quote:Welke film zoek ikHoofdpersoon is iets kwijt en zoekt dit
quote:wat de hoofdpersoon kwijt is is iets tastbaars en van grote emotionele waarde
Het gaat idd om een object.quote:Op zondag 21 november 2004 23:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Even voor de duidelijkheid het gaat hierom een object en niet om iets levend?
quote:Op zondag 21 november 2004 23:17 schreef GFP het volgende:
Ik ga slapie doen...Er wordt ook nog gezongen in deze film...
quote:Op maandag 22 november 2004 09:54 schreef dyonvbaal het volgende:
hahah toch niet ehh....die sesam straat film die gister op tv was hethe adventures of Elmo in grouchland
The General's Daughterquote:Op maandag 22 november 2004 10:17 schreef dyonvbaal het volgende:
trivia'tjes uit welke film?
-The military was originally going to supply the vehicles, but when they found out the General in the movie was a villain they refused. The vehicles were supplied by local collectors.
- When Billy is shot in the back, the gunshot is digital, asdidn't want to ruin his jacket.
quote:Op maandag 22 november 2004 10:17 schreef dyonvbaal het volgende:
By the way, the adventures of Elmo, was echt leukheb em ook gekeken
nope sorryquote:Op maandag 22 november 2004 10:20 schreef GFP het volgende:
[..]
The General's Daughter
nopequote:Op maandag 22 november 2004 10:30 schreef Atreidez het volgende:
A bridge too far?
jammer voor tm, maar we zitten weer in de enkele puntenquote:Op maandag 22 november 2004 11:14 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ben er weer na me pauze en ja het is once upon a time in mexico
Twentemeisje +2
Jij bent wel streng hoorquote:Op maandag 22 november 2004 11:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jammer voor tm, maar we zitten weer in de enkele punten
ow, heb je het einde van het vorig topic gelezenquote:Op maandag 22 november 2004 11:28 schreef GFP het volgende:
[..]
Jij bent wel streng hoor![]()
Dat was gisterenavond even leuk leesvoer jaquote:Op maandag 22 november 2004 11:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ow, heb je het einde van het vorig topic gelezen
Het boek komt toch echt veelvuldig in beeld....quote:Op maandag 22 november 2004 12:13 schreef GFP het volgende:
Ehm, dat is...hoe heet ie ook al weer, die ene....ah shit....
Ik heb dus echt geen idee...
ja... ze kan er geen genoeg van krijgen...quote:Op maandag 22 november 2004 12:53 schreef GFP het volgende:
ze leest de zondagkrant en het boek
quote:Op maandag 22 november 2004 14:17 schreef Atreidez het volgende:
50 first dates!
Ik herken t door dat huisje
Je bent me voor. Het huisje doet het hem inderdaad!quote:Op maandag 22 november 2004 14:17 schreef Atreidez het volgende:
50 first dates!
Exactly! Atreidez +1quote:Op maandag 22 november 2004 14:17 schreef Atreidez het volgende:
50 first dates!
quote:Op maandag 22 november 2004 14:42 schreef twentemeisje het volgende:
1 Catherine ZJ?
8 David Arquette?
15?quote:15 Kevin Spacey?
Ja iddquote:Op maandag 22 november 2004 14:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
14... (toch?)
Die tanden zien we vaak genoeg in FTRquote:Op maandag 22 november 2004 14:49 schreef Ket_Ais het volgende:
Leuke vraag! Jammer dat ik eigenlijk net nu druk ben. Maar ik wil wel even meegokken:
17 Keanu Reeves
De vraag is natuurlijk... is het Nicholson of Campbell?quote:Op maandag 22 november 2004 14:57 schreef Atreidez het volgende:
1 en 17 ook goed, we komen er wel
-lama-quote:Op maandag 22 november 2004 15:02 schreef Atreidez het volgende:
4, 5, 6, 7, 8, 9, 13, 15 en 16 staan nog open. Theron is niet goed
Ik had me post aangepast, sorryquote:Op maandag 22 november 2004 15:03 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Welke was 17 nou, Bruce of Jack?
De excuusneger.. maar wel een hele bekende. En nee, geen Cusack's.quote:Op maandag 22 november 2004 15:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
5 is toch een mannengebit
13 is een zwarte man, maar 'k weet niet welke
Zit er trouwens een Cusack tussen?
9 is het lekkerste aankomende talent wat er isquote:Op maandag 22 november 2004 15:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
9 is toch niet Roberts look-a-like Monica Potter he
Waarom alleen familie vanquote:Op maandag 22 november 2004 15:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is 8 familie van Sean Penn?
Eensch!quote:Op maandag 22 november 2004 15:58 schreef InTrePidIvity het volgende:Hulde, voor Atreidez!
Leuke vragen zijn dit
Ja he, maar ik moet nu weg. Ik stel morgen wel een nieuwe vraag!quote:Op maandag 22 november 2004 19:18 schreef EricusMaximus het volgende:
Het klopt trouwens..
Hmmm, oldboy tochquote:Op dinsdag 23 november 2004 08:55 schreef GFP het volgende:
Ik stel wel de 1e vraag, want ik ben al heel erg wakker![]()
Wat geeft Dae-Su voor tip aan de koerier van het eten
Dat klopt, het gaat niet om fooi.quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:58 schreef EricusMaximus het volgende:
Oh wachtik lees tip als het Engelse woord tip, dus dat zou in het Nederlands fooi zijn, maar het gaat dus om een echte ( 'Nederlandse' ) tip?
De tip heeft niet met drank te maken, maar wel met eten...quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:54 schreef dolle_hond het volgende:
gokje: geen drank
Hij probeert erachter te komen wie hem heeft opgesloten en hij heeft 1 link, en die heeft met eten te maken.quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:51 schreef EricusMaximus het volgende:
Kan het zo snel niet vinden, maar als je dat stukje bij de lift bedoeld...
hij vermoordt hem toch?
Dit is erg close...quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:14 schreef EricusMaximus het volgende:
Maak het niet zo pittig?
Hij zegt tegen de koerier van dat restaurant dat hij tegen de chef moet zeggen niet zo veelquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:20 schreef EricusMaximus het volgende:
Oh ja, en dat ene restaurant is de link, iets van de blue dragon of zo'n andere cliché naam.
Volgens mij wil hij weten of er een bepaald ingrediënt in dat eten zit, maar wat de tip is
Iets anders...quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:21 schreef EricusMaximus het volgende:
Misschien dat hij zegt, doe er wat minder van dat ene ingrediënt in. ( gember?)
Erg bekend in het westen, geen taugé.quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:29 schreef EricusMaximus het volgende:
Is het wel een ingrediënt dus?
En is dat ingrediënt bekend in het Westen
Taugé ?
Jij bent geen keukenprinsesje...quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:42 schreef dolle_hond het volgende:
bleekselderij
Maar het is iets kleiner en dunner.quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:53 schreef dolle_hond het volgende:
plaatje lijkt op prei
Klopt, dit is nou een bosuitje...quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:00 schreef dolle_hond het volgende:
is dit een bosuitje
ik moet ook altijd huilen om de grote broer van de asperge.....quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:01 schreef hornage het volgende:
asperge?
quote:Op maandag 22 november 2004 19:10 schreef Fool het volgende:
Druk is 't hier niet.
Volgens mij komt die quote uit Cold Mountain. Rene Zellweger (Ruby) zegt dit.
Ik heb ook niet heel veel tijd, als er niet snel iemand is hier kijk ik morgenvroeg wel, ik stel dan wel een vraag als 't stil ligt.
als het voor ons normaal is om te eten wel. whale rider zou ik dus fout rekenen......quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:06 schreef hornage het volgende:
tellen dieren ook dolle_hond?
Dus bijvoorbeeld big fish?
zeker niet te laatquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:24 schreef ranja het volgende:
veel te laat waarschijnlijk maar ik heb er 20
What's eating Gilbert Grape
Chocolat
Wilde mossels
Children of the Corn
Ik ben Joep Meloen
Ginger snaps
Mars attacks
Tombraider (tombtwix)
Gingerbread man
Meatballs
Pumpkin
Blueberry
The grapes of wrath
Flesh and blood
A fish called Wanda
Attack of the killer tomatoes
The nutty professor
A clockwork orange
Jawbreaker
Nuts
quote:or
(U.S. DVD title) is an interesting movie but it will give you a headache.
plays
, who is the Marshal for a old western town.
co-stars as his nemesis
.
plays
, who falls in love with
.
There is a plot but it is overshadowed by almost non-stop CGI effects. The climax is betweenand
is one the weirdest things ever. They both drink peyote and have hallucinations. All these hallucinations will give you a headache.
There is also some unintentionally funny dialogue like "Animals are beasts, but men are monsters"
It's a different type of movie and it's worth seeing once.
Dat was snelquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:55 schreef Atreidez het volgende:
Blueberry?
Onlangs gezien en in dezelfde bui, vermoeid en wazig. De film was bij tijden wel vermakelijk, maar ze hadden er beter een normale western van kunnen makenquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:03 schreef ranja het volgende:
Dat was snel![]()
Echt een ontzettend wazige film. En niet grappig wazig zoals Fear and loathing.... Meer vermoeiend wazig.
Atreidez +1
En ik had daar net een stukje over gelezen in de nieuwe revu...quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat was snel![]()
Echt een ontzettend wazige film. En niet grappig wazig zoals Fear and loathing.... Meer vermoeiend wazig.
Atreidez +1
Wordt al warmerquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Donnie Darko?
Ook niet goed.quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:56 schreef Ket_Ais het volgende:
Zatôichi?
Nee, geen blood and bones. De titel is een woord lang en geregisseerd door Beat Takeshi (Takeshi Kitano dus).quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:07 schreef Ket_Ais het volgende:
Hmmmm, Johnny Mnemonic zal het niet zijn. Ik weet wel dat de nieuwe film van Beat Takeshi
Blood and Bones heet.
Gezien de Amerikaanse titel speelt het zich af in Amerika?
GFP +1quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:25 schreef GFP het volgende:
Brother
Dat is het goede antwoordquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:11 schreef BasOne het volgende:
Nieuwe speler, nieuwe kansen
Coffee and Cigarettes ??
W00t m'n eerste puntjequote:Op dinsdag 23 november 2004 16:20 schreef GFP het volgende:
[..]
Dat is het goede antwoord![]()
Gefeliciteerd met je 1e puntje denk ik
BasOne +1
Kan ik een halve punt geven, anders reken ik het gewoon goedquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:39 schreef GFP het volgende:
Ik weet alleen nog dat het met de Vietnam oorlog te maken had, maar de naam weet ik niet meer...
Aw crap, haal George romero en john russo iedere keer doormekaar en maak er john romero vanquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:40 schreef EricusMaximus het volgende:
Het is toch George Romero trouwens?
Je kan geen half punt geven, maar je mag dit ook wel goed rekenen, tenzij de naam van die sfx-man heel bekend is en hij makkelijk door iemand anders geraden zou kunnen worden.quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:41 schreef BasOne het volgende:
[..]
Kan ik een halve punt geven, anders reken ik het gewoon goed
Ach ja, volgende keer beterquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:44 schreef BasOne het volgende:
[..]
(i really messed this Q up)
Tom Savini, nu je het zegt... Sex Machine...quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:44 schreef BasOne het volgende:
[..]
Aw crap, haal George romero en john russo iedere keer doormekaar en maak er john romero van![]()
GFP +1
Om het even duidelijk te maken, Tom savini werdt opgeroepen voor 'Nam
From dusk till dawnquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:58 schreef GFP het volgende:
Noem 1 film met Danny Trejo
Ik heb ook nog een kleine bijdrage: XxXquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:45 schreef BasOne het volgende:
en nee het wil niet erg lukken![]()
Weet je er nou echt maar 1, of doe je het om te 'pesten'?quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:12 schreef California het volgende:
Animal Factory.
Nee, een prequel dus je hebt er tien.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:16 schreef Atreidez het volgende:
El Mariachi (of is dat een sequel?)
Makkelijk lullen als je het punt al binnen hebquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:50 schreef dolle_hond het volgende:
BoB is trouwens geen film
ik heb het punt nietquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:51 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Makkelijk lullen als je het punt al binnen heb
![]()
Dit is goed hoorquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:58 schreef EricusMaximus het volgende:
Hmmm, heb deze cameo's al eens gelezen, maar welke film het nou was
Gremlins?
Hoewel ik me geen inventor's'conference kan herinneren..
quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:15 schreef dolle_hond het volgende:
samaritan
Het gaat juist niet om men in de titel, maar om matchstick en het 'ding' waar de pijl op de poster naar wijst. Resurrection is al goed, dit is trouwens het eerste woord in de titel...quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:48 schreef Ket_Ais het volgende:
Men, Alison Lohman, Resurrection, moet het even verwerken totdat het kwartje gaat vallen....
Omdat ik nu toch echt van de vraag af wil en dit antwoord er genoeg op lijkt....quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:04 schreef dolle_hond het volgende:
resurrection of the little girl with the matchsticks
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:56 schreef ranja het volgende:
All about Eve
Romeo and Juliet
Benny and Joon
The amityville horror
Weekend at Bernies
Flesh and blood
Sid and Nancy
Breakfast at Tiffanys
The astronauts wife
Batman and robin
zjeckyll16 +1quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:50 schreef zjeckyll16 het volgende:
From dusk till dawn
Desperado
Con Air
Reindeer Games
Spy Kids
Heat
Anaconda
XxX
Bubble boy
six days seven nights
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 24 november 2004 08:57 schreef moryana het volgende:
Ze hebben alledrie een 'rol' als stem aan de telefoon
Nicole Kidman=Panic Room
Selma Blair=Scream 2
John Forsythe=Charlie's Angels 1+2
Ik zou juist denken van wel...quote:Op woensdag 24 november 2004 11:34 schreef dolle_hond het volgende:
vrees dat het geen d_h - film is
als dat juist is, ben ik niet zover gekomen.quote:Op woensdag 24 november 2004 11:40 schreef GFP het volgende:
[..]
Ik zou juist denken van wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |