quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:50 schreef Koos Voos het volgende:
En dan wordt er mbt dit onderwerp de grootste AFA mongool 'Jaap van Beek' aan het woord gelaten bij rtl4 over hoe gevaarlijk die Lonsdale knaapjes zijn.
Mensen worden met foto en naam in beeld gebracht terwijl mijnheer de extremist met schuilnaam in beeld komt.
In werkelijkheid heet hij Rob Schuitema en is hij een bekende in extreem linkse kringen...tot aan de ETA en Groen Links aan toe..
Het is duidelijk dat extreem links op dit moment een slaatje uit de politieke correctheid slaat....![]()
Als je echt vlotte communicatie wilt dan loop je rond met een telefoontje, net zoals de rest van de bevolking.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:20 schreef Koos Voos het volgende:
extreem links kan je niet goed genoeg in de gaten houden... de harde kern loopt rond met piepers om een idee te geven van de organisatie graad.
Een reactie van LBO-zwakstroomniveauquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Als je echt vlotte communicatie wilt dan loop je rond met een telefoontje, net zoals de rest van de bevolking.
De echte agressie moet je toch zoeken bij extreemrechtsen en andere allochtonenhaters..
Dat is jouw kluppie, Koos !!
Na de moord op TvG hebben zowel extreme islamieten en extreem rechtse jongeren zich schuldig gemaakt geweldsdelicten. Maar om te suggereren dat politiekgeweld ALLEEN van rechtse kant afkomstig moet je wel hele grote oogkleppen op hebben. Ik durf zelfs te zeggen dat links, in Nederland, er een veel groter aandeel in heeft gehad dan rechts.quote:Op woensdag 24 november 2004 00:25 schreef Bluesdude het volgende:
Dat de politie reden heeft tot onderzoek naar gefrustreerde jongeren in Limburg zie je ook in dit topic: Politie voorkomt wraak Lonsdalers - en wat is er gebeurd??
Hele grote oogkleppen heb je inderdaad..quote:Op woensdag 24 november 2004 00:35 schreef Peroxidase het volgende:
Ik durf zelfs te zeggen dat links, in Nederland, er een veel groter aandeel in heeft gehad dan rechts.
nee hoor knul .. telefoontjes verraden posities, maar dat zal jij wel niet begrijpen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Als je echt vlotte communicatie wilt dan loop je rond met een telefoontje, net zoals de rest van de bevolking.
De echte agressie moet je toch zoeken bij extreemrechtsen en andere allochtonenhaters..
Dat is jouw kluppie, Koos !!
Ja, want naar moslim-extremisme wordt namelijk geen onderzoek gedaanquote:Op woensdag 24 november 2004 00:35 schreef Peroxidase het volgende:
. Maar om te suggereren dat politiekgeweld ALLEEN van rechtse kant afkomstig moet je wel hele grote oogkleppen op hebben.
Nutteloze uitspraak, die je toch niet kan staven.quote:Ik durf zelfs te zeggen dat links, in Nederland, er een veel groter aandeel in heeft gehad dan rechts.
Kom dan met argumenten! Geef anders wat voorbeelden van POLITIEK georienteerd geweld, in Nederland, van rechts?quote:Op woensdag 24 november 2004 00:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hele grote oogkleppen heb je inderdaad..
Gigantisch groot...
Ik heb wel een baard ja.. mag dat niet?quote:Op woensdag 24 november 2004 00:37 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
nee hoor knul .. telefoontjes verraden posities, maar dat zal jij wel niet begrijpen.
jou kluppie loopt in een jurk en laat zijn baard staan, dat is mij wel duidelijk...![]()
Heb je wel opgelet de laatste weken?quote:Op woensdag 24 november 2004 00:39 schreef Peroxidase het volgende:
[..]
Kom dan met argumenten! Geef anders wat voorbeelden van POLITIEK georienteerd geweld, in Nederland, van rechts?
jullie zijn wel makkelijk herkenbaar zo.. vind je dat niet engquote:Op woensdag 24 november 2004 00:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik heb wel een baard ja.. mag dat niet?
Zie je mij liever met een jurk dan? Foeii ouwe snoeperd
Als dat politiek geweld is dan zijn lui die nertsen vrijlaten op de Veluwe ook bezig met politiek geweld, maar die moeten volgens mensen binnen de AIVD nota bene NIET aangepakt worden door diezelfde AIVD.quote:Op woensdag 24 november 2004 00:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heb je wel opgelet de laatste weken?
Brandstichtingen bij de vleet.
Allochtonenhaters en extreemrechts..
Dat het MOSLIM GEWELD met de moord op Theo van Gogh een nieuw dieptepunt in Nederland heeft bereikt is duidelijk..... maar eens zal de zon doorbrekenquote:Op woensdag 24 november 2004 00:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zowel kerken als moskeen zijn in brand gestoken!! Maar noem er eens een paar voor de moord op TvG. die een politieke lading hadden?quote:Op woensdag 24 november 2004 00:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is ook schade toebrengen aan andermans eigendom met een politieke achtergrond.quote:Op woensdag 24 november 2004 00:46 schreef Posdnous het volgende:
Nertsen vrijlaten is politiek geweld?
Koos... wat wil je nu zeggen?quote:Op woensdag 24 november 2004 00:43 schreef Koos Voos het volgende:
jullie zijn wel makkelijk herkenbaar zo.. vind je dat niet eng![]()
en geef jij wel een vrouw een hand of uh ...![]()
Ach gut.quote:Op woensdag 24 november 2004 00:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Is ook schade toebrengen aan andermans eigendom met een politieke achtergrond.
ik jou ook.. maar je gedraagt je de laatste tijd als een of andere gestoorde fundi..quote:Op woensdag 24 november 2004 00:47 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Koos... wat wil je nu zeggen?
Jij denkt dat ik een moslimfundamentalist ben?
Beetje dom hoor... ik had je wel normaler denkend ingeschat..
Inderdaad! Het wordt tijd dat al die kutbejaarden es opzouten naar hun eigen tijd!quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:18 schreef Tikorev het volgende:
Anders kun je net zo goed geld en energie gaan steken in een ondrezoek naar het extremisme bij bejaarden. Wie weet waar zij toe in staat zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |