offtopic:quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
'k zie jullie morgen dan wel allemaal.. Ben nu lekker bij 't vrouwtje in Dieren, dus hoef niet al te vroeg op..
nee.quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nope.. Is er iets te doen dan?
1. klotequote:Op zaterdag 20 november 2004 21:54 schreef Ballebek het volgende:
Goed en slecht nieuws,
1: Ik kom niet, jammer maar waar, nieuwe huis neemt iets meer tijd in beslag dan wenselijk
2: Mark komt dan denk ook niet, en das dan weer goed nieuws.
Ik vind het ook jammer maar ik ga nu naar me bed om morgen weer vroeg op te kunnen staan om de Ikea met een bezoekje te verblijden.quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:57 schreef BazzoS het volgende:
[..]
1. klote![]()
2. Jammer![]()
Veel plezier morgen iigquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:59 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer maar ik ga nu naar me bed om morgen weer vroeg op te kunnen staan om de Ikea met een bezoekje te verblijden.
Damn he's right!quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:00 schreef t0n het volgende:
ikea zit ook in duiven!
Wassenaarquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:11 schreef BoJo het volgende:
en nee ik rij niet via wassenaar scheveningen![]()
Moet ik zo ook maar is doen: gisteren over een blubberweg gereden tijdens de regen, dikke laag aangekoekte drek aan de zijkantquote:Op zondag 21 november 2004 10:30 schreef t0n het volgende:
kga nu me auto ff wassen
ben jij niet per ongeluk verdwaald en moet je naar het opelforum??quote:Op zondag 21 november 2004 15:30 schreef bluevectra het volgende:
tis jammer dat ik niet konwant ik heb begrepen dat het ontzettend gezellig was
![]()
![]()
er waren meer opel's,..dan die ontzettend getunde bakken van jullie![]()
zo zie je maar weer OPEL RULEZZZ![]()
![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 15:57 schreef chucky66 het volgende:
nou zeg het was me toch een super meeting 3 auto van fok en 100 van opel
Waarom zoeken mensen met een opel dan constant om een bevestiging daarop?quote:Op zondag 21 november 2004 15:30 schreef bluevectra het volgende:
![]()
![]()
![]()
Komen eraan. tWas best gezellig.quote:Op zondag 21 november 2004 16:29 schreef -Eddow- het volgende:
foto's
okequote:Op zondag 21 november 2004 17:26 schreef PNG het volgende:
[..]
Komen eraan. tWas best gezellig.
meer roest aanwezig dan op een autosloop dus.....quote:Op zondag 21 november 2004 15:57 schreef chucky66 het volgende:
nou zeg het was me toch een super meeting 3 auto van fok en 100 van opel
dat jij zo'n zielig mietje bent die geen eens een auto hebt hoef je nog niet te mengen bij de echte mannenquote:Op zondag 21 november 2004 17:38 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
meer roest aanwezig dan op een autosloop dus.....
je vind het niet leuk dat opel constant wordt afgezeken maar je begint er zelf steeds over
tief toch lekker op met dat constante gezeik zeg....
dat doe jij toch ook?quote:Op zondag 21 november 2004 18:12 schreef chucky66 het volgende:
[..]
dat jij zo'n zielig mietje bent die geen eens een auto hebt hoef je nog niet te mengen bij de echte mannen
loser
jij zat zeker je schaamhaartjes te tellen dus ga nou niet wijs lopen doen
dat mag je pas als je je tussen de echte boy's had gemengt
ga jij maar weer lopen geilen op je avatar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar dat weet dat losertje nietquote:Op zondag 21 november 2004 18:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
dat doe jij toch ook?
oe en dit was zo'n echte mannen opmerking zeker.....neej dan hoef ik er iid niet bij te horen...quote:Op zondag 21 november 2004 18:12 schreef chucky66 het volgende:
[..]
dat jij zo'n zielig mietje bent die geen eens een auto hebt hoef je nog niet te mengen bij de echte mannen
loser
jij zat zeker je schaamhaartjes te tellen dus ga nou niet wijs lopen doen
dat mag je pas als je je tussen de echte boy's had gemengt
ga jij maar weer lopen geilen op je avatar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
door lachwekkende reactie merkt iedereen dat je nog op de fiets naar school gaat en wel wijs hier loopt te ouwe hoerenquote:Op zondag 21 november 2004 18:17 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
oe en dit was zo'n echte mannen opmerking zeker.....neej dan hoef ik er iid niet bij te horen...
geen auto?? ken jij mij?? Vast niet, dus hou lekker je smoel daarover....
echte boys![]()
![]()
waar zijn de pics ?quote:Op zondag 21 november 2004 18:18 schreef bluevectra het volgende:
heb ff de foto's bekeken,..en wat zag ik daar idd 3 fokbarrels... een golf II roestbruin...een civic met een motorkap van de sloop...en een alfa....was zeker een grote opkomst van jullie fokkers...
mzzl![]()
![]()
8 uur is het pas bedtijd dus ik heb nog evequote:Op zondag 21 november 2004 18:20 schreef chucky66 het volgende:
[..]
door lachwekkende reactie merkt iedereen dat je nog op de fiets naar school gaat en wel wijs hier loopt te ouwe hoeren
dus joggie ga naar je betje en laat je instoppen door je mamie
""""wijs neus""
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
joggie je kan het woord net uitsprekenquote:Op zondag 21 november 2004 18:21 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
8 uur is het pas bedtijd dus ik heb nog eve
ga zo eerst nog eve op me scooter rijden, petje scoren en morgen een opel kopen.....
hoor ik ook bij de echte boys![]()
ken er ook miks aan doen kheb wel nederlands gehad maar heb niet gehieleptquote:Op zondag 21 november 2004 18:22 schreef Xtreem het volgende:
<taalpurist>
joggie = jochie
betje = bedje
mamie = mammie
</taalpurist>
okquote:Op zondag 21 november 2004 18:22 schreef chucky66 het volgende:
worden op dit moment online gezet
jammer dat er niet meer {goeie gasten} van jullie waren was best gezellig
een opel kun jij nie betalen van je 5 euro zakgeld p/week sukkel....quote:Op zondag 21 november 2004 18:21 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
8 uur is het pas bedtijd dus ik heb nog eve
ga zo eerst nog eve op me scooter rijden, petje scoren en morgen een opel kopen.....
hoor ik ook bij de echte boys![]()
ja dat kanquote:Op zondag 21 november 2004 18:28 schreef ThaFreak het volgende:
kan het wat respectvoller hiero
sorry maar:quote:Op zondag 21 november 2004 18:29 schreef chucky66 het volgende:
[..]
ja dat kan
als het tegen normale mensen is die ook gewoon over en met anderen kunnen praten
![]()
welterustenquote:Op zondag 21 november 2004 18:32 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
sorry maar:
je begon zelf een beetje onrespectvol over mij te praten (pta'ers)
welterustenquote:Op zondag 21 november 2004 18:32 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
sorry maar:
je begon zelf een beetje onrespectvol over ons te praten (pta'ers)
heb je ze al ergen geupload ?quote:Op zondag 21 november 2004 18:32 schreef chucky66 het volgende:
hoe krijg ik foto's hier op??
quote:Op zondag 21 november 2004 18:33 schreef chucky66 het volgende:
[..]
welterusten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je nick name zegt genoeg he??
quote:Op zondag 21 november 2004 18:29 schreef chucky66 het volgende:
[..]
ja dat kan
als het tegen normale mensen is die ook gewoon over en met anderen kunnen praten
![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 18:42 schreef chucky66 het volgende:
de rest volgt nog
quote:Op zondag 21 november 2004 18:49 schreef t0n het volgende:
Was lachen en gezellig!
Hele vette auto trouwens chucky! Godverdomme nou!
niet gewonnen met karten, wel met sprinten
thanxquote:Op zondag 21 november 2004 18:49 schreef t0n het volgende:
Was lachen en gezellig!
kut man daar had ik bij willen zijnquote:Op zondag 21 november 2004 18:54 schreef t0n het volgende:
Ja, bij dat kart centrum stukkie verder op.
Daarna naar de patat zaak, toen nog ff sprintje getrokken tegen Bojo (Alfa 156)...... twee keer gewonnen
jawel er komen er nog zatquote:Op zondag 21 november 2004 18:57 schreef ook_gek het volgende:
zijn er geen meer foto,s?
duurd langquote:Op zondag 21 november 2004 19:00 schreef chucky66 het volgende:
[..]
jawel er komen er nog zat
eff gedultos
Hmm, ik zeg niet veel hoor, maarrehhhh.....quote:Op zondag 21 november 2004 11:22 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Moet ik zo ook maar is doen: gisteren over een blubberweg gereden tijdens de regen, dikke laag aangekoekte drek aan de zijkant
Maare, veel plezier dan maar...
quote:Op zondag 21 november 2004 19:09 schreef t0n het volgende:
t0n: *pijpt agent*
Damn, had ik ff mazzel zeg...
precies!quote:Op zondag 21 november 2004 19:15 schreef ijsmeis het volgende:
t0n, had je mij niet ff mee kunnen nemen.
155quote:Op zondag 21 november 2004 18:54 schreef t0n het volgende:
Ja, bij dat kart centrum stukkie verder op.
Daarna naar de patat zaak, toen nog ff sprintje getrokken tegen Bojo (Alfa 156)...... twee keer gewonnen
Goede 2e plek t0nquote:Op zondag 21 november 2004 18:49 schreef t0n het volgende:
Was lachen en gezellig!
niet gewonnen met karten, wel met sprinten
roestbruine golf?quote:Op zondag 21 november 2004 18:18 schreef bluevectra het volgende:
heb ff de foto's bekeken,..en wat zag ik daar idd 3 fokbarrels... een golf II roestbruin...een civic met een motorkap van de sloop...en een alfa....was zeker een grote opkomst van jullie fokkers...
mzzl![]()
![]()
Wheheh, flapdrolquote:Op zondag 21 november 2004 19:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
precies!
en als ijsmeis was gekomen, was ik ook gekomen![]()
Ik zie je avatar, mooie auto manquote:Op zondag 21 november 2004 19:28 schreef Sounddragon het volgende:
Wat maakt het nou uit joh, wat voor auto's er waren![]()
was 3 tegen 14 geloof ik.....de gezichten van die 1e vier die er stonden toen we in colonne aankwamen![]()
![]()
ONBETAALBAAR HAHAHAHAHA ! ! !
Was best gesjellie toch ????![]()
Volgende keer een paar fokkertjes meer erbij en het wordt nog een échte meet![]()
kunnen we sprinten tegen Leugenaar zijn fiets![]()
ben ik nog sneller dan die basboxboost power opel van jou.....quote:Op zondag 21 november 2004 19:28 schreef Sounddragon het volgende:
Hou je mond jo, ik heb de auto gezien vandaag, en jij mag willen dat je zo'n auto hadquote:Op zondag 21 november 2004 19:35 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
ben ik nog sneller dan die basboxboost power opel van jou.....
basboxpower aka stickertuning ownz![]()
Ja tering man, we dachten dat t een geintje wasquote:Op zondag 21 november 2004 19:28 schreef Sounddragon het volgende:
Wat maakt het nou uit joh, wat voor auto's er waren![]()
was 3 tegen 14 geloof ik.....de gezichten van die 1e vier die er stonden toen we in colonne aankwamen![]()
![]()
ONBETAALBAAR HAHAHAHAHA ! ! !
Was best gesjellie toch ????![]()
Volgende keer een paar fokkertjes meer erbij en het wordt nog een échte meet![]()
heey, joquote:Op zondag 21 november 2004 19:36 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Hou je mond jo, ik heb de auto gezien vandaag, en jij mag willen dat je zo'n auto had
Jammer, jij had echt een mooie bakquote:Op zondag 21 november 2004 18:55 schreef chucky66 het volgende:
[..]
kut man daar had ik bij willen zijn
maar mijn kleine meis had het koud dus ben maar eerder weg gegaan next time beter
mijn auto stelt ook gewoon niks voor, alleen voor het vervoerquote:Op zondag 21 november 2004 19:40 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
heey, jo
het maakt me niet uit wat ze rijden, ze zitten alleen zo triest te doen dat de auto's van pta'ers niet voorstellen en dat vind ik zielig!
pta draait om de passie voor auto's alle auto's, en de gezelligheid zowel op meetings als op het forum en het bout helemaal niet wat je rijd!
ps je golf ziet er netjes uit![]()
* BazzoS weer out
Volgens mij heb jij nog heel wat te leren over PTA. begin maar eens met het leren van de definitie van pta, dan zul je misschien ook begrijpen dat ook een fiets, skelter, brommer, vliegtuig en weet ik wat allmaal meer bij het forum hoort. Ik kan wel zien dat je een heel ander soort forum gewend bent, waarin vooral gezeik tegen elkaar hoogtij viert. Hier wordt door de regulars niet gezeken, maar als het even kan constructief en positief gepost mits ze niet aangevallen worden.quote:Op zondag 21 november 2004 18:29 schreef chucky66 het volgende:
[..]
ja dat kan
![]()
gaat het erom hier dat je een mooie en of snelle auto hebt dan?quote:Op zondag 21 november 2004 19:36 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Hou je mond jo, ik heb de auto gezien vandaag, en jij mag willen dat je zo'n auto had
TNX, maar was ook een beetje de bedoeling om met een berg Opels binnen te vallen hahaha..quote:Op zondag 21 november 2004 19:30 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik zie je avatar, mooie auto man
En ja, we waren aardig vroeg bij de macik had echt niet verwacht dat er 10 astra's kwamen
Psst, dat is toch niet zo héél erg hè?quote:Op zondag 21 november 2004 19:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Als we allemaal een goedkope auto hadden (opeltje, hondaatje, golfje II of III) waar we graag verlichting op hadden gemaakt en grote gaaspartijen en spoilers.
Ik snap best dat het hier om alle vervoer gaat, en iedereen elkaars respect verdient enzo, maar mijn reactie was uit frustratie dat Deleugen de auto van sounddragon afkraakt, terwijl ie niet eens weet over wat voor een auto het gaat, meer hield mijn post niet inquote:Op zondag 21 november 2004 19:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
gaat het erom hier dat je een mooie en of snelle auto hebt dan?
En mag je, als je dat niet hebt, je mening niet geven?
Als je echt zo denkt Bas, heb ik je teveel credit gegeven hier. jammer.
ben je hier zolang, weet je nog niet waar het om draait.
ik ben het eigenlijk wel met deleugen eens.quote:Op zondag 21 november 2004 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
TNX, maar was ook een beetje de bedoeling om met een berg Opels binnen te vallen hahaha..
Hadden er meer moeten zijn eigenlijk, meestal zijn meetings bij ons een autootje of 30 - 40, maar dan is de temperatuur ook een paar graadjes hoger heniet iedereen is vorstbestendig....
![]()
We hadden trouwens ook gehoopt dat er al wat meer FOKkers zouden zijn tegen de tijd dat we aankwamen, maarja, nogmaals, het was wel geslaagd.....toch ??
Ennehhhh Leugendinges : Je moet zo bijdehand doen als je vóór me staat en niet met een belachelijk eind glasvezel ertussen, natte krant.....Ik ga je van nu af aan maar gewoon negeren, want je bent een beetje een waste of energy...LOSER !!
![]()
Nee hoor, als je jezelf er maar goed bij voelt en een ander niet afzeikt omdat hij/zij niet dezelfde visie heeft qua vervoersmiddel.quote:Op zondag 21 november 2004 19:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Psst, dat is toch niet zo héél erg hè?
Zie mijn reactie hierboven.quote:Op zondag 21 november 2004 19:56 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik snap best dat het hier om alle vervoer gaat, en iedereen elkaars respect verdient enzo, maar mijn reactie was uit frustratie dat Deleugen de auto van sounddragon afkraakt, terwijl ie niet eens weet over wat voor een auto het gaat, meer hield mijn post niet in![]()
Mee eens hoor, met dit verhaal. Hoe dan ook, het was wel gezellig met die opel club er bij, dit gezeik er allemaal omheen is nergens voor nodig.quote:Op zondag 21 november 2004 19:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Zie mijn reactie hierboven.
Daarnaast, de mensen van PTA hier worden zover afgekraakt dat er best wat teruggezegd mag worden. Als mensen niet begrijpen dat PTA geen autoclub is met mensen met de zelfde visie op autostyling/tuning en daarover zeiken vind ik dat daar best even op gewezen mag worden.
dankjewel. Het wordt hier alleen maar ongezelliger en blijkbaar zijn er ook nog wat PTA mensen die het met de newbies eens zijn. Niet dat een club niet leuk kan zijn. Opelclub of andere club zal me mijn reet roesten. Maar ik vind dat ze wel heel snel in de hoek gaan zitten waar de klappen vallen terwijl hier de meesten gewoon elke auto kunnen waarderen, en dat het gezeik tegen opel niet tegen hen bedoeld is, maar iets dat in dit forum (onbedoeld) zo gegroeid is. Dat is een grap en erfenis van de geschiedenis van dit forum. En als je dat niet aanstaat dan tief je lekker op.quote:Op zondag 21 november 2004 19:57 schreef jozef444 het volgende:
Nou ook erg gezellig om te zien hoe t er hier aan toe gaat tegenwoordigis dit t pta van nu
![]()
Even voor degene die nog niet mee hebben gemeet, de vorige keer stonder er een supra, opel gt e.d. gewoon naast een paar "mindere" auto's waaronder ook mijn eigen 340 van toen. T was toen nog steeds gezellig en we konden t allemaal goed met mekaar vinden.
Voor de rest ik ben t 100% eens met wat Tjabbo hierboven te melden had.
Vergeet die van Sounddragon niet, die station was welquote:Op zondag 21 november 2004 20:01 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Mee eens hoor, met dit verhaal. Hoe dan ook, het was wel gezellig met die opel club er bij, dit gezeik er allemaal omheen is nergens voor nodig.
De auto van chucky66 was een heel erg mooie auto btw
Ik was er met mijn golf, en het werd er niet minder gezellig op hoor?quote:Op zondag 21 november 2004 20:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Oh ja, Inderdaad was Mr. Jozef met zijn volvo, maar werd er niet minder om behandeld.
Niet met je eens.quote:Op zondag 21 november 2004 20:01 schreef PeuRac het volgende:
Jongens doe ff rustig, zowel van de GSI club, als de PTA'ers, de meesten van jullie waren er niet eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het was gezellig op de meet, leuke lui allemaal (we waren met 4 auto's trouwens) en de sfeer was gewoon gezellig. Laat dat hier dan nu ook ff zo blijven, ga elkaar niet af lopen kraken, helemaak niet als je er niet bent geweest. En Tjabbo, BazzoS heeft WEL gelijk, DeLeugen gaat TE ver.
dreigen is toch zo 1994 hequote:Op zondag 21 november 2004 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
Ennehhhh Leugendinges : Je moet zo bijdehand doen als je vóór me staat en niet met een belachelijk eind glasvezel ertussen, natte krant.....Ik ga je van nu af aan maar gewoon negeren, want je bent een beetje een waste of energy...LOSER !!
![]()
fucking bullshit bazzosquote:Op zondag 21 november 2004 19:56 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik snap best dat het hier om alle vervoer gaat, en iedereen elkaars respect verdient enzo, maar mijn reactie was uit frustratie dat Deleugen de auto van sounddragon afkraakt, terwijl ie niet eens weet over wat voor een auto het gaat, meer hield mijn post niet in![]()
Nee Tjabbo, ze zijn nieuw hier, ze kennen de 'regels' nog niet, daarom moet je ze de kans geven om zich te bewijzen, als iemand jou auto waar je veel werk in hebt gestoken, totaal de grond in boort, zou jij ook pissed worden. Maar op de meet hebben we leuk met die lui gepraat, er waren een paar echt erg mooie auto's bij. En geef ze nou eens de kans om zich te bewijzen, JIJ bent ook ooit een newbie geweest, net als ik en iedereen hier.quote:Op zondag 21 november 2004 20:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Niet met je eens.
Deleugen neemt het op voor PTA wanneer het wordt afgekraakt. Kan ik in dit geval van jou niet eens zeggen.
Ik was er dan niet, maar dat kwam vooral door de rommelige manier van organiseren, dezelfde oude meuklocatie en activiteiten.
om mijn woorden kracht bij te zetten:quote:Op zondag 21 november 2004 20:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Niet met je eens.
Deleugen neemt het op voor PTA wanneer het wordt afgekraakt. Kan ik in dit geval van jou niet eens zeggen.
Ik was er dan niet, maar dat kwam vooral door de rommelige manier van organiseren, dezelfde oude meuklocatie en activiteiten.
quote:Op zondag 21 november 2004 15:30 schreef bluevectra het volgende:
![]()
![]()
![]()
Als dat niet duidelijk is dan weet ik het ook niet meer peurac.quote:Op zondag 21 november 2004 16:43 schreef bluevectra het volgende:
[..]
![]()
![]()
3 auto's van fok maar....
denk dat de rest van het fok nog met de bus/trein onderweg zijn
![]()
jammer chucky dat ik er niet bij kon zijnhad dat wel willen zien
![]()
ik hoor net idd ook van paar andere mensen dat t idd gezellig was op de meet enzo, waarom kan dat dan hier ook niet gewoon in dit topic. Tuurlijk der wordt wel s wat gezegd van andermans auto maar de manier hoe hier nu op gereageerd wordt door bepaalde mensen noem ik ronduit kinderachtig en het is dat ik weet dat de mensen een auto/rijbewijs hebben en dus boven de 18 zijn anders zou ik daar qua postgedrag sterk aan gaan twijfelenquote:Op zondag 21 november 2004 20:05 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik was er met mijn golf, en het werd er niet minder gezellig op hoor?
Fout. als eerste was ik hier vanaf het begin en dus als newbie al regular.quote:Op zondag 21 november 2004 20:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee Tjabbo, ze zijn nieuw hier, ze kennen de 'regels' nog niet, daarom moet je ze de kans geven om zich te bewijzen, als iemand jou auto waar je veel werk in hebt gestoken, totaal de grond in boort, zou jij ook pissed worden. Maar op de meet hebben we leuk met die lui gepraat, er waren een paar echt erg mooie auto's bij. En geef ze nou eens de kans om zich te bewijzen, JIJ bent ook ooit een newbie geweest, net als ik en iedereen hier.
Geef ze GVD een kans man!
true klopt, dat heb je idd niet gezegt maar de rest van je vrienden/forum genoten zijn daar wel mee begonnen en dat is fucking not done!quote:Op zondag 21 november 2004 20:01 schreef Sounddragon het volgende:
Ik geloof niet dat ik een auto van een ander heb afgezeken, denk dat je lichies abuis ben nou hoor
Dat bedoel ik dus, je pakt alleen hun laatste posts, in het begin werden zij afgekraakt, damn dan is t toch logisch dat je terug slaatquote:Op zondag 21 november 2004 20:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
om mijn woorden kracht bij te zetten:
[..]
[..]
Als dat niet duidelijk is dan weet ik het ook niet meer peurac.
Kom op man. Eerder was het hier gezellig, en pta werd niet afgezeken door anderen of je kon optiefen. En nu ben je het eens met de mannen van de astraclub?
Nogmaals, niet tegen de opelclub. ik was er inderdaad niet, en ze waren vast beregezellig.
Weet je wat peu, gebruik lekker je passmailer naar een niet bestaand adres en ga je bij hun forum aanmelden. doei doei
Precies.quote:Op zondag 21 november 2004 20:13 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
true klopt, dat heb je idd niet gezegt maar de rest van je vrienden/forum genoten zijn daar wel mee begonnen en dat is fucking not done!
gaat niet om de gasten bij de meet of de gezelligheid van de meet tgaat erom dat hier en nu in dit topic fijn met mekaar wordt omgesprongen. iig neit op een manier zoals ik die gewend ben in ptaquote:Op zondag 21 november 2004 20:14 schreef BoJo het volgende:
ik snap niet dat jullie in discussie gaan met die achterlijke sukkel die er zelf niet bij was, ik vond die gasten bij de meet best oke![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 20:12 schreef BoJo het volgende:
Het was koud
PeuRac ziet mij aankomen en wijst gelijk naar mijn deuk
Parkeerplaats vol met opels![]()
sprintje tegen t0n verloren (ik heb een Alfa 155)
BazzoS die mijn alfa zwart vondt terwijl ie blauw is
Ik heb van t0n gewonnen op dat arcade ding
ben niet laatste geworden met karten![]()
gezellig geouwehoerd
En ik vond de opel van chucky66 mooi, echt liefhebber![]()
kortom best gezellig![]()
Volgens mij waren der wel meer mensen niet en is t juist deze instelling van jou en je postgedrag van jou en je maten die er voor zorgt dat er een o zo gezellige sfeer hangt hier en nuquote:Op zondag 21 november 2004 20:14 schreef Sounddragon het volgende:
Eej Tjabbo ,
Wat ken mij de geschiedenis van jullie forum nou verrotten joh, die gozer zit onze hobby af te zeiken, en daar mogen we dus nix van zeggen, omdat we hier nieuw zijn ????
Mooi verhaal, en trouwens..waar bemoei je je mee joh, je wás er niet eens![]()
Helemaal mee eens! Tot die laatste zin, hij is WEL een van de mede-oprichters van de sub-forum.quote:Op zondag 21 november 2004 20:14 schreef Sounddragon het volgende:
Eej Tjabbo ,
Wat ken mij de geschiedenis van jullie forum nou verrotten joh, die gozer zit onze hobby af te zeiken, en daar mogen we dus nix van zeggen, omdat we hier nieuw zijn ????
Ik heb ook niet het idee dat ik het tegen jou had.quote:Op zondag 21 november 2004 20:14 schreef Sounddragon het volgende:
Eej Tjabbo ,
heey wees dan ook zo eerlijk om toe te geven dat jou vrienden ermee begonnen zijn!quote:Op zondag 21 november 2004 20:14 schreef Sounddragon het volgende:
waar is die tijd gebleven dat we er altijd met zijn alleen op reageerden toe een van de vastere users werd aangevallenquote:Op zondag 21 november 2004 20:14 schreef PeuRac het volgende:
En laat die gozers toch lekker, waar is die tijd dat jij mensen zoals die negeerde?????
Tjabbo, als je goed oplet zijn t niet de mensen van de GSI-club die er waren die ons Bashen, die gozer met z'n Vectra moet zeker ophouden. En ik waardeer t dat je ons wilt helpen, maar ik voelde me niet echt aangevallen.quote:Op zondag 21 november 2004 20:15 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Precies.
Ze zeiken de PTA mensen af die daar waren, o.a. dus bassos en peurac. Wij helpen ze daartegen en alsnog gaan ze zeggen dat de mensen van pta het probleem zijn.
We zullen ze nog eens helpen. ik kots hier werkelijk op![]()
![]()
Dan zullen we weer eens gaan vragen wie jij dan wel echt bentquote:Op zondag 21 november 2004 20:19 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
heey wees dan ook zo eerlijk om toe te geven dat jou vrienden ermee begonnen zijn!
[..]
waar is die tijd gebleven dat we er altijd met zijn alleen op reageerden toe een van de vastere users werd aangevallen![]()
Dank je voor de credits. Zo voel ik het ook, en hoop(te) dat jij je ook zo nauw met dit forum verbonden voelde dat je ook wat terug te zeggen had ipv de vaste posters af te vallen.quote:Op zondag 21 november 2004 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Tot die laatste zin, hij is WEL een van de mede-oprichters van de sub-forum.
PTA it's a lifestylequote:Op zondag 21 november 2004 20:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet leuk. PTA is heel wat anders dan een autoclub. Veel méér dan dat zelfs, vind ik.
En dat wil ik ze duidelijk maken. Mits leuk en eventueel constructief posten of discussieren erbij is verwelkom ik ze van harte.
Zowel blauwe vectra als de bride of chucky666 deden daar aan mee. Lees de eerste pagina nog maar eens goed.quote:Op zondag 21 november 2004 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tjabbo, als je goed oplet zijn t niet de mensen van de GSI-club die er waren die ons Bashen, die gozer met z'n Vectra moet zeker ophouden. En ik waardeer t dat je ons wilt helpen, maar ik voelde me niet echt aangevallen.
Het was idd een Alfaquote:Op zondag 21 november 2004 18:18 schreef bluevectra het volgende:
mzzl![]()
![]()
eensch.quote:Op zondag 21 november 2004 20:25 schreef Tjabbo het volgende:
Maar dat er gewoon niet goed gelezen wordt en een pta user wordt aangevallen en dan ook nog door de 'eigen' mensen ff wordt afgezeken daar kan ik überslecht tegen.
laat hun t dan ook als geintje opnemen als der iets gezegd wordt over opelsquote:Op zondag 21 november 2004 20:27 schreef BazzoS het volgende:
Dat ze mijn golf roestbruin noemen, so what, ik zag dat als een grapje?
winnerquote:Op zondag 21 november 2004 20:27 schreef t0n het volgende:
Tering, open een discussie topic ofzo, over PTA, dit is 'n topic over de meeting.
Ik heb verders niet eens de moeite genomen om deze shit allemaal te lezen.
Heb gewoon 'n leuke middag gehad, punt uit.
dáár ben ik het dan wel mee eensquote:Op zondag 21 november 2004 20:27 schreef jozef444 het volgende:
[..]
laat hun t dan ook als geintje opnemen als der iets gezegd wordt over opelsmaar dat wordt neit gedaan en daar gaat dit hele verhaaltje over
![]()
lees eens goed kerel, ik wil ze ook juist een kans geven. Hierboven post ik nog hoe meer zielen des te meer vreugd, mits constructief/positief.quote:Op zondag 21 november 2004 20:24 schreef PeuRac het volgende:
En volgens mij zitten we deze pagina alleen maar tegen elkaar te vechten
Ik bescherm alleen maar de mensen die op de meet waren, meer niet. De rest heeft er weinig over te zeggen denk ik. Sorry Tjabbo, volgens mij is dit de eerste keer sinds ruim 1.5jaar dat ik t niet (helemaal) met je eens ben, en dat vind ik best jammer, want jij was altijd diegene welke zo iedereen een kans wou geven.
Top! daar gaat het tenslotte om.quote:Op zondag 21 november 2004 20:27 schreef t0n het volgende:
Tering, open een discussie topic ofzo, over PTA, dit is 'n topic over de meeting.
Let ff op, Chucky666 draaide na de meet bij, diegene die er waren waren allemaal goeie lui (eentje nodigde me zelfs uit om z'n auto te komen jattenquote:Op zondag 21 november 2004 20:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Zowel blauwe vectra als de bride of chucky666 deden daar aan mee. Lees de eerste pagina nog maar eens goed.
Ook wil ik jou als vaste poster niet afvallen, juist helpen.
Maar dat er gewoon niet goed gelezen wordt en een pta user wordt aangevallen en dan ook nog door de 'eigen' mensen ff wordt afgezeken daar kan ik überslecht tegen.
quote:Op zondag 21 november 2004 20:27 schreef jozef444 het volgende:
[..]
laat hun t dan ook als geintje opnemen als der iets gezegd wordt over opelsmaar dat wordt neit gedaan en daar gaat dit hele verhaaltje over
![]()
Daar sluit ik me bij aan, en mee af.quote:Op zondag 21 november 2004 20:27 schreef t0n het volgende:
met andere woorden:quote:Op zondag 21 november 2004 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Let ff op, Chucky666 draaide na de meet bij, diegene die er waren waren allemaal goeie lui (eentje nodigde me zelfs uit om z'n auto te komen jatten)
Exactamundo Bojoquote:Op zondag 21 november 2004 20:24 schreef BoJo het volgende:
Okay zoals ik het nu zie, zit DeLeugen en die vectra lul de boel te stoken. Laat je niet opfokken door die eikels.
Eigenlijk zijn we het gewoon eens, en willen we hetzelfde, maar via een andere wegquote:Op zondag 21 november 2004 20:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
lees eens goed kerel, ik wil ze ook juist een kans geven. Hierboven post ik nog hoe meer zielen des te meer vreugd, mits constructief/positief.
Ik heb bij deze die mensen van mijn kant proberen in de juiste banen te leiden, of in ieder geval nemen ze aanstoot aan mijn posts en proberen de gezellige kant van PTA in te zien.
Ik weet van verschillende clubs dat er onderling nog wel eens haat en nijd kan zijn als het om auto's gaat en wat de een wel heeft en de ander niet. Zo kwamen de eerste posts van hen op mij ook over. Zo van, ik zal maar aanvallen voordat ze mij aanvallen op mijn auto. Zo niet, dan is dat een foute intepretatie van mijn kant.
Ik heb zelfs een aantal van de opelboys om foto's gevraagd aangezien ik best nieuwschierig ben, en no offence voor de foto's die er nu staan, maar ik vind niet dat er echt veel te zien is. daarom vroeg ik meer foto's. Ik hoop dat we die alsnog te zien krijgen.
beste PeuRac,quote:Op zondag 21 november 2004 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Let ff op, Chucky666 draaide na de meet bij, diegene die er waren waren allemaal goeie lui (eentje nodigde me zelfs uit om z'n auto te komen jatten)
Ik vind t jammer dat je iedereen over een kam scheert, maar het zijn zoals al gezegd DeLeugen (een kloon) en Vectra die het aanwakkeren
Eeuh, omdat ik er precies zo over dacht? Je weet wat ik Opel (GSI) rijders altijd wenste (een knuffel met een boom ja)quote:Op zondag 21 november 2004 20:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
met andere woorden:
op de meet ontmoet chucky de pta'ers, ziet dat het helemaal geen verkeerde mensen zijn, en draait bij. prima!
mijn vraag: waarom is daar een meeting voor nodig?
Dat klopt denk ik.quote:Op zondag 21 november 2004 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we het gewoon eens, en willen we hetzelfde, maar via een andere weg
Ik snap niet dat jij die mening niet meer bent aangedaan omdat je nu 5 mensen kent die opel rijden.quote:Op zondag 21 november 2004 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, omdat ik er precies zo over dacht? Je weet wat ik Opel (GSI) rijders altijd wenste (een knuffel met een boom ja)
Dit was weer een lekker ouderwetse rel, ik heb iig genotenquote:Op zondag 21 november 2004 20:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat klopt denk ik.
DeLeugen mag een kloon zijn, hij/ze zei de waarheid. Heerlijk. daar houd ik van.
Net als van een goede ouderwetse rel. daar houd ik ook van.
quote:Op zondag 21 november 2004 20:38 schreef BoJo het volgende:
Ik ben natuurlijk beter omdat ik een Alfa rij, maar das logisch![]()
Er was er eentje die had mijn wens in vervulling gebrachtquote:Op zondag 21 november 2004 20:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij die mening niet meer bent aangedaan omdat je nu 5 mensen kent die opel rijden.
Daar mag je de rest best nog om haten hoor!
Oh ja. Dit was dus een geintje!
Wat niet wegneemt dat ik nog steeds 100% achter mijn posts sta.quote:Op zondag 21 november 2004 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit was weer een lekker ouderwetse rel, ik heb iig genoten![]()
2 auto's verschil pik...quote:Op zondag 21 november 2004 20:40 schreef Tjabbo het volgende:
[ik ben natuurlijk .... ]![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 20:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij die mening niet meer bent aangedaan omdat je nu 5 mensen kent die opel rijden.
Daar mag je de rest best nog om haten hoor!
Oh ja. Dit was dus een geintje!
Idd, BOJO waar blijven de FOTO'squote:Op zondag 21 november 2004 20:40 schreef t0n het volgende:
JA EN NOU OPBOKKEN EN FOTO'S POSTEN!
Bring them on!quote:Op zondag 21 november 2004 20:40 schreef t0n het volgende:
JA EN NOU OPBOKKEN EN FOTO'S POSTEN!
quote:Op zondag 21 november 2004 20:24 schreef BoJo het volgende:
Okay zoals ik het nu zie, zit DeLeugen en die vectra lul de boel te stoken. Laat je niet opfokken door die eikels.
fuck man, ik zit jullie wel te verdedigen maar zal ik ook wel niet meer doenquote:Op zondag 21 november 2004 20:31 schreef PeuRac het volgende:
Ik vind t jammer dat je iedereen over een kam scheert, maar het zijn zoals al gezegd DeLeugen (een kloon) en Vectra die het aanwakkeren
ah maar dat komt doordat jij snellere stickers hebtquote:Op zondag 21 november 2004 20:41 schreef t0n het volgende:
[..]
2 auto's verschil pik...![]()
![]()
pss, let ff op we waren al klaarquote:Op zondag 21 november 2004 20:43 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
[..]
fuck man, ik zit jullie wel te verdedigen maar zal ik ook wel niet meer doen
ps bojo [PTA MEET III Part III] 21 november dus jij zit ook te stoken![]()
ach beetje chucky pesten, mag dat niet ofzo. Ik denk dat hij zich vandaag wel kapot gelachen heeft om mijn deuk. Like I care, zijn auto was trouwens zeeeeer netjes.quote:Op zondag 21 november 2004 20:43 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
[..]
Je hebt gelijk. maar kunnen we nu gewoon gezellig doen?quote:Op zondag 21 november 2004 20:43 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
[..]
De enige sticker die me hok heeft, is 'n raamband en 'n fignet voor Oostenrijkquote:Op zondag 21 november 2004 20:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ah maar dat komt doordat jij snellere stickers hebt
via msn?quote:Op zondag 21 november 2004 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
pss, let ff op we waren al klaar![]()
en zeg ff via msn wie je bent, ik vat er nl niks van
tis maar een kleintje hoorquote:Op zondag 21 november 2004 20:46 schreef PeuRac het volgende:
BoJo heeft een echt tunig sticker![]()
I rule them all...quote:Op zondag 21 november 2004 20:49 schreef t0n het volgende:
Omdat vrouwen, in tegenstelling tot jou zelf, roeleren.
waarom zat je dan alleen in de auto?quote:Op zondag 21 november 2004 20:50 schreef Ballebek het volgende:
[..]
I rule them all...
Winkelen is fijner ZONDER vrouw aangezien het dan nog meer geld kost...quote:Op zondag 21 november 2004 20:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
waarom zat je dan alleen in de auto?
Hey... Die sjit doe ik nou nooit!quote:Op zondag 21 november 2004 20:51 schreef Sounddragon het volgende:
foto's van de mijne..om FF op een ander onderwerpie over te gaan :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aandelen Vredestein?quote:Op zondag 21 november 2004 20:51 schreef Sounddragon het volgende:
foto's van de mijne..om FF op een ander onderwerpie over te gaan :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die rook kwam eigenlijk van t0nquote:Op zondag 21 november 2004 20:54 schreef Tjabbo het volgende:
ehm ookgek, de rel is over. je was te laat.
ik begin niet weer
Ik heb wel een foto van de delta gezien, voor jou informatie. Maar het was meer een figure of speech.
Ontopic:
SoundDragon, ik hoop voor je dat die rook van je banden komt en niet van je koppeling!![]()
![]()
Wel leuke foto's!
mosterd, maaltijd....quote:Op zondag 21 november 2004 20:52 schreef ook_gek het volgende:
ik ben blij dat Tjabbo er niet bij was met z,n supra die hij in een stalling heeft staan omdat hij die niet kan betalen als zegt hij van wel.
En al helemaal blij dat hij niet met z,n kut celica er was.
En nu gaat hij natuurlijk weer huilen van. En ook_gek wat rij jij. Want je mag immers geen mening hebben over iets dat je zelf niet hebt![]()
Snap werkelijk waar niet waar iedereen zich zo druk over maakt. Eerst over elkaars auto afzeiken. Dan opeens over de slowchat naam dat het geen KM meer mag zijn maar echt een deel van een auto naam. Heb je werkelijk niks beter te doen![]()
Jammer dat ik er niet bij was. Want dan had ik BoJo z,n bak kunnen afkraken. En uhm Tjabbo nog 1 vraag he. Is ThaFreak ooit eerder met z,n delta op een meeting geweest![]()
Weet niet welke meeting dat dan was. Maar niemand heeft ooit die delta in het echt gezien of op een foto. Dus lijkt me sterk dat jij hem wel gezien hebt![]()
Shit ik dacht hier gaat Tjabbo wel op happenquote:Op zondag 21 november 2004 20:54 schreef Tjabbo het volgende:
ehm ookgek, de rel is over. je was te laat.
ik begin niet weer
Ik heb wel een foto van de delta gezien, voor jou informatie. Maar het was meer een figure of speech.
Je hebt wel je best gedaan iig!quote:Op zondag 21 november 2004 20:57 schreef t0n het volgende:
Ja maar, die foto's zijn weer nergens tevinden.....
Als de volgende meet in de zomer is, kom ik ook. Nu ligt mijn supra nog ff uit elkaar en zoquote:Op zondag 21 november 2004 20:57 schreef PNG het volgende:
Psies, respect voor elkaar![]()
Dat is "im grunde" ook waarom we zijn gekomen. En volgens mij was dit best een vette actie.
Jammer dat Tjabbo enzo der niet was.
CrazyHellos picts van de fokmeeting duiven alvast:
http://www.corsapowerclub(...)fokmeeting21-11-2004
Sounddragon zit me foto's te jatten, maar dan maar zo:
AGC:
[afbeelding]
Meets:
Fok:
[afbeelding]Ton nu spring
quote:Op zondag 21 november 2004 21:18 schreef BoJo het volgende:
Mijn foto's :
ook_gek kwam ook even opdagen
[afbeelding]
4x4 was erbij voor de op drempels vastgelopen autootjes en rooier als dit zijn ze er niet hoor
[afbeelding]
Verstappen was er ook
[afbeelding]
dat zeg je alleen maar omdat je er 3x bij staatquote:Op zondag 21 november 2004 21:21 schreef Sounddragon het volgende:
Leuke foto's![]()
Weet niet of die hier meelezenquote:Op zondag 21 november 2004 21:26 schreef BazzoS het volgende:
Hebben de andere opel club leden nog meer foto's gemaakt?
quote:Op zondag 21 november 2004 21:38 schreef BazzoS het volgende:
ik vond het bij het karten en in de snack tent gezelliger dan bij de mac zelfNOFI!
Klonk wel goed zeker..quote:En dan plots horen we wat geroffel, kijken om, en tot onze verbazing staat daar een hele trein van GSI-tjes bij het kruispunt om naar de Mac te gaan..
Nee, een zwarte geloof ik, ik kon niet goed opmaken uit welke auto het geluid kwam, omdat ze bij elkaar redenquote:Op zondag 21 november 2004 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Welke was dat nou.. Die ene rode met die Audi grille of wat?
Niks gemerkt, wel iets gladder maar niet extreem glad?quote:Op zondag 21 november 2004 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, zijn jullie nog langs de ikea terug gereden, naar de mac, door die ene bocht? Ik besloot nog even langs de mac te gaan, en dus door de bocht langs de ikea, glij ik verdomme gewoon rechtdoor! Ik als de donder m'n wielen weer terug draaien richting de stoeprand en m er zo maar op laten knallen, anders had ik nog de ANWB kunnen bellen ook..
die van mij maakt een zwaar donker geluid... niet heel extreem hard.. maar wel mooi diep..quote:Op zondag 21 november 2004 21:45 schreef BazzoS het volgende:
ja, er was er één bij, de tering wat een geluid
Oke, filmpjequote:Op zondag 21 november 2004 21:53 schreef rdvastra het volgende:
[..]
die van mij maakt een zwaar donker geluid... niet heel extreem hard.. maar wel mooi diep..
Dat dacht ik ook, maar ik rij met 50/60 ofzo op die bocht af, stuur in zoals ik altijd doe, en ga gewoon rechtdoor..quote:Op zondag 21 november 2004 21:52 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Niks gemerkt, wel iets gladder maar niet extreem glad?
gleed het stuur niet gewoon door je handen?quote:Op zondag 21 november 2004 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ik rij met 50/60 ofzo op die bocht af, stuur in zoals ik altijd doe, en ga gewoon rechtdoor..
Ik belde BoJoquote:Op zondag 21 november 2004 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
4! Niet 3.. Ik stond alleen niet bij de rest geparkeerd.. Ik werd zelfs nog klem gereden door een blauwe panda!
Maar dat was best gaar vanmorgen, ik kom aan ik veracht al wat mensen, staan alleen BazzoS en PeuRac te wachten, al meer dan een kwartier (Ik was er stipt om 12 uur) Daarna komt Bojo aan met z'n racestripingEn dan plots horen we wat geroffel, kijken om, en tot onze verbazing staat daar een hele trein van GSI-tjes bij het kruispunt om naar de Mac te gaan.. Peu besluit t0n te bllen om het te melden, en niet veel later horen we een hoop herrie aankomen, kijken eens goed, en ja hoor, daar komt t0n aan, met het verhaal over een aanhouding etcetc.
Ik vond het redelijk gezellig, misschien had het net iets leuker geweest als de opkomst groter was geweest, en de karts eens goed zaten, ipv dat ik niet geweldig bij de pedalen kan, en dus geweldig laatste werd..
ik was diegene met die tuning voorbumper van ford escort achterop .. (die nog afgewerkt moet worden) .. en die jap-style einddemper... stond naast sounddragonquote:Op zondag 21 november 2004 21:54 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Oke, filmpjeen wie was jij?
met die kromme vleugel en geniette ongespoten met steenslag achterbumper ?quote:Op zondag 21 november 2004 22:09 schreef rdvastra het volgende:
[..]
ik was diegene met die tuning voorbumper van ford escort achterop .. (die nog afgewerkt moet worden) .. en die jap-style einddemper... stond naast sounddragon
Veel oefenen in 'n brute tipo!quote:Op zondag 21 november 2004 22:07 schreef BazzoS het volgende:
Honda YO!![]()
Lekker zwaar geluid, veel toeren, en af en toe een vlammetje
En waar heb jij geleerd om zo te driften? vooral die bij de kartbaan was vet
ik wil niet stoken hoor maar iedereen gaat nu dingen lopen roepenquote:Op zondag 21 november 2004 20:01 schreef PeuRac het volgende:
Jongens doe ff rustig, zowel van de GSI club, als de PTA'ers, de meesten van jullie waren er niet eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het was gezellig op de meet, leuke lui allemaal En Tjabbo, BazzoS heeft WEL gelijk, DeLeugen gaat TE ver.
en in Middelbrug zekerquote:Op zondag 21 november 2004 22:26 schreef Fugie het volgende:
volgende pta meet wordt dus via msn en mail geplanned, er is immers maar ruimte voor 1 opel
quote:Op zondag 21 november 2004 22:26 schreef Fugie het volgende:
volgende pta meet wordt dus via msn en mail geplanned, er is immers maar ruimte voor 1 opel
ten eerste heten die dingen spoilers ... ten tweede mijn bumper is geschroeft, niet geniet... ten derde is het geen steenslag,. maar gewoon nog ongeschuurde bumper..quote:Op zondag 21 november 2004 22:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
met die kromme vleugel en geniette ongespoten met steenslag achterbumper ?
*noteert de suggestiequote:Op zondag 21 november 2004 22:26 schreef Fugie het volgende:
meer vroeg ik ook nietquote:Op zondag 21 november 2004 22:28 schreef rdvastra het volgende:
[..]
[blaaaaaat]
maar antwoord op je vraag... Ja dat was ik ja
nee man, in scheveningen ofzoquote:Op zondag 21 november 2004 22:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
en in Middelbrug zeker![]()
*goed plan vind*quote:Op zondag 21 november 2004 22:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*noteert de suggestie
das tenminste wat dichterbij, ik heb vandaag 250 km gereden en een halve tank armerquote:Op zondag 21 november 2004 22:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee man, in scheveningen ofzo
quote:Op zondag 21 november 2004 22:33 schreef Alfisti het volgende:
[..]
*goed plan vind*
* BoJo is niet zo'n voorstander van plastic meetings
wel humor als ze het plastic uit het grind van het scheivlak kunnen peuteren
he, jij werkt... jij hebt geld zatquote:Op zondag 21 november 2004 22:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
das tenminste wat dichterbij, ik heb vandaag 250 km gereden en een halve tank armer![]()
mja, dat zou voor mij alleen de heenweg zijnquote:Op zondag 21 november 2004 22:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
das tenminste wat dichterbij, ik heb vandaag 250 km gereden en een halve tank armer![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 22:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
den bosch, is dat niet een leuke locatie?![]()
tsja,.. en zoveel benzinegeld had je al niet...quote:das tenminste wat dichterbij, ik heb vandaag 250 km gereden en een halve tank armer![]()
Dit is dus precies waar ik het deze thread over heb gehad.quote:Op zondag 21 november 2004 22:28 schreef rdvastra het volgende:
[..]
ten eerste heten die dingen spoilers ... ten tweede mijn bumper is geschroeft, niet geniet... ten derde is het geen steenslag,. maar gewoon nog ongeschuurde bumper..
ten vierde .. boeit het mij echt niet wat je ervan vind.. want ik weet dat ie er niet uit ziet nu.. maar gelukkig weet ik ook dat de volgende meeting ik een bakje voor je zal moeten meenemen waar je in kan kwijlen dan...![]()
maar antwoord op je vraag... Ja dat was ik ja
ik weet niet wat jij de hele dag door slikt maar ik ben geen hond en heb geen kwijlbakjes nodig.quote:Op zondag 21 november 2004 22:44 schreef rdvastra het volgende:
[..]
tsja,.. en zoveel benzinegeld had je al niet...![]()
wees dan maar bij dat ik die kwijl bakjes voor je mee neem.. anders had je nog minder benzinegeld gehad..![]()
De laatste mooie opelquote:Op zondag 21 november 2004 22:50 schreef zappa29 het volgende:
Als 't de volgende keer nou wat warmer en dichterbij is, dan kom ik ook (weer) een keertje met mijn Opeltje. Ik geloof dat daar nu een tekort aan was![]()
ik heb meer foto's nodigquote:Op zondag 21 november 2004 22:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dit is dus precies waar ik het deze thread over heb gehad.
Wees toch niet zo snel op je teentjes getrapt. Het was gewoon een grapje, een provocatie. En jij trapt er met beide benen in.
gevolg: flame.
Geef hem nou gewoon gelijk, dan is hij blij, jij weet toch wel dat hij thuis zit af te rukken op een foto van jou auto
quote:Op zondag 21 november 2004 22:50 schreef zappa29 het volgende:
Als 't de volgende keer nou wat warmer en dichterbij is, dan kom ik ook (weer) een keertje met mijn Opeltje. Ik geloof dat daar nu een tekort aan was![]()
Lukt het niet?quote:Op zondag 21 november 2004 22:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb meer foto's nodig![]()
too soon imho.quote:Op zondag 21 november 2004 22:53 schreef Fugie het volgende:
Overigens lijkt een volgende meet in februari/maart mij een strak plandan heb ik vast wel ff tijd en geld
* Tjabbo toch wel jammer vindt dat ie er niet bij was
1x in de 2 weken wel jaquote:Op zondag 21 november 2004 22:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
den bosch, is dat niet een leuke locatie?![]()
nee net niet, kom ff te kortquote:Op zondag 21 november 2004 22:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Lukt het niet?![]()
neehee, we kunnen ook wel bij jou meetenquote:Op zondag 21 november 2004 22:58 schreef ijsmeis het volgende:
Neeeee, doe nog es Duiven
<slikt opmerking over budget, hoeren en denbosch in>quote:Op zondag 21 november 2004 22:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
1x in de 2 weken wel ja![]()
hahaha ik ben helemaal niet op me tenen getrapt .... kijk.. hij reageert als grapje / provocatie.. ,... dus ik reageer zo terug.. . dat jij dan gelijk denkt dat ik op me tenen getrapt ben.. tsja.. das jou probleem... (no offence)quote:Op zondag 21 november 2004 22:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dit is dus precies waar ik het deze thread over heb gehad.
Wees toch niet zo snel op je teentjes getrapt. Het was gewoon een grapje, een provocatie. En jij trapt er met beide benen in.
gevolg: flame.
Geef hem nou gewoon gelijk, dan is hij blij, jij weet toch wel dat hij thuis zit af te rukken op een foto van jou auto
quote:Op zondag 21 november 2004 22:59 schreef rdvastra het volgende:
[..]
hahaha ik ben helemaal niet op me tenen getrapt .... kijk.. hij reageert als grapje / provocatie.. ,... dus ik reageer zo terug.. . dat jij dan gelijk denkt dat ik op me tenen getrapt ben.. tsja.. das jou probleem... (no offence)
Oké, ook goedquote:Op zondag 21 november 2004 22:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
neehee, we kunnen ook wel bij jou meeten![]()
Beide wielkasten achter, links wel heel erg jah, heeft de vorige eigenaar een deuk in gereden, maar nooit laten fixen.. Het is dat ik niet zonder m'n auto kan, anders had ik m naar de bodyshop gestuurt om even nieuwe stukken erin te laten lassen en opnieuw te spuiten.. Maar dan ben ik gauw m'n auto een paar dagen kwijt, en dat kan ik niet hebben.. Zonder auto sta ik stil..quote:Op zondag 21 november 2004 22:48 schreef BazzoS het volgende:ik zag roest aan je ford? meer dan aan mijn volkswagen?
Okay no sweat dudequote:Op zondag 21 november 2004 22:59 schreef rdvastra het volgende:
[..]
hahaha ik ben helemaal niet op me tenen getrapt .... kijk.. hij reageert als grapje / provocatie.. ,... dus ik reageer zo terug.. . dat jij dan gelijk denkt dat ik op me tenen getrapt ben.. tsja.. das jou probleem... (no offence)
jonge spaar je geld en koop een toyota en laat deze voor wat het is.quote:Op zondag 21 november 2004 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beide wielkasten achter, links wel heel erg jah, heeft de vorige eigenaar een deuk in gereden, maar nooit laten fixen.. Het is dat ik niet zonder m'n auto kan, anders had ik m naar de bodyshop gestuurt om even nieuwe stukken erin te laten lassen en opnieuw te spuiten.. Maar dan ben ik gauw m'n auto een paar dagen kwijt, en dat kan ik niet hebben.. Zonder auto sta ik stil..
Dat doe ik ook.. ik geef al zo min mogelijk poen uit aan dat ding *goedkoop 2ehands Green inleg filter, goedkoop Laser opzetstukje, heel goedkope 2ehands spoiler ligt in m'n kamer*quote:Op zondag 21 november 2004 23:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
jonge spaar je geld en koop een toyota en laat deze voor wat het is.![]()
dat is al teveel man. Ik meen het serieus, doe jezelf (en ons) een plezier en spaar liever dat geld wat je nu aan dit kreng uitgeeft op en koop een toyota. Want je zegt wel een goedkoop dingetje dit, 2dehands dingetje dat maar bijelkaar is het toch aardig wat.quote:Op zondag 21 november 2004 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat doe ik ook.. ik geef al zo min mogelijk poen uit aan dat ding *goedkoop 2ehands Green inleg filter, goedkoop Laser opzetstukje, heel goedkope 2ehands spoiler ligt in m'n kamer*
Ik heb andere redenenquote:Op zondag 21 november 2004 22:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
<slikt opmerking over budget, hoeren en denbosch in>
Ik had al direct aangeven dat ik niet zo komen.quote:Op maandag 22 november 2004 01:47 schreef PNG het volgende:
Hey Kuklinski, waar was je nou ?
jij komt ook eff lekker binnen om vrienden te makenquote:Op maandag 22 november 2004 02:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Achteraf blij, want als ik ergens geen zin in had is het een meet met de Opel Astra GSi club.![]()
Dat hoeft hij niet vrienden heeft hij hier genoegquote:Op maandag 22 november 2004 07:55 schreef chucky66 het volgende:
[..]
jij komt ook eff lekker binnen om vrienden te maken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Fugie eensch isquote:Op maandag 22 november 2004 02:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Achteraf blij, want als ik ergens geen zin in had is het een meet met de Opel Astra GSi club.![]()
Jij kwam toch ook niet om vrienden te makenquote:Op maandag 22 november 2004 07:55 schreef chucky66 het volgende:
[..]
jij komt ook eff lekker binnen om vrienden te maken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMGquote:Op maandag 22 november 2004 11:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Jij kwam toch ook niet om vrienden te maken
Respectvol hoor![]()
WHAHAHHAHAHHA ben je bang van ons dan ofzo... ben best wel kneus als je bij voorbaat al niet zou komen als je het zou weten,.. bedoel hebben we je iets misdaan al ofzo ??. . nee ...nou dan,. ... je begint nu eig al te huilen nog voordat je gevallen ben ... best triestquote:Ik had al direct aangeven dat ik niet zo komen.
Achteraf blij, want als ik ergens geen zin in had is het een meet met de Opel Astra GSi club.
Weet je wat pas triest is, bij een ander op een meeting komen, hoe klein ook, daar gezellig doen en thuis veilig achter je pc'tje lekker alles afzeiken en afkraken. Dat is pas triest.quote:Op maandag 22 november 2004 11:39 schreef rdvastra het volgende:
[..]
WHAHAHHAHAHHA ben je bang van ons dan ofzo... ben best wel kneus als je bij voorbaat al niet zou komen als je het zou weten,.. bedoel hebben we je iets misdaan al ofzo ??. . nee ...nou dan,. ... je begint nu eig al te huilen nog voordat je gevallen ben ... best triest
check, superballen en opelboeren, dat gaat NIET samen. Kan je zelf toch wel bedenkenquote:Op maandag 22 november 2004 11:39 schreef rdvastra het volgende:
[..]
WHAHAHHAHAHHA ben je bang van ons dan ofzo... ben best wel kneus als je bij voorbaat al niet zou komen als je het zou weten,.. bedoel hebben we je iets misdaan al ofzo ??. . nee ...nou dan,. ... je begint nu eig al te huilen nog voordat je gevallen ben ... best triest
quote:Op maandag 22 november 2004 11:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Weet je wat pas triest is, bij een ander op een meeting komen, hoe klein ook, daar gezellig doen en thuis veilig achter je pc'tje lekker alles afzeiken en afkraken. Dat is pas triest.
Het getuigt van respect noch goede opvoeding.
Kan je niet lezen ofzo?quote:Op maandag 22 november 2004 11:39 schreef rdvastra het volgende:
[..]
door mij loser te noemen, doe je hetzelfde waarvan je mij beticht, dat is niet zo slim.quote:Op maandag 22 november 2004 11:57 schreef rdvastra het volgende:
@tjabbo .. ipv je overal in te mengen waar je niet bijgeroepen ben,.. kan je ook ff keertje stil zijn,.. en na te denken over het feit ..
DAT de meeting wel ff gezellig was,.. en dat het mij erom ging dat die loser hier,. al een mening over ons heeft,. zonder ons verder te kennen gezien te hebben,.. / op de meeting te zijn geweest,... Hij kan dus nog geen mening hebben.. en dus kraak ik ook hem af ja.. als ie volgende keer ook gewoon is komt.. dan kan ie zelf is zien dat het best gezellig was ff ...
quote:Op maandag 22 november 2004 11:59 schreef rdvastra het volgende:
@ ton... jij snapt hem .. ik heb ook lol gehad... t kon best samen zo vond ik..
Ik kraak altijd Alfa Romeo af en dat vinden ze hier helemaal niet ergquote:Op maandag 22 november 2004 05:55 schreef bluevectra het volgende:
ik ben helemaal niet aan het rellen hier...misschien lijkt het zo![]()
maar als jullie altijd maar opels afkraken...zie eerder topic![]()
kom ik gewoon voor me merk uit![]()
kijk jullie zeggen dat je autoliefhebber bent,..nou toon dat dan...en kraak niet 1 bepaald merk af![]()
ik heb dan een vectra en dat bevalt me primamaar ik als liefhebber,..kan ook een getunde golf...of een ander merk heel mooi vinden..
![]()
![]()
Maar wel roepen dat Fok Fuck is enzoquote:Op maandag 22 november 2004 11:59 schreef rdvastra het volgende:
@ ton... jij snapt hem .. ik heb ook lol gehad... t kon best samen zo vond ik..
PNG,quote:Op maandag 22 november 2004 12:58 schreef PNG het volgende:
Tommy als ik me niet vergis ben jij altijd degene die overal kut dit en kutgolf dat moet schreeuwen. tZelfde geldt voor Tjabbo, zeker in begin. Da's leuk op het internet. Ik heb ook wel eens hetzelfde gedaan, altijd in reactie op dat domme gedoe, want een stok vinden om een 0-100 >10 seconden auto te slaan is niet zo moeilijk, en idem geldt voor een bestelbus. Vraag me ook af waar dat gedrag vandaan komt. Waarom dat moet. Je schiet er geen bal mee op. Respect voor elkaar en elkaar's auto siert je veel meer.
Het punt was imho dat het een FOK meeting was waar de ASTRA gasten zomaar (niet dat het niet mocht oid. hoe meer zielen hoe meer vreugd) langskwamen, en dan achteraf gaan zeiken dat de fok meeting niets was en hoe goed ze zelf waren. Dat is niet alleen jammer, maar getuigt niet van bijster veel respect jegens anderen,. En dat is precies waar jij op doelt hierboven: Respect. voor anderen en hun menigen, opvattingen en bezittingen. Ik ook, alleen vat jij mijn punt niet helemaal denk ik.quote:Leuk dat jullie beiden nog je punt willen halen achter je toetsenbord, maar dat doe je zelf. Feit is dat je er niet eens was. tGaat ook niet eens om wat voor auto je hebt. tGaat om hoe mensen op internet helemaal de bikkel uit willen hangen, en zich anders of groter voordoen dat ze zijn. Dus anderen af moeten zeiken om zelf groter te doen lijken. Daar moet je eens over nadenken. Niemand zal je auto suf vinden als je er zelf gek van bent. Je bent wel een ei als je kutgolf ofzo moet schreeuwen om jezelf interressanter te doen lijken. En eigenlijk waren 2 van die threads hier de aanleiding. Niet typen, maar gewoon langskomen. En dan ist gewoon meteen weg. Dat was ook hele punt.
Als je die link even leest naar het opelforum zul je zien dat daar precies gebeurt wat jij omschijft.quote:Beetje vanachter een toetsenbord andere mensen afkraken is zo makkelijk he.
Dan schreeuw je "kutopel", "kutgolf" of "kutjappanner" en je vriendjes vinden je dan cool en dan ben je een groep. Misschien heeft het wel iets te maken met wat jonger zijn ofzo. KWeetniet.
Wij zijn dan ook geen club met allemaal dezelfde auto, en daar zit het verschil denk ik.quote:Maffe is ook, op elk fatsoenlijk Opel, VW, Toyota, CRX forum kom je dit amper tegen. Toen ik me strepentrekkertjes Corolla nog had, zat ik vaak op Corolla forums. Kwam ik dat ook helemaal niet tegen.
Dat lijkt me ook wel cool, een gecombineerde meeting. Alleen is het niet leuk dat er IRL gezegd wordt dat het gezellig is, en dan op je eigen forum de zooi zit af te zeiken. Dat heet 'keihard in je smoel voorgelogen worden'. Heeft met datzelfde respect te maken waar ik het hierboven over had.quote:kHeb nog bergen picts, maar kmoet de hele weg werken op locatie, dus dat duurt nog ff weekje. Maar ze komen zeker. Ik typ er ook niks verder over, maar steek je hand eens in eigen boezem.
Ik zou het persoonlijk zwaar vet vinden als op een meeting van ons de VTEC club ofzo op komt dagen. Vroeger deden we dat ook, gecombineerde meetings. In Duitsland hebben ze ook veel Opel meets VW treffen en dat soort dingen. Fantastisch mooi toch.
Ik heb iig een leuke zondagmiddag gehadEn nu ga ik alles inpakken en naar me werk.
Als eerste is dit een vrij land waar ik gelukkig mag zeggen en schrijven wat ik wil, zonder dat me daar restricties op wordt gelegd door iemand anders.quote:Op maandag 22 november 2004 11:57 schreef rdvastra het volgende:
@tjabbo .. ipv je overal in te mengen waar je niet bijgeroepen ben,.. kan je ook ff keertje stil zijn,.. en na te denken over het feit ..
DAT de meeting wel ff gezellig was,.. en dat het mij erom ging dat die loser hier,. al een mening over ons heeft,. zonder ons verder te kennen gezien te hebben,.. / op de meeting te zijn geweest,... Hij kan dus nog geen mening hebben.. en dus kraak ik ook hem af ja.. als ie volgende keer ook gewoon is komt.. dan kan ie zelf is zien dat het best gezellig was ff ...
uhu, jullie wouden gewoon de heersende vectra van heerser fugie zien, geef het maar toequote:Op maandag 22 november 2004 12:58 schreef PNG het volgende:
Dus dat was de reden dat we kwamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |