Het enige pluspuntje is de stad waarin je woont. Maar meer ook niet!quote:Op maandag 22 november 2004 19:36 schreef Snakey het volgende:
Kind, wat rot voor je.![]()
Inso!quote:Op maandag 22 november 2004 19:39 schreef Insomaniac het volgende:
Hey Sjurlie.
Pfft, en dan ken je hem niet. Rotterdam is toch een dorp waar iedereen iedereen kent?quote:Op maandag 22 november 2004 19:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het enige pluspuntje is de stad waarin je woont. Maar meer ook niet!
Als je iedereen altijd zonder verder te kijken afkeurt kom je nooit aan een man.quote:Op maandag 22 november 2004 19:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het enige pluspuntje is de stad waarin je woont. Maar meer ook niet!
Niet dus.quote:Op maandag 22 november 2004 19:41 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Pfft, en dan ken je hem niet. Rotterdam is toch een dorp waar iedereen iedereen kent?
Ben al begonnen zelfsquote:Op maandag 22 november 2004 19:41 schreef robh het volgende:
Ga je wel achter de schermen Calvobbes affikken Snackie??
Breek los, zal je opluchten.quote:Op maandag 22 november 2004 19:41 schreef HyperViper het volgende:
Nu hou ik me niet meer in
Ik ga altijd af op mijn 1e indruk. En die klopt altijd.quote:Op maandag 22 november 2004 19:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je iedereen altijd zonder verder te kijken afkeurt kom je nooit aan een man.![]()
Newbie op zich is geen ramp, zolang het maar een newbie is die leuk post, goeie topics heeft en bekend is onder andere Onzinners. Dat is bij Snakey naar mijn mening toch niet het geval? Of is het zo'n onopvallende user?quote:Op maandag 22 november 2004 19:44 schreef Stranger het volgende:
Juist om de reden dat het een newbie is, is het de perfecte persoon om Inso op te volgen?
Zoals ik al zei, een perfecte opvolging voor insomaniac, die was dat alles ook niet. Blijkbaar zoekt de crew nogmaals een R&P knipperlicht-gevalletje.quote:Op maandag 22 november 2004 19:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Newbie op zich is geen ramp, zolang het maar een newbie is die leuk post, goeie topics heeft en bekend is onder andere Onzinners. Dat is bij Snakey naar mijn mening toch niet het geval? Of is het zo'n onopvallende user?
Woehahahahaha!quote:Op maandag 22 november 2004 19:37 schreef cerror het volgende:
het feit dat hij volledig onpartijdig is
Dus je oordeelt al over hem voordat je hem kent? Knap!quote:Op maandag 22 november 2004 19:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Newbie op zich is geen ramp, zolang het maar een newbie is die leuk post, goeie topics heeft en bekend is onder andere Onzinners. Dat is bij Snakey naar mijn mening toch niet het geval? Of is het zo'n onopvallende user?
Gelukkig ben je het met me eens.quote:Op maandag 22 november 2004 20:03 schreef Snakey het volgende:
[..]![]()
Yay, dat misten ze nog in de crew, een mod met het IQ van een doppinda.quote:Op maandag 22 november 2004 20:03 schreef Snakey het volgende:
[..]![]()
mods moeten respect verdienen.quote:Op maandag 22 november 2004 20:05 schreef Redux het volgende:
[..]
Dus je oordeelt al over hem voordat je hem kent?
Ja, ik ben een actieve onzin user.quote:Op maandag 22 november 2004 20:05 schreef Redux het volgende:
[..]
Dus je oordeelt al over hem voordat je hem kent? Knap!
Plus: Alsof je zelf zo'n 'actieve onzin user' bent.
Ik zie haar vaker dan dat ik jou zie.quote:Op maandag 22 november 2004 20:05 schreef Redux het volgende:
[..]
welnee, Redux post alleen onder een hoop andere accounts.quote:Op maandag 22 november 2004 20:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik zie haar vaker dan dat ik jou zie.
Ja! Dat is wel weer waar.quote:Op maandag 22 november 2004 20:06 schreef Maanvis het volgende:
Op zich wel handig. De huidige mods kun je afzeiken zonder je schuldig te voelen.
Eensch. En altijd al mee eensch geweest.quote:Op maandag 22 november 2004 20:07 schreef Tiemie het volgende:
[..]
mods moeten respect verdienen.
quote:Op maandag 22 november 2004 20:07 schreef Tiemie het volgende:
mods moeten respect verdienen afdwingen.
Ow oke sorry, daar ben ik dan weer niet genoeg incrowd voor.quote:Op maandag 22 november 2004 20:07 schreef Tiemie het volgende:
[..]
welnee, Redux post alleen onder een hoop andere accounts.
Shir is heel wat bekender dan Snakey.quote:Op maandag 22 november 2004 20:05 schreef Redux het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt es je doppen na laten kijken.quote:Op maandag 22 november 2004 20:08 schreef Redux het volgende:
Dan ben je net zo ontzichtbaar als snakey, want ik zie je nooit.
Nu vergeet je misschien het kleine nuanceverschil tussen #onz en 'OvjL'.quote:Op maandag 22 november 2004 20:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik zie haar vaker dan dat ik jou zie.
Is ElisaB gestopt dan?quote:Op maandag 22 november 2004 20:06 schreef Stranger het volgende:
Yay, dat misten ze nog in de crew, een mod met het IQ van een doppinda.
quote:Op maandag 22 november 2004 20:08 schreef Maanvis het volgende:
Ik pleit voor meer tieten in de crew. Dus knut eruit, en Nouk erin met haar megajetsers!!!
Reeksenquote:Op maandag 22 november 2004 20:09 schreef NiNi het volgende:
[..]
Shir is heel wat bekender dan Snakey.
Misschien omdat zij niet uit een reeks komt.
Goed punt.quote:Op maandag 22 november 2004 20:09 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nu vergeet je misschien het kleine nuanceverschil tussen #onz en 'OvjL'.
quote:Op maandag 22 november 2004 20:08 schreef Maanvis het volgende:
Ik pleit voor meer tieten in de crew. Dus knut eruit, en Nouk erin met haar megajetsers!!!
quote:Op maandag 22 november 2004 20:09 schreef robh het volgende:
Is ElisaB gestopt dan?
Ik zeg het nog één keer, Maanvis. Ze willen je niet!quote:Op maandag 22 november 2004 20:08 schreef Maanvis het volgende:
Ik pleit voor meer tieten in de crew.
Oke, dat is ook iets teveel van het goede.quote:Op maandag 22 november 2004 20:09 schreef Nouk het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Ik vergat het woordje 'nog' er tussen te proppen.quote:Op maandag 22 november 2004 20:09 schreef robh het volgende:
[..]
Is ElisaB gestopt dan?
Goed plan. Ik stem op d'r.quote:Op maandag 22 november 2004 20:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oke, dat is ook iets teveel van het goede.
We doen het wat bescheidener. Wat dacht je van Shirley?
Ik oordeel niet over Snakey als persoon, maar over ''bekendheid'' in ONZ. Reeksen uitgezonderd, want daar lurk ik nooit.quote:Op maandag 22 november 2004 20:10 schreef Redux het volgende:
Niks mis met m'n doppen.
't is best sneu dat je oordeelt over iemand die je niet kent, vind je niet?
Correct.quote:Op maandag 22 november 2004 20:11 schreef p-etr-a het volgende:
Pff, je had Snakey heus wel eens zien posten. Nu ben ik ook niet zo kapot van zijn aanstelling als mod, maar doen alsof niemand hem kende vind ik een beetje overdreven.
Lul niet.quote:Op maandag 22 november 2004 20:10 schreef Redux het volgende:
Niks mis met m'n doppen.
't is best sneu dat je oordeelt over iemand die je niet kent, vind je niet?
quote:Op maandag 22 november 2004 20:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oke, dat is ook iets teveel van het goede.
We doen het wat bescheidener. Wat dacht je van Shirley?
Waar slaat het woordje 'inlikken' in de openingspost dan op?quote:Op maandag 22 november 2004 20:12 schreef Shirley het volgende:
Ik oordeel niet over Snakey als persoon, maar over ''bekendheid'' in ONZ. Reeksen uitgezonderd, want daar lurk ik nooit.
Wow, nu beledig je meteen de hele lichting nieuwe mods.quote:Op maandag 22 november 2004 20:09 schreef NiNi het volgende:
[..]
Shir is heel wat bekender dan Snakey.
Misschien omdat zij niet uit een reeks komt.
Men o Men, die Croupouque, van geniale user verworden tot een naprater van kansloze klootmongolen.quote:Op maandag 22 november 2004 20:10 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zeg het nog één keer, Maanvis. Ze willen je niet!
Zeg, waar maak je je druk om? Is Snakey een vriendje van je, of lik jij je in bij nieuwe mods. Bemoei je er niet mee.quote:Op maandag 22 november 2004 20:13 schreef Redux het volgende:
[..]
Waar slaat het woordje 'inlikken' in de openingspost dan op?
Puur een gevalletje van oordelen. Nog bijzonder slap dat je er zo omheendraait ook nog.
He leuk, een subrel. Je mag croupouque niet?quote:Op maandag 22 november 2004 20:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Men o Men, die Croupouque, van geniale user verworden tot een naprater van kansloze klootmongolen.
En dan nog ... zijn posts zijn vast niet heel anders dan die van jou, en iemand moet hier modden. Zelf zeg je al geen interesse te hebben en het lijkt me zo dat iemand met meer dan 7000 posts, zoals Snakey, de gang van zaken hier goed genoeg kent om te weten hoe je onzin kunt modereren.quote:Op maandag 22 november 2004 20:12 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik oordeel niet over Snakey als persoon, maar over ''bekendheid'' in ONZ. Reeksen uitgezonderd, want daar lurk ik nooit.
Ze zijn toch wel productief geweest dan die bifitopics. Waar zou stinkie mod van worden?quote:Op maandag 22 november 2004 20:14 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wow, nu beledig je meteen de hele lichting nieuwe mods.
Dirkh, uio_ams en adelante komen nu vast hier op af als vliegen op een stronthoop
Of de betere combinatie 'geniale' user én realist.quote:Op maandag 22 november 2004 20:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Men o Men, die Croupouque, van geniale user verworden tot een naprater van kansloze klootmongolen.
7000 is echt te weinigquote:Op maandag 22 november 2004 20:15 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
En dan nog ... zijn posts zijn vast niet heel anders dan die van jou, en iemand moet hier modden. Zelf zeg je al geen interesse te hebben en het lijkt me zo dat iemand met meer dan 7000 posts, zoals Snakey, de gang van zaken hier goed genoeg kent om te weten hoe je onzin kunt modereren.
Correct!quote:Op maandag 22 november 2004 20:15 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
En dan nog ... zijn posts zijn vast niet heel anders dan die van jou, en iemand moet hier modden. Zelf zeg je al geen interesse te hebben en het lijkt me zo dat iemand met meer dan 7000 posts, zoals Snakey, de gang van zaken hier goed genoeg kent om te weten hoe je onzin kunt modereren.
Misschien omdat die hele bifi-reeks nu blauw is?.quote:Op maandag 22 november 2004 20:13 schreef Redux het volgende:
[..]
Waar slaat het woordje 'inlikken' in de openingspost dan op?
Jij hebt geen recht van spreken.quote:Op maandag 22 november 2004 20:17 schreef DeLeider het volgende:
Gezien de sig van Snakey vind ik hem geschikt
Juistem.quote:Op maandag 22 november 2004 20:17 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Misschien omdat die hele bifi-reeks nu blauw is?.
Welkom op fok!quote:Op maandag 22 november 2004 20:17 schreef Tiemie het volgende:
[..]
mwoah, het is wel verdacht enzo.quote:Op maandag 22 november 2004 20:18 schreef Redux het volgende:
Niks mis mee, tiemie.
Dat was uiteraard de bedoeling niet.quote:Op maandag 22 november 2004 20:14 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wow, nu beledig je meteen de hele lichting nieuwe mods.
Dirkh, uio_ams en adelante komen nu vast hier op af als vliegen op een stronthoop
He, xebrozius gebruikt die opmerking ook altijd als ie er weer eens niet uit komt.quote:Op maandag 22 november 2004 20:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dit topic staat nog steeds in ONZ.
Om eerlijk te zijn moest ik 2 weken geleden op een grunnmeet 2 FA's van me afslaanquote:Op maandag 22 november 2004 20:16 schreef Stranger het volgende:
[..]
Of de betere combinatie 'geniale' user én realist.
Enzo?quote:Op maandag 22 november 2004 20:19 schreef Tiemie het volgende:
[..]
mwoah, het is wel verdacht enzo.![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 20:20 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op de aankondigingen van Beaverhausen of Xlarge.
Wij kwamen natuurlijk ook alleen maar in die reeksquote:Op maandag 22 november 2004 20:17 schreef Tiemie het volgende:
Ik had jouw nickname tenminste nog nóóit gezien voordat je in MED aangekondigd werd.quote:Op maandag 22 november 2004 20:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wij kwamen natuurlijk ook alleen maar in die reeks
"quote:Op maandag 22 november 2004 20:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is fijn voor hem. Daar heb ik niks mee te schaften. Ga toch lekker ergens anders je slangetje verdedigen.quote:Op maandag 22 november 2004 20:20 schreef Redux het volgende:
[..]
He, xebrozius gebruikt die opmerking ook altijd als ie er weer eens niet uit komt.
Natuurlijk mag ik Croupouque wel. Waar ben jij geweest de afgelopen 30 jaar?!?! Ik ben de drager van zijn kind, zijn allergrootste fan, zijn alpha, zijn omega. Zijn allesomvattende vissenvriendje!quote:Op maandag 22 november 2004 20:15 schreef Redux het volgende:
[..]
He leuk, een subrel. Je mag croupouque niet?
Ik ken jou ook niet op het forum, dus blijkbaar posten we in andere subfora en/of topics.quote:Op maandag 22 november 2004 20:22 schreef Stranger het volgende:
Ik had jouw nickname tenminste nog nóóit gezien voordat je in MED aangekondigd werd.
Okay.quote:Op maandag 22 november 2004 20:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Natuurlijk mag ik Croupouque wel. Waar ben jij geweest de afgelopen 30 jaar?!?! Ik ben de drager van zijn kind, zijn allergrootste fan, zijn alpha, zijn omega. Zijn allesomvattende vissenvriendje!
Kom Adé, het zou je sieren het gewoon toe te geven.quote:Op maandag 22 november 2004 20:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wij kwamen natuurlijk ook alleen maar in die reeks
Het is gewoon een beetje vreemd dat een paar users opeens allemaal moderator worden omdat ze hun "bifi" geplaatst hebben, ik kan me niet herinneren dat een b&h-chick gelijk mod werd omdat ze haar tieten postte enne voor dat hele bifi-gedoe heb ik dirkh en snakey niet in ovjl gezien, maar ik heb trouwens niets persoonlijk tegen de betreffende mods hoor.quote:Op maandag 22 november 2004 20:20 schreef Redux het volgende:
[..]
Enzo?
Kun je het enzo ook uiteenzetten?
Twaalf punt gif, zeg DAT dan gewoon!quote:Op maandag 22 november 2004 20:22 schreef Croupouque het volgende:
[..]
" [afbeelding] ", lieverd.
[afbeelding] .
Uitdelen betekent trouwens ook incasseren.
Goh, dacht je dat dat niet was opgevallen en ronduit besprokenquote:Op maandag 22 november 2004 20:26 schreef NiNi het volgende:
Kom Adé, het zou je sieren het gewoon toe te geven.
De vierde uit de reeks....is wel erg toevallig, hè.
10.gif: zet dat dan in je sig ofzo, oh user-met-de-gebruiksaanwijzing.quote:Op maandag 22 november 2004 20:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Twaalf punt gif, zeg DAT dan gewoon!
* Croupouque fokt in textonly
Dirkh postte veel voor het bifi gebeuren. Lijkt me eerder te duiden op een selectief geheugen, Tiemie.quote:Op maandag 22 november 2004 20:26 schreef Tiemie het volgende:
enne voor dat hele bifi-gedoe heb ik dirkh en snakey niet in ovjl gezien, maar ik heb trouwens niets persoonlijk tegen de betreffende mods hoor.
Je vertrouwen in de crew lijkt nihil te zijn. Denk je echt dat als iemand hier zijn bifi laat zien gelijk mod wordt?quote:Op maandag 22 november 2004 20:26 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje vreemd dat een paar users opeens allemaal moderator worden omdat ze hun "bifi" geplaatst hebben, ik kan me niet herinneren dat een b&h-chick gelijk mod werd omdat ze haar tieten postte enne voor dat hele bifi-gedoe heb ik dirkh en snakey niet in ovjl gezien, maar ik heb trouwens niets persoonlijk tegen de betreffende mods hoor.
vind het alleen vreemd. that's all
Veertien punt gif : Goed idee!quote:Op maandag 22 november 2004 20:29 schreef Croupouque het volgende:
[..]
10.gif: zet dat dan in je sig ofzo, oh user-met-de-gebruiksaanwijzing.
Eindelijk waardering voor mijn tietjes.quote:Op maandag 22 november 2004 20:29 schreef robh het volgende:
Ik zal de knoop hier wel even doorhakken. Stel olle wiev'n hier ook.
Ik heb Snakey wél zien posten en derhalve kan ik zeggen dat zij een goed gevoel voor humor heeft en een paar prachtige snacktietjes.
Opgelost, slotje.
Ja, als je in zo'n kleine vijver gaat zoeken past iedereen op een gegeven moment wel érgens, he.quote:Op maandag 22 november 2004 20:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Goh, dacht je dat dat niet was opgevallen en ronduit besproken
Ik geloof niet in toeval, maar ook niet in reeksen. Plus het feit dat de
meesten wel op de juiste plaats zitten. Ik heb nl buiten een aantal
vakanties per jaar niks in TRV te zoeken en klagen ligt ook niet in
mijn natuur. Vice versa geldt dit.
Draagvlak? Ah gut. Meisje toch, heb je het er dan zo moeilijk mee?quote:Op maandag 22 november 2004 20:32 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, als je in zo'n kleine vijver gaat zoeken past iedereen op een gegeven moment wel érgens, he.
Ik geloof niet dat Snakey ooit maar ergens is aangedragen als potentiele mod door users en hij geniet dus duidelijk ook geen draagvlak.
quote:Op maandag 22 november 2004 20:29 schreef Snakey het volgende:
als iemand hier zijn bifi laat zien Als iemand in de juiste kringen zit... gelijk mod wordt?
quote:Op maandag 22 november 2004 20:29 schreef Snakey het volgende:
Je vertrouwen in de crew lijkt nihil te zijn. Denk je echt dat als iemand hier zijn bifi laat zien gelijk mod wordt?
Twaalf punt gif : Och gut, heb je die preutse snollenkop ook weer!quote:Op maandag 22 november 2004 20:34 schreef Insomaniac het volgende:
Ouderwets gezellig..
Jongen, jij mengt je toch ook in de discussie.quote:Op maandag 22 november 2004 20:34 schreef Redux het volgende:
[..]
Draagvlak? Ah gut. Meisje toch, heb je het er dan zo moeilijk mee?
welnee, dat valt allemaal wel mee hoor.quote:Op maandag 22 november 2004 20:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je vertrouwen in de crew lijkt nihil te zijn.
Dat kan best, ook niet zo van belang enz.quote:Op maandag 22 november 2004 20:29 schreef Redux het volgende:
[..]
Dirkh postte veel voor het bifi gebeuren. Lijkt me eerder te duiden op een selectief geheugen, Tiemie.
En ik postte in zo'n beetje elk ONZ-topic.quote:Op maandag 22 november 2004 20:36 schreef Tiemie het volgende:
Dat kan best, ook niet zo van belang enz., inso was net een paar weken geregistreerd.
quote:Op maandag 22 november 2004 20:29 schreef Adelante het volgende:
Ik geloof niet in toeval, maar ook niet in reeksen. Plus het feit dat de
meesten wel op de juiste plaats zitten. Ik heb nl buiten een aantal
vakanties per jaar niks in TRV te zoeken en klagen ligt ook niet in
mijn natuur. Vice versa geldt dit.
dan neem je an dat een user die een groot draagvlak geniet en dus geliefd is in ONZquote:Op maandag 22 november 2004 20:32 schreef NiNi het volgende:
Ja, als je in zo'n kleine vijver gaat zoeken past iedereen op een gegeven moment wel érgens, he.
Ik geloof niet dat Snakey ooit maar ergens is aangedragen als potentiele mod door users en hij geniet dus duidelijk ook geen draagvlak.
Mooie erfenis, dat democratische denkenquote:Op maandag 22 november 2004 20:32 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je viel me idd meer op dan deze 2 ja.quote:Op maandag 22 november 2004 20:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En ik postte in zo'n beetje elk ONZ-topic..
Vooral die met yvonnequote:Op maandag 22 november 2004 20:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En ik postte in zo'n beetje elk ONZ-topic..
Ach tuurlijk, je bent nog niet persoonlijk op de hoogte gesteld van het hoe en waarom achter de keuze van de nieuwe mod, en tot die tijd ben je een beetje nukkig. Ik snap je best hoor.quote:Op maandag 22 november 2004 20:36 schreef NiNi het volgende:
Rare gang van zaken gewoon.
Zelfs Stevie Wonder zou het punt zien.quote:Op maandag 22 november 2004 20:36 schreef Insomaniac het volgende:
Hoe eensgezind, Nien en Sjee..
Jeutje, je bent nog geen kwartier blauw, gek. "Fok! is geen democratie!" en dat soort onzinnige teut moet je afleren. Nu.quote:Op maandag 22 november 2004 20:37 schreef Snakey het volgende:
Mooie erfenis, dat democratische denken![]()
Het hoe en waarom is me meer dan duidelijk.quote:Op maandag 22 november 2004 20:38 schreef Redux het volgende:
[..]
Ach tuurlijk, je bent nog niet persoonlijk op de hoogte gesteld van het hoe en waarom achter de keuze van de nieuwe mod, en tot die tijd ben je een beetje nukkig. Ik snap je best hoor.
Je kent mn posthistory beter dan ik!quote:Op maandag 22 november 2004 20:38 schreef Stranger het volgende:
[..]
Vooral die met yvonne
Hoezo ken ik je niet?quote:Op maandag 22 november 2004 20:41 schreef NiNi het volgende:
[..]
Het hoe en waarom is me meer dan duidelijk.
Vandaar de nukkigheid. Verder ken je totaal niet, doe eens niet alsof dat andersom wel het geval is.
Nouja, aangezien je geen buitengewoon briljante vaardigheden hoeft te hebben voor de 'functie' zeg ik: ja. Als geliefde/bekende onz-zer moet het alleen maar makkelijker zijn.quote:Op maandag 22 november 2004 20:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan neem je an dat een user die een groot draagvlak geniet en dus geliefd is in ONZ
ook beschikt over de vereisten om dit forum te modden![]()
ach, ik weet het ook niet. maar ik ben van mening dat ie iig een eerlijke kans verdient
Die "yel" vermeed ik nou netquote:Op maandag 22 november 2004 20:41 schreef robh het volgende:
[..]
Jeutje, je bent nog geen kwartier blauw, gek. "Fok! is geen democratie!" en dat soort onzinnige teut moet je afleren. Nu.
Verder wil ik wel weten hoeveel notes ik inmiddels heb en of de ymca notes (inclusief muziek) bij Gurgeh er nog staan.![]()
Lees mijn post onder je, helder licht.quote:Op maandag 22 november 2004 20:44 schreef Redux het volgende:
[..]
Hoezo ken ik je niet?
Jij denkt snakey toch wel te kennen? Jij zet vraagtekens bij de keuze van snakey als mod, waarmee je dus aangeeft dat je geen vertrouwen in zijn modschap hebt. Lekker bezig ben jij zeg!
Die waren misschien niet zo 'travellig', 'onzinnerig', 'klagerig' of 'whatever the hell adelate modt-ig'.quote:Op maandag 22 november 2004 20:44 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nouja, aangezien je geen buitengewoon briljante vaardigheden hoeft te hebben voor de 'functie' zeg ik: ja. Als geliefde/bekende onz-zer moet het alleen maar makkelijker zijn.
Dat ben ik met je eens. Het gaat me dan ook niet om Snakey persoonlijk. Het had net zo goed Beafje of een Xlarge kunnen zijn.
En welke manier is dat, volgens jou?quote:Op maandag 22 november 2004 20:46 schreef NiNi het volgende:
de manier waarop hij het geworden is gaat het mij om.
Door die reeks dus, snughoofd. Djeez.quote:Op maandag 22 november 2004 20:47 schreef Redux het volgende:
[..]
En welke manier is dat, volgens jou?
klikquote:Op maandag 22 november 2004 20:47 schreef Redux het volgende:
[..]
En welke manier is dat, volgens jou?
Elke kneus kan ONZ modden (quote:Op maandag 22 november 2004 20:37 schreef Adelante het volgende:
dan neem je an dat een user die een groot draagvlak geniet en dus geliefd is in ONZ
ook beschikt over de vereisten om dit forum te modden![]()
Mee eens.quote:Op maandag 22 november 2004 20:37 schreef Adelante het volgende:
ach, ik weet het ook niet. maar ik ben van mening dat ie iig een eerlijke kans verdient
Nog maar een keer dan. Heb je echt zo weinig vertrouwen in de crew dat je denkt dat als iemand even meepost in een "reeks" hij/zij gelijk mod wordt? Weinig vertrouwen heb je dan in de mensen die hier al jaren zitten.quote:Op maandag 22 november 2004 20:46 schreef NiNi het volgende:
[..]
Lees mijn post onder je, helder licht.
We zullen wel zien hoe hij het doet, de manier waarop hij het geworden is gaat het mij om.
mag ik nu de naam FF noemen?quote:Op maandag 22 november 2004 20:44 schreef NiNi het volgende:
Nouja, aangezien je geen buitengewoon briljante vaardigheden hoeft te hebben voor de 'functie' zeg ik: ja. Als geliefde/bekende onz-zer moet het alleen maar makkelijker zijn.
alleen omdat zij ook in [bifi] hebben gepost? ach, ik had ook het idee dat er eenquote:Dat ben ik met je eens. Het gaat me dan ook niet om Snakey persoonlijk. Het had net zo goed Beafje of een Xlarge kunnen zijn.
Toegang tot admin heb je toch alquote:Op maandag 22 november 2004 20:49 schreef boebiedoe het volgende:
Shirley, vind je het wel goed als ze mij zometeen moderator maken ?
Niets met vertrouwen te maken, zo gaat dat gewoon.quote:Op maandag 22 november 2004 20:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan. Heb je echt zo weinig vertrouwen in de crew dat je denkt dat als iemand even meepost in een "reeks" hij/zij gelijk mod wordt?
Laten we even de reeksen in onzin afgaan waarin yvonne heeft meegepost:quote:Op maandag 22 november 2004 20:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan. Heb je echt zo weinig vertrouwen in de crew dat je denkt dat als iemand even meepost in een "reeks" hij/zij gelijk mod wordt? Weinig vertrouwen heb je dan in de mensen die hier al jaren zitten.
Ach, je hebt gezien dat onz met het modschap van insomaniac 1 groot inteelt forum werd. Iets wat je in mijn ogen helemaal niet moet willen.quote:Op maandag 22 november 2004 20:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Om nog maar eens te dwepen met vroeger (een half jaar geleden dus). ONZ-mod gaat weg, ONZ in rep en roer, 3 miljard "Voorspel hier wie de volgende ONZ-mod wordt"-topics, mod wordt bekend gemaakt, altijd veel-posters in ONZ, deel mensen tevreden, deel ontevreden.
Nu: ONZ-mod gaat weg, "De nieuwe (ONZ) mod is iemand uit [voornoemde reeks]."
Maar goed, dat is mijn mening natuurlijk.
Niet als iemand "even meepost" in "een reeks", nee.quote:Op maandag 22 november 2004 20:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan. Heb je echt zo weinig vertrouwen in de crew dat je denkt dat als iemand even meepost in een "reeks" hij/zij gelijk mod wordt? Weinig vertrouwen heb je dan in de mensen die hier al jaren zitten.
Een groot inteeltforum? Doe eens uitleggen?quote:Op maandag 22 november 2004 20:54 schreef Redux het volgende:
[..]
Ach, je hebt gezien dat onz met het modschap van insomaniac 1 groot inteelt forum werd. Iets wat je in mijn ogen helemaal niet moet willen.
Yep, iedereen was tegen.quote:Op maandag 22 november 2004 20:55 schreef NiNi het volgende:
Je weet ook wel dat niet de hele 'crew' die beslissing maakt.
ONZ een inteelt forum? Soms. Maar dat komt meer door een groep vaste users die (volgens mij) nu de moed een beetje aan het opgeven is, of al heeft opgegeven. Dat heeft niks met mods te maken, maar meer met Fok! zelf. En met name ONZ in het algemeen. Misschien is het juist wel minder inteelt geworden.quote:Op maandag 22 november 2004 20:54 schreef Redux het volgende:
Ach, je hebt gezien dat onz met het modschap van insomaniac 1 groot inteelt forum werd. Iets wat je in mijn ogen helemaal niet moet willen.
Er zitten nu drie dezelfde soort mod op ONZ. Dat is helemaal niet wat je moet willen volgens mij.quote:Op maandag 22 november 2004 20:54 schreef Redux het volgende:
[..]
Oh, jezus, schijnheil.quote:Op maandag 22 november 2004 20:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Yep, iedereen was tegen.
Je bent schijnbaar de enige met een baan en dus tijd te weinig.quote:Op maandag 22 november 2004 20:56 schreef stinkie het volgende:
Goed, zo'n beetje iedereen uit die reeks is nu blauw. Ik denk dat ik niet lang meer hoef te wachten nu
wat stinkie zegt.quote:Op maandag 22 november 2004 20:56 schreef stinkie het volgende:
Goed, zo'n beetje iedereen uit die reeks is nu blauw. Ik denk dat ik niet lang meer hoef te wachten nu
Ik weet niet hoe dat zit. Daar ben ik "te vers" voor denk ik. Maar met wat Stranger hierboven zegt geloof ik inderdaad wel dat je jezelf in de kijker speelt door in zulke reeksen mee te posten.quote:Op maandag 22 november 2004 20:55 schreef NiNi het volgende:
[..]
Niet als iemand "even meepost" in "een reeks", nee.
Het gaat er natuurlijk vooral om dat je je in de kaart speelt van yvonne, wat jullie door middel van die reeks hebben gedaan.
Je weet ook wel dat niet de hele 'crew' die beslissing maakt. En over het algemeen zal ze best goede keuzes maken, het zou alleen wel leuk zijn als ook gewoon een keer werd toegegeven hoe het zit.
Tering man, ik lul echt zo ontzettend uit m'n nek, en nog ga je serieus op m'n post in. Hilarisch gewoon. Las je uberhaubt wel wat ik zei, of keek je alleen naar m'n usericoon? Ik snap het niet.quote:Op maandag 22 november 2004 20:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
ONZ een inteelt forum? Soms. Maar dat komt meer door een groep vaste users die (volgens mij) nu de moed een beetje aan het opgeven is, of al heeft opgegeven. Dat heeft niks met mods te maken, maar meer met Fok! zelf. En met name ONZ in het algemeen. Misschien is het juist wel minder inteelt geworden.
En net zei je nog van wel.quote:Op maandag 22 november 2004 20:58 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oh, jezus, schijnheil.
Nee, natuurlijk waren jullie dat niet.
Van ons?quote:Op maandag 22 november 2004 20:58 schreef Nouk het volgende:
Tis denk verminderde aanwezigheid Nien.
Ik las je post en was het niet met je eens.quote:Op maandag 22 november 2004 20:59 schreef Redux het volgende:
Tering man, ik lul echt zo ontzettend uit m'n nek, en nog ga je serieus op m'n post in. Hilarisch gewoon. Las je uberhaubt wel wat ik zei, of keek je alleen naar m'n usericoon? Ik snap het niet.
Hm nee van Jogy. Maar laat maar, ik snap t denk verkeerd.quote:Op maandag 22 november 2004 21:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Van ons?
Dat is niet waar, je suggereerde het bedoel ik.quote:Op maandag 22 november 2004 21:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En net zei je nog van wel.
In dit soort gelul heb ik geen zin.quote:Op maandag 22 november 2004 21:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En net zei je nog van wel.
VEEL HOGER DAN EEN GIRAFFE WORDT HET NIET ME DUNKT!!!!!!!!!11111quote:Op maandag 22 november 2004 21:01 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Mogen alleen hoogwaardigheidsbekleders van ONZ hier posten?
Nee hoor, ook de mensen die het al maanden gehad hebben met ONZ, maar het af en toe nog interessant vinden mee te typen.quote:Op maandag 22 november 2004 21:01 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Mogen alleen hoogwaardigheidsbekleders van ONZ hier posten?
Jammer.quote:Op maandag 22 november 2004 21:01 schreef NiNi het volgende:
[..]
In dit soort gelul heb ik geen zin.
Oh hehe, foutje.quote:Op maandag 22 november 2004 21:01 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hm nee van Jogy. Maar laat maar, ik snap t denk verkeerd.
Je vergeet natuurlijk Pjederdy als usual.quote:Op maandag 22 november 2004 20:54 schreef Stranger het volgende:
Laten we even de reeksen in onzin afgaan waarin yvonne heeft meegepost:
Coyote Ugly Bar:
Moderators die daaruit ontstaan zijn:
QyRoZ, Mike, Seborik, GizartFRL, PrivateRyan
Usuals:
Kreator, Uierzz, Knut(2e keer, dat wel), MvdLubbe, Dirk, Luigi(ook 2e keer, wat maakt het uit![]()
Bifi-reeks (blijkbaar):
Adelante, UIO_AMS, Snakey, Dirkh
Ik verwacht er nog wel wat.
Who cares? Binnen een week is ie weggepest!quote:Op maandag 22 november 2004 21:03 schreef Xebrozius het volgende:
Wie de neuk is Snakey eigenlijk?
bifi-dude dus. the usual.quote:Op maandag 22 november 2004 21:03 schreef Xebrozius het volgende:
Wie de neuk is Snakey eigenlijk?
Ha, beav, 't gaat tussen jou en mij nu hequote:Op maandag 22 november 2004 20:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wat stinkie zegt..
Ik bedoel dus dat je me selectief zit te quoten. Zo kan ik ook een discussie aan.quote:Op maandag 22 november 2004 21:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jammer.
zou dat het zijnquote:Op maandag 22 november 2004 20:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je bent schijnbaar de enige met een baan en dus tijd te weinig.
quote:Op maandag 22 november 2004 21:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
VEEL HOGER DAN EEN GIRAFFE WORDT HET NIET ME DUNKT!!!!!!!!!11111DDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!1111111
Saving the best for last enzo.quote:Op maandag 22 november 2004 21:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ha, beav, 't gaat tussen jou en mij nu he
En jij vergeet Darkelf bij dit psychopatenclubje.quote:Op maandag 22 november 2004 21:03 schreef robh het volgende:
*Om maar aan te geven dat een geestelijke handicap geen enkele belemmering hoeft te vormen
Ze vroegen me als mod.quote:Op maandag 22 november 2004 21:03 schreef Maanvis het volgende:
Hoe ben je eigenlijk mod geworden, Snakey? Hebben ze jou gevraagd of heb je zelf gemaild?
quote:Op maandag 22 november 2004 21:06 schreef Maanvis het volgende:
Feit blijft wel
Heel apart.quote:Maar dat zal moeten blijken, dus daar vel ik nu nog geen definitief oordeel over.
Hoezo? Was er een sollicitatie ronde dan?quote:Op maandag 22 november 2004 21:03 schreef Maanvis het volgende:
heb je zelf gemaild?
Neem jij de rest van je leven nog serieus?quote:Op maandag 22 november 2004 21:06 schreef Maanvis het volgende:
Feit blijft wel, met snakey erbij en jogy afwezig zit je nu met 3 ijskoude starre slotjesmachines in de crew, geen echte modjes die de 'TTT-kar kunnen trekken' zoals Jogy, PR en in mindere mate FF dat waren. Ik betwijfel of dit een goede keuze is geweest. Maar dat zal moeten blijken, dus daar vel ik nu nog geen definitief oordeel over.
Die bifi reeks was toch een slappe nietszeggende slowchat die zich op geen enkele manier onderscheidde van andere slowchatreeksen.quote:Op maandag 22 november 2004 21:03 schreef Tiemie het volgende:
[..]
bifi-dude dus. the usual.
Argumenten en zulks bedoel je?quote:Op maandag 22 november 2004 21:05 schreef Redux het volgende:
Je hebt een opmerkelijke manier van het laten zien dat je het ergens niet mee eens bent, johnnyknoxville. Je zou de politiek er mee in moeten gaan, gegarandeerd succes!
Willen de discussie-n00bs even rechts tegen de muur gaan staan terwijl ik mijn machinegeweer haal?quote:Op maandag 22 november 2004 21:08 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Neem jij de rest van je leven nog serieus?
Die kuttopics vervuilden m'n AT constant. Maar dat mag dan weer wel, omdat al die kutmods en admins er zitten.quote:Op maandag 22 november 2004 21:08 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Die bifi reeks was toch een slappe nietszeggende slowchat die zich op geen enkele manier onderscheidde van andere slowchatreeksen.
Behalve dat de openingtitels vaak de woorden klitten, geil en bifi bevatten?
Als men daar tegenwoordig al het materiaal uit haalt wat mod is dan spreken we over 4 jaar op dit forum allemaal breezer of is het forum al dood.
Whe!quote:Op maandag 22 november 2004 21:07 schreef Stranger het volgende:
'FA-binen-5-daagen'
Zal ik het plaatje er maar bij gaan halen?quote:Op maandag 22 november 2004 21:09 schreef Stranger het volgende:
[..]
Willen de discussie-n00bs even rechts tegen de muur gaan staan terwijl ik mijn machinegeweer haal?
Vergeet de @@@ reeks niet.quote:Op maandag 22 november 2004 21:09 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Die kuttopics vervuilden m'n AT constant. Maar dat mag dan weer wel, omdat al die kutmods en admins er zitten.
de reeks onderscheidde zich door de naaktfoto's van Yvonne en aanhangsel, me dunkt.quote:Op maandag 22 november 2004 21:08 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Die bifi reeks was toch een slappe nietszeggende slowchat die zich op geen enkele manier onderscheidde van andere slowchatreeksen.
Je hebt de eerste drie gemist?quote:Op maandag 22 november 2004 21:08 schreef Xebrozius het volgende:
Als men daar tegenwoordig al het materiaal uit haalt wat mod is
En zulks.quote:Op maandag 22 november 2004 21:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Argumenten en zulks bedoel je?
Slowchat is sowieso kut.quote:Op maandag 22 november 2004 21:11 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Vergeet de @@@ reeks niet.
De voorloper van de bifi reeks maar bedenk wel, nieuwe slowchatreeksen mogen niet...
quote:Op maandag 22 november 2004 21:07 schreef Stranger het volgende:
En dat een geestelijke handicap geen probleem hoeft te zijn werd natuurlijk ook zeer duidelijk toen handpoppetje nikky de cursus 'FA-binen-5-daagen' succesvol afrondde.
Lezen is moeilijk he?quote:Op maandag 22 november 2004 21:07 schreef Redux het volgende:
[..]
[..]
Heel apart.
Feestquote:Op maandag 22 november 2004 21:11 schreef Tiemie het volgende:
[..]
de reeks onderscheidde zich door de naaktfoto's van Yvonne en aanhangsel, me dunkt.
Die vond yvonne niet leuk.quote:Op maandag 22 november 2004 21:11 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Vergeet de @@@ reeks niet.
Volgende keer post ik mijn bifi ookquote:Op maandag 22 november 2004 21:12 schreef stinkie het volgende:
zit bij een hoop mensen blijkbaar nogal hoog dat zij niet gevraagd zijn
Bliijkbaar is de crew nu al door alle 1e keus potentiele nieuwe mods heen, iedereen is al mod geweest of wil duidelijk niet. Dan moet je de kwalitatief slechtere 2e laag gaan aanspreken, en intussen zijn ze al afgezakt tot de 3e keus.quote:Op maandag 22 november 2004 21:08 schreef Xebrozius het volgende:
Als men daar tegenwoordig al het materiaal uit haalt wat mod is dan spreken we over 4 jaar op dit forum allemaal breezer of is het forum al dood.
Ik sta ook in de TTT hoor!quote:Op maandag 22 november 2004 21:06 schreef Maanvis het volgende:
Feit blijft wel, met snakey erbij en jogy afwezig zit je nu met 3 ijskoude starre slotjesmachines in de crew, geen echte modjes die de 'TTT-kar kunnen trekken' zoals Jogy, PR en in mindere mate FF dat waren. Ik betwijfel of dit een goede keuze is geweest. Maar dat zal moeten blijken, dus daar vel ik nu nog geen definitief oordeel over.
Ik vroeg me al af wanneer die dooddoener zou komen.quote:Op maandag 22 november 2004 21:12 schreef stinkie het volgende:
Niet echt. Ik vind het gewoon knap van je dat je nu al weer op wat voor manier snakey gaat modereren.quote:Op maandag 22 november 2004 21:12 schreef Maanvis het volgende:
Lezen is moeilijk he?
right...quote:Op maandag 22 november 2004 21:12 schreef stinkie het volgende:
[@@@] wordt langzaam zwart.quote:Op maandag 22 november 2004 21:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
@@@ heeft alleen maar ex-modjes opgeleverd. Dit werd opgevuld door een andere reeks.
Ik schijn er 9 maal in te staan, maak me eens blauw zou ik zo zeggen...quote:Op maandag 22 november 2004 21:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik sta ook in de TTT hoor!!
Wow, die was snel. Ik denk dat 90% van de users in dit topic nieteens dood als mod van ONZ gevonden worden. Dus alleen Maanvis en misschien één ander.quote:Op maandag 22 november 2004 21:12 schreef stinkie het volgende:
[bifi] wordt langzaam blauw.quote:Op maandag 22 november 2004 21:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[@@@] wordt langzaam zwart..
Wie gaat nou z'n lul aan een stelletje verlepte wijfen en kansloze nerds laten zien.quote:Op maandag 22 november 2004 21:12 schreef stinkie het volgende:
Ja leuk, Skraal voor B&H mod.quote:Op maandag 22 november 2004 21:17 schreef Nouk het volgende:
Ik denk dat Skaai straks mod is.
Ja weet ik, maar net zoals in een bananenbar heb je verschillende soorten medewerkers.quote:Op maandag 22 november 2004 21:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik sta ook in de TTT hoor!!
Verlepte wijfen en kansloze nerds.quote:Op maandag 22 november 2004 21:18 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Wie gaat nou z'n lul aan een stelletje verlepte wijfen en kansloze nerds laten zien.
Het ging over (ex) ONZmodjes.quote:Op maandag 22 november 2004 21:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik schijn er 9 maal in te staan, maak me eens blauw zou ik zo zeggen...
Ik zeg 25 euro.quote:Op maandag 22 november 2004 21:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja leuk, Skraal voor B&H mod.
Dat is ook niet zo moeilijk, Reduxquote:Op maandag 22 november 2004 21:16 schreef Redux het volgende:
[..]
Niet echt. Ik vind het gewoon knap van je dat je nu al weer op wat voor manier snakey gaat modereren.
Al zou je het denk ik wel goed doen.quote:Op maandag 22 november 2004 21:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik schijn er 9 maal in te staan, maak me eens blauw zou ik zo zeggen...
Mij krijg je enkel in de crew als alles en iedereen die er nu zit er uit gegooid wordt en er flink wat omstreden users gaan modden.quote:Op maandag 22 november 2004 21:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Al zou je het denk ik wel goed doen.
quote:Op maandag 22 november 2004 21:20 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Verlepte wijfen en kansloze nerds.
Mijn punt.quote:Op maandag 22 november 2004 21:24 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mij krijg je enkel in de crew als alles en iedereen die er nu zit er uit gegooid wordt en er flink wat omstreden users gaan modden.
Dat zou de boel misschien nog eens uit het stof kunnen schudden...
Maar zelfs dan zou ik nog de macht proberen te grijpen, een totalitair systeem oprichten en een fok!doodseskader.
Dit klinkt wel goed.quote:Op maandag 22 november 2004 21:24 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mij krijg je enkel in de crew als alles en iedereen die er nu zit er uit gegooid wordt en er flink wat omstreden users gaan modden.
Dat zou de boel misschien nog eens uit het stof kunnen schudden...
Maar zelfs dan zou ik nog de macht proberen te grijpen, een totalitair systeem oprichten en een fok!doodseskader.
Noem ze eens.quote:Op maandag 22 november 2004 21:24 schreef Xebrozius het volgende:
omstreden users
Wat doe je hier dan nog?quote:Op maandag 22 november 2004 21:25 schreef Redux het volgende:
Ja, ik heb het niet, maanvis.
Users die niet lekker liggen me een groot gros van de andere users.quote:Op maandag 22 november 2004 21:27 schreef Redux het volgende:
[..]
Noem ze eens.
das niet genoeg, ik had al 25 euro gedoneerd en ik ben het ook niet gewordenquote:Op maandag 22 november 2004 21:21 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik zeg 25 euro.
Mijn namen zullen verschillen met die van jou.quote:Op maandag 22 november 2004 21:29 schreef Redux het volgende:
Je hebt geen namen, xebrozius?
nee, die bifi van jouw schrok te erg afquote:Op maandag 22 november 2004 21:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
das niet genoeg, ik had al 25 euro gedoneerd en ik ben het ook niet geworden
O wacht, die heb ik nog niet.quote:Op maandag 22 november 2004 21:27 schreef Skaai het volgende:
én de chronische maagd award.
Het diplomatieke proces uitgelegd.quote:Op maandag 22 november 2004 21:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mijn namen zullen verschillen met die van jou.
Dus noem ik ze niet omdat je dan weer een punt hebt om mij op aan te kunnen vallen en me te betichten van vriendjespolitiek, het ontbreken van realiteit of iets anders..
Lees mijn bovenstaande stukje nog eens, volgens mij heb je hem gemist.quote:Op maandag 22 november 2004 21:30 schreef Redux het volgende:
Je hebt gewoon geen namen. punt.
25 euro en een bifi-foto en nog niet blauw?!quote:Op maandag 22 november 2004 21:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
das niet genoeg, ik had al 25 euro gedoneerd en ik ben het ook niet geworden
Redux, ik weet niet wie je bent, waar je vandaan komt, en of je écht zo dom bent als je over komt, maar je hebt geen flauw idee hoe ontzettend voor lul jij je zet in dit topic.quote:Op maandag 22 november 2004 21:30 schreef Redux het volgende:
Je hebt gewoon geen namen. punt.
Nee ik snap je verder wel, en wat je daar toenstraks zei klonk ook best goed, alleen je hebt gewoon geen namen dus dat valt dan weer zwaar tegen.quote:Op maandag 22 november 2004 21:31 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Lees mijn bovenstaande stukje nog eens, volgens mij heb je hem gemist.
So?quote:Op maandag 22 november 2004 21:32 schreef Stranger het volgende:
[..]
Redux, ik weet niet wie je bent, waar je vandaan komt, en of je écht zo dom bent als je over komt, maar je hebt geen flauw idee hoe ontzettend voor lul jij je zet in dit topic.
je moest eens wetenquote:Op maandag 22 november 2004 21:30 schreef Ruis het volgende:
[..]
nee, die bifi van jouw schrok te erg af
Flyingfoxquote:Op maandag 22 november 2004 21:32 schreef Redux het volgende:
[..]
Nee ik snap je verder wel, en wat je daar toenstraks zei klonk ook best goed, alleen je hebt gewoon geen namen dus dat valt dan weer zwaar tegen.
Pardon? verleptquote:Op maandag 22 november 2004 21:20 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Verlepte wijfen en kansloze nerds.
Haaahaha. Tante Til. Baukel. Dat soort kneuzerige accounts behoren aan hem toe.quote:Op maandag 22 november 2004 21:32 schreef Stranger het volgende:
[..]
Redux, ik weet niet wie je bent, waar je vandaan komt, en of je écht zo dom bent als je over komt, maar je hebt geen flauw idee hoe ontzettend voor lul jij je zet in dit topic.
inderdaad ja, ik ben ook verbaast. Hoe liggen jouw kansen momenteel?quote:Op maandag 22 november 2004 21:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
25 euro en een bifi-foto en nog niet blauw?!.
ja, net na zo;n post verwacht ik eig een (FA) tag ofzo, maar godzijdank nog niets te zienquote:Op maandag 22 november 2004 21:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
je moest eens weten
Hmmzz, ik vond hahahaaa, of wat zijn originele account ook was altijd wel tof.quote:Op maandag 22 november 2004 21:34 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Haaahaha. Tante Til. Baukel. Dat soort kneuzerige accounts behoren aan hem toe.
Knap hoor!quote:Op maandag 22 november 2004 21:34 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nog lager dan die van jou.quote:Op maandag 22 november 2004 21:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
inderdaad ja, ik ben ook verbaast. Hoe liggen jouw kansen momenteel?
nee, sorry, ik wacht nog ff op PTAquote:Op maandag 22 november 2004 21:34 schreef So_Addictive het volgende:
stinkieje bent nog niet blauw!
't geld ging buiten bifi om, dat moest direct richting Danny natuurlijkquote:Op maandag 22 november 2004 21:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nog lager dan die van jou.
Ik heb geen geld overgemaakt en ook geen bifi-foto gepost..
Waarom stond dat trouwens niet in de OP van [bifi]?.
Djeez, wat ben jij een lame fuck zeg.quote:Op maandag 22 november 2004 21:34 schreef boebiedoe het volgende:
quote:Op maandag 22 november 2004 21:38 schreef robh het volgende:
[..]
Djeez, wat ben jij een lame fuck zeg.
Tuurlijk. Dat ik daar niet gedacht heb.quote:Op maandag 22 november 2004 21:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
't geld ging buiten bifi om, dat moest direct richting Danny natuurlijk
En ik heb geen BIFI, dus ik ben kansloosquote:Op maandag 22 november 2004 21:39 schreef Bupatih het volgende:
Heb ik voor niks in die ellenlangeOPsmetbifisentoeten-topics gepost.
je hebt toeten, die we overigens nog steeds niet gezien hebbenquote:Op maandag 22 november 2004 21:41 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
En ik heb geen BIFI, dus ik ben kansloos![]()
Waarom laat jij je dan met dat soort types in?quote:Op maandag 22 november 2004 21:34 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Pardon? verlept
Pff daar wordt Yvonne niet opgewonden vanquote:Op maandag 22 november 2004 21:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
je hebt toeten, die we overigens nog steeds niet gezien hebben
Ik ben een allemansvriendquote:Op maandag 22 november 2004 21:42 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Waarom laat jij je dan met dat soort types in?
ik wellicht welquote:Op maandag 22 november 2004 21:43 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Pff daar wordt Yvonne niet opgewonden van![]()
Je bedoelt zo'n leeglopende soufflé?quote:Op maandag 22 november 2004 21:43 schreef Stranger het volgende:
Ja leuk, nog meer 'radicalen' mod maken.
Can't wait for the static-effect.
quote:Op maandag 22 november 2004 21:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik wellicht wel
en het is natuurlijk veel makkelijker in te likken bij een toekomstig mod dan bij iemand die al blauw is
In de reorganisatie van een bedrijf waar ik werkte ontsloegen ze de directuer, de vice directeur en alle managers om met vers bloed verder te gaan.quote:Op maandag 22 november 2004 21:43 schreef Stranger het volgende:
Ach, hij heeft wel de complete adminfora gemirroredquote:Op maandag 22 november 2004 21:43 schreef Stranger het volgende:
En heeft NSB-kindje Slarioux hem er ook bijgenaaid?quote:Op maandag 22 november 2004 21:46 schreef robh het volgende:
[..]
Ach, hij heeft wel de complete adminfora gemirrored![]()
Het valt altijd te proberenquote:Op maandag 22 november 2004 21:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik wellicht wel
en het is natuurlijk veel makkelijker in te likken bij een toekomstig mod dan bij iemand die al blauw is
Ja, zoiets dat er best lekker uitziet, maar als je het eenmaal koopt gebakken lucht blijkt dat ook nog eens met alle winden mee waait.quote:Op maandag 22 november 2004 21:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n leeglopende soufflé?
quote:Op maandag 22 november 2004 21:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Skaai
Ah, zo kom ik ook nog eens wat te weten...quote:Op maandag 22 november 2004 21:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
En heeft NSB-kindje Slarioux hem er ook bijgenaaid?
quote:Op maandag 22 november 2004 21:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 november 2004 21:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat verse bloed komt hooguit van de nieuw aangeboorde snijdertjes, maar voor de rest zit de top van fok! dusdanig in hun bureaustoel vastgeroest dat daar geen beweging in te krijgen is, en al zeker niet als de nieuw aangestelde mods ook nog eens de marionetten zijn van hun hogeren, om deze reactie maar weereens ontopic te brengen.quote:Op maandag 22 november 2004 21:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
In de reorganisatie van een bedrijf waar ik werkte ontsloegen ze de directuer, de vice directeur en alle managers om met vers bloed verder te gaan.
Dat heeft dat bedrijf toen gered anders was het als een zinkend schip naar de bodem gezakt.
Om vooruit te komen moet je soms nieuwe bronnen aanboren, een frisse kijk...
Tunnel visie noemt men het ook wel als je al jarenlang een bedrijf runt, dan ga je juist de details niet meer zien.
En details zijn vrij belangrijk dacht ik zo...
Waarom moet je nou altijd je meningen verpakken zodat het lijkt alsof je geen mening hebtquote:Op maandag 22 november 2004 21:49 schreef Croupouque het volgende:
Ik wacht even met het geven van kritiek tot het moment dat Snakey een slechte moderator blijkt te zijn.
Vooralsnog vind ik de manier waarop de laatste paar mods zijn aangewezen ook niet de meest ideale manier, maar daar heb ik als user weinig over te zeggen. So be it. Om er nou wakker van te liggen lijkt me niet zo'n goed plan.
Het is maar Fok.quote:Op maandag 22 november 2004 21:53 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het is verdomme fok, en niet het parlement...
Lief.quote:Op maandag 22 november 2004 21:49 schreef Croupouque het volgende:
Ik wacht even met het geven van kritiek tot het moment dat Snakey een slechte moderator blijkt te zijn.
Vooralsnog vind ik de manier waarop de laatste paar mods zijn aangewezen ook niet de meest ideale manier, maar daar heb ik als user weinig over te zeggen. So be it. Om er nou wakker van te liggen lijkt me niet zo'n goed plan.
Jij had het mailtje al in je outbox staan?quote:Op maandag 22 november 2004 21:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]Men, je durft gewoon te zeggen wat ik denk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |