geil he?quote:Op donderdag 23 december 2004 23:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Op Omroep Brabant bedankte Schreuder de RKC- en met name FC Den Bosch-fans.
Jij ook al?!quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik kreeg er spontaan een harde plasser van!
Worden dus zware dagen voor de fam. Schreuder...quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:55 schreef JaWi het volgende:
Staat vandaag in de telegraaf een pagina-groot artikel hierover.
Daar stond ook in de ze 7 weken geleden te horen hadden gekregen dat ze nog 2 maanden te leven had.
Wtfquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:55 schreef JaWi het volgende:
Staat vandaag in de telegraaf een pagina-groot artikel hierover.
Daar stond ook in de ze 7 weken geleden te horen hadden gekregen dat ze nog 2 maanden te leven had.
pas stond een interview met die materiaalman in de krant: hij heeft nog niet zo lang geleden een kleindochter verloren (van 3 jaar meen ik), ook aan kanker. daar gingen zijn gedachten natuurlijk ook naar uit toen hij mee opraapte en toen brak de man....quote:Op maandag 6 december 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:
De materiaalman - tenminste, zo leek hij - die die beertjes opraapte, kreeg het logischerwijs ook te kwaad. Kippenvelbeelden.
De commentator gaf als commentaar wat je net zei, dus wisten ze het wel...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:20 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
pas stond een interview met die materiaalman in de krant: hij heeft nog niet zo lang geleden een kleindochter verloren (van 3 jaar meen ik), ook aan kanker. daar gingen zijn gedachten natuurlijk ook naar uit toen hij mee opraapte en toen brak de man....
hij was er niet blij mee dat studio sport dit uit heeft gezonden, zeker omdat ze daar de achtergrond van hem niet wisten
ik heb t fragment zelf niet gezienquote:Op zondag 16 januari 2005 12:17 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
De commentator gaf als commentaar wat je net zei, dus wisten ze het wel...
Serieus?????!!!! Ze had toch een onbehandelbare hersentumor?quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:14 schreef Rexie het volgende:
Het laatste wat ik gister hoorde is dat het een stuk beter gaat met z'n dochtertje.... Ze is laatst ook al weer naar school geweest
Coolquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:14 schreef Rexie het volgende:
Het laatste wat ik gister hoorde is dat het een stuk beter gaat met z'n dochtertje.... Ze is laatst ook al weer naar school geweest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |