Helaas is wel anders gebleken bij de dood van van Gaals vrouw.quote:Op maandag 22 november 2004 23:08 schreef jerryx het volgende:
Ik hoop dat mensen die 'kanker' roepen in stadions hier even aan willen denken de volgende keer dat ze het willen schreeuwen...
Sterkte Alfred...
Ja idd maarja daar word toch niet aangedachtquote:Op maandag 22 november 2004 23:08 schreef jerryx het volgende:
Ik hoop dat mensen die 'kanker' roepen in stadions hier even aan willen denken de volgende keer dat ze het willen schreeuwen...
Sterkte Alfred...
Weet niet of het in dit topic helemaal gepast is, maar wat was er met de zoontjes van Boerebach?quote:Op maandag 22 november 2004 23:23 schreef tong80 het volgende:
Jeetje 5 jaar. Dit doet me denken aan Boerebach met zijn zoontjes.
Waar maken we ons in hemelsnaam allemaal druk om als je zoiets leest.
Die zijn toch omgekomen in een auto ongelukquote:Op maandag 22 november 2004 23:26 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Weet niet of het in dit topic helemaal gepast is, maar wat was er met de zoontjes van Boerebach?
Kaartje sturen is inderdaad maar een kleine moeite en als veel mensen dit doen kan dit misschien juist een steuntje in de rug zijnquote:Op maandag 22 november 2004 23:05 schreef Suijk het volgende:
Ik heb al een kaartje gestuurd, zag 't een tijdje geleden al...echt een droevig verhaal.
wedden dat er wer van die k*tmongolen rondlopen die zich nu expres gaan richten op Schreuderquote:Op maandag 22 november 2004 23:08 schreef jerryx het volgende:
Sterkte Alfred...
Een jongentje zat op de school waar mijn moeder lesgeeft...quote:Op maandag 22 november 2004 23:37 schreef Mindlight het volgende:
Zijn zoontjes van 9 en 12 overleden door een auto-ongeval
Als dat gebeurt dan mogen ze die idioten een levenslang SV opleggen.quote:Op maandag 22 november 2004 23:42 schreef AirRaid het volgende:
wedden dat er wer van die k*tmongolen rondlopen die zich nu expres gaan richten op Schreuder
Het is heel lomp en als hooligans IETS wel zijn is het lompquote:Op dinsdag 23 november 2004 00:06 schreef golfer het volgende:
Als dat gebeurt dan mogen ze die idioten een levenslang SV opleggen.
quote:Op maandag 22 november 2004 23:32 schreef golfer het volgende:
Bah, wat een naar bericht.
Overigens overkomt dit honderden mensen per jaar en het feit dat ie (bekende) voetballer is maakt dan verder voor mij geen zak uit en is voor mij geen reden kaartjes te gaan sturen.
Dit is een VOETBAL forum en Alfred Schreuder is een bekende VOETBALLER.quote:Op dinsdag 23 november 2004 05:31 schreef Catch22- het volgende:
laat ik voorop stellen dat ik dit erg vind.
Maar jongens, relativeer es ff. Het dochtertje van alfred schreuder. Er zijn tientallen, honderden, waarschijnlijk zelfs duizenden kinderen in dit land, maar ook in het buitenland. Deze kinderen hebben net zulke erge, zo niet ergere ziektes. Stuur je die ook een kaartje?
alsof iedereen die zingt in een stadion meteen hooligan isquote:Op dinsdag 23 november 2004 05:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Het is heel lomp en als hooligans IETS wel zijn is het lomp
Die zelfde supporters die John Bosman ( ras ajacied) toezongen na de minuut stilte voor het overlijden van zijn zoon bij AZ - Feyenoord een paar jaar geleden.quote:Op maandag 22 november 2004 23:12 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Helaas is wel anders gebleken bij de dood van van Gaals vrouw.
Wat een verschrikking, je kind zo te moeten verliezen...
Ja inderdaad. Heel bizar verhaal kan ik me herinneren.quote:Op maandag 22 november 2004 23:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die zijn toch omgekomen in een auto ongeluk
Dat het dochtertje wat heeft is al enige tijd bekend, maar dat de situatie zo ernstig is zoals nu blijkt is pas sinds vorige week bekend en de actie van NAC is pas sinds deze week. Daarnaast blijkt wel uit de reacties dat veel mensen niet op de hoogte warenquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:55 schreef methodmich het volgende:
Overigens staat dit bericht - en dit hele onderwerp - hier pas vrij laat.
Zo voelde ik 't ook. Hoe dan ook is 't heel triest voor de hele familie Schreuder.quote:Op maandag 22 november 2004 23:32 schreef golfer het volgende:
Overigens overkomt dit honderden mensen per jaar en het feit dat ie (bekende) voetballer is maakt dan verder voor mij geen zak uit en is voor mij geen reden kaartjes te gaan sturen.
maakt me niet uit wie het is. als ik een naam of adres of site weet, en ik kan steun geven, dan doe ik het.quote:Op maandag 22 november 2004 23:32 schreef golfer het volgende:
quote:Op maandag 22 november 2004 23:32 schreef golfer het volgende:
Dat spandoek van NAC vas inderdaad erg tof.quote:Op maandag 29 november 2004 11:19 schreef dribbel79 het volgende:
- Grueter van Studio Sport is OK;
- Richard Knopper is zwaar OK;
- NAC is OK...
Schreuder, sterkte jongen!!
jahquote:Op maandag 22 november 2004 23:03 schreef shmoopy het volgende:
Godsallejezus, zo'n klein moppie nog...
Nee dat klopt niet helemaal. Boerebach reed zelf niet. Zijn 2 kinderen waren met anderen in een auto mee naar een verjaardagsfeestje. Zij waren inderdaad de enige 2 inzeittenden die het niet overleefden. Toen kwamen ze het Boerebach aan de deur vertellen....quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:11 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Heel bizar verhaal kan ik me herinneren.
Ze gaven geloof ik een kinderfeestje en Michel boerebach reed, zijn vrouw zat rechtsvoorin. Op de achterbank zaten 5 kinderen. De meest linkse, de middelste en de meest rechtse waren geen kinderen van Boerebach. De 2 overige kinderen (2e van links en 2e van rechts) waren wel kinderen van Boerebach.
Zijn kinderen waren dood, terwijl hij, zijn vrouw en de overgebleven kinderen niks ernstigs hadden. De volgorden van de kinderen maakte het extra bizar.
Ps: alfred, sterkte!
Op Omroep Brabant bedankte Schreuder de RKC- en met name FC Den Bosch-fansquote:Op maandag 29 november 2004 11:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat spandoek van NAC vas inderdaad erg tof. [afbeelding]
geil he?quote:Op donderdag 23 december 2004 23:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Op Omroep Brabant bedankte Schreuder de RKC- en met name FC Den Bosch-fans.
Jij ook al?!quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik kreeg er spontaan een harde plasser van!
Worden dus zware dagen voor de fam. Schreuder...quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:55 schreef JaWi het volgende:
Staat vandaag in de telegraaf een pagina-groot artikel hierover.
Daar stond ook in de ze 7 weken geleden te horen hadden gekregen dat ze nog 2 maanden te leven had.
Wtfquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:55 schreef JaWi het volgende:
Staat vandaag in de telegraaf een pagina-groot artikel hierover.
Daar stond ook in de ze 7 weken geleden te horen hadden gekregen dat ze nog 2 maanden te leven had.
pas stond een interview met die materiaalman in de krant: hij heeft nog niet zo lang geleden een kleindochter verloren (van 3 jaar meen ik), ook aan kanker. daar gingen zijn gedachten natuurlijk ook naar uit toen hij mee opraapte en toen brak de man....quote:Op maandag 6 december 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:
De materiaalman - tenminste, zo leek hij - die die beertjes opraapte, kreeg het logischerwijs ook te kwaad. Kippenvelbeelden.
De commentator gaf als commentaar wat je net zei, dus wisten ze het wel...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:20 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
pas stond een interview met die materiaalman in de krant: hij heeft nog niet zo lang geleden een kleindochter verloren (van 3 jaar meen ik), ook aan kanker. daar gingen zijn gedachten natuurlijk ook naar uit toen hij mee opraapte en toen brak de man....
hij was er niet blij mee dat studio sport dit uit heeft gezonden, zeker omdat ze daar de achtergrond van hem niet wisten
ik heb t fragment zelf niet gezienquote:Op zondag 16 januari 2005 12:17 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
De commentator gaf als commentaar wat je net zei, dus wisten ze het wel...
Serieus?????!!!! Ze had toch een onbehandelbare hersentumor?quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:14 schreef Rexie het volgende:
Het laatste wat ik gister hoorde is dat het een stuk beter gaat met z'n dochtertje.... Ze is laatst ook al weer naar school geweest
Coolquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:14 schreef Rexie het volgende:
Het laatste wat ik gister hoorde is dat het een stuk beter gaat met z'n dochtertje.... Ze is laatst ook al weer naar school geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |