Fuck, heb me er nog niet echt in verdiept, maar jij bent toch geen duo mod hé?quote:Op maandag 22 november 2004 23:25 schreef HeatWave het volgende:
Gezelliig.
Hij maakt nu al vriendenquote:Op maandag 22 november 2004 23:27 schreef UitdeKastanova het volgende:
[..]
Fuck, heb me er nog niet echt in verdiept, maar jij bent toch geen duo mod hé?.
Ik wou net zeggenquote:Op maandag 22 november 2004 23:33 schreef Adelante het volgende:
waar is de foto uit de OP?
Ook weer opgelostquote:Op maandag 22 november 2004 23:27 schreef UitdeKastanova het volgende:
[..]
Fuck, heb me er nog niet echt in verdiept, maar jij bent toch geen duo mod hé?.
quote:Op maandag 22 november 2004 23:33 schreef Adelante het volgende:
waar is de foto uit de OP?
Ook al zo'n eentje die niet fatsoenlijk de schaar kan hanteren.quote:Op maandag 22 november 2004 23:45 schreef UitdeKastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
Enigszins gecensureerd om mijn doelgroep niet onnodig onzeker te maken.
- ONZ, Hersen- en inspiratieloze kuttopicsquote:Op maandag 22 november 2004 23:39 schreef Zak_Over_mijn_Hoofd het volgende:
Is GC jouw favoriete forum? Dat is natuurlijk een belangrijk criterium.
Kopkaastanova klinkt wel autoritair, dus dat zou een optie zijn...quote:Op maandag 22 november 2004 23:49 schreef Insomaniac het volgende:
Welkom en veel succes!
Met welke account(s) ga je modden?
Ik doe het in stappen: Oksels scheren voor mannenquote:Op maandag 22 november 2004 23:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ook al zo'n eentje die niet fatsoenlijk de schaar kan hanteren.
als jouw doelgroep GC is, dan zou ik me niet te veel zorgen makenquote:Op maandag 22 november 2004 23:45 schreef UitdeKastanova het volgende:
[afbeelding]
You need a shave and a workout ....quote:Op maandag 22 november 2004 23:45 schreef UitdeKastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gewoon terugplaatsen, smegma kleurt goed bij blauw.quote:Op maandag 22 november 2004 23:53 schreef UitdeKastanova het volgende:
[..]
Kopkaastanova klinkt wel autoritair, dus dat zou een optie zijn...
Beetje jammer echter dat de crew mijn avatar gewist heeft
zEt AlLeMaAl EeN (L) vOoR jE MsNnAaM UiT rEsPeCt!quote:Op maandag 22 november 2004 23:59 schreef Tokay het volgende:
Ik ben echt ontzettend zo blij voor je.
Eindelijk de erkenning die je verdient, jongen.
Na al het droevige nieuws van de afgelopen weken, geeft dit weer hoop voor de toekomst van Nederland.
En uit bewondering en diep respect voor jou Kasta, hou ik nu één minuut stilte.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:07 schreef JehovaNova het volgende:
Welke pleurishomo heeft dit topic naar ONZ gezet?![]()
.
Calvobbes natuurlijkquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:07 schreef JehovaNova het volgende:
Welke pleurishomo heeft dit topic naar ONZ gezet?![]()
.
Je vergeet Goddelijkquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:16 schreef Escape2Dawn het volgende:
ZO, zo... uit de kast?
Nu ben je dus EN irritant EN Homo...
Nou we merken het. Je doet er de laatste tijd wel veel moeite voor.quote:Op maandag 22 november 2004 23:23 schreef UitdeKastanova het volgende:
Eigenlijk had ik er geen zin in, maar de smeekbedes van Calvje hebben uiteindelijk toch hun doel bereikt.
En inspiratieloos... Er zit geen Kast in je naam...quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:17 schreef JehovaNova het volgende:
[..]
Je vergeet Goddelijk.
Maar je plaatje is wel oke...quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:17 schreef JehovaNova het volgende:
[..]
Je vergeet Goddelijk.
De kasten waren bij ikea uitverkochtquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:54 schreef whoops het volgende:
[..]
En inspiratieloos... Er zit geen Kast in je naam...
Dan had het altijd nog Kastanjenova kunnen worden enzo...quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:19 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
De kasten waren bij ikea uitverkocht
Ik zat nog te twijfelen over Kastajehovanova, maar dat zijn veel te veel letters mên...quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:26 schreef whoops het volgende:
[..]
Dan had het altijd nog Kastanjenova kunnen worden enzo...
Kastholiekenova dan?quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:46 schreef JehovaNova het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen over Kastajehovanova, maar dat zijn veel te veel letters mên...
En gezien de bedroevende aandachtspanne van de gemiddelde Fokker leek me dat niet bevorderlijk voor m'n naamsbekendheid.
Kastatheïstanova komt eerstquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Kastholiekenova dan?
Whehehe je moet binnenkort echt effe een keer alle gebruikte variaties op je weblog zetten ofzo...quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:44 schreef JehovaNova het volgende:
[..]
Kastatheïstanova komt eerst.
quote:Op woensdag 24 november 2004 03:14 schreef cerror het volgende:
zelfKastijdingnova
Je weet toch dat ik jou niets kan weigerenquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:36 schreef heiden6 het volgende:
Kastanjehova is het wat mij betreft.
Hoi nieuw hier?quote:Op woensdag 24 november 2004 16:41 schreef KastanJehova het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik jou niets kan weigeren :')
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:41 schreef KastanJehova het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik jou niets kan weigeren
Pffff niet iedereen wil een naam van zes lettergrepen....quote:Op woensdag 24 november 2004 18:05 schreef aardappelmoestuintje het volgende:
Kastamongoolnova
zegt de vitesse-supporter.quote:Op woensdag 24 november 2004 18:05 schreef aardappelmoestuintje het volgende:
Kastamongoolnova
InTiemiequote:Op donderdag 25 november 2004 00:51 schreef Tiemie het volgende:
[..]
zegt de vitesse-supporter..
quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:30 schreef SwastikaNova het volgende:
Ah, fijn, Calvobbes is zijn deel van de deal nagekomen, nu de crew nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |