik 'ns gehoord

Ik heb er pas een gekocht bij een speelgoedwinkel, eentje met een smiley erop. Ze zijn alleen niet meer zo goed als vroeger.
Da's inderdaad heel jamemr ja. Zag er laatst ook bij een jongleerwinkel een paar, inderdaad met gaatje(en met smiley). Ik snap niet hoe al die idioten zover komen met dat soort dingen. Ik ga toch ook geen soldeerbouw in mijn hol stoppen.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  maandag 29 november 2004 @ 10:24:47 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23638406
Ze waren wel gaaf die dingen!

En zo'n traploper-veer-dinges. Uren kon ik daarnaar kijken!
***
  † In Memoriam † maandag 29 november 2004 @ 11:17:36 #190
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_23639377
quote:
Op zondag 28 november 2004 00:39 schreef Djeez het volgende:
Ja, die had ik vroeger ook! Mijn zusje en ik hadden ze allemaal. Blauw was de makkelijkste, en paars de moeilijkste. Verder had je geloof ik nog geel, rood, oranje en groen. En van al die matjes kon je samen nog een grote kubus maken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_23640702
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 20:58 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Waar?
Bittorrent
Ik zal het adres nog eens opzoeken.
Op irc is ook zat (alles) te vinden trouwens.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_23641105
Vriendje van mij had Capsela. Was echt zooo gaaf. Met motortjes en verbindingsstukjes enzo.

En (ja, hij is al genoemd) ik zou graag een ouderwetse kaleidoscoop willen hebben. En zo'n Bimbo-box, das gewoon gaaf. Bij de WP stond er eentje, ik zie 'm nog zo staan.... *zucht*

En ghe ghe, schiet me nu te binnen. Van die klap-armbandjes! Ze waren recht en ietwat hol en als je daarmee hard op je pols sloeg, dan krulde hij eromheen. Stom spul...

En ik zou kei-graag zo'n mes willen hebben (van plastic) waarbij het mes in het heft schuift. Was gaaf! Ik had een groene, gekregen voor mijn verjaardag.
  maandag 29 november 2004 @ 12:59:54 #193
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_23641455
quote:
Op donderdag 25 november 2004 23:26 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]

Als ik iets meer ruimte had, kocht ik er 1. Misschien ooit als ik een 3e etage op mijn huis laat zetten.
Dat is echt de allervetste flipperkast ooit. Ik ga ook een extra verdieping op mijn huis laten zetten denk ik, kopen we er samen twee, kunnen we misschien korting krijgen...
Ik heb al een boek.
  maandag 29 november 2004 @ 13:06:43 #194
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_23641583
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 20:49 schreef dutchdevil het volgende:
Vroeger had je van die matjes/plaatjes waar dan 6 "puzzelstukjes" in zaten. Deze had je in verschillende kleuren en met die 6 stukjes kon je dan een kubus maken. En met alle "matjes" samen kon je dan een grote kubus maken. Iemand enig idee of deze nog ergens te verkrijgen zijn?
Die heb ik lekker allemaal
Wist alleen niet dat je er een grote kubus van kon maken
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_23641683
quote:
Op donderdag 25 november 2004 22:34 schreef Shagster het volgende:
[afbeelding]

Sorry, klein plaatje, maar dit is dus het bordspelletje "Spookslot" van Ravensburger.. Leuk bordspelletje, met heuse vernuftige boobytraps erin.. Het was net alsof je The Goonies aan het kijken was.. Een vriendje had hem, maar ik heb hem nooit zelf in bezit gehad..
Ow Spookslot
Dat moet ik ook nog ergens hebben.

* MouseInteractive gaat het binnenkort eens ff zoeken
  maandag 29 november 2004 @ 13:14:02 #196
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_23641733
* la.femme.nikita wilt een rubics cube!
:: my weblog ::
pi_23641863
Ik wil m'n barbie nintendo spel terug
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  maandag 29 november 2004 @ 13:24:51 #198
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_23642021
Ikke zou graag weer punica in die flessen willen hebben.
Dus niet in een plastic flesje of kartonnen pak zoals ze nu hebben maar lekker old-school in de fles.

Ik weet nog dat ik dat vroeger altijd dronk terwijl ik barba-papa's aan het kijken was.

aah Jeugdsentiment..

Ik wou zoooohveel vroeger...

Haha ben nog maar 18 jaar maarjah.

De bimbo-box ken ik ook nog wel.

En de hot-wheels verkleurauto's heb ik wel.

En die wirrel-warrel kubes dingen met die schuimpjes heeft me oma nog in de kast.
En daar liggen er hier ook nog wel een paar van

Lego heb ik ook veel.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_23642520
Crazy Racers. Auto's die tegen elkaar aan botsten (inclusief springschansen enz.) en waar dan de stukken vanaf vanaf vlogen. Daarna kon je ze weer mooi in elkaar zetten en opnieuw beginnen.

Ik heb er lang naar gezocht, maar na vele rommel en kindermarkten en zoeken op Marktplaats en Ebay heb ik de hele set toch weer bij elkaar!
pi_23642614


zo'n VVV shirt heb ik vroeger ook nog gehad. Mijn broer had dezelfde. Helaas heeft mijn moeder ze toen ze te klein werden in de Zak van Max of zo gestopt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')