Ik hoop dat het inderdaad de lofwoorden, die jij niet gepost hebt,waren die GroenLinks zoveel rechtser deden lijken, want slechts betreuren dat een democratisch gekozen volksvertegenwoordiger niet aanwezig kan zijn, lijkt mij niet het typisch rechts of links.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:57 schreef pberends het volgende:
Ik zag op tv Femke Halsema van GroenLinks zeggen dat ze het erg vond toen Ayaan Hirsi Ali niet aanwezig kon zijn in de 2e kamer, en dat ze het heel goed vond dat Geert Wilders wel aanwezig was. Soort van lofwoorden over Geert Wilders van GroenLinks.
eng ventje...quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:23 schreef ultra_ivo het volgende:
Helaas, ik voel me steeds minder thuis binnen GroenLinks. Was de oude PSP er nog maar... zucht....
Waarom niet tegelijk de CPN heroprichten?quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:23 schreef ultra_ivo het volgende:
Helaas, ik voel me steeds minder thuis binnen GroenLinks. Was de oude PSP er nog maar... zucht....
Nou ja, daar kan rechts een puntje aan zuigen. Ik herinner me Paul Rosenmöller nog.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:57 schreef pberends het volgende:
Ik zag op tv Femke Halsema van GroenLinks zeggen dat ze het erg vond toen Ayaan Hirsi Ali niet aanwezig kon zijn in de 2e kamer, en dat ze het heel goed vond dat Geert Wilders wel aanwezig was.
Welnee. Waar bemoederd kan worden en slachtoffers kunnen worden gered, staat GroenLinks met moeder Femke vooraan. Al betreft het Geer Wilders en Ayaan Hirsi Ali. Een prijzenswaardige instelling, zij het dat deze nogal eens uitnodigt tot misbruik door gehaaide activisten die zich vlot van de slachtofferrol weten te bedienen. Zodra het sentiment wat geweken is, zullen naar mijn idee de bekende verhoudingen weer herstellen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:57 schreef pberends het volgende:
Ik zag op tv Femke Halsema van GroenLinks zeggen dat ze het erg vond toen Ayaan Hirsi Ali niet aanwezig kon zijn in de 2e kamer, en dat ze het heel goed vond dat Geert Wilders wel aanwezig was. Soort van lofwoorden over Geert Wilders van GroenLinks. Hij heeft allerlei uitspraken gedaan over de Islam die GroenLinks voor 100% als extreem-rechts zou bestempelen, maar nu mist GroenLinks Hirsi Ali en likken bijna de kont van Geert Wilders. Is links soms rechtser geworden?
Ga toch fietsen man. Vindt Femke je ook nog tof.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:21 schreef pberends het volgende:@ reacties. Topic was meer een vraag om meer informatie, niet echt een stelling.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:01 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ga toch fietsen man. Vindt Femke je ook nog tof.
Ja, en G. W. Bush vond het mooie aan de VS dat Micheal Moore het recht had zijn film te laten zien. Links en rechts worden tegenwoordig vooral gedefinieerd op economisch vlak, niet meer op moreel of authoritair vlak. Het wordt imho tijd om van het links vs. rechts-concept af te stappen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:46 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Het erg vinden wanneer mensen met een mening die van de jouwe verschilt hun mening niet kunnen/durven uiten is links, pberends, niet rechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |