abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23474985
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:01 schreef BazzoS het volgende:

[..]

Mee eens hoor, met dit verhaal. Hoe dan ook, het was wel gezellig met die opel club er bij, dit gezeik er allemaal omheen is nergens voor nodig.

De auto van chucky66 was een heel erg mooie auto btw
Vergeet die van Sounddragon niet, die station was wel wie verwacht nou een GSI blok in een station
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_23475038
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:03 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Oh ja, Inderdaad was Mr. Jozef met zijn volvo, maar werd er niet minder om behandeld.
Ik was er met mijn golf, en het werd er niet minder gezellig op hoor?
  zondag 21 november 2004 @ 20:05:17 #103
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_23475039
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:01 schreef PeuRac het volgende:
Jongens doe ff rustig, zowel van de GSI club, als de PTA'ers, de meesten van jullie waren er niet eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het was gezellig op de meet, leuke lui allemaal (we waren met 4 auto's trouwens ) en de sfeer was gewoon gezellig. Laat dat hier dan nu ook ff zo blijven, ga elkaar niet af lopen kraken, helemaak niet als je er niet bent geweest. En Tjabbo, BazzoS heeft WEL gelijk, DeLeugen gaat TE ver.
Niet met je eens.
Deleugen neemt het op voor PTA wanneer het wordt afgekraakt. Kan ik in dit geval van jou niet eens zeggen.

Ik was er dan niet, maar dat kwam vooral door de rommelige manier van organiseren, dezelfde oude meuklocatie en activiteiten.
pi_23475056
quote:
Op zondag 21 november 2004 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
Ennehhhh Leugendinges : Je moet zo bijdehand doen als je vóór me staat en niet met een belachelijk eind glasvezel ertussen, natte krant.....Ik ga je van nu af aan maar gewoon negeren, want je bent een beetje een waste of energy...LOSER !!
dreigen is toch zo 1994 he
het hele punt ontgaat je he
ik zat alleen zo te fucken op je auto omdat hun begonnen te fucken over de auto's van pta'ers.
wie kaatst kan hem terug verwachten
quote:
Op zondag 21 november 2004 19:56 schreef BazzoS het volgende:

[..]

Ik snap best dat het hier om alle vervoer gaat, en iedereen elkaars respect verdient enzo, maar mijn reactie was uit frustratie dat Deleugen de auto van sounddragon afkraakt, terwijl ie niet eens weet over wat voor een auto het gaat, meer hield mijn post niet in
fucking bullshit bazzos
ze beginnen zelf met de auto's van pta'ers af te kraken en tja daar reageer ik op, moest je vroeger eens proberen, kreeg je geheel het forum over je heen, nou is dat wat minder.
maar men kent mekaar beter dan over een forum alleen en als daar een paar tussen komen die beginnen te fucken kunnen ze commantaar terugkrijgen!
Op dinsdag 13 juni 2006 21:21 schreef Sjoewe het volgende:
Ja van TF :') Die het nu keihard gaat ontkennen :')
pi_23475113
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:05 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Niet met je eens.
Deleugen neemt het op voor PTA wanneer het wordt afgekraakt. Kan ik in dit geval van jou niet eens zeggen.

Ik was er dan niet, maar dat kwam vooral door de rommelige manier van organiseren, dezelfde oude meuklocatie en activiteiten.
Nee Tjabbo, ze zijn nieuw hier, ze kennen de 'regels' nog niet, daarom moet je ze de kans geven om zich te bewijzen, als iemand jou auto waar je veel werk in hebt gestoken, totaal de grond in boort, zou jij ook pissed worden. Maar op de meet hebben we leuk met die lui gepraat, er waren een paar echt erg mooie auto's bij. En geef ze nou eens de kans om zich te bewijzen, JIJ bent ook ooit een newbie geweest, net als ik en iedereen hier.

Geef ze GVD een kans man!
  zondag 21 november 2004 @ 20:10:08 #106
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_23475144
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:05 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Niet met je eens.

om mijn woorden kracht bij te zetten:
quote:
Op zondag 21 november 2004 15:30 schreef bluevectra het volgende:
tis jammer dat ik niet kon want ik heb begrepen dat het ontzettend gezellig was
er waren meer opel's,..dan die ontzettend getunde bakken van jullie

zo zie je maar weer OPEL RULEZZZ
quote:
Op zondag 21 november 2004 16:43 schreef bluevectra het volgende:

[..]

3 auto's van fok maar.... denk dat de rest van het fok nog met de bus/trein onderweg zijn

jammer chucky dat ik er niet bij kon zijn had dat wel willen zien
Als dat niet duidelijk is dan weet ik het ook niet meer peurac.
Kom op man. Eerder was het hier gezellig, en pta werd niet afgezeken door anderen of je kon optiefen. En nu ben je het eens met de mannen van de astraclub?

Nogmaals, niet tegen de opelclub. ik was er inderdaad niet, en ze waren vast beregezellig.
Weet je wat peu, gebruik lekker je passmailer naar een niet bestaand adres en ga je bij hun forum aanmelden. doei doei
  zondag 21 november 2004 @ 20:10:46 #107
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_23475161
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:05 schreef BazzoS het volgende:

[..]

Ik was er met mijn golf, en het werd er niet minder gezellig op hoor?
ik hoor net idd ook van paar andere mensen dat t idd gezellig was op de meet enzo, waarom kan dat dan hier ook niet gewoon in dit topic. Tuurlijk der wordt wel s wat gezegd van andermans auto maar de manier hoe hier nu op gereageerd wordt door bepaalde mensen noem ik ronduit kinderachtig en het is dat ik weet dat de mensen een auto/rijbewijs hebben en dus boven de 18 zijn anders zou ik daar qua postgedrag sterk aan gaan twijfelen

Verder: zullen we der maar over ophouden anders moeten TF en Mutz hier straks misschien nog grote schoonmaak gaan houden
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_23475190
Laten we gewoon afspreken dat we elkaar en elkaar's auto met respet behandelen, dus niet meer afzeiken of zet er dan tenminste een ' ' smiley achter.

En niet iedereen geeft een vermogen aan z'n auto uit, sommige zouden dat wel willen maar kunnen gewoon niet meer missen (waar ik er een van ben). En anderen maakt dat gewoon niks uit. Laat dat zo zijn, maar ga geen ruzie maken om zoiets stoms als dit. Dat is gewoon erg laag.
pi_23475193
Het was koud
PeuRac ziet mij aankomen en wijst gelijk naar mijn deuk
Parkeerplaats vol met opels
sprintje tegen t0n verloren (ik heb een Alfa 155 )

Ik heb van t0n gewonnen op dat arcade ding
ben niet laatste geworden met karten
gezellig geouwehoerd
En ik vond de opel van chucky66 mooi, echt liefhebber

kortom best gezellig
  zondag 21 november 2004 @ 20:12:39 #110
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_23475206
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:08 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Nee Tjabbo, ze zijn nieuw hier, ze kennen de 'regels' nog niet, daarom moet je ze de kans geven om zich te bewijzen, als iemand jou auto waar je veel werk in hebt gestoken, totaal de grond in boort, zou jij ook pissed worden. Maar op de meet hebben we leuk met die lui gepraat, er waren een paar echt erg mooie auto's bij. En geef ze nou eens de kans om zich te bewijzen, JIJ bent ook ooit een newbie geweest, net als ik en iedereen hier.

Geef ze GVD een kans man!
Fout. als eerste was ik hier vanaf het begin en dus als newbie al regular.
Ze kunnen best aardig zijn, daar zeg ik niets van. En ook kunnen ze leuke auto's hebben.

Ik snap gloeiendetering gewoon alleen niet waarom jij ineens zomaar mensen die hier nieuw zijn PTA af laat zeiken. De regels niet kennen? fucking bullshit. dan leren ze die maar. Ik had van jou toch wel verwacht dat je ze de regels dan wat bijbracht.

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden peu!
pi_23475233
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:01 schreef Sounddragon het volgende:
Ik geloof niet dat ik een auto van een ander heb afgezeken, denk dat je lichies abuis ben nou hoor
true klopt, dat heb je idd niet gezegt maar de rest van je vrienden/forum genoten zijn daar wel mee begonnen en dat is fucking not done!
pi_23475249
ik snap niet dat jullie in discussie gaan met die achterlijke sukkel die er zelf niet bij was, ik vond die gasten bij de meet best oke
  zondag 21 november 2004 @ 20:14:24 #113
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_23475253
Eej Tjabbo ,

Wat ken mij de geschiedenis van jullie forum nou verrotten joh, die gozer zit onze hobby af te zeiken, en daar mogen we dus nix van zeggen, omdat we hier nieuw zijn ????

Mooi verhaal, en trouwens..waar bemoei je je mee joh, je wás er niet eens
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_23475255
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:10 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

om mijn woorden kracht bij te zetten:
[..]

[..]

Als dat niet duidelijk is dan weet ik het ook niet meer peurac.
Kom op man. Eerder was het hier gezellig, en pta werd niet afgezeken door anderen of je kon optiefen. En nu ben je het eens met de mannen van de astraclub?

Nogmaals, niet tegen de opelclub. ik was er inderdaad niet, en ze waren vast beregezellig.
Weet je wat peu, gebruik lekker je passmailer naar een niet bestaand adres en ga je bij hun forum aanmelden. doei doei
Dat bedoel ik dus, je pakt alleen hun laatste posts, in het begin werden zij afgekraakt, damn dan is t toch logisch dat je terug slaat

En btw, de opkomst van de PTA'rs was gewoon zielig weinig. En laat die gozers toch lekker, waar is die tijd dat jij mensen zoals die negeerde?????
  zondag 21 november 2004 @ 20:15:22 #115
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_23475274
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:13 schreef DeLeugen het volgende:

[..]

true klopt, dat heb je idd niet gezegt maar de rest van je vrienden/forum genoten zijn daar wel mee begonnen en dat is fucking not done!
Precies.

Ze zeiken de PTA mensen af die daar waren, o.a. dus bassos en peurac. Wij helpen ze daartegen en alsnog gaan ze zeggen dat de mensen van pta het probleem zijn.

We zullen ze nog eens helpen. ik kots hier werkelijk op
  zondag 21 november 2004 @ 20:15:31 #116
43311 jozef444
pi_23475277
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:14 schreef BoJo het volgende:
ik snap niet dat jullie in discussie gaan met die achterlijke sukkel die er zelf niet bij was, ik vond die gasten bij de meet best oke
gaat niet om de gasten bij de meet of de gezelligheid van de meet tgaat erom dat hier en nu in dit topic fijn met mekaar wordt omgesprongen. iig neit op een manier zoals ik die gewend ben in pta

Ohja is verder niet bedoeld tegen bepaalde personen maar iedereen die zich aangesproken voelt mag zich t best aantrekken
pi_23475290
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:12 schreef BoJo het volgende:
Het was koud
PeuRac ziet mij aankomen en wijst gelijk naar mijn deuk
Parkeerplaats vol met opels
sprintje tegen t0n verloren (ik heb een Alfa 155 )
BazzoS die mijn alfa zwart vondt terwijl ie blauw is

Ik heb van t0n gewonnen op dat arcade ding
ben niet laatste geworden met karten
gezellig geouwehoerd
En ik vond de opel van chucky66 mooi, echt liefhebber

kortom best gezellig
  zondag 21 november 2004 @ 20:16:20 #118
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_23475300
Goed... laat ik me ook ns in de 'discussie' mengen.

Ja ze zijn nieuw. nee, ze kennen de ongeschreven regels niet. 't is net als met de integratie van bepaalde minderheden. De verschillen zijn begrijpelijk, en in het begin nog wel te overzien. Maar als je niet oppast word de oude kern totaal onder de voet gelopen. overigens wil ik niet zeggen dat die opelclub vergelijkbaar is met die minderheid, puur de situatie

Wie is begonnen met afzeiken? interesseert me niet. Wat Tjabbo idd zei, een tijd (rond de eerste meet zeg maar) werd dat collectief NIET gepikt. Inmiddels verschilt het ontzettend per persoon of merk of het wel of niet gepikt wordt.
't is niet voor jan lul dat ik bijna niet meer buiten de sc post
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  zondag 21 november 2004 @ 20:16:50 #119
43311 jozef444
pi_23475310
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:14 schreef Sounddragon het volgende:
Eej Tjabbo ,

Wat ken mij de geschiedenis van jullie forum nou verrotten joh, die gozer zit onze hobby af te zeiken, en daar mogen we dus nix van zeggen, omdat we hier nieuw zijn ????

Volgens mij waren der wel meer mensen niet en is t juist deze instelling van jou en je postgedrag van jou en je maten die er voor zorgt dat er een o zo gezellige sfeer hangt hier en nu en alles wat tjabbo wil zeggen is dat met een geintje veel opgelost kan worden en niet met dat domme gezanik wat hier nu wordt gedaan.
pi_23475322
quote:
Eej Tjabbo ,

Helemaal mee eens! Tot die laatste zin, hij is WEL een van de mede-oprichters van de sub-forum.
  zondag 21 november 2004 @ 20:17:30 #121
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_23475325
quote:
Eej Tjabbo ,

Ik heb ook niet het idee dat ik het tegen jou had.
Je had schijnbaar zelfs een mooie auto, daar zou ik wel een foto van willen zien, net als die van chucky66 trouwens, daar had ik ook om gevraagd trouwens.

Ik had het tegen de mensen van pta, niet tegen de opelliefhebbers. Ik ken ze/jullie niet en ga ze daarom ook niet afzeiken. ik had van onze eigen mensen wat meer ruggegraat verwacht. thats all.
  zondag 21 november 2004 @ 20:18:45 #122
43311 jozef444
pi_23475361
ohja trouwens sounddragon als we t over de historie van pta gaan hebben dan zeg ik dat ik een opel bash topic o.i.d. aan hoor komen kbedoel daar werd toen fijn om gelachen maar nou kan er niet eens meer een opmerking worden gemaakt
pi_23475373
quote:
heey wees dan ook zo eerlijk om toe te geven dat jou vrienden ermee begonnen zijn!
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:14 schreef PeuRac het volgende:
En laat die gozers toch lekker, waar is die tijd dat jij mensen zoals die negeerde?????
waar is die tijd gebleven dat we er altijd met zijn alleen op reageerden toe een van de vastere users werd aangevallen
pi_23475401
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:15 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Precies.

Ze zeiken de PTA mensen af die daar waren, o.a. dus bassos en peurac. Wij helpen ze daartegen en alsnog gaan ze zeggen dat de mensen van pta het probleem zijn.

We zullen ze nog eens helpen. ik kots hier werkelijk op
Tjabbo, als je goed oplet zijn t niet de mensen van de GSI-club die er waren die ons Bashen, die gozer met z'n Vectra moet zeker ophouden. En ik waardeer t dat je ons wilt helpen, maar ik voelde me niet echt aangevallen.
pi_23475440
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:19 schreef DeLeugen het volgende:

[..]

heey wees dan ook zo eerlijk om toe te geven dat jou vrienden ermee begonnen zijn!
[..]

waar is die tijd gebleven dat we er altijd met zijn alleen op reageerden toe een van de vastere users werd aangevallen
Dan zullen we weer eens gaan vragen wie jij dan wel echt bent
  zondag 21 november 2004 @ 20:22:15 #126
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_23475454
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:17 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Tot die laatste zin, hij is WEL een van de mede-oprichters van de sub-forum.
Dank je voor de credits. Zo voel ik het ook, en hoop(te) dat jij je ook zo nauw met dit forum verbonden voelde dat je ook wat terug te zeggen had ipv de vaste posters af te vallen.

Ik wilde inderdaad alleen zeggen dat met een grapje en een knipoog veel bereikt kan worden. Hoe meer mensen hoe meer vreugd, maar begin niet zomaar de users af te kraken want dan heb je aan mij een verkeerde. Ik ben daar flink pissed over en of ik nu wel of niet op de meeting was heeft er geen reet mee te maken, ik voel me aangevallen wanneer mensen gaan zeiken dat er weinig mensen waren ook al weten ze van niemand iets af en weten ze geen beweegredenen.

Dat is absoluut niet leuk. PTA is heel wat anders dan een autoclub. Veel méér dan dat zelfs, vind ik.
En dat wil ik ze duidelijk maken. Mits leuk en eventueel constructief posten of discussieren erbij is verwelkom ik ze van harte.
  zondag 21 november 2004 @ 20:23:36 #127
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_23475481
Ja, maar je zit nou zelf een 'ons tegen hunnie' sfeertje te creëren Tjabbo, en ik geloof dat je dan het cirkeltje weer mooi rond maakt.....
Hier wordt helemaal niemand wijzer van geloof ik....

En wie of wat dit forum heeft gesticht...kan ik trouwens ook niet ruiken....Daarbij ; verdient wat mij betreft niet meer of minder respect als alle anderen hier op het forum....all the same to me....
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 21 november 2004 @ 20:23:47 #128
43311 jozef444
pi_23475491
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:22 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Dat is absoluut niet leuk. PTA is heel wat anders dan een autoclub. Veel méér dan dat zelfs, vind ik.
En dat wil ik ze duidelijk maken. Mits leuk en eventueel constructief posten of discussieren erbij is verwelkom ik ze van harte.
PTA it's a lifestyle
pi_23475503
En volgens mij zitten we deze pagina alleen maar tegen elkaar te vechten

Ik bescherm alleen maar de mensen die op de meet waren, meer niet. De rest heeft er weinig over te zeggen denk ik. Sorry Tjabbo, volgens mij is dit de eerste keer sinds ruim 1.5jaar dat ik t niet (helemaal) met je eens ben, en dat vind ik best jammer, want jij was altijd diegene welke zo iedereen een kans wou geven.
pi_23475524
Okay zoals ik het nu zie, zit DeLeugen en die vectra lul de boel te stoken. Laat je niet opfokken door die eikels.
  zondag 21 november 2004 @ 20:25:53 #131
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_23475554
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:20 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Tjabbo, als je goed oplet zijn t niet de mensen van de GSI-club die er waren die ons Bashen, die gozer met z'n Vectra moet zeker ophouden. En ik waardeer t dat je ons wilt helpen, maar ik voelde me niet echt aangevallen.
Zowel blauwe vectra als de bride of chucky666 deden daar aan mee. Lees de eerste pagina nog maar eens goed.

Ook wil ik jou als vaste poster niet afvallen, juist helpen.
Maar dat er gewoon niet goed gelezen wordt en een pta user wordt aangevallen en dan ook nog door de 'eigen' mensen ff wordt afgezeken daar kan ik überslecht tegen.
pi_23475589
Dat ze mijn golf roestbruin noemen, so what, ik zag dat als een grapje?
pi_23475602
quote:
Op zondag 21 november 2004 18:18 schreef bluevectra het volgende:
heb ff de foto's bekeken,..en wat zag ik daar idd 3 fokbarrels... een golf II roestbruin...een civic met een motorkap van de sloop...en een alfa.... was zeker een grote opkomst van jullie fokkers...

mzzl
Het was idd een Alfa , dat je dat wel goed gezien had maar dat je zoveel stront in je kop had toen je naar derest keek kan ik niet begrijpen
pi_23475605
Tering, open een discussie topic ofzo, over PTA, dit is 'n topic over de meeting.

Ik heb verders niet eens de moeite genomen om deze shit allemaal te lezen.

Heb gewoon 'n leuke middag gehad, punt uit.
  zondag 21 november 2004 @ 20:27:50 #135
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_23475612
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:25 schreef Tjabbo het volgende:

Maar dat er gewoon niet goed gelezen wordt en een pta user wordt aangevallen en dan ook nog door de 'eigen' mensen ff wordt afgezeken daar kan ik überslecht tegen.
eensch.
De kracht van pta is juist dat ALLE merken / smaken / vertegenwoordigd zijn. Maar dat gaat een beetje verloren. Niet door het gelazer rond deze meet, maar dat loopt al een tijd...
Thucydides
  zondag 21 november 2004 @ 20:27:57 #136
43311 jozef444
pi_23475616
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:27 schreef BazzoS het volgende:
Dat ze mijn golf roestbruin noemen, so what, ik zag dat als een grapje?
laat hun t dan ook als geintje opnemen als der iets gezegd wordt over opels maar dat wordt neit gedaan en daar gaat dit hele verhaaltje over
pi_23475635
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:27 schreef t0n het volgende:
Tering, open een discussie topic ofzo, over PTA, dit is 'n topic over de meeting.

winner

pi_23475660
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:27 schreef jozef444 het volgende:

[..]

laat hun t dan ook als geintje opnemen als der iets gezegd wordt over opels maar dat wordt neit gedaan en daar gaat dit hele verhaaltje over
dáár ben ik het dan wel mee eens
  zondag 21 november 2004 @ 20:29:48 #139
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_23475665
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:24 schreef PeuRac het volgende:
En volgens mij zitten we deze pagina alleen maar tegen elkaar te vechten

Ik bescherm alleen maar de mensen die op de meet waren, meer niet. De rest heeft er weinig over te zeggen denk ik. Sorry Tjabbo, volgens mij is dit de eerste keer sinds ruim 1.5jaar dat ik t niet (helemaal) met je eens ben, en dat vind ik best jammer, want jij was altijd diegene welke zo iedereen een kans wou geven.
lees eens goed kerel, ik wil ze ook juist een kans geven. Hierboven post ik nog hoe meer zielen des te meer vreugd, mits constructief/positief.

Ik heb bij deze die mensen van mijn kant proberen in de juiste banen te leiden, of in ieder geval nemen ze aanstoot aan mijn posts en proberen de gezellige kant van PTA in te zien.

Ik weet van verschillende clubs dat er onderling nog wel eens haat en nijd kan zijn als het om auto's gaat en wat de een wel heeft en de ander niet. Zo kwamen de eerste posts van hen op mij ook over. Zo van, ik zal maar aanvallen voordat ze mij aanvallen op mijn auto. Zo niet, dan is dat een foute intepretatie van mijn kant.

Ik heb zelfs een aantal van de opelboys om foto's gevraagd aangezien ik best nieuwschierig ben, en no offence voor de foto's die er nu staan, maar ik vind niet dat er echt veel te zien is. daarom vroeg ik meer foto's. Ik hoop dat we die alsnog te zien krijgen.
  zondag 21 november 2004 @ 20:31:09 #140
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_23475703
quote:

Top! daar gaat het tenslotte om.
pi_23475717
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:25 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Zowel blauwe vectra als de bride of chucky666 deden daar aan mee. Lees de eerste pagina nog maar eens goed.

Ook wil ik jou als vaste poster niet afvallen, juist helpen.
Let ff op, Chucky666 draaide na de meet bij, diegene die er waren waren allemaal goeie lui (eentje nodigde me zelfs uit om z'n auto te komen jatten )

Ik vind t jammer dat je iedereen over een kam scheert, maar het zijn zoals al gezegd DeLeugen (een kloon) en Vectra die het aanwakkeren
  zondag 21 november 2004 @ 20:32:49 #142
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_23475738
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:27 schreef jozef444 het volgende:

[..]

Daar komt het allemaal op neer inderdaad.

pi_23475746
Auto van Chucky:
pi_23475752
quote:

Daar sluit ik me bij aan, en mee af.
  zondag 21 november 2004 @ 20:33:39 #145
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_23475759
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:31 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Let ff op, Chucky666 draaide na de meet bij, diegene die er waren waren allemaal goeie lui (eentje nodigde me zelfs uit om z'n auto te komen jatten )
met andere woorden:
op de meet ontmoet chucky de pta'ers, ziet dat het helemaal geen verkeerde mensen zijn, en draait bij. prima!
mijn vraag: waarom is daar een meeting voor nodig?
Thucydides
  zondag 21 november 2004 @ 20:34:03 #146
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_23475772
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:24 schreef BoJo het volgende:
Okay zoals ik het nu zie, zit DeLeugen en die vectra lul de boel te stoken. Laat je niet opfokken door die eikels.
Exactamundo Bojo
pi_23475780
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:29 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

lees eens goed kerel, ik wil ze ook juist een kans geven. Hierboven post ik nog hoe meer zielen des te meer vreugd, mits constructief/positief.

Ik heb bij deze die mensen van mijn kant proberen in de juiste banen te leiden, of in ieder geval nemen ze aanstoot aan mijn posts en proberen de gezellige kant van PTA in te zien.

Ik weet van verschillende clubs dat er onderling nog wel eens haat en nijd kan zijn als het om auto's gaat en wat de een wel heeft en de ander niet. Zo kwamen de eerste posts van hen op mij ook over. Zo van, ik zal maar aanvallen voordat ze mij aanvallen op mijn auto. Zo niet, dan is dat een foute intepretatie van mijn kant.

Ik heb zelfs een aantal van de opelboys om foto's gevraagd aangezien ik best nieuwschierig ben, en no offence voor de foto's die er nu staan, maar ik vind niet dat er echt veel te zien is. daarom vroeg ik meer foto's. Ik hoop dat we die alsnog te zien krijgen.
Eigenlijk zijn we het gewoon eens, en willen we hetzelfde, maar via een andere weg
  zondag 21 november 2004 @ 20:35:30 #148
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_23475802
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:31 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik vind t jammer dat je iedereen over een kam scheert, maar het zijn zoals al gezegd DeLeugen (een kloon) en Vectra die het aanwakkeren
beste PeuRac,
ik heb het uitsluitend en alleen over de posts op de eerste pagina van deze thread. Dat opgeblazen gebral van de eerdere topics doe ik af als er niet toe doende.
DeLeugen is een kloon, maar wel een oudgediende volgens mij trouwens

En nogmaals, dat is dan al de 3e keer, hoop ik dat ze gezellig komen posten. En dan dus niet van ik ben beter want ik heb een <vul gewenst automerk in>, want de kracht van dit forum ligt in de diversiteit.
pi_23475840
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:33 schreef Xtreem het volgende:

[..]

met andere woorden:
op de meet ontmoet chucky de pta'ers, ziet dat het helemaal geen verkeerde mensen zijn, en draait bij. prima!
mijn vraag: waarom is daar een meeting voor nodig?
Eeuh, omdat ik er precies zo over dacht? Je weet wat ik Opel (GSI) rijders altijd wenste (een knuffel met een boom ja)
pi_23475868
Ik ben natuurlijk beter omdat ik een Alfa rij, maar das logisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')