Niet voor de eerste keer dit jaar.quote:Op zondag 21 november 2004 18:25 schreef Eilanden het volgende:
Yup .... vandaag kon je maar beter een uitspelende ploeg zijn
Jij ook een glaasje champagne?quote:Op zondag 21 november 2004 18:35 schreef renz0r het volgende:
wie heeft er zin om te matten met wat fc groningen supporters?
Ja stoer hè ?quote:Op zondag 21 november 2004 18:33 schreef SCH het volgende:
heb je die plaatjes zelf gedaan?
lekkerquote:Op zondag 21 november 2004 18:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij ook een glaasje champagne?![]()
Heb hem wel drie keer moeten wijzigen. Vergoedt dat iets ?quote:Op zondag 21 november 2004 18:44 schreef SCH het volgende:
Nee, ik hield van je zoals je was.
Straks ben je normaal
Jullie mogen je schoen zetten ?quote:Op zondag 21 november 2004 18:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, goedenavond.
Ik heb net leuk nieuws gehoord, voor mij en een teamgenoot.
quote:Op zondag 21 november 2004 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb hem wel drie keer moeten wijzigen.
Nee, tong, nee. Laat ik het er op houden dat het iets te maken heeft met wat m'n teamgenoot en ik goed kunnen bij korfbal.quote:Op zondag 21 november 2004 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jullie mogen je schoen zetten ?
Laat ik er Ajaxno1 maar niet bijhalenquote:Op zondag 21 november 2004 18:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, tong, nee. Laat ik het er op houden dat het iets te maken heeft met wat m'n teamgenoot en ik goed kunnen bij korfbal.
Wat kijk je boos, of is dat je geilheid?quote:Op zondag 21 november 2004 18:44 schreef renz0r het volgende:
[..]
lekker![]()
Gemengd douchen?quote:Op zondag 21 november 2004 18:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nee, tong, nee. Laat ik het er op houden dat het iets te maken heeft met wat m'n teamgenoot en ik goed kunnen bij korfbal.
En ook geen 3-0.quote:Op zondag 21 november 2004 18:53 schreef Eilanden het volgende:
* FritsVanEgters begrijpt dat de Groningers hier ontzettend geil zijn, maar 1-2 is nog geen 0-3![]()
Ik denk de doorloopbal.quote:Op zondag 21 november 2004 18:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Gemengd douchen?
FCG moet nog naar de Galgenwaardquote:Op zondag 21 november 2004 18:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En ook geen 3-0.
of het wereldberoemde zesjequote:Op zondag 21 november 2004 18:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik denk de doorloopbal.
Dan komt die 0-3 weer van pas.quote:Op zondag 21 november 2004 18:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
FCG moet nog naar de Galgenwaard![]()
En James Quinn op judo. Wat een debiele actie zeg.quote:Op zondag 21 november 2004 19:38 schreef pascalheister het volgende:
die dingsdag moet is op boksen gaan zeg
Nee, dát niet.quote:Op zondag 21 november 2004 18:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Laat ik er Ajaxno1 maar niet bijhalen![]()
Daar heeft het idd mee te maken.quote:Op zondag 21 november 2004 18:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
of het wereldberoemde zesje
quote:Op zondag 21 november 2004 18:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Laat ik er Ajaxno1 maar niet bijhalen![]()
Idd. Z'n handsbal in de eerste helft vond ik al rood waardig.quote:Op zondag 21 november 2004 19:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En James Quinn op judo. Wat een debiele actie zeg.
En dan zijn tweede gele krijgen ipv rechtstreeks rood.
quote:Op zondag 21 november 2004 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
* lookinforyou neemt een biertje
Iemand anders?
Zometeen lekker Expeditie Robinson kijken
ER kijk ik nooit en 24 moet ik ooit nog de box-set gaan kijken, daarna begin ik pas aan de restquote:Op zondag 21 november 2004 20:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
* deelt biertjes uit.
Waarom zou je een film gaan kijken wanneerje of ER of 24 kan gaan kijken ?
En zeker, als jij net zo op dreef bent als vorige weekquote:Op zondag 21 november 2004 20:25 schreef tong80 het volgende:
Wordt weer genieten met ER.
Het is maar 72 uurquote:Op zondag 21 november 2004 20:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
ER kijk ik nooit en 24 moet ik ooit nog de box-set gaan kijken, daarna begin ik pas aan de rest.
Ik zou er persoonlijk voor gezorgd hebben dat ie de eerste weken niet meer kon pissenquote:Op zondag 21 november 2004 20:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Leuke gebeurtenis, ja.
Moet er niet aan denken dat mij dat zou overkomen.
Of een ontbijtje voor hem klaarzetten. (Uiteraard met zout in z'n thee.)quote:Op zondag 21 november 2004 20:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik zou er persoonlijk voor gezorgd hebben dat ie de eerste weken niet meer kon pissen
Haha ja ik weet het al een weekquote:Op zondag 21 november 2004 21:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Overigens, ik mis een h in je signature MrD.(Dutc moet Dutch zijn, zeker.)
Al gezien.quote:Op zondag 21 november 2004 21:28 schreef popolon het volgende:
Belgen:
http://zattevrienden.realroot.be/depanneren.htm
quote:Op zondag 21 november 2004 21:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Al gezien.
Deze is ook best leuk.
Veendam dacht ik. Zelfs nog in de tweede kamer gezeten.quote:Op zondag 21 november 2004 20:35 schreef keeper het volgende:
In de speurtocht naar een plaatje van Abe van der Ban met snor, kwam ik nog wel op deze geniale naam van een voetballer.
Karel Liklikwatil.
Zal ik een stukje haar van Sjors F. voor je meenemen?quote:Op zondag 21 november 2004 21:46 schreef popolon het volgende:
Dat is al snel 3 kilo haarquote:Op zondag 21 november 2004 21:58 schreef popolon het volgende:
Ook eentje van Peter Plaisier
Nog 1 flesje?quote:Op zondag 21 november 2004 23:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik neem nog 1 ZA-tje met hagelstenen
Er leefden eens, heel, heel lang geleden twee mensen.......quote:Op zondag 21 november 2004 23:39 schreef rubbereend het volgende:
heee golfer en bluezz wat k me eigenlijk afvraag hoe hebben jullie elkaar ontmoet enzo....... begin van de liefde enzo vertel, vertel, vertel. Hoe begon t?
Ik wil het wel aan die klok hangen hoorquote:Op zondag 21 november 2004 23:45 schreef golfer het volgende:
Er leefden eens, heel, heel lang geleden twee mensen.......
Nou zo begon het dus.
De rest van het sprookje is geschiedenis en ga ik niet aan de grote klok hangen.![]()
oke prima, t klinkt als een prachtig sprookjequote:Op zondag 21 november 2004 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Er leefden eens, heel, heel lang geleden twee mensen.......
Nou zo begon het dus.
De rest van het sprookje is geschiedenis en ga ik niet aan de grote klok hangen.![]()
Je blijft voorlopig maar weer een paar dagen van mijn klokkenspel af.quote:Op zondag 21 november 2004 23:48 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil het wel aan die klok hangen hoor
weet je wel waar de klepel hangt?quote:Op zondag 21 november 2004 23:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil het wel aan die klok hangen hoor
WC's schrobben maar eens per jaar en daar hebben we een toerbeurt systeem voor.quote:Op zondag 21 november 2004 23:50 schreef tong80 het volgende:
En ruzie maken wie de plee vandaag zou schrobben.
nou dat gaat weer wat ver, of zoeken ze bij Oranje nog iemand die de schoenen poetst?quote:Op maandag 22 november 2004 00:15 schreef tong80 het volgende:
Ja zag het net. briljant. Die hoort bij Oranje.
Zag het ook net. Prachtig, subtiel.quote:Op maandag 22 november 2004 00:13 schreef rubbereend het volgende:
MotD is weer leuk, mooi hakballetje van Kluivert
verschil is dat kluivert natuurlijk niet op de vleugels gaat lopen en in het centrum zie k liever Nistelrooy, Makaay of Hooijdonkquote:Op maandag 22 november 2004 00:19 schreef tong80 het volgende:
Natuurlijk hoort ie bij Oranje. Als je van Castelen oproept. Die mag de veters van Kluivert niet eens vast maken.
Ja Makaay scoort er lustig op los in Oranje.quote:Op maandag 22 november 2004 00:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verschil is dat kluivert natuurlijk niet op de vleugels gaat lopen en in het centrum zie k liever Nistelrooy, Makaay of Hooijdonk
krijgt ook best zn kansquote:Op maandag 22 november 2004 00:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja Makaay scoort er lustig op los in Oranje.
en op het laatst scoorde hij nog nauwelijksquote:Op maandag 22 november 2004 00:37 schreef tong80 het volgende:
Toen Kluivert net begon scoorde ie bij elke inval beurt. Hoeveel invalbeurten heb je nodig ?
Ja helaas heeft ie het record aantal doelpunten maken in Oranje.quote:Op maandag 22 november 2004 00:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en op het laatst scoorde hij nog nauwelijks
scorebordjournalistiek, hij had er ook heel veel wedstrijden voor nodig.quote:Op maandag 22 november 2004 00:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja helaas heeft ie het record aantal doelpunten maken in Oranje.
Ja verander mar van onderwerp.quote:Op maandag 22 november 2004 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
scorebordjournalistiek, hij had er ook heel veel wedstrijden voor nodig.
k heb gewoon Patty's Fort zitten kijken, k schaam me dood![]()
ja, k kom wel in het topic wat daarvoor bestemd isquote:Op maandag 22 november 2004 00:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja verander mar van onderwerp.
Werd er veel gescheten ?
Hoe kunnen jullie in hemelsnaam alles zien. De vreemdste zenders kunnen jullie ontvangen. Het enige buitenland dat ik krijg is Duitsland - 3.quote:Op maandag 22 november 2004 01:08 schreef DutchGooner het volgende:Zit nu ESPN Classics te kijken en nu wordt van Basten er onterecht afgestuurd tegen Roma in 91-2 met een 4-1 voorsprong
Dit is via de decoder,betaal ik 8,50 euro abogeld per maand voor en kan dan 80 zenders ontvangen waaronder ESPN Classics en 3 VBLkanalen. (waar er 2 nog niet van doenquote:Op maandag 22 november 2004 01:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe kunnen jullie in hemelsnaam alles zien. De vreemdste zenders kunnen jullie ontvangen. Het enige buitenland dat ik krijg is Duitsland - 3.
Ik heb dan Classics,zenden alleen maar oude beelden uit.quote:Op maandag 22 november 2004 01:12 schreef rubbereend het volgende:
ESPN zou ik ook wel willen hebben
Moet ik ook maar eens aanschaffen dan. er gaat de laatste tijd te veel langs me heen.quote:Op maandag 22 november 2004 01:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dit is via de decoder,betaal ik 8,50 euro abogeld per maand voor en kan dan 80 zenders ontvangen waaronder ESPN Classics en 3 VBLkanalen. (waar er 2 nog niet van doen)
Met Signori tegen Völler ?quote:Op maandag 22 november 2004 01:25 schreef DutchGooner het volgende:
Nu trouwens AS v Lazio uit '92 oid
Ik heb het via www.tvhome.nl van Essent,jij zal via UPC aan de deur moeten kloppen denk ik gezien jouw regioquote:Op maandag 22 november 2004 01:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens aanschaffen dan. er gaat de laatste tijd te veel langs me heen.
was trouwens iets later,Winter deed meequote:Op maandag 22 november 2004 01:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met Signori tegen Völler ?
Best handig hoor vind ik.quote:Op maandag 22 november 2004 01:27 schreef golfer het volgende:
Ik vind 42 TV-kanalen al onoverzichtelijk genoeg.
Moet er niet aan denken nog allerlei (betaalde) meuk erbij te krijgen via een decoder.
en dat zit er bij TVHome bij in,weliswaar maar 3 van de 8 kanalen.quote:Op maandag 22 november 2004 01:29 schreef Suijk het volgende:
voetbalkanaal is optioneel.
die assistentes daarquote:Op maandag 22 november 2004 01:33 schreef rubbereend het volgende:
Rai Uno is een geweldige zender
Nou maar hopen dat je gelijk de slaap kan vatten. Trusten DG.quote:Op maandag 22 november 2004 01:36 schreef DutchGooner het volgende:
maar goed,ik ga pitten,over 3,5 uur loopt mijn wekker weer af
als ik ga ben ik binnen 5 minuten weg,kein probleem fur mich,maar we blijven dus nog evenquote:Op maandag 22 november 2004 01:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat je gelijk de slaap kan vatten. Trusten DG.
quote:Op maandag 22 november 2004 01:38 schreef DutchGooner het volgende:
toch niet,nu een SV van AC Milan v Napoli uit 89-90,de kraker van dat moment
Careca nog niet gezien,wel Carnevalequote:Op maandag 22 november 2004 01:43 schreef tong80 het volgende:
Kampioensjaar van Napoli dacht ik. Met Alemao en Careca.
wat heb je dan wel allemaal gedaan dat je zo hyper bent?quote:Op maandag 22 november 2004 01:51 schreef golfer het volgende:
Ik kan niet slapen. Ben nog te hyper van het verhuisschilderen en de hulp van BE.![]()
Samen met Bluezz en Brighteyes woonkamer, keuken en hal geschilderd in nieuwe huissie en afgelopen nacht tot 3:30 zitten doorzakken (kleppen) met dat stel.quote:Op maandag 22 november 2004 02:04 schreef rubbereend het volgende:
wat heb je dan wel allemaal gedaan dat je zo hyper bent?
Soulseek.quote:Op maandag 22 november 2004 09:11 schreef DIGGER het volgende:
Wat zijn een beetje goeie sites/prog'jes om mp3's te downen tegenwoordig? Ik vind Kazaa maar traag en vol baggeradvertenties, maar wat zijn de (goede) alternatieven volgens jullie?
ehm.. leg es uit?quote:Op maandag 22 november 2004 09:19 schreef DIGGER het volgende:
Kom ik ook vaak, maar wil graag thuis in eigen tijd en omgeving wat voorbereidend werk kunnen doen
ik doe dat via emule ... download.com en dan emule intikkenquote:Op maandag 22 november 2004 09:11 schreef DIGGER het volgende:
Wat zijn een beetje goeie sites/prog'jes om mp3's te downen tegenwoordig? Ik vind Kazaa maar traag en vol baggeradvertenties, maar wat zijn de (goede) alternatieven volgens jullie?
losse files via Soulseekquote:Op maandag 22 november 2004 09:11 schreef DIGGER het volgende:
Wiens lichaam wou je dan opwarmen middels een heerlijke body to body massagequote:Op maandag 22 november 2004 09:28 schreef Dylan Dog het volgende:
excuses voor de vage sms...
quote:Op maandag 22 november 2004 09:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wiens lichaam wou je dan opwarmen middels een heerlijke body to body massage
Hoest met de aanstaande vader?quote:Op maandag 22 november 2004 09:48 schreef Againzender het volgende:
mogguh!
quote:Op maandag 22 november 2004 10:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hoest met de aanstaande vader?
Ja, jij toch ookquote:Op maandag 22 november 2004 10:40 schreef SCH het volgende:
Heb je al een naam?
Ga je 'Tieme' weer proberen te verkopen?quote:Op maandag 22 november 2004 10:40 schreef SCH het volgende:
Heb je al een naam?
kwestie van genoeg koffiequote:Op maandag 22 november 2004 10:45 schreef Againzender het volgende:
Bjoro is weer lekker wakker zie ik
Goed idee, welke dag en hoe laat?quote:Op maandag 22 november 2004 10:45 schreef Againzender het volgende:
Nee, geen naam, die gaan we proberen tijdens de kerst-en-nieuwjaar periode te bedenken.
Tiemequote:Op maandag 22 november 2004 11:19 schreef Bjoro het volgende:
misschien kun je een babynamen suggestie topic openen !!
Waarom vergeet jequote:Op maandag 22 november 2004 11:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Tieme
Yildirim
Said
Arnold
Klaas Jan
Jari met een spraakgebrek?quote:Op maandag 22 november 2004 11:26 schreef JaWi het volgende:
Wat te denken van Jawi.
En Hannu, Petter en Mikaquote:Op maandag 22 november 2004 11:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Waarom vergeet je
Brian
Foppe en
Abe ???
crimineel !!!!!quote:Op maandag 22 november 2004 11:35 schreef Suijk het volgende:
Mijn eerste boete met mijn eigen auto gekregen voor te snel rijden. Maar liefst 8 (na correctie 4) km/h te hard.
Wat kost zo'n grapje nou?quote:Op maandag 22 november 2004 11:35 schreef Suijk het volgende:
Mijn eerste boete met mijn eigen auto gekregen voor te snel rijden. Maar liefst 8 (na correctie 4) km/h te hard.
Nah, hij helpt als goede burger gewoon de politie, zodat die aan de eisen in hun prestatiecontract kunnen voldoenquote:Op maandag 22 november 2004 11:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
crimineel !!!!!
k zal je voordragen voor een lintjequote:Op maandag 22 november 2004 11:45 schreef Suijk het volgende:
Ik help de gemeenschap graag inderdaad.
Ik moet ff afkloppen, maar ik heb in 11 jaar tijd nu 3 verkeersboetes gehad, 2 voor ook een luttel aantal kilometertjes te hard rijden (3 en 4) en 1 voor fout parkeren die ik succesvol aangevochten heb.quote:Op maandag 22 november 2004 11:45 schreef Suijk het volgende:
Ik help de gemeenschap graag inderdaad.
Controleren ze zo streng op fietsverlichting in Frieslandquote:Op maandag 22 november 2004 11:54 schreef SCH het volgende:
Ik heb gemiddeld 2 verkeersboetes per week, schat ik
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 22 november 2004 11:54 schreef SCH het volgende:
Ik heb gemiddeld 2 verkeersboetes per week, schat ik
1. Je mag in Utrecht en Amsterdam vrijwel nergens parkeren en vaak is een boete goedkoper dan te betalen.quote:Op maandag 22 november 2004 12:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
echt welquote:Op maandag 22 november 2004 11:46 schreef JaWi het volgende:
Gemeenschap is okay.
Geen kater na gisterenquote:Op maandag 22 november 2004 12:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Hallo!
FrankyMcG is terug na een welverdiend relax weekendje in Scheveningen!
Ik zag het op CNN, bizar zeg...ik zou wel schrik krijgen als zo'n mammoet even op me af kwam stormen...quote:Op maandag 22 november 2004 12:09 schreef DIGGER het volgende:
Dan heb je dit zeker gemist Franky: http://members.chello.nl/a-deruiter/nba.wmv
(voor de geinteresseerden, de vechtpartij bij Pistons - Pacers, waarbij flinke straffen achteraf zijn uitgedeeld aan de spelers (tot aan een jaar schorsing aan toe).
2 spelers begonnen gewoon op het publiek in te slaanquote:Op maandag 22 november 2004 12:09 schreef DIGGER het volgende:
(voor de geinteresseerden, de vechtpartij bij Pistons - Pacers, waarbij flinke straffen achteraf zijn uitgedeeld aan de spelers (tot aan een jaar schorsing aan toe).
wat ik me nou al een hele tijd afvraag....quote:Op maandag 22 november 2004 12:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Hallo!
FrankyMcG is terug na een welverdiend relax weekendje in Scheveningen!
Ik had het alleen maar gehoord, met beeld erbij is het veel leukerquote:Op maandag 22 november 2004 12:09 schreef DIGGER het volgende:
quote:Op maandag 22 november 2004 12:13 schreef Bjoro het volgende:
wat ik me nou al een hele tijd afvraag....
Is Franky nou gewoon een naam of is het de afkorting van
Franky
Ramt
Alle
Negers
Kapot,
Yeah !!
quote:Op maandag 22 november 2004 12:18 schreef Againzender het volgende:
Ik had het alleen maar gehoord, met beeld erbij is het veel leuker
Je vraagt je af wat voor een soort eikeltjes van 1.75m dan nog zo'n neger van 2.25 lopen te stangen, die staat 2 zitrijen lager en is al groter...quote:Op maandag 22 november 2004 12:26 schreef rubbereend het volgende:![]()
k had de hele vechtpartij nog niet gezien, wat een zooitje.
ja, erg stom, je ziet dat water aan komen vliegen en op he moment dat die basketballer graakt wordt zie je hem ook meteen omhoog die tribunes opvliegenquote:Op maandag 22 november 2004 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je vraagt je af wat voor een soort eikeltjes van 1.75m dan nog zo'n neger van 2.25 lopen te stangen, die staat 2 zitrijen lager en is al groter...
quote:Op maandag 22 november 2004 12:50 schreef Bjoro het volgende:
de jarige van vandaag dus.....
Ricardo Alemão (1961)
quote:aangevuld met....
Daphne Bunskoek (31)
quote:Op maandag 22 november 2004 12:50 schreef Bjoro het volgende:
de jarige van vandaag dus.....
Ricardo Alemão (1961)
en ik altijd maar denken dat je niet op ballen mocht gaan zitten omdat ze daar eivormig van wordenquote:Op maandag 22 november 2004 13:10 schreef DIGGER het volgende:
Zo, ff een plaatje van Alemao zoals ik hem liever zie. Staand, achterste rij, 2e van links.
[afbeelding]
tja....quote:Op maandag 22 november 2004 13:22 schreef rubbereend het volgende:
en ik altijd maar denken dat je niet op je ballen mocht gaan zitten omdat dat slecht is voor je eivorming
ach man, daphne is toch schattigquote:Op maandag 22 november 2004 13:04 schreef DIGGER het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
dat het haar laatste verjaring moge zijn!
The Horror!quote:Op maandag 22 november 2004 13:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach man, daphne is toch schattig
jij mag je lul helemaal nergens instoppen behalve dan in EW en in je onderbroekquote:Op maandag 22 november 2004 13:34 schreef DIGGER het volgende:
The Horror!
Ik zou m'n lul nog eerder in een giraffe proberen te steken dan in 1 van haar lichaamsholtes, wat een teringwijf vind ik d'r
You sick fuck!quote:Op maandag 22 november 2004 13:35 schreef rubbereend het volgende:
k zou t op dr kunnen doen.
Je vergeet zwembroek.quote:Op maandag 22 november 2004 13:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij mag je lul helemaal nergens instoppen behalve dan in EW en in je onderbroek
Bel je nou de dierenbescherming, bomenknuffelaar?quote:Op maandag 22 november 2004 13:37 schreef SCH het volgende:
Arme giraffe
Bernhard van het wereldnatuurfondsquote:Op maandag 22 november 2004 13:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Bel je nou de dierenbescherming, bomenknuffelaar?
quote:Op maandag 22 november 2004 13:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
You sick fuck!
Jij zou het nog op Catherine Keijl kunnen, als je maar kunt!quote:Op maandag 22 november 2004 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hooo hoooo hier grijp ik in, er zijn grenzen. Catherine Keijlquote:Op maandag 22 november 2004 13:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Jij zou het nog op Catherine Keijl kunnen, als je maar kunt!
Dat ziet er uit als een bere-gezellig forum.quote:Op maandag 22 november 2004 14:05 schreef DIGGER het volgende:
Fok! OUD awards stemtopic!
Wat een slechte 'kopie' met stomme awards
Dat lijkt me nou eensch heeeerlijk, wat is het recept?quote:Op maandag 22 november 2004 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:Middag
* Bluezz klokje rond heeft geslapen...
Was nodig blijkbaar
denk dat Bluezz dan 12 klokkies rond slaapt !!quote:Op maandag 22 november 2004 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Donderdagnacht werken/bier drinken
Vrijdagnacht idem dito
Zaterdag de hele dag/nacht bier drinken en zondag lekker tot een uurtje of 2 film kijken...
Prima recept
Klinkt lekker idd.quote:Op maandag 22 november 2004 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Donderdagnacht werken/bier drinken
Vrijdagnacht idem dito
Zaterdag de hele dag/nacht bier drinken en zondag lekker tot een uurtje of 2 film kijken...
Prima recept
Tot nu toe wel.quote:Op maandag 22 november 2004 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Verloopt alles op schema golfert?
Als ik mijn stem niet vergeet te tellen wel ja.quote:Op maandag 22 november 2004 15:47 schreef rubbereend het volgende:
middagvraagje VoreG stem je eigenlijk zelf mee in de tournaments die je hier op touw zet?
Pfioew, fijn zo'n huisje kopenquote:Op maandag 22 november 2004 15:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Tot nu toe wel.
Morgen dus badkamer schilderen, dan is al het schilderwerk gedaan.
Daarna huis en bestaande laminaatvloeren even flink reinigen.
Alvast wat lampen ophangen.
Donderdag a.s. verhuisdozen en steekkarretje ophalen bij verhuiswinkel.
Volgende week woensdag wordt in de woonkamer en de keuken het door ons bestelde laminaat gelegd.
3 december huurbusje ophalen en 4 december Bluezz haar spullen verhuizen naar Bloemendaal, daarna nog een weekje samen met Bluezz en onze kat in mijn huisje bivakkeren en dan 11 december de grote verhuizing van mijn spullen richting de nieuwe woning.
Nee dank je, ik heb mijn moeder een tijd geleden al eens toestemming gegeven om alle oude VI's (vanaf '89) weg te mikken.quote:Op maandag 22 november 2004 15:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zit nu alleen nog met 10 jaar VI's, iemand interesse
En zo blijf je lekker bezig.quote:Op maandag 22 november 2004 15:58 schreef Againzender het volgende:
Aha, schilderen
Als alles meezit ga ik straks even de laatste grote verfklus in huis doen: de berging. Met een uiterst aggressief anti-schimmel goedje om wat plekken van vochtdoorslag in de toekomst te voorkomen.
Daarna nog het nodige dichtkitten, en dan zou het daar winterklaar moeten zijn....
Huren.quote:Op maandag 22 november 2004 15:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Pfioew, fijn zo'n huisje kopen
Ach, je kan het maar beter even goed aanpakken voordat je alle troep erin gooit, want daarna staat er van alles in de weg als je nog wat moet doen. Zie mijn bergingquote:Op maandag 22 november 2004 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, een nieuw huis betrekken dan
Misschien een stomme/prive vraag, maar waarom huren ipv kopen?quote:Op maandag 22 november 2004 16:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Huren.
Op zich slim, je kan nooit achter het behang geplakt worden.quote:Op maandag 22 november 2004 16:55 schreef Suijk het volgende:
Ik moet al 2.5 jaar mijn gang behangen, maar dat vind ik wel zo'n kut klus, ik heb er maar wat posters opgehangen.
of mijn zolderquote:Op maandag 22 november 2004 16:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ach, je kan het maar beter even goed aanpakken voordat je alle troep erin gooit, want daarna staat er van alles in de weg als je nog wat moet doen. Zie mijn berging
of mijn trappenquote:Op maandag 22 november 2004 16:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of mijn zolder
We komen alletwee uit een huurhuis, en zijn echt te "oud" om nu nog een hypotheek af te sluiten.quote:Op maandag 22 november 2004 16:56 schreef DIGGER het volgende:
Misschien een stomme/prive vraag, maar waarom huren ipv kopen?
Omdat hier in Bloemendaal een beetje leuke koopwoning begint bij 400.000 euro en omdat ik op mijn leeftijd niet nog eens 30 jaar vast wil zitten aan een hypotheek.quote:Op maandag 22 november 2004 16:56 schreef DIGGER het volgende:
Misschien een stomme/prive vraag, maar waarom huren ipv kopen?
Wat is er mis met hypotheek betalen tot je 117e?quote:Op maandag 22 november 2004 17:00 schreef golfer het volgende:
omdat ik op mijn leeftijd niet nog eens 30 jaar vast wil zitten aan een hypotheek.
golferslengte is niets mis mee hoorquote:Op maandag 22 november 2004 17:04 schreef Bjoro het volgende:
jullie zitten iig op 1 golflengte
inderdaad, wie t kleine niet eerd.........quote:Op maandag 22 november 2004 17:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
golferslengte is niets mis mee hoor
*mompelt iets in de trant van....wie het kleine......quote:Op maandag 22 november 2004 17:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
golferslengte is niets mis mee hoor
quote:Op maandag 22 november 2004 17:09 schreef DIGGER het volgende:
Nou, Bjoro en Rubbereend kunnen ook gaan samenwonen.
En nog steeds is het complot niet opgelost....quote:Op maandag 22 november 2004 17:11 schreef Bjoro het volgende:
vandaag trouwens 41 jaar geleden van JFK !! ...... voor de oudere of doorgeleerden onder ons !!
@ DIGGER eng he
Ik was 4.quote:Op maandag 22 november 2004 17:11 schreef Bjoro het volgende:
vandaag trouwens 41 jaar geleden van JFK !! ...... voor de oudere of doorgeleerden onder ons !!
@ DIGGER eng he
Moord op Kennedy na te spelen in gamequote:Op maandag 22 november 2004 17:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
En nog steeds is het complot niet opgelost....
Gelukkig hebben we de game nog!quote:Op maandag 22 november 2004 17:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moord op Kennedy na te spelen in game
Dan lossen we het toch zelf op
De 'gelukkig hebben we de fotos nog' van zaterdag bij DWHN was wel leuk. Vooral de vermomming van Wilders.quote:Op maandag 22 november 2004 17:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de game nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |