Ik vrees dat je ook niet meer echt welkom bent. Wat een stank zullen jullie achtergelaten hebben.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:33 schreef devzero het volgende:
1x, maar toen had iedereen aan onze tafel er last van. Ik ga nooit meer naar dat restaurant
quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:34 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik vrees dat je ook niet meer echt welkom bent. Wat een stank zullen jullie achtergelaten hebben.
gekleid hebben wequote:Op dinsdag 23 november 2004 17:34 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik vrees dat je ook niet meer echt welkom bent. Wat een spetters zullen jullie achtergelaten hebben.
Dat heb ik niet gehaald eerste boom aan de zijkant dat is het makkelijk van een Man zijn hequote:Op dinsdag 23 november 2004 17:46 schreef Karina het volgende:
Nee, weleens HEEL nodig gemoeten (na 2 uur in de file te hebben gestaan). Gerend dat ik heb naar de wc.....
Ben je niet de enigequote:Op dinsdag 23 november 2004 17:51 schreef EmmYKuHh het volgende:
ik plas altijd in mijn broek als ik echt HEEL HEEL HEEEEEEEL hard moet lachen...
Nou dan hoe ik het wel op vooral als je tijdens de TT of het uitgaan moet scheiten verdomme nou daar word je vrolijk vanquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:52 schreef beestjuh het volgende:
Ik heb er geen moeite mee om ergens neer te hurken. Heb ook altijd papieren zakdoekjes bij meDus nee, geen last van
Ik ben een meisjequote:Op dinsdag 23 november 2004 17:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou dan hoe ik het wel op vooral als je tijdens de TT of het uitgaan moet scheiten verdomme nou daar word je vrolijk van
Das ook wel handigquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:55 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Ik ben een meisjeIk poep niet
Ja, als vrouw is dat inderdaad wat moeilijker, en om nou in de auto te gaan piesen... nou nee, en langs de A10 even op je hurken te gaan is ook niet echt handig.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gehaald eerste boom aan de zijkant dat is het makkelijk van een Man zijn he
Dat probeer ik m'n vriendin al ruim een jaar wijs te maken, maar ze wil er niet echt aan.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:55 schreef beestjuh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:34 schreef Oblivion het volgende:![]()
Laatst...![]()
Moest een windje laten...![]()
Kon gelijk doorlopen naar boven naar de badkamer...![]()
Zoonlief heeft zich bescheurd...![]()
![]()
Was godzijdank wel thuis...![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:39 schreef NiteSpeed het volgende:
Niet als volwassene, wel als zestienjarige tijdens de reis naar school :').
Ik moest enorm nodig poepen, maar moet drie kwartier reizen en hoefde nog maar vijf minuutjes met de bus, dus ik dacht ik haal het wel.
Komen we in een file terecht, vlak voor school en de deuren werden niet alvast geopend zodat we konden lopen. Heb ik daar in mijn zeer krappe omgeving per ongeluk toch in mijn broek gescheten, tussen een stuk of 40 andere leerlingen in.
Das juist leukquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:22 schreef Karina het volgende:
[..]
nou nee, en langs de A10 even op je hurken te gaan is ook niet echt handig.
In het dichtbij gelegen parkje verder gepoept, en met mijn sokken mijn reet afgeveegdquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:55 schreef I_LOVE_MATH het volgende:
ennuh met 40 andere leerlingen je broek vol schijten, jsus crhistus zou niet weten ......WTF heb je toen gedaan dan?
Nou, nee. Ik ben meteen naar huis gegaan.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:31 schreef I_LOVE_MATH het volgende:
JUISTM DAT WOUDEN WE HOREN
-EDIT: dus je hebt de rest van de dag met een stuk schijt in je broek rond gelopen?
en poepen danquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:30 schreef Martijn_77 het volgende:
Nee, als ik echt nodig moet ga ik wel ergen tegen een muur staan te zeiken
zin om een keer met ons mee uit te gaan?quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:09 schreef martinuhhh het volgende:
Niet dat ik al volwassen ben, maar een tijdje terug was ik zo dronken dat ik het zelf niet eens door had![]()
![]()
.
reed er nog iemand achter je,misschien toevallig op de fiets ofzo.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:56 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb ooit eens uit een rijdende auto gescheten puur omdat een vriend van me niet wou stoppen en hij wou zien hoe ik in mijn broek zou gaan schijten.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:56 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb ooit eens uit een rijdende auto gescheten puur omdat een vriend van me niet wou stoppen en hij wou zien hoe ik in mijn broek zou gaan schijten.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:04 schreef prupke het volgende:
Yup van de week nog. Fijn zo'n buikgriepvirus wat het niet mogelijk maakt om ff 500 meter te lopen zonder dat er een plee is.
Gevolg : een hand onder je jas frotten (ziet er niet uit met een ellboog onder je jas op je rug maar goed) en dan maar hard genoeg proberen de spetterpoep tegendruk te geven. Ja en dan net de voordeur niet snel genoeg open krijgen en dan schijt je de broek.
Auwwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:04 schreef prupke het volgende:
Ja en dan net de voordeur niet snel genoeg open krijgen omdat je niet bij je sleutels kan en dan schijt je de broek.
Dat heeft twee voordelen:quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:55 schreef beestjuh het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |