Ik dacht dat je inmiddels wel in een of andere kerker zou zijn verdwenen. Hoe zit dat?quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:34 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik dacht dat je inmiddels wel in een of andere kerker zou zijn verdwenen. Hoe zit dat?
Hetzelfde, van wederzijds formaatquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:38 schreef George-Butters het volgende:tot later Laxerende Poedels
![]()
Ik woon op 2,5 km afstand van Welschap, en nee niks gemerkt.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:15 schreef RichardQuest het volgende:
Aardschokje Eindhoven?
Drugshond?
10 Euro op het vallen van JP-II in 2005lquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:34 schreef Monidique het volgende:
Tien euro op aanvallen op Iran binnen een jaar.
Ik denk dat het binnen 6 mnd gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:34 schreef Monidique het volgende:
Mijn tien euro zegt van niet.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:34 schreef Monidique het volgende:
Nee zeg, deze tekeningen lijken meer op die rip-off storm (tussenkronieken ofzo), Don Lawrence heeft (had) toch wel meer kwaliteit.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:01 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Knap getekend... doet mij sterk denken aan Don Lawrence - van Storm en Trigie
En zwart.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:22 schreef Sidekick het volgende:
Het vrijheidsbeeld is Frans, dus logisch dat die Kerry-aanhanger wordt uitgezogen.
Zeg eens CDA.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:24 schreef Maerycke het volgende:
Ik krijg er dorst van....
Zulke vieze woorden krijg ik echt niet uit m'n mond...quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zeg eens CDA.
The Hizbollah is an Islamic resistance movement responsible for liberating Lebanon.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:30 schreef Sidekick het volgende:
Mijn bloed, mijn ziel voor حزب الله
Krijg ik nog antwoord, vlegel?quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom?
Nee, geen zin meer. Dat is het leuke met jou, je bent net zo snel je interesse kwijt als dat ie aangewakkert wordtquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Krijg ik nog antwoord, vlegel?
Gelukkig ben ik nog altijd een grammaticus pur sang.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:36 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nee, geen zin meer. Dat is het leuke met jou, je bent net zo snel je interesse kwijt als dat ie aangewakkertd wordt.
Hey, five-assed monkey.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nog altijd een grammaticus pur sang.
goed zoquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nog altijd een grammaticus pur sang.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hey, five-assed monkey.
Ik vrees dat we ons uiterste best weer zullen moeten doen om ons aan te passenquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hier zal wel iets grappig aan zijn.
Hoezo, dat behoort de sterkste partij toch te doen?quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik vrees dat we ons uiterste best weer zullen moeten doen om ons aan te passen
ik wil ook op vakantiequote:Op dinsdag 23 november 2004 13:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoezo, dat behoort de sterkste partij toch te doen?
quote:In zijn film Dances with Wolves portretteert debuterend regisseur Kevin Costner de oorspronkelijke bewoners van Amerika anders dan gebruikelijk in Hollywood. De smartlap mocht dan een bijzonder onwaarschijnlijk scenario hebben - Costner speelt een 19de-eeuwse luitenant uit het Amerikaanse leger die op een vooruitgeschoven post in de Black Hills zijn hart verpandt aan de bijzonder nobele autochtonen, en aan de eerste de beste blanke vrouw die hij er tegenkomt -, toch was iedereen het erover eens dat de Indianen eindelijk eens eerlijk waren neergezet. De film kreeg zeven Oscars, en Costner verdiende een heleboel geld.
http://www.knmi.nl/onderz(...)iciteit_vandaag.htmlquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:15 schreef RichardQuest het volgende:
Aardschokje Eindhoven?
Drugshond?
5: De Indianen waren er eerder, en hebben dus meer recht op de grond. Zo hebben Islamieten ook meer recht op de Nederlandse vrijheden, omdat er meer Noord-Afrikaanse soldaten zijn gesneuveld dan Nederlandse.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:53 schreef Drugshond het volgende:
Als K.Costner met Indianen kan integreren dan wordt natuurlijk zeker verwacht dat wij wel kunnen integreren met de moslims.
PS1 : En over sex met wolven doe ik al helemaal geen uitlatingen. !!!
PS2 : Door meer wolven los te laten zijn er wel minder schapen die er geneukt kunnen worden.![]()
PS3 : zou die pruik van G.Wilders ook een stukje wolvenvacht zijn ?
PS4 : En Kevin leefde nog lang en gelukkig met een moslima indiaanse.
[..]
Wat is het dat protestanten zo veel beter maakt dan katholieken?quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:57 schreef Johan_de_With het volgende:
Zijn Katholieken eigenlijk ooit ''ezelneukers'' genoemd, of was ''kannibalen'' voldoende?
Uh....de witte mensen (Costner) waren de immigranten, dus is het een film vergelijkbaar met een film die vertelt dat moslims in de Nederlandse (oorspronkelijke) samenleving moeten integreren.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:53 schreef Drugshond het volgende:
Ik zie vandaag alleen maar Dances with wolves op programma staan.
Het is een links complot !!!(perfect timing).
Als K.Costner met Indianen kan integreren dan wordt natuurlijk zeker verwacht dat wij wel kunnen integreren met de moslims.
Alles.quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat is het dat protestanten zo veel beter maakt dan katholieken?
Dan hoef ik het niet te vragen, heb je ook AIDS opgelopen?quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Alles.
Moet je me trouwens niet vragen of ik kanker heb? Ik heb twee weken in de zon gelegen.
Protestanten zijn niet beter dan Katholieken of Moslims of Hindoes.quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:09 schreef RichardQuest het volgende:
Maar serieus ajb, wat maakt protestanten beter?
Nee hoor, je komt alleen zo neerbuigend over.quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Protestanten zijn niet beter dan Katholieken of Moslims of Hindoes.
Of wilde je liever iets anders horen?
Omdat ik die geloven/stromingen an sich veel minder aantrekkelijk of waarachtig vind.quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee hoor, je komt alleen zo neerbuigend over.
Maar waarom ben jij dan geen katholiek, moslim of hindoe?
[POL SC #463] Reeds twee bruine hemden verkochtquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat ik die geloven/stromingen an sich veel minder aantrekkelijk of waarachtig vind.
Waarom kom ik neerbuigend over?
Seth Gaaikema.quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[POL SC #463] Reeds twee bruine hemden verkocht
quote:Wat is er an sich minder aantrekkelijk of waarachtig aan die stromingen?
Oh, de minst grappige cabaretier van Nederland....die.quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Seth Gaaikema.
Maar je bent wel protestants opgevoed? En je hebt er principieel gezien geen moeite mee om over te stappen op die geloven (ik lees alleen uitingen die je niet zinnen, die ook anders ingevuld kunnen worden)?quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Katholicisme; daar ben ik altijd bang dat het babbelziek of fanatiek wordt. Bovendien ben ik geen traditionalist.
Islam; heb ik mij in verdiept, maar vond ik onbevredigend en af en toe lapwerk.
Hindoeisme; ik heb daar nooit veel enige affiniteit mee gekregen, op een gegeven moment ging ik er veel te veel Spinoza of oude Latijnse godsdiensten in zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |