Hoe kun je bolletje nou vergeten..quote:Op zondag 21 november 2004 19:05 schreef Jerruh het volgende:
kut, bolletje... vergeten...
hmmm
nou ja, die komt net na yvonne enzo aan hoor. die heeft op schiphol nog lopen rollebollen met bupadih en insomaniac.
Paxlie moet ook mee Jerruhquote:Op zondag 21 november 2004 19:05 schreef Paxlie het volgende:
als ie lief isquote:Op zondag 21 november 2004 19:06 schreef Tessje het volgende:
[..]
Paxlie moet ook mee Jerruh
als propper?quote:Op zondag 21 november 2004 19:06 schreef Tessje het volgende:
Paxlie moet ook mee Jerruh
quote:Op zondag 21 november 2004 19:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als ie lief is
en het niet erg vind om een beetje meer plezier te tonen![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 19:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
als propper?![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 19:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
als propper?![]()
Hij moet dus even jou met zijn captain willy uitwonen?quote:Op zondag 21 november 2004 19:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als ie lief is
en het niet erg vind om een beetje meer plezier te tonen![]()
Jij komt gewoon heel stoer aanrijden op de motor, met je wapperende manen.quote:Op zondag 21 november 2004 19:17 schreef Paxlie het volgende:
Ik mag nog steeds niet meefeesten
Ik draag geen jurkenquote:Op zondag 21 november 2004 19:14 schreef Jerruh het volgende:
ok, de clique wordt weer gevolgd. bolletje... is na vertraging met bupatih en isnomaniac aangekomen in spanje. Met zijn allen bereiden ze zich voor op de eerste avond uitgaan en stappen. maar prompt wordt er geklopt op de deur van de appartementen. Tessje doet open. Een kein chinees vrouwtje staat met een aantal slangen en een mobiele pleepot voor de deur en brabbelt schattig edoch gevaarlijk. "rot op me tje klysmaproducten enge chinees, je zit in het verkeerde programma", en tessje smijt de deur dicht. "nou, jij kon wel een klysma gebruiken" roept Mr.Orange tess toe, en aventura pikt dat niet. "als jij zo doorgaat, knurft, dan klysmatiseer ik je met een ton leffe. dit tot ongenoegen van yvonne:"van mijn leffe blijf je af jah!! stouteriken!". Maar ja, na deze oprisping, kalmeert iedereen en maken allen zich op voor een avondje stappen. Tessje heeft een pronto mooi jurkje aangedaan en denkt daarme alle mannetjes te kunnen verleiden. adelante UOI en jerruh tonen geen interesse in haar kledij, waardoor ze haar knuppel pakt en de heren finaal hetero slaat: "vandaag zijn jullie mijn bithces, dus jullie vinden me slutty rokje leuk!". aventura giechelt en ook yvonne begint er zin in te krijgen. Bolletje en insomaniac komen de badkamer uit en vegen snel hun gevlekte lipstick weg. "ja sorry, bupatih he" bloost inso, en snel lopen ze de deur uit. het feest kan beginnen!!
Ik heb geen wapperende manenquote:Op zondag 21 november 2004 19:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij komt gewoon heel stoer aanrijden op de motor, met je wapperende manen.
Who needs airplane's!
Lach jij mijn borsten uit?quote:Op zondag 21 november 2004 20:27 schreef beaverhausen het volgende:
whehehe.
.
Hoe zou ik ooit jouw pronte borstjesquote:Op zondag 21 november 2004 20:32 schreef Tessje het volgende:
[..]
Lach jij mijn borsten uit?
Dat is echt gewoon zoooo waarquote:Op zondag 21 november 2004 20:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe zou ik ooit jouw pronte borstjes. kunnen uitlachen?
.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 21 november 2004 20:35 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat is echt gewoon zoooo waar
*afwacht*quote:Op zondag 21 november 2004 20:41 schreef Jerruh het volgende:
uhuh!
maar ik zit ff te denken
want het mag niet teveel van hetzelfde worden.
quote:Op zondag 21 november 2004 22:21 schreef Jerruh het volgende:
Geweldige verhaal
wie zijn die mensen?
gaan er nog mensen kotsen van de drank?
en hoe verloopt het met bupatih?
komt cartwoman ook nog in het hele verhaal voor?
wacht tot het volgende deel
quote:Op maandag 22 november 2004 10:56 schreef NoBody122 het volgende:
geen pics.... kuttopic
Jij blijft achter om te sletten in Monnickendamquote:Op maandag 22 november 2004 11:44 schreef Ripley het volgende:
Jerruh, mag ik tegenwoordig niet meer mee?
Het weer oaan de spaanse costa's is meestal beter dan op het Hemmelandquote:Op maandag 22 november 2004 11:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Jij blijft achter om te sletten in Monnickendam
Ik denk dat er ook meer mensen zijn aan de spaanse costa'squote:Op maandag 22 november 2004 12:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het weer oaan de spaanse costa's is meestal beter dan op het Hemmeland![]()
kut, k was vergeten dat je er al bij zatquote:Op maandag 22 november 2004 14:52 schreef stinkie het volgende:
hmpf, mag ik wel mee naar Spanje, mag ik iet mee stappen
quote:Op maandag 22 november 2004 16:47 schreef Aventura het volgende:
Tessje kijkt geschokt naar Aventura. Hoe kan het zijn dat Aventura, stoere rock-chick, een BReEzaH drinkt? Snel slaat ze het flesje uit haar hand. Aventura komt bij haar positieven en samen kijken ze snel om zich heen, controlerend of iemand het had gezien. Dat was zo te zien niet het geval en ze bestellen een rondje bier voor de hele clique (voor Stinkie een biertje met blue curacao). Nikky, Aventura en Tessje zijn hysterisch aan het dansen, wanneer er een groepe Spaanse glijers op ze afkomt. 'Hallo schoonheden, wij zijn Julio, Enrique en Iglesias. Willen jullie nuecken iets drinken? Tessje grijpt meteen naar har wapenstok totdat iedereen door een luide knal, afkomstig vande straat, wordt opgeschrikt...
'Is het de ETA'? roept Jerruh verschrikt. 'Is het een moslim-terrorist'? Oppert Yvonne. Of, verzucht Aventura, is het .......Boe?
To be continued..
Spaar jij airmiles?quote:Op maandag 22 november 2004 17:02 schreef stinkie het volgende:
Bier met Blue Curacoa
hell noquote:Op maandag 22 november 2004 17:03 schreef Tessje het volgende:
[..]
Spaar jij airmiles?
quote:Op maandag 22 november 2004 17:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
hell no
Natuurlijk niet, Stinkie is niet van de AH en de Shell, meer van de Aldi en de witte pomp.quote:Op maandag 22 november 2004 17:03 schreef Tessje het volgende:
[..]
Spaar jij airmiles?
quote:Op maandag 22 november 2004 17:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Stinkie is niet van de AH en de Shell, meer van de Aldi en de witte pomp.
goedkoop vliegen..pauper.quote:Op maandag 22 november 2004 17:07 schreef Tessje het volgende:
[..]
hoe wil je dan goedkoop vliegen?
Volgens jou wilt iedereen alleen jouquote:Op maandag 22 november 2004 17:13 schreef Aventura het volgende:
Ik wil je niet teleurstellen maar Stinkie wil alleen mij
quote:Op maandag 22 november 2004 17:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
goedkoop vliegen..pauper.
wacht maar tot je mijn slarisstrook ziet
quote:Op maandag 22 november 2004 17:13 schreef Aventura het volgende:
Ik wil je niet teleurstellen maar Stinkie wil alleen mij
niks perfect, ze past in het rijtje Aldi en witte pompquote:Op maandag 22 november 2004 17:16 schreef Tessje het volgende:
[..]
Volgens jou wilt iedereen alleen jou![]()
Who died and lifted you up to perfection?
quote:Op maandag 22 november 2004 17:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
niks perfect, ze past in het rijtje Aldi en witte pomp
neukenquote:Op maandag 22 november 2004 17:23 schreef Tessje het volgende:
[..]
ik doe niet eens boodschappen... ben ik nu helemaal cheap?
Gaan wij nog steeds uit?quote:Op maandag 22 november 2004 17:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
neuken
neen, we gaan neuken.quote:Op maandag 22 november 2004 17:39 schreef Tessje het volgende:
[..]
Gaan wij nog steeds uit?
quote:Op maandag 22 november 2004 17:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
neen, we gaan neuken.
weet je wat dat uitgaan tegenwoordig kostcondooms zijn al zo duur
Bier, rum, tequila, staat allemaal klaarquote:Op maandag 22 november 2004 17:51 schreef Tessje het volgende:
[..]
Zorg je dan wel dat je bier in huis hebt?
quote:Op maandag 22 november 2004 17:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
Bier, rum, tequila, staat allemaal klaar
en nu ben ik weg. Sporten enzo
of op z'n minst lafjes tegen elkaar aan schurenquote:Op maandag 22 november 2004 17:58 schreef Tessje het volgende:
[..]
![]()
We gaan neuken
Tessje is geen trut!quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
Tessje!!!!!! Schunnige Trut! Maak eens een nieuwe aan! Aventura en Tessje's Spanjemeet
Oi!quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:10 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Tessje is geen trut!
ze is een slet die haar tieten niet laat zien
Donequote:Op dinsdag 23 november 2004 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
Tessje!!!!!! Schunnige Trut! Maak eens een nieuwe aan! Aventura en Tessje's Spanjemeet
Het verhaal gaat gewoon verder natuurlijkquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:22 schreef Jerruh het volgende:
ok, ik zal straks weer een update geven van de pronte borstjes aan de costa.
moet ik nou verder bij aventura dr stukske of mijn eigen brouwsels?
Jij was er niet dus zijn wij verder gegaanquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:22 schreef Jerruh het volgende:
ok, ik zal straks weer een update geven van de pronte borstjes aan de costa.
moet ik nou verder bij aventura dr stukske of mijn eigen brouwsels?
Heel fok is er ondertussen wel belandquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:04 schreef Jerruh het volgende:
Verhaal
quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:07 schreef Adelante het volgende:
stinkie in een hoogslaper met MUUS![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jammer dat je weer naar huis gaat joh.quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:01 schreef Jerruh het volgende:
okay okay ik laat er wel een apar naar huis gaan.
Ik zal mijn moment van glorie blijven koesteren hoorquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat je weer naar huis gaat joh..
straalbezopen een beetje lafjes tegen MUUS aanschuren in een hoogslaper is jouw moment van glorie?quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik zal mijn moment van glorie blijven koesteren hoor
Tingelingelingquote:Op dinsdag 23 november 2004 17:05 schreef Tessje het volgende:
Aan de mooie costa del sol
Gaat half fok uit hun bol
Na een geweldige meet
die ging als een tiet
met veel bier en geneuk
omg men dat is leuk
gaan wij moe maar voldaan
weer in nederland onze slag slaan
sorry, maanvis, dat we je naar de verkeerde gate stuurden. Nu heb je het vliegtuig gemistquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:17 schreef Maanvis het volgende:
Cool, nog een fok!soap!
Die nog veel leuker is, als je de mental images hebt
Bitch! Hier in madagascar gaan niet zoveel vliegtuigen per week, maar zodra ik weer in spanje ben gebruik ik je tett'n als boksbal, let maar op!quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:28 schreef Tessje het volgende:
Ohja maanvis vergeten
Als jij dat geil vindquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bitch! Hier in madagascar gaan niet zoveel vliegtuigen per week, maar zodra ik weer in spanje ben gebruik ik je tett'n als boksbal, let maar op!
vertelquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:25 schreef Johan-Derksen het volgende:
Toch mis ik Jerruh heel erg op irc....
(IRCNET)
Jij bent met HW op het strand beland..quote:Op donderdag 25 november 2004 14:09 schreef Paxlie het volgende:
Ik vraag me af waar ik in ene heen ben ?
ze kwamen jou tegen bij het uitgaan!quote:Op donderdag 25 november 2004 14:09 schreef Paxlie het volgende:
Ik vraag me af waar ik in ene heen ben ?
Slet?! JIJ hebt fictioneel genueckt, ik niet!quote:Op donderdag 25 november 2004 15:16 schreef Paxlie het volgende:
Ik heb sex gehad
Aventura!!! Slet! Wat doe je!
quote:Op donderdag 25 november 2004 13:41 schreef Jerruh het volgende:
het was een zonnige morgen. door deramen van de appartementen priemden de eerste zonnestralen naar binnen. de deur ging open en adelante, jerruh, orange, UIO en insomaniac kwamen binnen van een lange nacht uitgaan. ze troffen daar een dooie boel aan: brighteyes lag op de bank ineengekronkeld met stinkie en MUUS, yvonne lag tussen een aantal lege vaten leffe, tessje en aventura lagen
Jah maar, jah maar, dat was niet de vrouw van mijn keuze om sex mee te hebbenquote:Op donderdag 25 november 2004 15:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Slet?! JIJ hebt fictioneel genueckt, ik niet!
Ah, blijf nou joh... Het begint net gezellig te worden!quote:Op donderdag 25 november 2004 16:46 schreef Adelante het volgende:
kan ik uit het verhaal geschreven worden?
Nee.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:46 schreef Adelante het volgende:
kan ik uit het verhaal geschreven worden?
Uhuh...quote:Op donderdag 25 november 2004 17:23 schreef Adelante het volgende:
ja maar.....
ik heb verplichtingen
\Yeahright.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:23 schreef Adelante het volgende:
ja maar.....
ik heb verplichtingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |