abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 november 2004 @ 18:51:20 #1
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_23473414
Schiphol, acht uur s'avonds. Twee paar pumps met panties erop verschijnen aan de balie. ons blikveld gaat omhoog en doet ons midden in de gezichten van Aventura en Tessje belanden. De twee schunnige sloeries staan aan de balie op schiphol en wachten ongeduldig tot een grondsteward verschijnt om hen een ticket te verschaffen. "Aventura, weet je zeker dat die knuppel mee kan? ik heb geen zin in halflauw gedoe heur! ". Aventura giechelt en geeft antwoord: "natuurlijk, trut, wa denk jij dan, dat ik mijn knuppel en tarzan thuis liet?". tessje giechelt verder, terwijl een grondsteward aan komt renne. "zeg vent, schiet es als de sodemieter op met onze tickets, wij hebben zin in zon, strand en schunnige seks!". De man rilt bij het aanzien der twee schunnige sloeries en print snel de kaartjes uit.

A pronto, op weg naar de costa. "zeg, jouw pronte borstjes kunnen nog wel een kleurtje gebruiken Tess" glundert aventura en port stiekem nog een paar keer in de ballonnen van tess. "ach ja, als we dan toch bij de jetset komen, kan jij ze nog laten liften, beeb", zegt tessje plagerig terug. Een kakofonie van gelach ontstaat in het vliegtuig, als tessje uit haar handbagage haar knuppel pakt. Plots als ze de rits open doet van haar cabin bag, pleurt Mr Orange uit het vakje. "tering, tyfus, kutjong, wat doe jij in mijn cabin bag?" roept tessje uit, en plots rolt jerruh uit het vakje van aventura. de schunngie sloeries kijken de twee verstekelingen boos aan. "wat moet dit voorstellen, graefeikels?" roept aventura en slaat beiden met de knuppel van tessje door het gangpad naar de toiletten.

Het vliegtuig landt en aventura en tessje stappen met beide verstekelingen uit. "Op naar het pronte brostjes naaktstrand", roept tessje verrukt. "nee, eerst wachten op de rest, die komen over een uur aan", zegt aventura...

wie zijn de rest?
wat gebeurt er met de pronte borstjes?
zal tessje ooit nog een lekker teintje krijgen op haar tieten?
zal aventura grotere borstjes krijgen?
en overleefd mr. orange dit tietengeweld?

deel twee wacht spoedig!
put
your
clothes
on!
  zondag 21 november 2004 @ 18:53:18 #2
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_23473460
Omg kerel
Dit is toch wel het beste wat ik ooit gelezen heb
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
  zondag 21 november 2004 @ 18:55:04 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23473501

* Brighteyes wacht deel 2 in spanning af!
pi_23473518

It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_23473552
  zondag 21 november 2004 @ 18:59:25 #6
32814 Tessje
pi_23473607
Zo moet het er inderdaad uit gaan zien
Waar is mijn sloerie?
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
  zondag 21 november 2004 @ 19:00:19 #7
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_23473621
ongeduldig wachten tessje en aventura op de rest. het uur is al verstreken en tessje smacht naar een grote fles alcohol. Plots landt er weer een vliegtuig. de bagage wordt uitgeladen en aventura en Mr. orange glunderen: tussen alle koffers met lingerie en andere kledingstukken staan 10 grote tonnen Leffe. "yvonne is aangekomen, tess!!!" gilt aventura uit, en allen rennen naar de ingang van het vliegveld. daar staan Yvonne, Stinky en Brighteyes. 'sodeju, dat was een vlucht, heeft mijn leffe het overleefd?" vraagt yvonne aan stinkie, en stinkie knikt vrolijk ja. Vanuit een louche wc van de aankomsthal komen UIO_ams en adelante naar buiten rollen. tessje wordt jaloers op al dit intieme geweld en pakt jerruh op de bek. "dit is voor het spelen van verstekeling, schunnerd!". adelante, die tessje eigenlijk leuker vind, odmat ie dan niet uit de kast hoeft te komen, wordt bozig en sleurt tessje de bosjes in. Ondertussen heeft yvonne de tonnen leffe naar het hotel van verblijf gesleept. "zo, nu eerst een leffe". men proost, op en pronte borstjes parade in een pronto vakantie.
put
your
clothes
on!
  zondag 21 november 2004 @ 19:02:21 #8
32814 Tessje
pi_23473652
Deel 3 DEEL 3
  zondag 21 november 2004 @ 19:03:09 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23473675
Wat zij zegt!
pi_23473704
Mooi het bier is er
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  zondag 21 november 2004 @ 19:05:24 #11
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_23473719
kut, bolletje... vergeten...
hmmm
nou ja, die komt net na yvonne enzo aan hoor . die heeft op schiphol nog lopen rollebollen met bupadih en insomaniac.
put
your
clothes
on!
  zondag 21 november 2004 @ 19:05:51 #12
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_23473725
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_23473738
quote:
Op zondag 21 november 2004 19:05 schreef Jerruh het volgende:
kut, bolletje... vergeten...
hmmm
nou ja, die komt net na yvonne enzo aan hoor . die heeft op schiphol nog lopen rollebollen met bupadih en insomaniac.
Hoe kun je bolletje nou vergeten..
  zondag 21 november 2004 @ 19:06:35 #14
32814 Tessje
pi_23473740
quote:
Op zondag 21 november 2004 19:05 schreef Paxlie het volgende:
Paxlie moet ook mee Jerruh
  zondag 21 november 2004 @ 19:08:07 #15
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_23473765
quote:
Op zondag 21 november 2004 19:06 schreef Tessje het volgende:

[..]

als ie lief is
en het niet erg vind om een beetje meer plezier te tonen
put
your
clothes
on!
  zondag 21 november 2004 @ 19:08:13 #16
3185 Adelante
To let it go now
pi_23473767
quote:
Op zondag 21 november 2004 19:06 schreef Tessje het volgende:

als propper?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 21 november 2004 @ 19:08:29 #17
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_23473772
quote:
Op zondag 21 november 2004 19:08 schreef Jerruh het volgende:

[..]

als ie lief is
  zondag 21 november 2004 @ 19:08:50 #18
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_23473777
quote:
Op zondag 21 november 2004 19:08 schreef Adelante het volgende:

[..]

als propper?
  zondag 21 november 2004 @ 19:10:19 #19
32814 Tessje
pi_23473821
quote:
Op zondag 21 november 2004 19:08 schreef Adelante het volgende:

[..]

als propper?
Whehehehehe
  zondag 21 november 2004 @ 19:11:04 #20
32814 Tessje
pi_23473838
quote:
Op zondag 21 november 2004 19:08 schreef Jerruh het volgende:

[..]

als ie lief is
Hij moet dus even jou met zijn captain willy uitwonen?
  zondag 21 november 2004 @ 19:14:42 #21
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_23473905
ok, de clique wordt weer gevolgd. bolletje... is na vertraging met bupatih en isnomaniac aangekomen in spanje. Met zijn allen bereiden ze zich voor op de eerste avond uitgaan en stappen. maar prompt wordt er geklopt op de deur van de appartementen. Tessje doet open. Een kein chinees vrouwtje staat met een aantal slangen en een mobiele pleepot voor de deur en brabbelt schattig edoch gevaarlijk. "rot op me tje klysmaproducten enge chinees, je zit in het verkeerde programma", en tessje smijt de deur dicht. "nou, jij kon wel een klysma gebruiken" roept Mr.Orange tess toe, en aventura pikt dat niet. "als jij zo doorgaat, knurft, dan klysmatiseer ik je met een ton leffe. dit tot ongenoegen van yvonne:"van mijn leffe blijf je af jah!! stouteriken!". Maar ja, na deze oprisping, kalmeert iedereen en maken allen zich op voor een avondje stappen. Tessje heeft een pronto mooi jurkje aangedaan en denkt daarme alle mannetjes te kunnen verleiden. adelante UOI en jerruh tonen geen interesse in haar kledij, waardoor ze haar knuppel pakt en de heren finaal hetero slaat: "vandaag zijn jullie mijn bithces, dus jullie vinden me slutty rokje leuk!". aventura giechelt en ook yvonne begint er zin in te krijgen. Bolletje en insomaniac komen de badkamer uit en vegen snel hun gevlekte lipstick weg. "ja sorry, bupatih he" bloost inso, en snel lopen ze de deur uit. het feest kan beginnen!!
put
your
clothes
on!
pi_23473948
  zondag 21 november 2004 @ 19:17:34 #23
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_23473965
Ik mag nog steeds niet meefeesten
  zondag 21 november 2004 @ 19:18:41 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23473997
quote:
Op zondag 21 november 2004 19:17 schreef Paxlie het volgende:
Ik mag nog steeds niet meefeesten
Jij komt gewoon heel stoer aanrijden op de motor, met je wapperende manen.
Who needs airplane's!
  zondag 21 november 2004 @ 19:18:55 #25
3185 Adelante
To let it go now
pi_23474002
ik deel bosjes met Tessje en louce toiletten met UIO.... wil je ruilen, paxlie?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 21 november 2004 @ 19:19:34 #26
32814 Tessje
pi_23474014
quote:
Op zondag 21 november 2004 19:14 schreef Jerruh het volgende:
ok, de clique wordt weer gevolgd. bolletje... is na vertraging met bupatih en isnomaniac aangekomen in spanje. Met zijn allen bereiden ze zich voor op de eerste avond uitgaan en stappen. maar prompt wordt er geklopt op de deur van de appartementen. Tessje doet open. Een kein chinees vrouwtje staat met een aantal slangen en een mobiele pleepot voor de deur en brabbelt schattig edoch gevaarlijk. "rot op me tje klysmaproducten enge chinees, je zit in het verkeerde programma", en tessje smijt de deur dicht. "nou, jij kon wel een klysma gebruiken" roept Mr.Orange tess toe, en aventura pikt dat niet. "als jij zo doorgaat, knurft, dan klysmatiseer ik je met een ton leffe. dit tot ongenoegen van yvonne:"van mijn leffe blijf je af jah!! stouteriken!". Maar ja, na deze oprisping, kalmeert iedereen en maken allen zich op voor een avondje stappen. Tessje heeft een pronto mooi jurkje aangedaan en denkt daarme alle mannetjes te kunnen verleiden. adelante UOI en jerruh tonen geen interesse in haar kledij, waardoor ze haar knuppel pakt en de heren finaal hetero slaat: "vandaag zijn jullie mijn bithces, dus jullie vinden me slutty rokje leuk!". aventura giechelt en ook yvonne begint er zin in te krijgen. Bolletje en insomaniac komen de badkamer uit en vegen snel hun gevlekte lipstick weg. "ja sorry, bupatih he" bloost inso, en snel lopen ze de deur uit. het feest kan beginnen!!
Ik draag geen jurken Maar voor jou Zal ik er een met liefde dragen
  zondag 21 november 2004 @ 19:21:59 #27
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_23474078
quote:
Op zondag 21 november 2004 19:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Jij komt gewoon heel stoer aanrijden op de motor, met je wapperende manen.
Who needs airplane's!
Ik heb geen wapperende manen
Daarbij ben ik na zo'n lange motorrit wel giga kapot, dus ik wacht even af wat ome Jer voor mij in petto heeft
  zondag 21 november 2004 @ 19:25:40 #28
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_23474150
enfin, lopend over de boulevard zoekt de groep een leuke gelegenheid om te gaan feesten. ze lopen af op een rocky cafeetje, want yvonne en mr orange en bupatih hebben zin in een lekker potje beuken en headbangen. bij de deur staat een louge portier ( ): "commo esta?" brabbelt het figuur. " ja we willos naar binnos, meneeros" zegt yvonne, maar de portier knikt nee. "wasdanou, kan die flkker ons nie naar binnen laten?' snauwt Orange, en ook bolletje... wordt moe van het tegenstrubbelende gedrag van de deurman. "jullie vrouwos zienos er sletteros uitos, senorita" zegt de portier in gebrekkig nederlands tegen yvonne. yvonne wordt pissed: "zeg broekepoeperd, dat tess en aventura er nou zo sloerie-ig zijn, kan mij geen kont kneden, maar ik wil hier binnen feesten!!!! a propos!". de portier wordt boos en wappert de luitjes weg.

ze lopen verder. Bij een apres ski cafe komen ze paxlie tegen. "heey apxlie, wat doe jij hier?" roept tessje. "mja, da devven ken ik nie zo goed, dus dan maar proppen", zegt de kerel. "proppen , sneert r orange. "jerre, paxlie propt, iets voor jou?" roept brighteyes, waarop jerre vuurrood wegschuifelt. "deze tent is cool, hier moet je gaan feesten" zegt paxlie, en propt de groep naar binnen.

wie zal over de dreef gaan?
zal tessje nog steeds witte borsten blijven houden?
doet aventura aan vergroting?
en hoe zit dat nou met insomaniac?
en wie komen de groep versterken?
put
your
clothes
on!
  zondag 21 november 2004 @ 19:28:34 #29
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_23474208
Ik kan helemaal niet proppen
Ik ga denk ik maar mee naar binnen en ook zuipen
  zondag 21 november 2004 @ 19:36:10 #30
32814 Tessje
pi_23474367
Whahahahaha
Mijn tieten worden verloederd
  zondag 21 november 2004 @ 20:03:47 #31
32814 Tessje
pi_23474994
Jerruh flikker... Zet je bord weg en maak het vervolg
pi_23475592
whehehe . .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  zondag 21 november 2004 @ 20:32:14 #33
32814 Tessje
pi_23475725
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:27 schreef beaverhausen het volgende:
whehehe . .
Lach jij mijn borsten uit?
pi_23475785
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:32 schreef Tessje het volgende:

[..]

Lach jij mijn borsten uit?
Hoe zou ik ooit jouw pronte borstjes . kunnen uitlachen? .
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  zondag 21 november 2004 @ 20:35:23 #35
32814 Tessje
pi_23475794
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:34 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Hoe zou ik ooit jouw pronte borstjes . kunnen uitlachen? .
Dat is echt gewoon zoooo waar
pi_23475834
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:35 schreef Tessje het volgende:

[..]

Dat is echt gewoon zoooo waar
Dat bedoel ik. .
  zondag 21 november 2004 @ 20:38:11 #37
32814 Tessje
pi_23475875
Ik wacht nog steeds op Jerruh
Of heeft iedereen opeens een sociaal leven?
pi_23475904
Jerruh zit waarschijnlijk ER te kijken. .
  zondag 21 november 2004 @ 20:41:37 #39
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_23475962
uhuh!
maar ik zit ff te denken
want het mag niet teveel van hetzelfde worden .
put
your
clothes
on!
pi_23475990
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:41 schreef Jerruh het volgende:
uhuh!
maar ik zit ff te denken
want het mag niet teveel van hetzelfde worden .
*afwacht*
  zondag 21 november 2004 @ 20:45:09 #41
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_23476038
Een bijrol .
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  zondag 21 november 2004 @ 22:21:44 #42
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_23478601
bij paxlie in de discotheek was het leuk, een goede DJ draaide, alleen bolletje... was zoek. "nonde, waar zit da mens nou weer, ze heeft de pot mee", gilde yvonne. "we doen nooit meer met een pot tijdens dit soort dingen!". De groep ging op zoek naar waar bolleke toch kon zijn. Uiteindelijk, in een hoekje, zagen ze haar zwierig zwaaien aan een glanzende glimmende paal. Toen ze de clique zag, stopte ze abrupte en maande ze haar paal zijn rits dicht te doen. "godver, teringwijf, waarom doe je dit zonder ons" gilde tess uit. Aventura werd ook pissed en pakte "de paal" bij zijn lurven. "delen zal je, mensch" en ze trok de rits weer open. "de paal" gilde het uit, er zat een schaamhaar tussen de rits. Toen zijn gezicht in het licht kwam, werd het duidelijk wie nou toch die geheimzinnige paal was. "heatwave" gilde yvonne uit! wat de neuk doe jij nou hier, en wat de neuk doe jij met bolletje...?". Van schrik, sprong heatwave in e lucht, waar hij dankzij bullettime 5 seconden bleef hangen. Mrorange en adelante lagen in een deuk toen ze de jammerlijke heatwave zagen hangen. "tja, bolletje... belde mij en tja... vn zus naar zo he, en we hebben het nota bene niet in GC gedaan, mag ik nu FA worden?". yvonne vond het naargeestig en grepe naar haar glas leffe. "tessje en aventura grepen naar de BrEeZaH en begonnen m al aardig te knijpen. "pull my finger" riep tess tegen aventura, die trok. PRRRRRRt 'whahahahaha" lachte tess. aventura gierde het van plezier en zei'now pull my finger" dus tessje trekken, maar er gebeurde niks, waarop MrOrange zei: tijd voor klysma aventura?". oh wat een lol hadden ze. totdat een paar mensen de discotheek binnenkwamen...

wie zijn die mensen?
gaan er nog mensen kotsen van de drank?
en hoe verloopt het met bupatih?
komt cartwoman ook nog in het hele verhaal voor?

wacht tot het volgende deel
put
your
clothes
on!
  zondag 21 november 2004 @ 22:24:49 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23478745

Keep 'em coming!
  zondag 21 november 2004 @ 22:31:28 #44
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_23478920
Ik wil graag een vieuxtje in het volgende deel jer!
Kheb dorst
  zondag 21 november 2004 @ 22:34:45 #45
20641 portier
pi_23478991
Goed topic Jer .
GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  zondag 21 november 2004 @ 22:44:18 #46
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_23479267
Ctrl-F topic

*Ctrl-F't

geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
  maandag 22 november 2004 @ 10:25:39 #47
32814 Tessje
pi_23486300
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:21 schreef Jerruh het volgende:
Geweldige verhaal

wie zijn die mensen?
gaan er nog mensen kotsen van de drank?
en hoe verloopt het met bupatih?
komt cartwoman ook nog in het hele verhaal voor?

wacht tot het volgende deel
Deel zoveel... Dit komt echt in boekvorm uit
Alleen dan met minder spelvauten
  Spellchecker maandag 22 november 2004 @ 10:56:28 #48
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_23486759
geen pics.... kuttopic

Tevens -purist.
  maandag 22 november 2004 @ 10:59:07 #49
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_23486805
quote:
Op maandag 22 november 2004 10:56 schreef NoBody122 het volgende:
geen pics.... kuttopic

maandag 22 november 2004 @ 11:30:44 #50
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_23487332
whehehe
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_23487594
Jerruh, mag ik tegenwoordig niet meer mee?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 22 november 2004 @ 11:49:18 #52
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_23487679
quote:
Op maandag 22 november 2004 11:44 schreef Ripley het volgende:
Jerruh, mag ik tegenwoordig niet meer mee?
Jij blijft achter om te sletten in Monnickendam
  maandag 22 november 2004 @ 11:57:44 #53
3185 Adelante
To let it go now
pi_23487836
bikini uniform

pi_23487901
quote:
Op maandag 22 november 2004 11:49 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Jij blijft achter om te sletten in Monnickendam
Het weer oaan de spaanse costa's is meestal beter dan op het Hemmeland
  maandag 22 november 2004 @ 12:02:13 #55
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_23487935
quote:
Op maandag 22 november 2004 12:00 schreef Ripley het volgende:

[..]

Het weer oaan de spaanse costa's is meestal beter dan op het Hemmeland
Ik denk dat er ook meer mensen zijn aan de spaanse costa's
Zowieso zijn dat dan mensen die er zijn voor andere redenen dan de hond uitlaten
  maandag 22 november 2004 @ 14:42:33 #56
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_23491669
In de deuropening van de discotheek stonden een aantal vage figuren. de clique kon niet zien wie er allemaal stonden, totdat het illustere groepje zich verplaatste naar een lichtbundel. de discotheekgeluiden verstomden en Brighteyes deed een gil: "het is boebiedoe en zijn clan!!". en jawel, in de lichtbundel stonden boebiedoe en zijn kornuiten: nighthawk, salvad0r, SKV en de beeldschone Fauve. "he, ik dach dat het uit was met fauve' riep yvonne tegen inseau, waarop deze antwoordde: "ja, maar ja, als ze nietmeedoet, krijgt ze een Ddosaanval op haar computer en gaan ze mirrors van haar msn gesprekken rondsturen". Adelante moest giechelen, maar MR orange staarde strak naar het groepje.
"waarom mocht ik niet mee op vakantie?" riep boe boos. "zeg eikeltje, ga jij je maar bezig houden met ijsmeis etc, dan kunnen wij tenminste onbezorgd ons naar de kloten zuipen" riep tessje terug. "oeeeeeewwwww auw" riep de boeclan, en de clique bestelde tussendoor nog een hoop bier. Plotseling kwam ripley binnenrennen: "boe en zo komen er aan". "die zijn er al, muts" riep Brighteyes glunderend, terwijl UIO_AMS stiekempjes naar ripley liep. Boe vond het nog steeds niet leuk dat ie nie was meegevraagd en wilde zijn zaklaptopje pakken: "als ik nu niet mee mag doen, ga ik FOK! bombarderen". Yvonne, dit keer geirriteerd door het feit dat haar vakantie met de gang pronto werd onderbroken door een broekventje, schoot uit haar vel en ramde met haar literpul leffe de boel de discotheek uit. "zo, wie nou nog aan mijn vakantie komt, krijgt met mij te maken" zei de stoere admin fel. aventura, lurkend aan haar BrEeZeR maande de dj tot nieuwe muziek en het stel ging verder met feesten. maar waar waren UIO_AMS en rpley heengegaan? en drinkt paxlie nog vieux deze avond? en wat is tessje nou allemaal van plan?
put
your
clothes
on!
  maandag 22 november 2004 @ 14:44:08 #57
3185 Adelante
To let it go now
pi_23491711
the plot thickens
  maandag 22 november 2004 @ 14:47:51 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23491813
Het blijft leuk!
pi_23491859
!

Jerruh! !
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  maandag 22 november 2004 @ 14:52:51 #60
19297 stinkie
pi_23491941
hmpf, mag ik wel mee naar Spanje, mag ik iet mee stappen

pi_23492652
.
  maandag 22 november 2004 @ 16:09:50 #62
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_23493788
quote:
Op maandag 22 november 2004 14:52 schreef stinkie het volgende:
hmpf, mag ik wel mee naar Spanje, mag ik iet mee stappen

kut, k was vergeten dat je er al bij zat .
put
your
clothes
on!
  maandag 22 november 2004 @ 16:28:16 #63
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23494211
Hoe is het mogelijk dat ik dit toic nu pas zie
  maandag 22 november 2004 @ 16:33:24 #64
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23494323
toic
  maandag 22 november 2004 @ 16:37:17 #65
105263 Litso
Interlectueel.
pi_23494413
Mooi topic!
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  maandag 22 november 2004 @ 16:47:11 #66
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23494641
Tessje kijkt geschokt naar Aventura. Hoe kan het zijn dat Aventura, stoere rock-chick, een BReEzaH drinkt? Snel slaat ze het flesje uit haar hand. Aventura komt bij haar positieven en samen kijken ze snel om zich heen, controlerend of iemand het had gezien. Dat was zo te zien niet het geval en ze bestellen een rondje bier voor de hele clique (voor Stinkie een biertje met blue curacao). Nikky, Aventura en Tessje zijn hysterisch aan het dansen, wanneer er een groepe Spaanse glijers op ze afkomt. 'Hallo schoonheden, wij zijn Julio, Enrique en Iglesias. Willen jullie nuecken iets drinken?' Enrique kijkt hierbij net iets te lang naar Aventura's perziken, Julio kijkt verekkerd naar Nikky's kont en Iglesias knippoogt suggestief naar Tessje. Tessje grijpt meteen naar har wapenstok totdat iedereen door een luide knal, afkomstig vande straat, wordt opgeschrikt...
'Is het de ETA'? roept Jerruh verschrikt. 'Is het een moslim-terrorist'? oppert Yvonne. Of, verzucht Aventura, is het .......Boe?

To be continued..

[ Bericht 2% gewijzigd door Aventura op 22-11-2004 17:29:00 ]
  maandag 22 november 2004 @ 16:55:00 #67
32814 Tessje
pi_23494817
quote:
Op maandag 22 november 2004 16:47 schreef Aventura het volgende:
Tessje kijkt geschokt naar Aventura. Hoe kan het zijn dat Aventura, stoere rock-chick, een BReEzaH drinkt? Snel slaat ze het flesje uit haar hand. Aventura komt bij haar positieven en samen kijken ze snel om zich heen, controlerend of iemand het had gezien. Dat was zo te zien niet het geval en ze bestellen een rondje bier voor de hele clique (voor Stinkie een biertje met blue curacao). Nikky, Aventura en Tessje zijn hysterisch aan het dansen, wanneer er een groepe Spaanse glijers op ze afkomt. 'Hallo schoonheden, wij zijn Julio, Enrique en Iglesias. Willen jullie nuecken iets drinken? Tessje grijpt meteen naar har wapenstok totdat iedereen door een luide knal, afkomstig vande straat, wordt opgeschrikt...
'Is het de ETA'? roept Jerruh verschrikt. 'Is het een moslim-terrorist'? Oppert Yvonne. Of, verzucht Aventura, is het .......Boe?

To be continued..
Wanneer gaan wij nu schunnig doen samen?
  maandag 22 november 2004 @ 17:02:08 #68
19297 stinkie
pi_23494992
Bier met Blue Curacoa
  maandag 22 november 2004 @ 17:03:42 #69
32814 Tessje
pi_23495035
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:02 schreef stinkie het volgende:
Bier met Blue Curacoa
Spaar jij airmiles?
  maandag 22 november 2004 @ 17:04:42 #70
19297 stinkie
pi_23495061
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:03 schreef Tessje het volgende:

[..]

Spaar jij airmiles?
hell no
  maandag 22 november 2004 @ 17:07:51 #71
32814 Tessje
pi_23495130
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:04 schreef stinkie het volgende:

[..]

hell no
hoe wil je dan goedkoop vliegen?
  maandag 22 november 2004 @ 17:08:39 #72
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23495151
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:03 schreef Tessje het volgende:

[..]

Spaar jij airmiles?
Natuurlijk niet, Stinkie is niet van de AH en de Shell, meer van de Aldi en de witte pomp.
  maandag 22 november 2004 @ 17:11:33 #73
32814 Tessje
pi_23495211
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:08 schreef Aventura het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, Stinkie is niet van de AH en de Shell, meer van de Aldi en de witte pomp.
En ik wou nog wel met hem uit
Cheap bastard
  maandag 22 november 2004 @ 17:13:52 #74
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23495262
Ik wil je niet teleurstellen maar Stinkie wil alleen mij
  maandag 22 november 2004 @ 17:16:19 #75
19297 stinkie
pi_23495318
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:07 schreef Tessje het volgende:

[..]

hoe wil je dan goedkoop vliegen?
goedkoop vliegen..pauper.

wacht maar tot je mijn slarisstrook ziet
  maandag 22 november 2004 @ 17:16:35 #76
32814 Tessje
pi_23495327
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:13 schreef Aventura het volgende:
Volgens jou wilt iedereen alleen jou
Who died and lifted you up to perfection?
  maandag 22 november 2004 @ 17:17:05 #77
32814 Tessje
pi_23495341
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:16 schreef stinkie het volgende:

[..]

goedkoop vliegen..pauper.

wacht maar tot je mijn slarisstrook ziet
Dan mag je mijn ticket ook betalen en dan mag jij bij mij in bed
  maandag 22 november 2004 @ 17:18:16 #78
19297 stinkie
pi_23495376
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:13 schreef Aventura het volgende:
  maandag 22 november 2004 @ 17:19:49 #79
19297 stinkie
pi_23495408
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:16 schreef Tessje het volgende:

[..]

Volgens jou wilt iedereen alleen jou
Who died and lifted you up to perfection?
niks perfect, ze past in het rijtje Aldi en witte pomp
  maandag 22 november 2004 @ 17:23:21 #80
32814 Tessje
pi_23495504
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:19 schreef stinkie het volgende:

[..]

niks perfect, ze past in het rijtje Aldi en witte pomp
ik doe niet eens boodschappen... ben ik nu helemaal cheap?
  maandag 22 november 2004 @ 17:37:42 #81
19297 stinkie
pi_23495842
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:23 schreef Tessje het volgende:

[..]

ik doe niet eens boodschappen... ben ik nu helemaal cheap?
neuken
  maandag 22 november 2004 @ 17:39:24 #82
32814 Tessje
pi_23495892
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:37 schreef stinkie het volgende:

[..]

neuken
Gaan wij nog steeds uit?
  maandag 22 november 2004 @ 17:48:41 #83
19297 stinkie
pi_23496121
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:39 schreef Tessje het volgende:

[..]

Gaan wij nog steeds uit?
neen, we gaan neuken.
weet je wat dat uitgaan tegenwoordig kost condooms zijn al zo duur
  maandag 22 november 2004 @ 17:51:51 #84
32814 Tessje
pi_23496203
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:48 schreef stinkie het volgende:

[..]

neen, we gaan neuken.
weet je wat dat uitgaan tegenwoordig kost condooms zijn al zo duur
Zorg je dan wel dat je bier in huis hebt?
  maandag 22 november 2004 @ 17:53:44 #85
19297 stinkie
pi_23496254
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:51 schreef Tessje het volgende:

[..]

Zorg je dan wel dat je bier in huis hebt?
Bier, rum, tequila, staat allemaal klaar

en nu ben ik weg. Sporten enzo
  maandag 22 november 2004 @ 17:58:28 #86
32814 Tessje
pi_23496363
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:53 schreef stinkie het volgende:

[..]

Bier, rum, tequila, staat allemaal klaar

en nu ben ik weg. Sporten enzo
We gaan neuken
  maandag 22 november 2004 @ 19:11:28 #87
32814 Tessje
pi_23498003
De avond is nog lang en Yvonne besluit dat het tijd is om naast wat bier te scoren ook nog een lekkere uitsmijteros te scoren... 'Zeg grote beer, mag ik je kleine beer zijn?' vraagt Yvonne met een lieve kleine meisjes look in haar ogen? 'Optiefen wijf!', schreeuwde de uitsmijter terug.
Yvonne druipt af, maar wat ziet ze in haar ooghoek? CYNIX, die was erachteraan gereisd. Nadat ze elkaar innig omhelst hadden en de hormonen alle kanten opspoten ging mevrouw weer achter haar krat leffe zitten. 'Zo, en nu eerst een koekje erbij', zei ze voldaan.
Ondertussen is Aventura druk bezig met het versieren van een spaanse zwerver, waarna BrightEyes haar wegtrok... 'Optiefen ranzig wijf, die leuke zaadspuiter is van mij!!!!' De dames rollen over de grond. Haren vliegen alle kanten op en dit valt op bij Jerruh. Jerruh, die altijd al een zwak heeft gehad voor Aventura pakt een zwembadje gevuld met modder, in de hoop dat beide dames zijn droom werkelijkheid laten worden.........................
  maandag 22 november 2004 @ 20:20:13 #88
19297 stinkie
pi_23499793
quote:
Op maandag 22 november 2004 17:58 schreef Tessje het volgende:

[..]

We gaan neuken
of op z'n minst lafjes tegen elkaar aan schuren
  dinsdag 23 november 2004 @ 13:09:04 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23513957
Tessje!!!!!! Schunnige Trut! Maak eens een nieuwe aan! Aventura en Tessje's Spanjemeet
  dinsdag 23 november 2004 @ 13:10:34 #90
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_23513993
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
Tessje!!!!!! Schunnige Trut! Maak eens een nieuwe aan! Aventura en Tessje's Spanjemeet
Tessje is geen trut!

ze is een slet die haar tieten niet laat zien
  dinsdag 23 november 2004 @ 13:12:34 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23514041
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 13:10 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Tessje is geen trut!

ze is een slet die haar tieten niet laat zien
Oi!
Dit is een zelfverkozen aanspreektitel hoor!
  dinsdag 23 november 2004 @ 13:20:49 #92
32814 Tessje
pi_23514207
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
Done
Ik zal eens wat meer foto's opzoeken..
  dinsdag 23 november 2004 @ 13:22:44 #93
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_23514245
ok, ik zal straks weer een update geven van de pronte borstjes aan de costa .
moet ik nou verder bij aventura dr stukske of mijn eigen brouwsels?
put
your
clothes
on!
  dinsdag 23 november 2004 @ 13:25:12 #94
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_23514292
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 13:22 schreef Jerruh het volgende:
Het verhaal gaat gewoon verder natuurlijk
  dinsdag 23 november 2004 @ 13:26:55 #95
32814 Tessje
pi_23514336
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 13:22 schreef Jerruh het volgende:
Jij was er niet dus zijn wij verder gegaan
Now.. Let's get that sick mind of yours back to work...

Deel 2 is trouwens open
  dinsdag 23 november 2004 @ 15:04:21 #96
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_23516862
vermoeid komen de uitgangers thuis. Daar treffen ze in de hoogslaper stinkie aan met een onbekende rondborstige dame. Samen zitten ze te Yahtzeeen. De rondborstige krullenbol draait haar hoofd en wederom slaakt yvonne een zucht van verlichting: "MUUS! alle sliertjes en bonkjes nog aan toe, waar kom jij vandaan?" "Ik ben hier met nog iemand anders met de bus gekomen, beeb, hij komt zo binnen". Aventura en Tessje waren moe van het modderworstelen en pakte nog een BrEeZaH en vielen tegen elkaar aangekropen in slaap. De jongen honden van het stel waren achtergebleven bij paxlie in de disco.
Toen werd er weer op de deur geklopt en Brighteyes deed open. "heeey dirk, wat doe jij hier?". "ik ben met MUUS in de bus meegegaan. we zouden naar marokko gaan omdat ik islamieten wil overtuigen dat homos helemaal niet vreemd zijn, maar toen ik in de bus zei dat ik plassexfotos bij me had, stopte ie abrupt. vandaar dat we hier zijn". "ja, maar dirk, waar is PDD dan?". vroeg yvonne. "die hadden we in parijs de bus uitgesodemieterd, omdat hij de hele tijd zat te zeiken dat hij slotjes wilde zetten. hij is nog steeds niet over zijn mod-trauma heen".

Ondertussen waren de jonge honden nog flink aan het doorhalen. "hey Orange, wanneer gaan we poolen" riep jerruh naar zoon des yvonnes. "als cartWOman aankomt, gaan wij poolen!". jerruh knikte instemmend. Plots hoorden ze in de kroeg naast de discotheek een hoop geschreeuw komen. een jongen en een meisje stonden ruzie te maken. "godverdomme vuile tyfushoer, als ik vraag of je me lekkere lul wilt pijpen, heb je dat maar te doen!". Insomaniac, die bij de jonge honden was gebleven, zag dat het kastanova was met zijn ex-vriendin. "hmm als kasta hier zit, zal die andere hier ook wel rondhangen..." fluisterde ze adelante en UIO in het oor. "ze rilden en beefden. Want als MUUS hier zou zijn, en Kasta ook, wie zou die andere dan zijn?
put
your
clothes
on!
  dinsdag 23 november 2004 @ 15:07:14 #97
3185 Adelante
To let it go now
pi_23516932
stinkie in een hoogslaper met MUUS
pi_23516995
Half Fok! zit ondertussen in Spanje .
  dinsdag 23 november 2004 @ 15:13:22 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23517091
'alle sliertjes en bonkjes nog aan toe!'

dinsdag 23 november 2004 @ 15:57:11 #100
32814 Tessje
pi_23518059
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 15:04 schreef Jerruh het volgende:
Verhaal
Heel fok is er ondertussen wel beland
  dinsdag 23 november 2004 @ 16:01:57 #101
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_23518188
okay okay ik laat er wel een apar naar huis gaan .
put
your
clothes
on!
  dinsdag 23 november 2004 @ 16:38:42 #102
19297 stinkie
pi_23519144
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 15:07 schreef Adelante het volgende:
stinkie in een hoogslaper met MUUS
pi_23519332
TVP
ow well, whatever
pi_23519563
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 16:38 schreef stinkie het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 23 november 2004 16:01 schreef Jerruh het volgende:
okay okay ik laat er wel een apar naar huis gaan .
Jammer dat je weer naar huis gaat joh. .
  dinsdag 23 november 2004 @ 16:57:21 #105
32814 Tessje
pi_23519651
Schunnig
  dinsdag 23 november 2004 @ 16:59:45 #106
19297 stinkie
pi_23519724
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 16:54 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

[..]

Jammer dat je weer naar huis gaat joh. .
Ik zal mijn moment van glorie blijven koesteren hoor
  dinsdag 23 november 2004 @ 17:00:46 #107
32814 Tessje
pi_23519756
Wanneer ga ik nu eindelijk eens neuken?
pi_23519820
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 16:59 schreef stinkie het volgende:

[..]

Ik zal mijn moment van glorie blijven koesteren hoor
straalbezopen een beetje lafjes tegen MUUS aanschuren in een hoogslaper is jouw moment van glorie?

Je bent echt zooo klaar om mod te worden. .
  dinsdag 23 november 2004 @ 17:05:36 #109
32814 Tessje
pi_23519883
Aan de mooie costa del sol
Gaat half fok uit hun bol
Na een geweldige meet
die ging als een tiet
met veel bier en geneuk
omg men dat is leuk
gaan wij moe maar voldaan
weer in nederland onze slag slaan
pi_23519925
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:05 schreef Tessje het volgende:
Aan de mooie costa del sol
Gaat half fok uit hun bol
Na een geweldige meet
die ging als een tiet
met veel bier en geneuk
omg men dat is leuk
gaan wij moe maar voldaan
weer in nederland onze slag slaan
Tingelingeling .

.
  dinsdag 23 november 2004 @ 17:45:11 #111
32814 Tessje
pi_23520866
Met een grote zucht
slaan alle mannen op de vlucht
want wie aanschouwen ze daar?
half fok is aldaar
non comprendo de regeringos
si, sij laten sij ier somaar los
iek voel mij beetje allochtoon
iek ben niet blij ik hier woon
en zo gaat het verhaal maar door
ik heb hier even geen woorden voor

To be continued
  dinsdag 23 november 2004 @ 17:59:06 #112
20641 portier
pi_23521183
Ja ja zo blauw blauw blauw van de sangria, lig ik op het strand, de fles nog in mijn hand .
Hastalavista, aan de Middellandse zee, de groetjes thuiuiuiuisss, in Ne-der-laaaand .
GEILE VROUWPERSONEN!
  dinsdag 23 november 2004 @ 18:02:02 #113
32814 Tessje
pi_23521265
De Sjonnies
  dinsdag 23 november 2004 @ 18:35:59 #114
32814 Tessje
pi_23522051
Na 2 uur in het vliegtuig en de maaltijd er nog bij
Staan daar 12 stoere fokkers zij aan zij
Met de hoofden hoog in de lucht en een ton leffe in de hand
Verklaren zij het mooie spanje tot fokmeetingland
Paxlie in een ballenknijper wie wilt dat nou niet zien?
En Nikky in bikini heeft mannen om zich heen, een stuk of tien
De bier vloeit rijkelijk naar hoe het behoord
en niemand die zich aan een geile Snakey stoort
en Yvonne probeerd het keer op keer
Maar alweer vertrekt daar een Spaanse heer
met het vliegtuig richting Nederland
want onderhand
is het daar rustiger dan hier......

TBC
  dinsdag 23 november 2004 @ 20:17:40 #115
32814 Tessje
pi_23524564
Het bier is op en de mannen zijn weg
Oh mijn god Yvonne wat een pech
Moet je je nu rijkelijk op Paxlie storten
Om je sexuele behoeftes in te korten?
en Cinnamongirl loopt wat te kwijlen
op die spaanse schoonmaker die staat de dweilen

En we gaan straks door
  dinsdag 23 november 2004 @ 22:07:07 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23527625
Paxlie in ballenknijper!
  dinsdag 23 november 2004 @ 22:09:07 #117
32814 Tessje
pi_23527699
Ik heb een mental image
  dinsdag 23 november 2004 @ 22:17:55 #118
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_23528005
Cool, nog een fok!soap!
Die nog veel leuker is, als je de mental images hebt
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 23 november 2004 @ 22:23:57 #119
19297 stinkie
pi_23528289
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 22:17 schreef Maanvis het volgende:
Cool, nog een fok!soap!
Die nog veel leuker is, als je de mental images hebt
sorry, maanvis, dat we je naar de verkeerde gate stuurden. Nu heb je het vliegtuig gemist
  dinsdag 23 november 2004 @ 22:25:34 #120
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_23528340
Toch mis ik Jerruh heel erg op irc....
(IRCNET)
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
  dinsdag 23 november 2004 @ 22:28:04 #121
32814 Tessje
pi_23528418
Ohja maanvis vergeten
  dinsdag 23 november 2004 @ 22:29:22 #122
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_23528466
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 22:28 schreef Tessje het volgende:
Ohja maanvis vergeten
Bitch! Hier in madagascar gaan niet zoveel vliegtuigen per week, maar zodra ik weer in spanje ben gebruik ik je tett'n als boksbal, let maar op!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 23 november 2004 @ 22:31:29 #123
32814 Tessje
pi_23528518
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 22:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Bitch! Hier in madagascar gaan niet zoveel vliegtuigen per week, maar zodra ik weer in spanje ben gebruik ik je tett'n als boksbal, let maar op!
Als jij dat geil vind
  dinsdag 23 november 2004 @ 22:34:46 #124
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_23528627
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 22:25 schreef Johan-Derksen het volgende:
Toch mis ik Jerruh heel erg op irc....
(IRCNET)
vertel !
ik zit gewoon op fokzine.net
put
your
clothes
on!
  dinsdag 23 november 2004 @ 22:36:50 #125
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_23528695
Bubble^ hier, aangenaam
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
  dinsdag 23 november 2004 @ 22:53:16 #126
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_23529271
!
put
your
clothes
on!
  dinsdag 23 november 2004 @ 23:27:11 #127
32814 Tessje
pi_23530486
Printe borstjes willen we
  dinsdag 23 november 2004 @ 23:27:32 #128
32814 Tessje
pi_23530504
Ik schreef printe
  donderdag 25 november 2004 @ 13:41:54 #129
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_23564345
het was een zonnige morgen. door deramen van de appartementen priemden de eerste zonnestralen naar binnen. de deur ging open en adelante, jerruh, orange, UIO en insomaniac kwamen binnen van een lange nacht uitgaan. ze troffen daar een dooie boel aan: brighteyes lag op de bank ineengekronkeld met stinkie en MUUS, yvonne lag tussen een aantal lege vaten leffe, tessje en aventura lagen ineengekronkeld in de douche te ronken, ripley en bolletje lagen tussen kapotgescheurde bedlakens en ondergekotste handdoeken op bed te slapen en bupatih hing met zijn hoofd in de wcpot. orange, die zat was en een beetje misselijk werd bij het aanzien van de menigte, rende naar de wc en kotste over bupa heen, niet in de gaten hebbende dat bupatih daar hing. bupa werd meteen wakker en rende gillend naar de douche, alwaar tessje en aventura ook ontwaakten. yvonne snurkte nog lustig door in de gillende menigte. "gadverdamme orange, kon je nie uitkijken toen je je maag ff uitkotste?", riep bupatih boos. "ach schijt, jij hangt met die plofkop van je in de wc te boeren, moet je maar nie daar gaan hangen". ripley stond op en waggelde richting het zwembad bij het appartement. "kom bolletje, we gaan ff zwemmen". maar bolletje had geen zin in zwemmen. "nondeju, rip, ik zit nog met een kater van hier tot sexbierum, als ik nu ga zwemmen, beland ik binnen notime op de boojem". Ripley liep verontwaardigd verder. ze kwam bij het zwembad aan en wilde net het water induiken, toen ze een levenloos lichaam op de bodem zag liggen. ze gilde keihard en rende weer naar binnen. "ieeeeeeeew, er ligt een eng iets op de bodem, nu kan ik niet zwemmen", riep ze. MrOrange en Jerruh liepen naar het zwembad en pakten een haak. ze visten het lichaam op. " " riep Orange. "het is....het is....dirk! " !!!! ".

wat doet dirk op de bodem van het zwembad?
waaarom waren tessje en aventura in elkaar verstrengeld?
wie heeft dirk op de bodem van het zwembad doen belanden?
put
your
clothes
on!
  donderdag 25 november 2004 @ 13:43:41 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23564388
Hij's weer fijn!
  donderdag 25 november 2004 @ 14:09:02 #131
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_23565074
Ik vraag me af waar ik in ene heen ben ?
  donderdag 25 november 2004 @ 14:10:31 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23565104
quote:
Op donderdag 25 november 2004 14:09 schreef Paxlie het volgende:
Jij bent met HW op het strand beland..
Dat was de cliffhanger die nog vergeten was.
  donderdag 25 november 2004 @ 14:12:22 #133
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_23565149
quote:
Op donderdag 25 november 2004 14:09 schreef Paxlie het volgende:
ze kwamen jou tegen bij het uitgaan!
dus wacht maar ot ze weer gaan stappen!
alhoewel ik het nu een beetje betwijfel zo.. .
put
your
clothes
on!
  donderdag 25 november 2004 @ 14:19:22 #134
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23565304
Consternatie alom. Want wie van het groepje moest er nu reanimeren? Niet iets waarvoor iedereen in de rij stond. Na een halfuur-durende loting waren ze eruit: Tessje was de gelukkige. Maar daar kwam Paxlie aangelopen, met een grijs van oor tot oor. Tessje smeet Dirk opzij en stoof op hem af. Wat heb jij gisternacht uitgevoerd?! Ik heb genueckt, antwoordde Paxlie. Met een heel schattig meisje, en ze was nog maagd! Wieieiieieieieie, riep iedereen. Pridemeid! riep Paxlie uit. Prrrrrr!
Daarvan lag Aventura zo in een lachstuip, dat ook zij gereanimeerd moest worden. Echter hiervoor was geen loting nodig; de reanimatie eindigde algauw in een wilde orgie. Toen iedereen wilde douchen, wachtte hen een nare verrassing in een ondergekotst douche-en toiletblok. Iedereen besloot toen maar naar de zee te gaan. Eenmaal aangekomen dook iedereen erin. Zelfs Yvonne haalde haar plastic krokodil tevoorschijn, dat bij nadere bestudering geen krokodil, maar een mannelijke opblaaspop bleek te zijn. Opeens werden ze opgeschrikt door een ijselijke gil van Ripley. UiO snelde naar haar toe, maar Rip ging reeds kopje-onder.
Op dat moment kwam Jerruh, die iedereenmet een duikbril en zuurstoffles al die tijd onderwater aan het begluren was, verschrikt boven. 'een haai'!!!
Tuuuudu.
Tuuuuuuuuuudu.
Tudututududutututudututu...

Hoe loopt dit af?!
pi_23565556
Ik gil wel veel he
  donderdag 25 november 2004 @ 15:16:55 #136
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_23566872
Ik heb sex gehad
Aventura!!! Slet! Wat doe je!

donderdag 25 november 2004 @ 15:36:42 #137
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23567318
quote:
Op donderdag 25 november 2004 15:16 schreef Paxlie het volgende:
Ik heb sex gehad
Aventura!!! Slet! Wat doe je!

Slet?! JIJ hebt fictioneel genueckt, ik niet!
  donderdag 25 november 2004 @ 15:44:03 #138
19297 stinkie
pi_23567498
quote:
Op donderdag 25 november 2004 13:41 schreef Jerruh het volgende:
het was een zonnige morgen. door deramen van de appartementen priemden de eerste zonnestralen naar binnen. de deur ging open en adelante, jerruh, orange, UIO en insomaniac kwamen binnen van een lange nacht uitgaan. ze troffen daar een dooie boel aan: brighteyes lag op de bank ineengekronkeld met stinkie en MUUS, yvonne lag tussen een aantal lege vaten leffe, tessje en aventura lagen
  donderdag 25 november 2004 @ 16:18:38 #139
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_23568392
quote:
Op donderdag 25 november 2004 15:36 schreef Aventura het volgende:

[..]

Slet?! JIJ hebt fictioneel genueckt, ik niet!
Jah maar, jah maar, dat was niet de vrouw van mijn keuze om sex mee te hebben
  donderdag 25 november 2004 @ 16:45:52 #140
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23569028
Met welke wil je dan wel sex hebben
  donderdag 25 november 2004 @ 16:46:35 #141
3185 Adelante
To let it go now
pi_23569045
kan ik uit het verhaal geschreven worden?
  donderdag 25 november 2004 @ 16:54:08 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23569220
quote:
Op donderdag 25 november 2004 16:46 schreef Adelante het volgende:
Ah, blijf nou joh... Het begint net gezellig te worden!
  donderdag 25 november 2004 @ 17:09:10 #143
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23569575
quote:
Op donderdag 25 november 2004 16:46 schreef Adelante het volgende:
Nee.
  donderdag 25 november 2004 @ 17:23:23 #144
3185 Adelante
To let it go now
pi_23569893
ja maar.....

ik heb verplichtingen
  donderdag 25 november 2004 @ 17:27:59 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23569995
quote:
Op donderdag 25 november 2004 17:23 schreef Adelante het volgende:
ja maar.....

ik heb verplichtingen
Uhuh...
Direct na aankomst Yvonne
Even uitblazen en dan weer Yvonne voor de rest van de avond en nacht.
Tweede dag ben je de sexslaaf spelen voor alle dames, we weten nog even niet wie je voor de nacht mee krijgt.
En afhankelijk van je prestaties word je laatste dag ingedeeld!
  donderdag 25 november 2004 @ 17:32:47 #146
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23570113
quote:
Op donderdag 25 november 2004 17:23 schreef Adelante het volgende:
ja maar.....

ik heb verplichtingen
\Yeahright.
Je bent gewoon bang voor mijn intake-onderzoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')