Uit zijn neusquote:Op maandag 22 november 2004 22:08 schreef Renmaestro het volgende:
Ik ben die middelste.
psssst.... d'r groeit een dode breezah foetus aan je nek.quote:Op maandag 22 november 2004 22:04 schreef renz0r het volgende:
Bierrrr (en andere dranken).....zo lekker maar als je een glaasje teveel drinkt kan jer aardig bezopen raken
Plaats hier foto's van jezelf in een bezopen bui
Ts trapt maar af
[afbeelding]
![]()
Man, je bent nog niet eens goed aangeschotenquote:Op maandag 22 november 2004 22:04 schreef renz0r het volgende:
Bierrrr (en andere dranken).....zo lekker maar als je een glaasje teveel drinkt kan jer aardig bezopen raken
Plaats hier foto's van jezelf in een bezopen bui
Ts trapt maar af
[afbeelding]
![]()
hij ziet er inderdaad niet echt dronken uitquote:Op maandag 22 november 2004 22:30 schreef portier het volgende:
[..]
Man, je bent nog niet eens goed aangeschoten.
Gelukkig heb ik geen last van fotograferende maten als ik lam ben, voor zover ik wel eens echt lam ben dan. En de vakantiefoto's staan op een andere computer.
Die met die enge stripper, bedoel je?quote:Op maandag 22 november 2004 22:31 schreef Tiemie het volgende:
Die foto's van mij hebben vaak genoeg op Fok gestaan.
Die is echt gaafquote:Op maandag 22 november 2004 22:42 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Die verdwaasde blik komt enkel en alleen door het rode ogen-effect van de camera, uiteraard.quote:Op maandag 22 november 2004 22:42 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Die is echt gaaf
En, wie kon het langst zijn lach inhouden? Jij of het flesje?quote:Op maandag 22 november 2004 22:42 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Laat die jongen nou even, hij heeft helemaal een lulverhaal verzonnen om te verhullen dat ie weer een 'kijk mij, ik krijg aandacht van de breezahs'-topic heeft gemaakt en dan kom jij dat meisje zomaar afzeiken.quote:Op maandag 22 november 2004 22:10 schreef gfree het volgende:
[..]
psssst.... d'r groeit een dode breezah foetus aan je nek.
Is dit de mijn-god-wat-heb-ik-gedaan-fase ?quote:Op maandag 22 november 2004 22:42 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Heb ik u toestemming gegeven om een foto van mij te plaatsen, vlegel?quote:Op maandag 22 november 2004 22:50 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 november 2004 22:50 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 november 2004 22:53 schreef Zak_Over_mijn_Hoofd het volgende:
[..]
Heb ik u toestemming gegeven om een foto van mij te plaatsen, vlegel?
Iets teveel alcohol door je kookkunsten gegooid?quote:Op maandag 22 november 2004 22:53 schreef Sandertje21 het volgende:
[afbeelding]
Ik sta rechts.
Links is mijn broertje.
onder andere ja.quote:Op maandag 22 november 2004 22:34 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Die met die enge stripper, bedoel je?
Ik vind het wel wat hebben zoquote:Op maandag 22 november 2004 22:48 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
Het was Carnaval en ja, ik praat tegen mijn papegaai
welja johquote:Op maandag 22 november 2004 23:14 schreef cerror het volgende:
Mag ik ook een foto plaatsen van:
1) Dronken
2) 26 uur wakker
3) hitte
4) op het podium prijs in ontvangst nemen
??
quote:Op maandag 22 november 2004 23:17 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
welja joh
Sander... with all do respect...quote:Op maandag 22 november 2004 22:53 schreef Sandertje21 het volgende:
[afbeelding]
Ik sta rechts.
Links is mijn broertje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |