Helaas is wel anders gebleken bij de dood van van Gaals vrouw.quote:Op maandag 22 november 2004 23:08 schreef jerryx het volgende:
Ik hoop dat mensen die 'kanker' roepen in stadions hier even aan willen denken de volgende keer dat ze het willen schreeuwen...
Sterkte Alfred...
Ja idd maarja daar word toch niet aangedachtquote:Op maandag 22 november 2004 23:08 schreef jerryx het volgende:
Ik hoop dat mensen die 'kanker' roepen in stadions hier even aan willen denken de volgende keer dat ze het willen schreeuwen...
Sterkte Alfred...
Weet niet of het in dit topic helemaal gepast is, maar wat was er met de zoontjes van Boerebach?quote:Op maandag 22 november 2004 23:23 schreef tong80 het volgende:
Jeetje 5 jaar. Dit doet me denken aan Boerebach met zijn zoontjes.
Waar maken we ons in hemelsnaam allemaal druk om als je zoiets leest.
Die zijn toch omgekomen in een auto ongelukquote:Op maandag 22 november 2004 23:26 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Weet niet of het in dit topic helemaal gepast is, maar wat was er met de zoontjes van Boerebach?
Kaartje sturen is inderdaad maar een kleine moeite en als veel mensen dit doen kan dit misschien juist een steuntje in de rug zijnquote:Op maandag 22 november 2004 23:05 schreef Suijk het volgende:
Ik heb al een kaartje gestuurd, zag 't een tijdje geleden al...echt een droevig verhaal.
wedden dat er wer van die k*tmongolen rondlopen die zich nu expres gaan richten op Schreuderquote:Op maandag 22 november 2004 23:08 schreef jerryx het volgende:
Sterkte Alfred...
Een jongentje zat op de school waar mijn moeder lesgeeft...quote:Op maandag 22 november 2004 23:37 schreef Mindlight het volgende:
Zijn zoontjes van 9 en 12 overleden door een auto-ongeval
Als dat gebeurt dan mogen ze die idioten een levenslang SV opleggen.quote:Op maandag 22 november 2004 23:42 schreef AirRaid het volgende:
wedden dat er wer van die k*tmongolen rondlopen die zich nu expres gaan richten op Schreuder
Het is heel lomp en als hooligans IETS wel zijn is het lompquote:Op dinsdag 23 november 2004 00:06 schreef golfer het volgende:
Als dat gebeurt dan mogen ze die idioten een levenslang SV opleggen.
quote:Op maandag 22 november 2004 23:32 schreef golfer het volgende:
Bah, wat een naar bericht.
Overigens overkomt dit honderden mensen per jaar en het feit dat ie (bekende) voetballer is maakt dan verder voor mij geen zak uit en is voor mij geen reden kaartjes te gaan sturen.
Dit is een VOETBAL forum en Alfred Schreuder is een bekende VOETBALLER.quote:Op dinsdag 23 november 2004 05:31 schreef Catch22- het volgende:
laat ik voorop stellen dat ik dit erg vind.
Maar jongens, relativeer es ff. Het dochtertje van alfred schreuder. Er zijn tientallen, honderden, waarschijnlijk zelfs duizenden kinderen in dit land, maar ook in het buitenland. Deze kinderen hebben net zulke erge, zo niet ergere ziektes. Stuur je die ook een kaartje?
alsof iedereen die zingt in een stadion meteen hooligan isquote:Op dinsdag 23 november 2004 05:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Het is heel lomp en als hooligans IETS wel zijn is het lomp
Die zelfde supporters die John Bosman ( ras ajacied) toezongen na de minuut stilte voor het overlijden van zijn zoon bij AZ - Feyenoord een paar jaar geleden.quote:Op maandag 22 november 2004 23:12 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Helaas is wel anders gebleken bij de dood van van Gaals vrouw.
Wat een verschrikking, je kind zo te moeten verliezen...
Ja inderdaad. Heel bizar verhaal kan ik me herinneren.quote:Op maandag 22 november 2004 23:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die zijn toch omgekomen in een auto ongeluk
Dat het dochtertje wat heeft is al enige tijd bekend, maar dat de situatie zo ernstig is zoals nu blijkt is pas sinds vorige week bekend en de actie van NAC is pas sinds deze week. Daarnaast blijkt wel uit de reacties dat veel mensen niet op de hoogte warenquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:55 schreef methodmich het volgende:
Overigens staat dit bericht - en dit hele onderwerp - hier pas vrij laat.
Zo voelde ik 't ook. Hoe dan ook is 't heel triest voor de hele familie Schreuder.quote:Op maandag 22 november 2004 23:32 schreef golfer het volgende:
Overigens overkomt dit honderden mensen per jaar en het feit dat ie (bekende) voetballer is maakt dan verder voor mij geen zak uit en is voor mij geen reden kaartjes te gaan sturen.
maakt me niet uit wie het is. als ik een naam of adres of site weet, en ik kan steun geven, dan doe ik het.quote:Op maandag 22 november 2004 23:32 schreef golfer het volgende:
quote:Op maandag 22 november 2004 23:32 schreef golfer het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |