Uit zijn neusquote:Op maandag 22 november 2004 22:08 schreef Renmaestro het volgende:
Ik ben die middelste.
psssst.... d'r groeit een dode breezah foetus aan je nek.quote:Op maandag 22 november 2004 22:04 schreef renz0r het volgende:
Bierrrr (en andere dranken).....zo lekker maar als je een glaasje teveel drinkt kan jer aardig bezopen raken
Plaats hier foto's van jezelf in een bezopen bui
Ts trapt maar af
[afbeelding]
![]()
Man, je bent nog niet eens goed aangeschotenquote:Op maandag 22 november 2004 22:04 schreef renz0r het volgende:
Bierrrr (en andere dranken).....zo lekker maar als je een glaasje teveel drinkt kan jer aardig bezopen raken
Ts trapt maar af
[afbeelding]
![]()
hij ziet er inderdaad niet echt dronken uitquote:Op maandag 22 november 2004 22:30 schreef portier het volgende:
[..]
Man, je bent nog niet eens goed aangeschoten.
Gelukkig heb ik geen last van fotograferende maten als ik lam ben, voor zover ik wel eens echt lam ben dan. En de vakantiefoto's staan op een andere computer.
Die met die enge stripper, bedoel je?quote:Op maandag 22 november 2004 22:31 schreef Tiemie het volgende:
Die foto's van mij hebben vaak genoeg op Fok gestaan.
Die is echt gaafquote:Op maandag 22 november 2004 22:42 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Die verdwaasde blik komt enkel en alleen door het rode ogen-effect van de camera, uiteraard.quote:Op maandag 22 november 2004 22:42 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Die is echt gaaf
En, wie kon het langst zijn lach inhouden? Jij of het flesje?quote:Op maandag 22 november 2004 22:42 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Laat die jongen nou even, hij heeft helemaal een lulverhaal verzonnen om te verhullen dat ie weer een 'kijk mij, ik krijg aandacht van de breezahs'-topic heeft gemaakt en dan kom jij dat meisje zomaar afzeiken.quote:Op maandag 22 november 2004 22:10 schreef gfree het volgende:
[..]
psssst.... d'r groeit een dode breezah foetus aan je nek.
Is dit de mijn-god-wat-heb-ik-gedaan-fase ?quote:Op maandag 22 november 2004 22:42 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Heb ik u toestemming gegeven om een foto van mij te plaatsen, vlegel?quote:Op maandag 22 november 2004 22:50 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 november 2004 22:50 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 november 2004 22:53 schreef Zak_Over_mijn_Hoofd het volgende:
[..]
Heb ik u toestemming gegeven om een foto van mij te plaatsen, vlegel?
Iets teveel alcohol door je kookkunsten gegooid?quote:Op maandag 22 november 2004 22:53 schreef Sandertje21 het volgende:
[afbeelding]
Ik sta rechts.
Links is mijn broertje.
onder andere ja.quote:Op maandag 22 november 2004 22:34 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Die met die enge stripper, bedoel je?
Ik vind het wel wat hebben zoquote:Op maandag 22 november 2004 22:48 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
Het was Carnaval en ja, ik praat tegen mijn papegaai
welja johquote:Op maandag 22 november 2004 23:14 schreef cerror het volgende:
Mag ik ook een foto plaatsen van:
1) Dronken
2) 26 uur wakker
3) hitte
4) op het podium prijs in ontvangst nemen
??
quote:Op maandag 22 november 2004 23:17 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
welja joh
Sander... with all do respect...quote:Op maandag 22 november 2004 22:53 schreef Sandertje21 het volgende:
[afbeelding]
Ik sta rechts.
Links is mijn broertje.
t blijktquote:Op maandag 22 november 2004 23:44 schreef Quickie_Bat het volgende:
kennen jullie nou geen enkel gevoel van schaamte?
typerend dat uitsluitend mannen posten hier
mooi manquote:Op dinsdag 23 november 2004 00:47 schreef MociN het volgende:
Beetje trieste foto's allemaal hč!
Wazigheid....quote:
Ik had op dat moment echt geen idee meer waar ik was, hoe laat het was en hoeveel muntjes ik nog had. Er was bierquote:Op dinsdag 23 november 2004 01:08 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Wazigheid....![]()
He Kasta ook weer van partij, nieuw naampje jah. De 4de pic is echt vet !!! Huldequote:Op maandag 22 november 2004 23:42 schreef UitdeKastanova het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
wat houdt je tegen danquote:Op dinsdag 23 november 2004 01:24 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Wedden dak jullie allemaal overtroef als het moet....
Die had ik net verbannen uit mijn geheugen.quote:Op maandag 22 november 2004 23:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sander... with all do respect...
Deze is beter hoor!
[afbeelding]
Omg, ben jij het onwettige broertje van jantje smit?quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:21 schreef Rabieluh het volgende:
[afbeelding]
Thuis gekomen, even in de camera turen
wtfquote:Op dinsdag 23 november 2004 01:50 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Omg, ben jij het onwettige broertje van jantje smit?
quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
wtflijk ik daar dan op?
Plaats jij die foto van ons 2?quote:Op dinsdag 23 november 2004 02:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mjammie pax
Ik was al op zoek, maar ik ben hem kwijtquote:Op dinsdag 23 november 2004 02:04 schreef Paxlie het volgende:
Plaats jij die foto van ons 2?
Nooitquote:
He! Voor het eerst dat ik een foto van jou zie langskomenquote:Op dinsdag 23 november 2004 01:20 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding]
NIET dronken .... wel aardig ver heen anders zet ik geen oranje pruik op mijn kop![]()
jaaaja....quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:15 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
Mijn vriend en ik, hij probeerde voor mij te strippen
quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:15 schreef HERMIE het volgende:
C:\Mijn documenten\Mijn ontvangen bestanden\zat had.jpg
Stadsen dis pas dik, jullie kunt nog kijken..vatjes
whahah HERMIE volgens mij hej noe ook zat hadquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:22 schreef HERMIE het volgende:
Hermie zat had, 9Christensen ist natuulk de grootste alcolholist bij ons int dorp! Tankie zat had ole ole.
Paxlie zuip je wel mangs, of doej hele dag achter de pc zitten?
Dos37... kheb jenever in de fles zitten gaat weer prima prima zo!quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:23 schreef Dos37 het volgende:
[..]
whahah HERMIE volgens mij hej noe ook zat had
pow.. en nog naar steggink laterquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:34 schreef HERMIE het volgende:
Jaja en toen mos he ok nog noar de Stoeiclub hen bier drinken
je WK foto :')quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:20 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding]
NIET dronken .... wel aardig ver heen anders zet ik geen oranje pruik op mijn kop :')
rechtermuisknop --> save asquote:Op maandag 22 november 2004 23:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou vooruit, dan maar meteen de ergste
[afbeelding]
Oooooh, als je ook foto's van vrienden mag plaatsen heb ik ook nog wel wat liggenquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:21 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
Btw is vriend van mij..
quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:17 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
maar wat krijg je er toch lelijke leuke foto's van
Nou vind het wel meevallen, dit vind ik bijvoorbeeld wel een mooie van mezelfquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:17 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom mensen meer drinken dan hun lichaam aankan... maar wat krijg je er toch lelijke foto's van
Dat zeggen alleen mensen die zelf een foto hebben geplaatstquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:20 schreef So_Addictive het volgende:
maar wat krijg je er toch leuke foto's van
Je let niet goed op Knutje hoor.....quote:Op dinsdag 23 november 2004 08:28 schreef Knut het volgende:
[..]
He! Voor het eerst dat ik een foto van jou zie langskomen
Nee die was speciaal voor jou had ik gezegd !quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:18 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
je WK foto![]()
We hadden nog kansloos verloren ook die dag...
doe dan ook die ene waarbij dat shirtje uit was![]()
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:23 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
rechtermuisknop --> save as![]()
![]()
Zeker wetenquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:48 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Vastenavond in Bergen op Zoom?
BoZ is zooooo herkenbaar.quote:Op woensdag 24 november 2004 18:16 schreef teknomist het volgende:
[..]
Zeker weten.
Stuur nog eens op, ik ben een aantal van je foto's kwijt geraaktquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee die was speciaal voor jou had ik gezegd !
Dan ben je niet zuinig genoeg op mijn foto's geweestquote:Op woensdag 24 november 2004 23:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Stuur nog eens op, ik ben een aantal van je foto's kwijt geraakt
Nee, daar ben ik te wild voorquote:Op woensdag 24 november 2004 23:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan ben je niet zuinig genoeg op mijn foto's geweest
center parcsquote:Op dinsdag 23 november 2004 09:15 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
Mijn vriend en ik, hij probeerde voor mij te strippen
quote:Op donderdag 25 november 2004 00:43 schreef paultjuhhh het volgende:
![]()
ik had btje teveel op en rende door een steegje, stond daar een paaltje en knalde btje met m'n mond op de tegels![]()
zoals je ziet wat wonden, en stuk van mn tand eraf
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 november 2004 02:39 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
De beste die ik in m'n collectie heb...
En ik dacht dat die van mij erg was.quote:Op donderdag 25 november 2004 02:39 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
tsja, kheb ze ook niet uitgezochtquote:Op donderdag 25 november 2004 03:40 schreef darkhole het volgende:
[..]
Leuke schilderijen![]()
Ja, klopt inderdaad... Vraag maar aan m'n vriendin.quote:Op donderdag 25 november 2004 02:43 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]You're a faaaaag
Landal green parcsquote:Op woensdag 24 november 2004 23:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
center parcs
quote:Op donderdag 25 november 2004 04:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja, klopt inderdaad... Vraag maar aan m'n vriendin.
ahahahaquote:Op donderdag 25 november 2004 12:24 schreef Dhr-Frijlink het volgende:
[afbeelding]
Proberen met je lamme hoofd naar huis te fietsen gaat ook niet altijd goed![]()
ahaha ik loop dr ok wa met mien v nistelrooy shirtjequote:Op donderdag 25 november 2004 19:13 schreef tuut84 het volgende:
[afbeelding] en dit was de volgende ochtend
Toen haj nog zat hadquote:Op donderdag 25 november 2004 19:18 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ahaha ik loop dr ok wa met mien v nistelrooy shirtje
nee de tank die rechts voorop loopt. 10 meter verder dondert zien winkelwagen omquote:Op donderdag 25 november 2004 19:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Toen haj nog zat had
whahah oke tank zat hadquote:Op donderdag 25 november 2004 19:23 schreef 9christensen het volgende:
[..]
nee de tank die rechts voorop loopt. 10 meter verder dondert zien winkelwagen om
O M F G ! !quote:Op donderdag 25 november 2004 02:39 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Xebro!quote:Op donderdag 25 november 2004 02:39 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Ze vinden het vast leuk hier zo te staanquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:43 schreef So_Addictive het volgende:
OMG, wat voor vrienden heb ik eigenlijk..
Ach erg vinden ze het niet, ze staan ook op een andere sitequote:Op maandag 29 november 2004 15:13 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ze vinden het vast leuk hier zo te staan. Zo word je nog beroemd...
doet het nietquote:Op donderdag 25 november 2004 02:39 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Idd, slotje maar.quote:Op maandag 29 november 2004 16:40 schreef onlogisch het volgende:wat een topic
hehequote:
chillendquote:Op maandag 29 november 2004 15:54 schreef Catwoman1986 het volgende:
[afbeelding]
Ik was bij mn broer, mn ouders werden 50 en we moesten van die abraham en sarah poppen bouwen. De verkleedkist was dus ook aanwezig vandaar dat pakje wat ik aanheb![]()
[afbeelding]
Je bent zat dus wat doe je? Juist je pakt je beste vriendin eens lekker op de bek![]()
[afbeelding]
Mja hier was ik al zo ver heen dat ik maar temidden van het feest op de bank ben gaan liggen om vervolgens in coma te raken![]()
[afbeelding]
En nee, ik had geen fanta op, dat stond er nog van die middag, zat inmiddels lekker aan het bier![]()
het was zeker gezellig hansnr8quote:
huhuhquote:Op maandag 22 november 2004 23:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sander... with all do respect...
Deze is beter hoor!
[afbeelding]
Maar ik lag wel lekker.quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:07 schreef x-cynthia-x het volgende:
[..]
huhuh
en super charmantquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:19 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Maar ik lag wel lekker.
Dat is niet van mij... foto werd eerder in dit forum gepost...quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:47 schreef tuut84 het volgende:
[..]
het was zeker gezellig hansnr8
Goh, wat woon jij dicht in de buurt danquote:Op donderdag 25 november 2004 18:38 schreef BloodyLotte het volgende:. Ik geloof het zo ook wel.
Niemand die de fontein waar ik in hang op die foto herkent?
Als je cadeau's meebrengt mag je volgende week op mijn verjaardagspartijtjequote:Op dinsdag 30 november 2004 13:34 schreef JimmyBoy het volgende:
[..]
chillendwanneer mag ik een keer op je feestje komen?
Ha!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:59 schreef BrauN het volgende:
Ik heb nog nooit alcoholhoudende dranken op, laat staan dat ik dronken ben geweest.
Ik ben blij dat jullie het eens zijn...quote:
heppie al een foto gepost hier dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:59 schreef BrauN het volgende:
Ik heb nog nooit alcoholhoudende dranken op, laat staan dat ik dronken ben geweest.
Dat klopt, maar dat dronk ik toen we op weg waren naar de stad, had eerst nog een feestje waar ik redelijk beneveld ben geraakt....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dat lijkt op een blikje euroshopper energy drink![]()
Ik heb geen foto van mezelf in dronken toestand.quote:Op maandag 7 februari 2005 17:56 schreef 9christensen het volgende:
alloh BrauN. post ie ok eens foto's van jezelf!
Hé, is dat niet dat keldercafé aan de Grote Markt in Nijmegen?quote:Op maandag 7 februari 2005 22:25 schreef -moi- het volgende:
ok, ik doe ook mee
[afbeelding]
vorig jaar op m'n verjaardag![]()
watn vatjequote:Op maandag 7 februari 2005 21:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb geen foto van mezelf in dronken toestand.![]()
Ik drink altijd bier in mijn eentje in de keuken en dan vergeet ik foto's te maken.![]()
verkapt: post hier je syndroom van down vriendinquote:Op maandag 22 november 2004 22:04 schreef renz0r het volgende:
Ts trapt maar af
[afbeelding]
![]()
nee, het was in de skihut in Nijmegenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Hé, is dat niet dat keldercafé aan de Grote Markt in Nijmegen?
In ieder geval de stad goed...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:00 schreef -moi- het volgende:
[..]
nee, het was in de skihut in Nijmegen![]()
had je in je broek gepist ofzoquote:Op donderdag 10 februari 2005 00:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
wel al 4 jaar oud, maar beter kon ik niet vinden.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:54 schreef FlashFoxxy het volgende:
Ow ow ik wil ook... hoe moet je foto's posten????? heb er genoeg van mij in dronken toestand. Ben bes wel vaak dronken. nu ook zie mij tuypkunsten maar. heb minstens 5 mintuten over dit bericht gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |