abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23788982
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:37 schreef jerryx het volgende:

[..]

Ach, stel je aan. Vervelend voor die cameraman, maar hoeveel liter bier denk je dat er elke week in café's en discotheken over mensen heengegooid wordt? Je gaat er niet dood aan hoor.
echt een reactie van een feyenoorder. echt havenarbeiders gedrag.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 5 december 2004 @ 23:41:15 #127
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23788997
lekker Jack hoopte ff goedkoop te scoren met een emotionele Sinouh ofzo
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 5 december 2004 @ 23:41:43 #128
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_23789012
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:39 schreef cultheld het volgende:

[..]

En bij 17 van de huidige 18 eredivisieclubs denken de supporters er net zo over.
Ok ontgaat me iets? ...17 van de 18?
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_23789018
quote:

[..]

Ach, stel je aan. Vervelend voor die cameraman, maar hoeveel liter bier denk je dat er elke week in café's en discotheken over mensen heengegooid wordt? Je gaat er niet dood aan hoor.
Dat is wat anders.. dat gaat vaak nog een perongelijk. Net lomp als het bier dat ik vanochtend in m'n nek kreeg op Thunderdome dat bedoeld was voor Outblast. En daar heb ik dan nog iets meer begrip voor, Outblast kan je nog een hekel aan hebben maar die camera man doet gewoon zijn werk.

Maar tjah als het bij Ajax gebeurd dan lul je weer heel anders Loek
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zondag 5 december 2004 @ 23:42:08 #130
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23789022
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:41 schreef rubbereend het volgende:
lekker Jack hoopte ff goedkoop te scoren met een emotionele Sinouh ofzo
Snap het ook niet, wat een eikel.

Puur opzoeken van emoties.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_23789049
quote:

[..]

Als het alleen bier was geweest dan valt dat nog onder de aso-taferelen. Maar daar zaten ook aanstekers en allerlei andere harde voorwerpen bij, en dat is gewoon achterlijk en crimineel. Natuurlijk wel naief van die Duitser, is zeker sintelbanen gewend waar ie relaxed kan filmen.
pi_23789055
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:40 schreef F1Bas het volgende:

[..]

echt een reactie van een feyenoorder.
Echt een reactie van een generaliserend Ajax-nerdje.

Ik zou echt niet mee doen hoor, maar liever 3 liter bier over je heen dan 1 aansteker tegen je hoofd, toch? Ik kan hier de humor nog wel van inzien, ook al is het niet leuk voor die man zelf
Omdat het nu bij voetbal gebeurd, is het opeens erg. Maar als studenten het bij een ontgroening ofzo zouden doen, lachte iedereen erom.
  Trouwste user 2022 zondag 5 december 2004 @ 23:43:55 #133
7889 tong80
Spleenheup
pi_23789062
quote:

[..]

Waarom laat je je niet door Gerard Cox anaal penetreren om vervolgens met een stijve leuter te bungie jumpen vanaf de euromast en met je leuter net de grond te raken.

Ga je ook niet dood aan.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_23789067
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:42 schreef popolon het volgende:

[..]

Snap het ook niet, wat een eikel.

Puur opzoeken van emoties.
Inderdaad. Daar kun je niet op reageren op zo'n moment.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 5 december 2004 @ 23:44:45 #135
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23789087
Mooie aflevering met pittege uitspraken
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_23789100
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:41 schreef xJapser het volgende:

[..]

Ok ontgaat me iets? ...17 van de 18?
Weet zo niet van welke club ze afkomstig waren; Maar er waren toch supporters die spreekkoren over de dochter van Schreuder hadden ingestart?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 5 december 2004 @ 23:46:24 #137
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23789125
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:42 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Wanneer is ie uit zijn ontkenningsfase?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23789148
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Weet zo niet van welke club ze afkomstig waren; Maar er waren toch supporters die spreekkoren over de dochter van Schreuder hadden ingestart?
Als dit echt waar is, mag die club van mij de rest van het seizoen zonder publiek spelen.
pi_23789149
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Is dat echt waar? Ik heb er niets van gehoord hoor, dat zou toch (in deze spreekkoren discussies de laatste tijd) wel naar voren zijn gekomen...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_23789186
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:42 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Dat is wat anders.. dat gaat vaak nog een perongelijk. Net lomp als het bier dat ik vanochtend in m'n nek kreeg op Thunderdome dat bedoeld was voor Outblast. En daar heb ik dan nog iets meer begrip voor, Outblast kan je nog een hekel aan hebben maar die camera man doet gewoon zijn werk.

Niet per ongeluk hoor. Als ik jou tegen zou komen zou ik zo 3 liter expres over je heen flikkeren Zou je me dan aan gaan klagen ?
quote:
Ga lekker slapen Calimero.
  zondag 5 december 2004 @ 23:49:42 #141
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23789200
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:49 schreef jerryx het volgende:

[..]

Niet per ongeluk hoor. Als ik jou tegen zou komen zou ik zo 3 liter expres over je heen gooien
[..]

Ga lekker slapen Calimero.
Hoi Loek,

Je bent weer vriendjes aan het worden met Ajaxno.1 zie ik?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23789208
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:47 schreef Suijk het volgende:

[..]

Is dat echt waar? Ik heb er niets van gehoord hoor, dat zou toch (in deze spreekkoren discussies de laatste tijd) wel naar voren zijn gekomen...
Dat weet ik dus niet zeker, dat vertelde iemand aan mij, die had er op tv iets van meegekregen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23789211
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:43 schreef tong80 het volgende:

[..]

Waarom laat je je niet door Gerard Cox anaal penetreren om vervolgens met een stijve leuter te bungie jumpen vanaf de euromast en met je leuter net de grond te raken.

Ga je ook niet dood aan.

Mindere uitzending. Ben benieuwd wat ze met Hiddink volgende week doen.
pi_23789284
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:50 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Mindere uitzending. Ben benieuwd wat ze met Hiddink volgende week doen.
Jack likt z'n voeten om daarna heel subtiel te vragen of AZ/Ajax PSV nog in kunnen halen.
Daarna gaat ie uitgebreid (met enige jaloezie in z'n stem) over het aankoopbeleid van PSV praten en hij doet een poging om een scoop te krijgen m.b.t. een op hand zijnde transfer in de winterstop.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 5 december 2004 @ 23:58:00 #145
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23789372
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:43 schreef Suijk het volgende:

[..]

Inderdaad. Daar kun je niet op reageren op zo'n moment.
stel je voor dat hij hem wel goed had gekend dan had Jack helemaal voor lul gestaan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_23789409
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:53 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jack likt z'n voeten om daarna heel subtiel te vragen of AZ/Ajax PSV nog in kunnen halen.
Daarna gaat ie uitgebreid (met enige jaloezie in z'n stem) over het aankoopbeleid van PSV praten en hij doet een poging om een scoop te krijgen m.b.t. een op hand zijnde transfer in de winterstop.
Jack valt echt wel mee hoor. Betrap ik zelden tot nooit op pro-Ajax of anti-Feyenoord/PSV opmerkingen.

En zo hoort het.
pi_23789451
quote:
Op zondag 5 december 2004 23:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]

stel je voor dat hij hem wel goed had gekend dan had Jack helemaal voor lul gestaan
Jack staat zich nu af te trekken op een uitdraai van de kijkcijfers
  Trouwste user 2022 maandag 6 december 2004 @ 00:04:26 #148
7889 tong80
Spleenheup
pi_23789529
Belachelijk dat ie in de uitzending nog even meldde dat die speler was overleden. Gelukkig voor Sinouh kende hij hem amper. Voor het zelfde geld was het zijn beste vriend geweest.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_23789531
Dat van Zerouali stond al een uurtje of 3 op teletekst hoor, dus hadden ze net zo goed al voor de uitzending kunnen vertellen. Ik vond het ook niet kunnen.

R.I.P. "ZERO"
  maandag 6 december 2004 @ 00:48:04 #150
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_23790414
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:04 schreef tong80 het volgende:
Belachelijk dat ie in de uitzending nog even meldde dat die speler was overleden. Gelukkig voor Sinouh kende hij hem amper. Voor het zelfde geld was het zijn beste vriend geweest.

Ik vond het ook bijzonder onkies om dat even in een live-uitzending te zeggen tegen Sinouh.
Had geen enkele functie en was alleen voor het effect.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')