abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23519708
uit de krant:

Politie voorkomt wraak Lonsdalers
John Verstraelen
Sevenum - De politie heeft afgelopen weekeinde een wraakactie van circa tien Lonsdale-jongeren uit vermoedelijk Venray weten te voorkomen. Ze wilden in Sevenum op de vuist met een groep jongeren uit het dorp.

De politie liet gisteren desgevraagd weten dat ze ,,via via'' informatie had over een mogelijke confrontatie bij de skatebaan aan het Vongdre in Sevenum. Zes agenten troffen de Sevenumse jeugd zaterdagavond aan. Al snel arriveerden twee auto's met daarin ongeveer tien Lonsdale-jongeren. Bij het zien van de politie sloegen ze op de vlucht. De politie wist hen aan te houden en op andere gedachten te brengen. De jongeren verklaarden dat ze verhaal wilden halen. Eén van hen zou in een Heldense disco, tijdens een feest van het Horster Dendroncollege, klappen hebben gehad van de Sevenumse groep. De politie is erg alert op Lonsdalers, aldus een woordvoerder. Zeker na de recente spanningen in Helden en Venray. In Helden brandde een moskee af, in Venray kwam het tot een handgemeen tussen Lonsdalers en Marokkanen. Daar werd eerder gepoogd brand te stichten in een moskee. Het is overigens niet bewezen dat de Lonsdalers iets te maken hebben met deze branden.

maandag 22 november 2004

En hoe het gebeurde:

Op dat shoolfeest in helden zijn door een paar van deze 'lonsdale' jongeren racistische opmerkingen gemaakt richting een van de donkere jongens uit sevenum, waarop hij en zijn vrienden (blank en donkere) dus een woordenwisseling kregen. (IMO terecht, hoef je niet te pikken)

hierop werd er meteen gedreigd met een vechtpartij. Niet die avond want dat durfde ze blijkbaar niet, maar de week erop zouden ze in het dorp het uit gaan vechten.
verder die avond weinig gebeurd, dus GEEN klappen uitgedeeld op wat geduw en getrek na.

De jongens uit het dorp hadden iets van: "Ik laat me toch niet van mijn eigen plek a kloten" Dus zaten er bijna allemaal.

Ondertussen heeft de politie een anoniem mailtje gekregen dat er wat stond te gebeuren. Deze nemen dus op hun beurt contact op met de lokale jongeren soos omdat deze een 'hardcore' feestje zouden hebben en of die er iets van wisten. Dit was dus een hardcore metal feestje en niet de muziek die over het algemeen de lonsdale jongeren trekt. Dit werd dus allemaal snel rechtgetrokken.

s'avonds kwamen er dus tussen de 50 en 70 kale lonsdale gasten uit Venray en omstreken met de bus en auto's sevenum binnen om te knokken. (met een temperatuur van onder nul, wat dus ook ongeveer hun IQ zal hebben weerspiegeld).

Omdat de politie ervan wist werd er dus behoorlijk gecontroleerd, en de 'afgesproken' plek was dan ook niet echt te doen voor hun.

In ieder geval, ondertussen hadden de jongeren uit sevenum bedacht dat het toch niet echt handig was om het tegen 50 - 70 gekken op te nemen waarop het lokale jongeren centrum ze (gratis) binnen heeft gelaten om er toch nog een feestje van te maken en problemen te vermijden.

Nu kreeg ik vandaag ook nog te horen dat deze lonsdale jongeren het jongeren centrum in brand willen steken omdat die ze binnen hebben gelaten...

Ik kan er met mijn verstand gewoon niet bij dat er zulke idiote mensen rondlopen en dat deze ook nog met zo'n grote groep zijn... En sinds wanneer mag er niets meer gezegd worden als er een of andere idioot denkt dat hij zomaar de racist kan uit hangen. Ik wist dat het de laatste tijd erger werd, maar dat deze idioten gewoon over straat mogen snap ik geen zak van...

[ Bericht 1% gewijzigd door poeha op 23-11-2004 17:23:08 ]
"I bet one of the first flyswatters, was nothing more than some sort of striking surface attached to some kind of stick."
  dinsdag 23 november 2004 @ 17:27:48 #2
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_23520435
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 16:59 schreef poeha het volgende:
uit de krant:

Politie voorkomt wraak Lonsdalers
John Verstraelen
Sevenum - De politie heeft afgelopen weekeinde een wraakactie van circa tien Lonsdale-jongeren uit vermoedelijk Venray weten te voorkomen. Ze wilden in Sevenum op de vuist met een groep jongeren uit het dorp.

De politie liet gisteren desgevraagd weten dat ze ,,via via'' informatie had over een mogelijke confrontatie bij de skatebaan aan het Vongdre in Sevenum. Zes agenten troffen de Sevenumse jeugd zaterdagavond aan. Al snel arriveerden twee auto's met daarin ongeveer tien Lonsdale-jongeren. Bij het zien van de politie sloegen ze op de vlucht. De politie wist hen aan te houden en op andere gedachten te brengen. De jongeren verklaarden dat ze verhaal wilden halen. Eén van hen zou in een Heldense disco, tijdens een feest van het Horster Dendroncollege, klappen hebben gehad van de Sevenumse groep. De politie is erg alert op Lonsdalers, aldus een woordvoerder. Zeker na de recente spanningen in Helden en Venray. In Helden brandde een moskee af, in Venray kwam het tot een handgemeen tussen Lonsdalers en Marokkanen. Daar werd eerder gepoogd brand te stichten in een moskee. Het is overigens niet bewezen dat de Lonsdalers iets te maken hebben met deze branden.

maandag 22 november 2004

En hoe het gebeurde:

Op dat shoolfeest in helden zijn door een paar van deze 'lonsdale' jongeren racistische opmerkingen gemaakt richting een van de donkere jongens uit sevenum, waarop hij en zijn vrienden (blank en donkere) dus een woordenwisseling kregen. (IMO terecht, hoef je niet te pikken)

hierop werd er meteen gedreigd met een vechtpartij. Niet die avond want dat durfde ze blijkbaar niet, maar de week erop zouden ze in het dorp het uit gaan vechten.
verder die avond weinig gebeurd, dus GEEN klappen uitgedeeld op wat geduw en getrek na.

De jongens uit het dorp hadden iets van: "Ik laat me toch niet van mijn eigen plek a kloten" Dus zaten er bijna allemaal.

Ondertussen heeft de politie een anoniem mailtje gekregen dat er wat stond te gebeuren. Deze nemen dus op hun beurt contact op met de lokale jongeren soos omdat deze een 'hardcore' feestje zouden hebben en of die er iets van wisten. Dit was dus een hardcore metal feestje en niet de muziek die over het algemeen de lonsdale jongeren trekt. Dit werd dus allemaal snel rechtgetrokken.

s'avonds kwamen er dus tussen de 50 en 70 kale lonsdale gasten uit Venray en omstreken met de bus en auto's sevenum binnen om te knokken. (met een temperatuur van onder nul, wat dus ook ongeveer hun IQ zal hebben weerspiegeld).

Omdat de politie ervan wist werd er dus behoorlijk gecontroleerd, en de 'afgesproken' plek was dan ook niet echt te doen voor hun.

In ieder geval, ondertussen hadden de jongeren uit sevenum bedacht dat het toch niet echt handig was om het tegen 50 - 70 gekken op te nemen waarop het lokale jongeren centrum ze (gratis) binnen heeft gelaten om er toch nog een feestje van te maken en problemen te vermijden.

Nu kreeg ik vandaag ook nog te horen dat deze lonsdale jongeren het jongeren centrum in brand willen steken omdat die ze binnen hebben gelaten...

Ik kan er met mijn verstand gewoon niet bij dat er zulke idiote mensen rondlopen en dat deze ook nog met zo'n grote groep zijn... En sinds wanneer mag er niets meer gezegd worden als er een of andere idioot denkt dat hij zomaar de racist kan uit hangen. Ik wist dat het de laatste tijd erger werd, maar dat deze idioten gewoon over straat mogen snap ik geen zak van...
Idioot groepsgedrag is niet alleen aan Marokkanen voorbehouden, ze moeten zulke debielen gewoon samen met criminele allochtoontjes is her-opvoedings kampen stoppen.
Ik poep op die mensen.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_23520466
Beetje rellen, niets mis mee... deden ze vroeger ook al.. het heeft niet met wraak te maken.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_23520629
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:28 schreef Vampier het volgende:
Beetje rellen, niets mis mee... deden ze vroeger ook al.. het heeft niet met wraak te maken.
Struisvogel.
pi_23520675
quote:
X
pi_23520708
quote:

En voor ik het vergeet: wat een achterlijke cultuur, stelletje varkenneukende holbewoners.
  dinsdag 23 november 2004 @ 17:48:05 #7
50446 Ingrate
www.vedette.tk
pi_23520942
heb je dat helemaal over zitten tikken
good boobs bounce
pi_23520958
de kreidler-boys tegen de zundapp-clan
ach als ze dan willen knokken
doe het in een stadion en vraag entree
een 5 tot 10 euro in een leuk gynzaaltje moet toch wel winst opleveren

1 schijtrechter van de pvda erbij
en de boel bij elkaar houden
pi_23521000
Dit was in mijn woonplaats, heb er zelf nog mee op aangedrongen om vooral de pliesie te bellen. Erg triest.
War. War never changes.
pi_23521217
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:49 schreef harrie1 het volgende:
de kreidler-boys tegen de zundapp-clan
ach als ze dan willen knokken
doe het in een stadion en vraag entree
een 5 tot 10 euro in een leuk gynzaaltje moet toch wel winst opleveren

1 schijtrechter van de pvda erbij
en de boel bij elkaar houden
Die gasten zitten gewoon ruzie te zoeken. En dan ook nog zelf niet meteen uit durven vechten maar een week verzetten om nog 50 idioten bij elkaar te zoeken??
Opflikkeren. Als ze van beide kanten willen knokken ok, maar op deze manier??
"I bet one of the first flyswatters, was nothing more than some sort of striking surface attached to some kind of stick."
pi_23521383
btw kwamen die donkere jongens ook nog opdagen? Of scheten die in hun broek?
pi_23526294
Is dat een geestig bedoelde vraag meneer columnist Vampier? En zo ja, waarom is dat geestig en zo nee, waarom plaats je serieus racistische opmerkingen?
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_23527318
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 18:07 schreef Vampier het volgende:
btw kwamen die donkere jongens ook nog opdagen? Of scheten die in hun broek?
Ik begrijp je wel, om zoiets hoef je niet druk te maken, dit is pure senatievermaak voor xeno-fobe volk dat hun blikken deels richten op lonsdalers.
Nou en dit soort situaties? Vroeger was dit ook het geval, had je zat vechtpartijen, het zal wel een fase zijn.

M'n oom zat vroeger bij de jongens van knok-ploeg oost (in Amsterdam).
  dinsdag 23 november 2004 @ 22:00:16 #14
86305 Markman
Grappig hier.
pi_23527422
er wordt hier niet naar verhoudingen gekeken, toch iets dat ik mis; marokkanen hebben inderdaad een kleine groep die het verpest voor de rest, maar die groep is relatief veeeeel groter dan de relatieve groep autochtonen op de autochtone bevolking.
pi_23527492
Domme boeren uit de dorpen rondom Venlo zijn het. Hun woorden onderbouwen kunnen ze niet, en hebben als ze zo doorgaan dadelijk net zo'n imago als de Marokkaanse hangjongeren. Als ze het onderhand al niet hebben....
pi_23528412
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 21:23 schreef multatuli het volgende:
Is dat een geestig bedoelde vraag meneer columnist Vampier? En zo ja, waarom is dat geestig en zo nee, waarom plaats je serieus racistische opmerkingen?
Is dat een geestig bedoelde vraag meneer columnist Vampier? ja

1) eenzijdige verslaggeving. "Londsdale jeugd", stemming makerij en connecties leggen die nergens op slaan.

2) Welke racistische opmerking?

Het is gewoon een vies geschreven stuk linkse propaganda die de hetze tegen de autochtoon wel erg duidelijk naar voren brengt.

De vraag terug... jank jij altijd zo?
pi_23528825
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 22:02 schreef fratsman het volgende:
Domme boeren uit de dorpen rondom Venlo zijn het. Hun woorden onderbouwen kunnen ze niet, en hebben als ze zo doorgaan dadelijk net zo'n imago als de Marokkaanse hangjongeren. Als ze het onderhand al niet hebben....
Hebben ze al trust me.
Het zijn niet alleen lonsdalers...maar het zijn gewoon mensen waarvan je ziet dat ze intimiderend proberen te zijn ten opzichte van andere.

De "dikke-truien en dikke-jassen mensen", nu wel begrjipelijk met dit weer maar 's zomers is het lachen.
Ze kunnen zichzelf geen houding geven, vervelen zich in de o zo saaie dorpkernen en degene die er vatbaar voor zijn komen in zo'n groep en weten vanaf dat moment niet beter.

Het uitgaan in die omgeving is er niet gezelliger op geworden naar mijn mening, aggresievere sfeer, mensen die echt bewust ruzie lopen zoeken.

De politie doet er vrijwel niets tegen, ze laten zich misschien wel iets meer zien, maar optreden gebeurt er niet en dat is ook lastig want ze doen maar zoo weinig fout.

Volgens mij zijn de lonsdalejongeren ook rechtevenredig terug te vinden in het toenemende drugsgebruik onder jongeren hier (resp: noord_limburg) in de buurt.

In mijn kerkdorpje van nog geen 800 inwoners is het ergste al gebeurt en verveling is de grootste oorzaak
pi_23531494
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 22:40 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Hebben ze al trust me.
Het zijn niet alleen lonsdalers...maar het zijn gewoon mensen waarvan je ziet dat ze intimiderend proberen te zijn ten opzichte van andere.

De "dikke-truien en dikke-jassen mensen", nu wel begrjipelijk met dit weer maar 's zomers is het lachen.
Ze kunnen zichzelf geen houding geven, vervelen zich in de o zo saaie dorpkernen en degene die er vatbaar voor zijn komen in zo'n groep en weten vanaf dat moment niet beter.

Het uitgaan in die omgeving is er niet gezelliger op geworden naar mijn mening, aggresievere sfeer, mensen die echt bewust ruzie lopen zoeken.

De politie doet er vrijwel niets tegen, ze laten zich misschien wel iets meer zien, maar optreden gebeurt er niet en dat is ook lastig want ze doen maar zoo weinig fout.

Volgens mij zijn de lonsdalejongeren ook rechtevenredig terug te vinden in het toenemende drugsgebruik onder jongeren hier (resp: noord_limburg) in de buurt.

In mijn kerkdorpje van nog geen 800 inwoners is het ergste al gebeurt en verveling is de grootste oorzaak
Eensch, en if you don't mind me asking, waar kom je vandaan?
War. War never changes.
pi_23533073
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 23:58 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

[..]

offtopic
mesjeur, mag ik zo beleefd zijn om u te vragen uit welke film uw avatarreke komt?
offtopic
onder
pi_23533642
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 23:58 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

[..]

Je hebt een kopie van je paspoort online staan

Lijkt me niet zo slim
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_23534506
quote:
Op woensdag 24 november 2004 03:18 schreef Calella het volgende:

[..]

Je hebt een kopie van je paspoort online staan

Lijkt me niet zo slim
Que?

@Haanibal: Uit de film Equilibrium
War. War never changes.
pi_23535127
Het is inderdaad hoe het werkt. En dan kan je er vanalles over gaan schrijven en roepen... het is nooit anders geweest. Hooguit is de mate van geweld wat verergerd... men gaat (helaas) met de tijd mee.
Jammer dat de Lonsdale kneusjes zo zwaar in de meerderheid waren.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_23535182
'Vroeger had je ookal vechtpartijen', vind ik toch wel een erg slechte opvatting. Alsof je zo het geweld als 'niet-zo-erg' kan afdoen. Vroeger werden mensen gevierendeeld, laten we dat ook weer invoeren, en voor iedereen een zwaard. Dat hadden ze in de Middeleeuwen ook.
  woensdag 24 november 2004 @ 09:25:42 #24
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23535214
Ik viond dat Cohen maar even met die jongens een kopje thee moet gan drinken, ook als woont Cohen in A'dam en niet in Sevenum

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 24 november 2004 @ 09:53:50 #25
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_23535586
Voor dit soort debielen was de dienstplicht zo gek nog niet. ;-)
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')