Ligt eraan welke peilingen je neemt, VVD staat laatste weken volgens interview/NSS stabiel op 25 zetels.quote:Op maandag 22 november 2004 13:53 schreef sizzler het volgende:
Daarnaast verliest de VVD steeds meer zetels in de peiling en ontbreekt het Van Aartsen aan ieder leiderschap.
Idd.quote:Op maandag 22 november 2004 14:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar als interviewer zou ik dan wel meteen vragen hoe het zit, tellen het Turkije verhaal en de fractiediscipline dan nog?
Het komt vrij wanhopig over imho. Ik weet ook niet of Zalm als fractieleider beter had opgetreden. Die zit veel beter op zijn plek als minister van financiėn. Maar bij de overige fractievoorzitters vergeleken is hji gewoon de mindere. Bos, Dittrich en Verhagen zijn veel beter in staat hun partijstandpunt te "verkopen" aan de kiezer. Daarnaast zijn ze veel sympathieker. Het maakt niet uit wat je aan hem vraagd, hij reageerd altijd "geėrgerd".quote:In die zin vind ik het niet verstandig van Van Aartsen om uberhaupt nog over een terugkeer van Wilders te speculeren.
Ieksquote:Op maandag 22 november 2004 14:09 schreef Chewie het volgende:
Verdonk zou met een duidelijk richting van de VVD best wel eens de eerste vrouwelijke Minister-President kunnen worden.
Femofoobquote:Op maandag 22 november 2004 14:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ieks
Je hebt gelijk. Het is nog een draaikont ookquote:Op maandag 22 november 2004 15:05 schreef CANARIS het volgende:
De rechtse Koers van van Aartsen ?
de man die het had over een fusie tussen VVD en D66
De sociaal liberale koers-discussie komt echt uit zijn pen.
Meen je dat nou.quote:Op maandag 22 november 2004 14:54 schreef Chewie het volgende:
Met haar optreden op de Dam heeft ze al wel een goede start gemaakt. Verdonk als MP zie ik wel zitten, eindelijk een MP met ballen![]()
Goed programma.quote:Op maandag 22 november 2004 15:43 schreef Monidique het volgende:
Als ik Van Aartsen was zou ik maar Oppassen!!!, voor je het weet spreek je Frans.
Gezien de reacties op de Dam werd haar toespraak meer gewaardeerd dan van de burgervader van die stad. Haar optreden was imo ook meer legitiem dan van Cohen (maar dat is een andere discussie die we ook al gevoerd hebbenquote:Op maandag 22 november 2004 15:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Meen je dat nou.
Voorzover ze bij mij en veel mensen die ik ken al geen kwaad bloed had gezet heeft ze dat met haar volstrekt misplaatste optreden op de Dam wel gedaan.
Altijd afwachten natuurlijk, maar ik denk dat ze meer dan geschikt is voor deze functie en ze is zeker niet bang om minder populaire maatregelen te nemen en ze ook daadwerkelijk uit te voeren.quote:Ik denk toch niet dat ze inhoudelijk capabel is voor MP, alleen een grote bek is niet genoeg![]()
Ik vind het altijd wel leuk zo'n relschopper. Hoe arroganter hoe beter.quote:Op maandag 22 november 2004 11:42 schreef Posdnous het volgende:
Precies, ik kan me niet voorstellen dat VVD'ers hem aansprekend vinden.
Tja, dat zie ik niet helemaal.quote:Op maandag 22 november 2004 16:54 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk zo'n relschopper. Hoe arroganter hoe beter.
Verdonk heeft als minister op het gebied van Vreemdelingenzaken en Integratie al meer voor elkaar gekregen dan haar voorgangers. Die moesten iedere keer bakzijl halen als de zielige verhaaltjes in de tweede kamer naar boven kwamen.quote:Op maandag 22 november 2004 15:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Meen je dat nou.
Voorzover ze bij mij en veel mensen die ik ken al geen kwaad bloed had gezet heeft ze dat met haar volstrekt misplaatste optreden op de Dam wel gedaan.
Ik denk toch niet dat ze inhoudelijk capabel is voor MP, alleen een grote bek is niet genoeg![]()
Het "circus in Amsterdam" vond ik zelf een meesterlijke opmerking.quote:Op maandag 22 november 2004 17:02 schreef Posdnous het volgende:
Over tienduizenden demonstranten reageren met: 'ik hoop dat ze een leuke dag hebben gehad' is voor mij reden genoeg hem voor altijd uit te lachen als hij eens iets serieus wil aankaarten.
quote:Op maandag 22 november 2004 15:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gezien de reacties op de Dam werd haar toespraak meer gewaardeerd dan van de burgervader van die stad. Haar optreden was imo ook meer legitiem dan van Cohen (maar dat is een andere discussie die we ook al gevoerd hebben)
Het volk niet serieus nemen noem jij meesterlijk..hmmm.quote:Op maandag 22 november 2004 17:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het "circus in Amsterdam" vond ik zelf een meesterlijke opmerking.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |