ik ben zo dom geweest...quote:op zaterdag 20 november 2004 19:28 schreef nozem het volgende:
bedankt voor je psychologische overpeinzingen, maar waar wil je uiteindelijk naartoe met dit topic? iedereen is nu eenmaal zoals hij is, krampachtig de bad guy uit proberen te hangen werkt alleen maar op de lachspieren. ben je een aardige, begripvolle en attente man, wees jezelf, ook zij komen er uiteindelijk wel. ze neuken misschien minder in hun jonge jaren maar zo goed als iedereen settelt zich op den duur met een leuke partner.
quote:op zaterdag 20 november 2004 19:28 schreef huhu het volgende:
de grote vraag - die ik nooit heb kunnen beantwoorden - is: 'wat wil een vrouw?'
- sigmund freud
je hebt wel gelijk wat betreft die dingen die je noemt, maar mijn pleidooi gaat erover dat ze daarnaast ook in diezelfde persoon een boef willen.quote:op zaterdag 20 november 2004 19:31 schreef quickie_bat het volgende:
over alles over 1 kam scheren gesproken
slaat compleet nergens op, ik kan je zo 100 vrouwen noemen die geen "boefje" willen maar een man waarmee ze een gelijkwaardige relatie willen, die gebaseerd is op vertrouwen, liefde, zorgzaamheid en vriendschap.
de vrouwen die jij noemt zijn labiele wezens met weinig eigendunk en zich optrekken aan zo'n kansloze john travolta-figuur om zo een beetje eigenwaarde te krijgen
ik denk dat de meeste vrouwen sowieso gewoon een daadkrachtige, zelfverzekerde man willen waar ze zich beschermd door voelen.quote:op zaterdag 20 november 2004 19:31 schreef quickie_bat het volgende:
over alles over 1 kam scheren gesproken
slaat compleet nergens op, ik kan je zo 100 vrouwen noemen die geen "boefje" willen maar een man waarmee ze een gelijkwaardige relatie willen, die gebaseerd is op vertrouwen, liefde, zorgzaamheid en vriendschap.
de vrouwen die jij noemt zijn labiele wezens met weinig eigendunk en zich optrekken aan zo'n kansloze john travolta-figuur om zo een beetje eigenwaarde te krijgen
nee, grote onzin. je kunt niet stellen dat elke vrouw dat ook wil. ieder individu heeft z'n eigen voorkeur wat ie in een partner zoekt. de behoefte aan een dergelijke eigenschap in een man komt veelal voor bij vrouwen met een leeg en saai bestaan en vrouwen met weinig eigenwaarde.quote:op zaterdag 20 november 2004 19:32 schreef konniekipke het volgende:
[..]
je hebt wel gelijk wat betreft die dingen die je noemt, maar mijn pleidooi gaat erover dat ze daarnaast ook in diezelfde persoon een boef willen.
zijn vrouwen eigenlijk geen labiele wezens?
pardon??? in de huidge samenleving hebben vrouwen geen beschermer meer nodig die met een knuppel rondloopt in een dierenhuid en grommend de vijand z'n hersens inslaat!quote:op zaterdag 20 november 2004 19:35 schreef nozem het volgende:
[..]
ik denk dat de meeste vrouwen sowieso gewoon een daadkrachtige, zelfverzekerde man willen waar ze zich beschermd door voelen.
dat wil niet zeggen dat de betreffende man een ontzettende macho moet zijn, maar op een slapjanus zit geen enkele vrouw te wachten, en terecht natuurlijk.
dat was misschien een betere opening geweest met meer discussiewaarde.quote:op zaterdag 20 november 2004 19:32 schreef konniekipke het volgende:
zijn vrouwen eigenlijk geen labiele wezens?
de meeste vrouwen willen zich geborgen voelen bij een man, dat is toch niks nieuws voor je?quote:op zaterdag 20 november 2004 19:42 schreef quickie_bat het volgende:
pardon??? in de huidge samenleving hebben vrouwen geen beschermer meer nodig die met een knuppel rondloopt in een dierenhuid en grommend de vijand z'n hersens inslaat!
tussen kunnen en willen zit alsnog een enorm verschil.quote:vrouwen kunnen prima zelf hun mannetje staan en voor zichzelf opkomen!
ronduit seksistisch wat je hier staat te beweren!
dat maak jij ervan. dat zeg ik nergens. je moet je ook niet zo aangevallen voelen, het is een persoonlijke overweging/ervaring. vrouwen vallen op foute mannen.quote:op zaterdag 20 november 2004 19:40 schreef quickie_bat het volgende:
[..]
belachelijk om te stellen dat een vrouw die behoefte alleen door een man zou kunnen laten vervullen!
ik denk dat jij een verkeerd beeld van evolutie hebt. uiteraard kunnen vrouwen zelf hun mannetje staan en zijn ze verbaal prima in staat om zichzelf te verdedigen maar dat wil niet zeggen dat ze op alle fronten net zo sterk als mannen zijn. mannen hebben nu eenmaal meer fysieke kracht. feit is dat vrouwen meestal gaan voor sterke, lange mannen waar ze zich veilig en beschermd bij voelen. daar is niks seksistisch aan. mannen zullen sneller naar vrouwen toetrekken die kleiner en teerder gebouwd zijn dan zij, ze nemen onbewust de rol van beschermheer op zich. dat heeft geen fuck te maken met het feit dat vrouwen minder zouden zijn dan mannen. waarom spui je je opzij-geneuzel niet ergens anders?quote:op zaterdag 20 november 2004 19:42 schreef quickie_bat het volgende:
[..]
pardon??? in de huidge samenleving hebben vrouwen geen beschermer meer nodig die met een knuppel rondloopt in een dierenhuid en grommend de vijand z'n hersens inslaat!
vrouwen kunnen prima zelf hun mannetje staan en voor zichzelf opkomen!
ronduit seksistisch wat je hier staat te beweren!
quote:op zaterdag 20 november 2004 19:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
dat was misschien een betere opening geweest met meer discussiewaarde.
ik snap je voorbeelden wel, zie ze elke dag om me heen en ja je hebt gelijk. toch zullen zowel vrouwen als mannen hiertegen ageren simpelweg omdat ze graag zouden willen zien dat het anders was.mannen willen horen dat ze een kans maken en vrouwen zien zich niet graag bevestigd als een soort "groupie".
toch is het vrij makkelijk te verklaren, macht erotiseert en de uitstraling die dergelijke boefjes hebben straalt macht uit. hebben ze daarbij nog wat geld te besteden en misschien zelfs een bepaald aanzien dan is de keus voor vrouwen ineens heel makkelijk geworden.
quote:op zaterdag 20 november 2004 19:50 schreef nozem het volgende:
[..]
waarom spui je je opzij-geneuzel niet ergens anders?
niet echt nodig deze opmerkingquote:op zaterdag 20 november 2004 19:50 schreef nozem het volgende:
waarom spui je je opzij-geneuzel niet ergens anders?
zal wel komen omdat 'ie verwachtte een logisch antwoord te vinden. terwijl dit soort zaken juist helemaal niet logisch te beredeneren zijn.quote:op zaterdag 20 november 2004 19:28 schreef huhu het volgende:
de grote vraag - die ik nooit heb kunnen beantwoorden - is: 'wat wil een vrouw?'
- sigmund freud
ja, dat ze vrouw was dat is me al opgevallen. ik vind het alleen absurd dat ik voor seksistisch uitgemaakt word terwijl ik een harstikke vrouwvriendelijk persoon ben. ik constateer alleen dat er verschillen zijn tussen man en vrouw, daarom kunnen we elkaar aanvullen. als sommige vrouwen kost wat kost (zoals na de 1e feministische golf) op alle fronten gewoon mannen willen zijn dan gaat het mis en dan krijg je een onderlinge verstandhouding van niks.quote:op zaterdag 20 november 2004 19:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
niet echt nodig deze opmerkingals je even op het profiel van de desbetreffende user had geklikt had je gezien dat ze en vrouw en en nog vrij jong is.....
de reden van haar opmerking is dan ineens heel begrijpelijk.
net zoals mannen een lief meisje willen maar ook een geile slet in bed. groener gras enzo..quote:op zaterdag 20 november 2004 19:32 schreef konniekipke het volgende:
[..]
je hebt wel gelijk wat betreft die dingen die je noemt, maar mijn pleidooi gaat erover dat ze daarnaast ook in diezelfde persoon een boef willen.
hmm, mijn meisje mag ook wel stout zijn hoorquote:op zaterdag 20 november 2004 20:01 schreef fritsvanegters het volgende:
[..]
net zoals mannen een lief meisje willen maar ook een geile slet in bed. groener gras enzo..
bingoquote:het klinkt gek, maar de beste manier waarop je een spetterende verstandhouding met een vrouw ontwikkeld is als man sowieso je eigen lijn te trekken. achter een vrouw aanlopen met als doel haar te veroveren is naar mijn idee zinloos. of zij wil je, of niet. vrouwen moeten of naar jou toekomen, of er moet meteen een klick zijn, maar anders gaat het nooit werken.
vraag je af als je een soort van relatie hebt, wat daarvan de basis is. gelijkheid is het belangrijkste; niet afhankelijkheid, zorgen voor en jalouzie.
quote:op zaterdag 20 november 2004 19:59 schreef cinnamongirl het volgende:
...net zoals mannen een blonde rondborstige geile slet willen met een iq van 80.
again, dit is iets wat ik niet beweer. ik zeg niet dat ze vaker iets doen dan mannen. ik bespeur toch snel bij de vrouwen hier een 'jamaar, jij/jullie...".quote:op zaterdag 20 november 2004 19:59 schreef cinnamongirl het volgende:
hoe kom je er eigenlijk bij dat vrouwen vaker een foute/gevaarlijke partner kiezen dan dat mannen probeen het lekkerste wijf te pakken te krijgen?
wat zou een vulcan van deze materie vinden?quote:op zaterdag 20 november 2004 19:57 schreef henryhill het volgende:
[..]
zal wel komen omdat 'ie verwachtte een logisch antwoord te vinden. terwijl dit soort zaken juist helemaal niet logisch te beredeneren zijn.
fijne kerel, die freud
oh, en ik ben het wel met de openingspost eens.
dat is inderdaad een opmerking die de "bad boy" in jezelf weer laat loskomen.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:00 schreef nozem het volgende:
[..]
ja, dat ze vrouw was dat is me al opgevallen. ik vind het alleen absurd dat ik voor seksistisch uitgemaakt word terwijl ik een harstikke vrouwvriendelijk persoon ben. ik constateer alleen dat er verschillen zijn tussen man en vrouw, daarom kunnen we elkaar aanvullen. als sommige vrouwen kost wat kost (zoals na de 1e feministische golf) op alle fronten gewoon mannen willen zijn dan gaat het mis en dan krijg je een onderlinge verstandhouding van niks.
er is niks met een enigzins traditioneel rollenpatroon. dat betekent echter niet dat het enige recht van de vrouw haar aanrecht is, en dat de man alle centjes binnen moet halen.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
dat is inderdaad een opmerking die de "bad boy" in jezelf weer laat loskomen.![]()
ik ben het met je eens dat we elkaar juist kunnen aanvullen, waarschijnlijk moet dit zelfs willen we met elkaar (voor langere tijd) door 1 deur kunnen..........
de kwaliteiten die we als man en vrouw hebben staan daar m.i. wel buiten, ik ken ook stellen waarbij de vrouw meer man is dan de kerel die ze naast zich heeft. over het algemeen kunnen we denk ik wel stellen dat het gros van de mensen "traditioneel" leeft.
oh? vertel eens waarom jij dat denkt?quote:op zaterdag 20 november 2004 19:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
de reden van haar opmerking is dan ineens heel begrijpelijk.
quote:op zaterdag 20 november 2004 20:04 schreef marmar het volgende:
"wat wil een vrouw" <-- als ze het zelf niet eens weet, kan jij er ook niet achter komen he![]()
hij hoeft echt niet altijd alleen maar liefje en schatje en snoesje te zeggen, hij mag ook best eens zeggen "soms ben je wel een lekkerwijf he?"
maar alle gekheid op een stokje
[..]
ja, dat vroeg ik me dan ook weer een beetje af. ik dacht, er komt vast wel een wedervraag van jou. en ja hoor, zo voorspelbaar, die vrouwen.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:09 schreef quickie_bat het volgende:
[..]
oh? vertel eens waarom jij dat denkt?gewoon normale vraag hoor dus zonder sarcasme
ok goed, dat heb je niet gezegd. maar voel me beetje aangevallen, het lijkt nu net alsof vrouwen een blinde vlek hebben voor foute mannen en ze ervandoor gaan zodra ze er een tegen komen, of ze nou een relatie hebben of niet.....ergo vrouwen zijn labiele wezens... ja, het gebeurt maar het omgekeerde gebeurt ook vaak genoeg dat mannen alles neerleggen en hun pik volgen.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:05 schreef konniekipke het volgende:
[..]
again, dit is iets wat ik niet beweer. ik zeg niet dat ze vaker iets doen dan mannen. ik bespeur toch snel bij de vrouwen hier een 'jamaar, jij/jullie...".
als liefde echt blind zou maken dan gingen vrouwen er in eerste instantie ook met de grootste nerds vandoor, doch, dit is zelden het geval.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:09 schreef k_i_m het volgende:
het is niet zozeer het feit van een foute man willen, maar meer een questie dat liefde blind maakt.
zeker, we zijn allemaal klojo's, maar het gaat nu over vrouwen.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
ok goed, dat heb je niet gezegd. maar voel me beetje aangevallen, het lijkt nu net alsof vrouwen een blinde vlek hebben voor foute mannen en ze ervandoor gaan zodra ze er een tegen komen, of ze nou een relatie hebben of niet.....ergo vrouwen zijn labiele wezens... ja, het gebeurt maar het omgekeerde gebeurt ook vaak genoeg dat mannen alles neerleggen en hun pik volgen.
wat is de motivatie van je verliefdheid?quote:op zaterdag 20 november 2004 20:09 schreef k_i_m het volgende:
het is niet zozeer het feit van een foute man willen, maar meer een questie dat liefde blind maakt.
dus als de ts "boefje" vervangt door "zelfverzekerde man" dan ben je het wel met hem eens?quote:op zaterdag 20 november 2004 20:05 schreef #ANONIEM het volgende:
wat een flauwekul. vriouwen willen geen foute mannen (meesten niet in ieder geval). ze willen mannen met lef en zelfvertrouwen. dat het voor die 'lieve jongens' opvalt dat (in hun ogen) foute mannen lekkere meiden krijgen komt niet omdat ze echt fout zijn maar lef en zelfvertrouwen hebben. het valt misschien wel extra op maar is geen eigenschap van vrouwen. eigenschap van vrouwen is wel dat ze een man met zelfvertrouwen willen, en dat hebben de meeste foute mannen nou eenmaal ook, net zoals de players bijvoorbeeld...
kunnen we allebei het antwoord afwachtenquote:op zaterdag 20 november 2004 20:10 schreef nozem het volgende:
[..]
ja, dat vroeg ik me dan ook weer een beetje af. ik dacht, er komt vast wel een wedervraag van jou. en ja hoor, zo voorspelbaar, die vrouwen.![]()
wie maakt het meeste kans? die het meest waagt. als jij als nerd jezelf inprent dat je nooit wat vangt, en je blijft in een hoekje zitten, dan vang je ook nooit wat. dat heeft meer met instelling dan met nerd zijn te maken. ik ken namelijk ook hele leuke sociale nerds, die erg veel succes hebben bij vrouwen. maar het zijn wel nerds.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:11 schreef nozem het volgende:
[..]
als liefde echt blind zou maken dan gingen vrouwen er in eerste instantie ook met de grootste nerds vandoor, doch, dit is zelden het geval.
hey, nu ben ik het een keer met jou eensquote:op zaterdag 20 november 2004 20:12 schreef marmar het volgende:
maar met vrouwen rondslettebakken mag
liefde wordt voor 60% gedicteerd door uiterlijk & uitstraling.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:11 schreef nozem het volgende:
[..]
als liefde echt blind zou maken dan gingen vrouwen er in eerste instantie ook met de grootste nerds vandoor, doch, dit is zelden het geval.
soms mag mijn vent meegenietenquote:op zaterdag 20 november 2004 20:15 schreef henryhill het volgende:
[..]
hey, nu ben ik het een keer met jou eens![]()
geh, alweer op 1 lijnquote:op zaterdag 20 november 2004 20:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
niet om hier op te scheppen maar ik heb de tijd van mijn leven gehad.als je dit als kerel eenmaal door hebt dan begint het genieten pas hoewel vrouwen vooral naar elkaar toe dan wel heel venijnig konden zijn.
hehe erkenning!quote:op zaterdag 20 november 2004 20:13 schreef nozem het volgende:
[..]
zeker, we zijn allemaal klojo's, maar het gaat nu over vrouwen.
daarmee wil je dus eigenlijk zeggen dat vrouwen er vaak met een lul van een vent vandoor gaan, puur en alleen omdat hij de guts heeft om zijn bek open te trekken en een paar versiertrucs op ze los te laten? de meeste verlegen kerels hebben die skills niet, proberen het wel, maar slaan dicht. hierdoor kiezen vrouwen eieren voor hun geld en trekken ze toch die ene klojo met z'n grote smoel het bed in?quote:op zaterdag 20 november 2004 20:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
wie maakt het meeste kans? die het meest waagt. als jij als nerd jezelf inprent dat je nooit wat vangt, en je blijft in een hoekje zitten, dan vang je ook nooit wat. dat heeft meer met instelling dan met nerd zijn te maken. ik ken namelijk ook hele leuke sociale nerds, die erg veel succes hebben bij vrouwen. maar het zijn wel nerds.
maar een lekker ding als jij zal nooit op een nerd vallen.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
wie maakt het meeste kans? die het meest waagt. als jij als nerd jezelf inprent dat je nooit wat vangt, en je blijft in een hoekje zitten, dan vang je ook nooit wat. dat heeft meer met instelling dan met nerd zijn te maken. ik ken namelijk ook hele leuke sociale nerds, die erg veel succes hebben bij vrouwen. maar het zijn wel nerds.
daarmee wordt de eerste indruk bepaald, maar de liefde nietquote:op zaterdag 20 november 2004 20:16 schreef konniekipke het volgende:
[..]
liefde wordt voor 60% gedicteerd door uiterlijk & uitstraling.
oh, heb jij even de verkeerde niet standaard vrouw te pakkenquote:op zaterdag 20 november 2004 20:13 schreef konniekipke het volgende:
[..]
wat is de motivatie van je verliefdheid?
als je dat kan onderkennen, ben je al een heel eind.
wat wil je daar mee zeggen?quote:op zaterdag 20 november 2004 20:17 schreef marmar het volgende:
[..]
soms mag mijn vent meegenieten
is de eerste indruk niet van invloed op het aanwakkeren van je gevoel?quote:op zaterdag 20 november 2004 20:20 schreef xennia het volgende:
[..]
daarmee wordt de eerste indruk bepaald, maar de liefde niet
klopt, aanvullen moet je inderdaad heel letterlijk nemen.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:08 schreef nozem het volgende:
[..]
er is niks met een enigzins traditioneel rollenpatroon. dat betekent echter niet dat het enige recht van de vrouw haar aanrecht is, en dat de man alle centjes binnen moet halen.
mwah en dat zal tegenvallen, kwestie van gevoel.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:14 schreef quickie_bat het volgende:
[..]
kunnen we allebei het antwoord afwachten![]()
neehoor, de mannen die met lulsmoezen aankomen in de disco, mogen het van mij mooi een kruk verderop proberen! die grote smoel heb ik zelf al, en is dus in mijn ogen geen aanvulling op mijn eisenpakketquote:op zaterdag 20 november 2004 20:19 schreef nozem het volgende:
[..]
daarmee wil je dus eigenlijk zeggen dat vrouwen er vaak met een lul van een vent vandoor gaan, puur en alleen omdat hij de guts heeft om zijn bek open te trekken en een paar versiertrucs op ze los te laten? de meeste verlegen kerels hebben die skills niet, proberen het wel, maar slaan dicht. hierdoor kiezen vrouwen eieren voor hun geld en trekken ze toch die ene klojo met z'n grote smoel het bed in?
is dat het? hmm, interessante materie..
dit is natuurlijk belachelijk! logisch gezien zou het andersom net zo moeten werken: het is dus voor een vrouw net zo zinloos om achter mannen aan te lopen, want een man wil haar, of hij wil haar niet. het enige wat dan overblijft is die spontane 'klick' van jou, waar ik eerlijk gezegd niet zo in geloof.quote:op zaterdag 20 november 2004 19:21 schreef konniekipke het volgende:
het klinkt gek, maar de beste manier waarop je een spetterende verstandhouding met een vrouw ontwikkeld is als man sowieso je eigen lijn te trekken. achter een vrouw aanlopen met als doel haar te veroveren is naar mijn idee zinloos. of zij wil je, of niet. vrouwen moeten of naar jou toekomen, of er moet meteen een klick zijn, maar anders gaat het nooit werken.
vraag je af als je een soort van relatie hebt, wat daarvan de basis is. gelijkheid is het belangrijkste; niet afhankelijkheid, zorgen voor en jalouzie.
leeftijd maakt niet uit.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:19 schreef quickie_bat het volgende:
doelt ts trouwens nog op een bepaalde leeftijdsgroep van de vrouwen? of gewoon alles tussen de laten we zeggen 16 en 100 jaar?
ik ben nog nooit verliefd op het eerste gezicht geweest dus nee. de eerste indruk bepaalt of ik een man interessant genoeg vind om me verder in hem te verdiepen of nietquote:op zaterdag 20 november 2004 20:21 schreef konniekipke het volgende:
[..]
is de eerste indruk niet van invloed op het aanwakkeren van je gevoel?
je hebt nu de stereotype niet al te knappe, pokdalige kunstenaar of acteur in je hoofd die in feite niet eens foeielijk is. wedden dat jij een echt lelijke man geen blik waardig gunt?quote:op zaterdag 20 november 2004 20:21 schreef cinnamongirl het volgende:
een lelijke spannende man maakt nog altijd meer kans bij mij dan een mooie saaie degelijke man.
wow, dit is nog eens een stellingquote:op zaterdag 20 november 2004 20:21 schreef cinnamongirl het volgende:
een lelijke spannende man maakt nog altijd meer kans bij mij dan een mooie saaie degelijke man.
dat ik er soms eentje mee naar huis neem voor ons samenquote:op zaterdag 20 november 2004 20:21 schreef konniekipke het volgende:
[..]
wat wil je daar mee zeggen?
ik heb zo'n idee dat we samen op ramkoers zitten.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:18 schreef konniekipke het volgende:
[..]
geh, alweer op 1 lijn
dank je voor je uitlegquote:op zaterdag 20 november 2004 20:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
mwah en dat zal tegenvallen, kwestie van gevoel.
voorspelbaar was het wel, probeer een vrouw bij de "pik" te grijpen en je kan er donder op zeggen dat ze een verklaring vragen.
ik gok dat je vrijgezel bent, niet samenleefd met je partner of de relatie nog maar pril is. am i right?
wel leuk dat je lars lief vindt, raad eens hoe ik heet..........![]()
persoonlijk geloof ik meer in 53,61%quote:op zaterdag 20 november 2004 20:16 schreef konniekipke het volgende:
[..]
liefde wordt voor 60% gedicteerd door uiterlijk & uitstraling.
haha nee, maar dacht ineens weer aan dat ik deze ondertitel heb toen ik de uitdrukking "foute man" lasquote:op zaterdag 20 november 2004 20:24 schreef henryhill het volgende:
[..]
wow, dit is nog eens een stelling
enne, marmar, je bent toch niet om aandacht aan het schooien he?![]()
hehe, je zou mijn exvriendjes eens moeten zien!quote:op zaterdag 20 november 2004 20:24 schreef nozem het volgende:
[..]
je hebt nu de stereotype niet al te knappe, pokdalige kunstenaar of acteur in je hoofd die in feite niet eens foeielijk is. wedden dat jij een echt lelijke man geen blik waardig gunt?
vandaar dat ik 3 opties neerleg, het leven bestaat niet uit alleen zwart en wit.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:25 schreef quickie_bat het volgende:
[..]
dank je voor je uitleg
en ja het lijkt me logisch dat ik een verklaring vraag als jij insinueert over mijn persoon, dan word ik wel nieuwschierig ja
ik ben overigens geen vrijgezel. maar ik snap de link niet tussen vrijgezel zijn en mijn mening?
kom op kim, jij gaat echt niet af op een nerd die stilletjes in een hoekje zit te zitten. ik denk dat jij dan eerder aan de praat gaat met een 'foute man'. dat is trouwens ook een vooroordeel dat mannen met lulsmoezen aankomen. of het moet wel heel erg gesteld zijn met onze soortquote:op zaterdag 20 november 2004 20:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
neehoor, de mannen die met lulsmoezen aankomen in de disco, mogen het van mij mooi een kruk verderop proberen! die grote smoel heb ik zelf al, en is dus in mijn ogen geen aanvulling op mijn eisenpakket.
inderdaadquote:op zaterdag 20 november 2004 20:24 schreef nozem het volgende:
[..]
je hebt nu de stereotype niet al te knappe, pokdalige kunstenaar of acteur in je hoofd die in feite niet eens foeielijk is. wedden dat jij een echt lelijke man geen blik waardig gunt?
kan mij dat schelen, ze zijn woest aantrekkelijkquote:op zaterdag 20 november 2004 20:27 schreef nozem het volgende:
die lui van metallica hebben vroeger een aantal vrouwonvriendelijke uitspraken gedaan waar je tuinbroek echt van af zakt quickie.
er zijn uitzonderingen..quote:op zaterdag 20 november 2004 20:30 schreef konniekipke het volgende:
[..]
inderdaad
dat dacht ik dus ook.......quote:op zaterdag 20 november 2004 20:29 schreef konniekipke het volgende:
[..]
kom op kim, jij gaat echt niet af op een nerd die stilletjes in een hoekje zit te zitten. ik denk dat jij dan eerder aan de praat gaat met een 'foute man'. dat is trouwens ook een vooroordeel dat mannen met lulsmoezen aankomen. of het moet wel heel erg gesteld zijn met onze soort
wat een onzin. heel nobel wat je zegt, maar in een kroeg kijk je toch eerst naar het uiterlijk van mensen en niet naar wat voor mens het is.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
hehe, je zou mijn exvriendjes eens moeten zien!
veel 'lelijke' mannen hebben weinig zelfvertrouwen of zijn bitter en gefrustreerd...maar er zijn er tussen die zeer zelfverzekerd zijn en zeer boeiend zijn...ik kan echt zeggen dat ik naar de mens kijk en niet naar het uiterlijk, al zie ik natuurlijk ook weleens wat 'lekkers' en ja, die ga ik ook niet uit de weg..net wat ik op dat moment naar op zoek ben!
"lelijke" mannen met zo'n charisma dat ze niet meer lelijk maar gruwlijk aantrekkelijk zijn bedoel je?quote:op zaterdag 20 november 2004 20:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
er zijn uitzonderingen..
klopt maar ik ben in de kroeg niet op zoek naar een relatie!quote:op zaterdag 20 november 2004 20:32 schreef konniekipke het volgende:
[..]
wat een onzin. heel nobel wat je zegt, maar in een kroeg kijk je toch eerst naar het uiterlijk van mensen en niet naar wat voor mens het is.
quote:die lui van metallica hebben vroeger een aantal vrouwonvriendelijke uitspraken gedaan waar je tuinbroek echt van af zakt quickie.
zie: vrouwen vallen op foute mannenquote:op zaterdag 20 november 2004 20:31 schreef quickie_bat het volgende:
[..]
kan mij dat schelen, ze zijn woest aantrekkelijk![]()
geld dat ook voor naamgenoten of is het een verplichting dat ze de 30 ruim gepasseerd zijn?quote:op zaterdag 20 november 2004 20:31 schreef quickie_bat het volgende:
[..]
kan mij dat schelen, ze zijn woest aantrekkelijk![]()
quote:op zaterdag 20 november 2004 20:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
ik heb zo'n idee dat we samen op ramkoers zitten.![]()
dat wij er hetzelfde over dachten wist ik ook al voor dit topic, ben enkel ingehaakt omdat dit het geval zou zijn.
ik praat eigenlijk met iedereen als ik zin heb om te praten. als ik op jacht ben in de kroeg zoek ik zelf wel iemand uit, en dan nog zie ik dat niet als potentieel relatiemateriaal.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:29 schreef konniekipke het volgende:
[..]
kom op kim, jij gaat echt niet af op een nerd die stilletjes in een hoekje zit te zitten. ik denk dat jij dan eerder aan de praat gaat met een 'foute man'. dat is trouwens ook een vooroordeel dat mannen met lulsmoezen aankomen. of het moet wel heel erg gesteld zijn met onze soort
zoiets ja! zoals ik net al zei moet de lelijkheid wel gecompenseerd worden met iets woest aantrekkelijks, zoals idd charisma, zelfverzekerdheid, interessante visie op dingen, etc.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:33 schreef marmar het volgende:
[..]
"lelijke" mannen met zo'n charisma dat ze niet meer lelijk maar gruwlijk aantrekkelijk zijn bedoel je?
lolquote:op zaterdag 20 november 2004 20:33 schreef henryhill het volgende:
zie: vrouwen vallen op foute mannen![]()
om even een vrouwelijke lulsmoes hier tegenover te zetten: "mijn vriendin zei dat je elke keer naar me keek, vind je het leuk om even met me te praten?"quote:op zaterdag 20 november 2004 20:34 schreef k_i_m het volgende:
even een lulsmoes van vorige week: man; goh, wat heb je een leuke jas aan. zelf gemaakt?.
.
zeg dan niks.
no offence, maar wat is er zo verkeerd aan die opmerking? waarom zou een vent meteen voor je afdoen als hij zoiets zegt? die man heeft waarschijnlijk al zijn moed bij elkaar geraapt en jij moet zonodig even lekker gaan bitchen. gatverdamme..quote:op zaterdag 20 november 2004 20:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
even een lulsmoes van vorige week: man; goh, wat heb je een leuke jas aan. zelf gemaakt?.
.
zeg dan niks.
mooi is datquote:op zaterdag 20 november 2004 20:24 schreef marmar het volgende:
[..]
dat ik er soms eentje mee naar huis neem voor ons samen
*fotoboek checkt*quote:op zaterdag 20 november 2004 20:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
geld dat ook voor naamgenoten of is het een verplichting dat ze de 30 ruim gepasseerd zijn?
ik noem dat een mooie man eigenlijkquote:op zaterdag 20 november 2004 20:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
zoiets ja! zoals ik net al zei moet de lelijkheid wel gecompenseerd worden met iets woest aantrekkelijks, zoals idd charisma, zelfverzekerdheid, interessante visie op dingen, etc.
wat voor jas had je dan aan?quote:op zaterdag 20 november 2004 20:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.
zeg dan niks.
maar dat was op een schoolfeest van de brugklas!quote:op zaterdag 20 november 2004 20:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
om even een vrouwelijke lulsmoes hier tegenover te zetten: "mijn vriendin zei dat je elke keer naar me keek, vind je het leuk om even met me te praten?"
ach ja, in je eentje snoepen is ook maar saai he?quote:op zaterdag 20 november 2004 20:37 schreef konniekipke het volgende:
[..]
mooi is dateen vriendin die uitjagen gaat en wat lekkers zo nu en dan meeneemt.
et voilla, vrouwen vallen op foute mannenquote:op zaterdag 20 november 2004 20:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
zoiets ja! zoals ik net al zei moet de lelijkheid wel gecompenseerd worden met iets woest aantrekkelijks, zoals idd charisma, zelfverzekerdheid, interessante visie op dingen, etc.
quote:op zaterdag 20 november 2004 20:40 schreef martijn23 het volgende:
bagger en dat voor een nerd zoals konnie
echt niet te geloven
ja jij bent dus nu al kansloosquote:op zaterdag 20 november 2004 20:41 schreef konniekipke het volgende:
[..]
et voilla, vrouwen vallen op foute mannen![]()
woeste aantrekkelijkheid en goed uiterlijk is dan voor jou helemaal onweerstaanbaar?
mwach martijn, konnie slaat de spijker behoorlijk op zijn kopquote:op zaterdag 20 november 2004 20:43 schreef martijn23 het volgende:
[..]
ja jij bent dus nu al kansloos![]()
![]()
![]()
![]()
kap ff stakker met dit topic verpauperen.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:43 schreef martijn23 het volgende:
daaaaaaaaaaaaag
hm nee want dan heb je kans dat het een narcist is.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:41 schreef konniekipke het volgende:
[..]
et voilla, vrouwen vallen op foute mannen![]()
woeste aantrekkelijkheid en goed uiterlijk is dan voor jou helemaal onweerstaanbaar?
jij weet toch wel wat je dan waard bent?quote:op zaterdag 20 november 2004 20:45 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
hm nee want dan heb je kans dat het een narcist is.
en bovendien lopen alle wijven dan achter hem aan, ook die van 10 jaar jonger dan ik en dan maak ik geen kans meer![]()
jij spreekt uit eigen ervaring maak ik opquote:op zaterdag 20 november 2004 20:44 schreef marmar het volgende:
[..]
mwach martijn, konnie slaat de spijker behoorlijk op zijn kopkijk maar hoe sommige vrouwen in de verdediging schieten, doen ze vaker als ze zich betrapt voelen.
ik krijg het vage vermoeden dat jij het niet op alle punten met ts eens bent...quote:op zaterdag 20 november 2004 20:40 schreef martijn23 het volgende:
bagger en dat voor een nerd zoals konnie
echt niet te geloven
ben ik ook wel benieuwd naar.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:38 schreef konniekipke het volgende:
[..]
wat voor jas had je dan aan?
heu, we hebben allemaal onze onzekerheden...quote:op zaterdag 20 november 2004 20:45 schreef konniekipke het volgende:
[..]
jij weet toch wel wat je dan waard bent?
truequote:op zaterdag 20 november 2004 20:46 schreef marmar het volgende:
marmar zegt: liever een eerlijke klootzak dan een saaie lul
klopt ben het niet mee eens dat vrouwen per se op foute mannen vallen, en wat is een foute man danquote:op zaterdag 20 november 2004 20:46 schreef henryhill het volgende:
[..]
ik krijg het vage vermoeden dat jij het niet op alle punten met ts eens bent...
waarom niet, onderbouw eens? ben wel benieuwd hoe tegenstanders van de op hierover denken.
ik ben sportief genoeg om gewoon toe te geven en niet in de verdediging te schietenquote:op zaterdag 20 november 2004 20:46 schreef martijn23 het volgende:
[..]
jij spreekt uit eigen ervaring maak ik op
integer..... heeft wel iets geils ja idd,............... maar ff ot vanwaar je opgavequote:op zaterdag 20 november 2004 20:49 schreef marmar het volgende:
[..]
ik ben sportief genoeg om gewoon toe te geven en niet in de verdediging te schietendoen alsof ik lief,onschuldig en onwetend ben, heb ik jaren geleden al opgegeven
hmm vanwaar die opgave, misschien omdat ik zelf ook wel eens op een vrouw val en me soms rot erger aan schijnheilig gedoe van sommige meisjesquote:op zaterdag 20 november 2004 20:51 schreef martijn23 het volgende:
[..]
integer..... heeft wel iets geils ja idd,............... maar ff ot vanwaar je opgave![]()
ja, en als je gewoon een avond met je vrienden gaat stappen, en je krijgt (even overdreven) 20 man die hun moed bij elkaar geraapt hebben aan je tafel, is het dan nog leuk?quote:op zaterdag 20 november 2004 20:37 schreef nozem het volgende:
[..]
no offence, maar wat is er zo verkeerd aan die opmerking? waarom zou een vent meteen voor je afdoen als hij zoiets zegt? die man heeft waarschijnlijk al zijn moed bij elkaar geraapt en jij moet zonodig even lekker gaan bitchen. gatverdamme..
nerd-vrouwen ja.quote:op zaterdag 20 november 2004 21:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
korte lontjes hier in dit topic. zeker allemaal kansloze nerds.
dat zou je niet verder vertellen!quote:op zaterdag 20 november 2004 21:02 schreef konniekipke het volgende:
[..]
nerd-vrouwen ja.
geen zin meer in kerels? wellicht dat marmar dan wat voor je is? is dit topic toch nog ergens goed voor geweestquote:op zaterdag 20 november 2004 21:03 schreef k_i_m het volgende:
overigens ga ik al maandenlang elke zaterdag keurig alleen naar huis, dus ik heb weinig te duchten van mannen in het algemeen.
niet zozeer geen zin. ik vind geen leuke man, en ik doe het goed of ik doe het niet.quote:op zaterdag 20 november 2004 21:04 schreef konniekipke het volgende:
[..]
geen zin meer in kerels? wellicht dat marmar dan wat voor je is? is dit topic toch nog ergens goed voor geweest
quote:hobbies/interesses: testosterongehaltes en mannelijke feromonen.
daar heb je gelijk in...quote:op zaterdag 20 november 2004 21:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.. en ik doe het goed of ik doe het niet.
nee het trieste aan het hele verhaal was dat dit plaats vond in een kroeg terwijl ik net daarvoor oogcontact zocht met de barkeepster (bekende van me) en zij er blijkbaar net tussenin stond......quote:op zaterdag 20 november 2004 20:38 schreef xennia het volgende:
[..]
maar dat was op een schoolfeest van de brugklas!
en, wat ben jij nou? een foute man of een kansloze nerd? ik ben wel even benieuwd in welke categorie jij jezelf zou willen plaatsen.quote:op zaterdag 20 november 2004 21:07 schreef konniekipke het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in...
quote:op zaterdag 20 november 2004 21:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
niet zozeer geen zin. ik vind geen leuke man, en ik doe het goed of ik doe het niet.
van vrouwen moet ik weinig hebben, dus ik denk dat ik dat aanbod afsla.
helaas welquote:op zaterdag 20 november 2004 21:11 schreef marmar het volgende:
[..]
en "echte" mannen zijn zeldzaam
ah troost je, beter 1 keer goed, dan 10 keer prutswerk, je bent wel een beauty met uitstraling, komt vast goedquote:op zaterdag 20 november 2004 21:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
helaas wel.
mwah ligt maar aan je perceptie van dingen. zaterdagavond en dan discusieeren over vrouwen en hun beweegredenen in plaats van op jacht te gaan in de dichtsbijzijnde uitgaansgelegenheid wekt een zekere kansloosheid op.quote:op zaterdag 20 november 2004 21:01 schreef k_i_m het volgende:
korte lontjes hier in dit topic. zeker allemaal kansloze nerds.
misschien met je eens een realistische definitie opstellen...quote:op zaterdag 20 november 2004 21:11 schreef marmar het volgende:
[..]alles of niets, geen halfzachte mennekes en "echte" mannen zijn zeldzaam
zolang ik mezelf nog niet in slaap huil kan ik ermee levenquote:op zaterdag 20 november 2004 21:12 schreef marmar het volgende:
[..]
ah troost je, beter 1 keer goed, dan 10 keer prutswerk, je bent wel een beauty met uitstraling, komt vast goed
hmm, lastig kimquote:op zaterdag 20 november 2004 21:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
en, wat ben jij nou? een foute man of een kansloze nerd? ik ben wel even benieuwd in welke categorie jij jezelf zou willen plaatsen.
mooie vrouwen zijn er in overvloed, maar "echte" vrouwen niet. die zijn net zo zeldzaam...quote:op zaterdag 20 november 2004 21:11 schreef marmar het volgende:
en "echte" mannen zijn zeldzaam
gezien het feit dat ik niet op 16 jarige mannen val, wacht ik nog even met de deur uitgaan tot het iets later is.quote:op zaterdag 20 november 2004 21:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
mwah ligt maar aan je perceptie van dingen. zaterdagavond en dan discusieeren over vrouwen en hun beweegredenen in plaats van op jacht te gaan in de dichtsbijzijnde uitgaansgelegenheid wekt een zekere kansloosheid op.
mijn excuus is een vriendin die ziek op bed ligt en een door en door slechte programmering van de zenders. wat is jouw excuus?
quote:op zaterdag 20 november 2004 21:15 schreef martijn23 het volgende:
ben ik ff blij in mn arrogantie dat ik een echte man ben pffffffff dacht ff dat ik helmaal stuk zat zo ff, gelukkig
en daarom schiet je zo in de verdediging om je zelfopgeworpen beeld dat je nog een kans maakt overeind te houden?quote:op zaterdag 20 november 2004 21:15 schreef martijn23 het volgende:
ben ik ff blij in mn arrogantie dat ik een echte man ben pffffffff dacht ff dat ik helmaal stuk zat zo ff, gelukkig
ik krijg net door van de redactie dat ik op foute mannen val. bofferd!quote:op zaterdag 20 november 2004 21:16 schreef konniekipke het volgende:
[..]
hmm, lastig kim
eerder foute man dan kansloze nerd, mag ik het daarop houden ?
hohoo, er zijn mensen die aan het werk zijn he?quote:op zaterdag 20 november 2004 21:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
zaterdagavond en dan discusieeren over vrouwen en hun beweegredenen in plaats van op jacht te gaan in de dichtsbijzijnde uitgaansgelegenheid wekt een zekere kansloosheid op.
je hebt helemaal gelijkquote:op zaterdag 20 november 2004 21:17 schreef henryhill het volgende:
[..]
mooie vrouwen zijn er in overvloed, maar "echte" vrouwen niet. die zijn net zo zeldzaam...
en we hebben weer een vooroordeel te ontkrachtigen.quote:op zaterdag 20 november 2004 21:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
gezien het feit dat ik niet op 16 jarige mannen val, wacht ik nog even met de deur uitgaan tot het iets later is.
leuk.. maar ik bedoelde jouw definitiequote:op zaterdag 20 november 2004 21:20 schreef marmar het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijken je snapt me ook helemaal denk ik.
voor de rest: de beste definitie die ik ooit gehoord heb voor een echte man is alsvolgt:
een echte man interesseert het voor geen meter wtf een echte man nou eigenlijk precies is.
ja tranen doen zeer konniequote:op zaterdag 20 november 2004 21:18 schreef konniekipke het volgende:
[..]
![]()
moet ik nou de loftrompet gaan schallen?quote:op zaterdag 20 november 2004 21:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
ik krijg net door van de redactie dat ik op foute mannen val. bofferd!.
wat maakt dat jou uit, jij mag niet eens weg als je vriendin ziek is!quote:op zaterdag 20 november 2004 21:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
en we hebben weer een vooroordeel te ontkrachtigen.
waar ga jij dan in godsnaam uit?persoonlijk kies ik toch voor gelegenheden waar dat soort verdwaalde schooljeugd niet binnenkomt.
zou de keuze van de gelegenheid ook nog iets zeggen over de aandacht die iemand zoekt? of is dit de reden dat je al maanden alleen naar huis gaat?
quote:op zaterdag 20 november 2004 21:22 schreef konniekipke het volgende:
[..]
moet ik nou de loftrompet gaan schallen?
dat dacht ik dus wel ja!quote:op zaterdag 20 november 2004 21:22 schreef konniekipke het volgende:
[..]
moet ik nou de loftrompet gaan schallen?
ik zal zo wel weer even een stunt met vuur uithalen zoals 2 jaar geleden, hoe goed ben je met 2de graads brandwonden?quote:op zaterdag 20 november 2004 21:20 schreef konniekipke het volgende:
[..]
hohoo, er zijn mensen die aan het werk zijn he?
het is erg rustig op de eerste hulp
ik snap naar welke eigenschappen van mannen je verwijst en de meesten zijn toevallig ook aantrekkelijk in vrouwen, maar de definitie vind ik totaal niet sluitend.quote:op zaterdag 20 november 2004 21:20 schreef marmar het volgende:
voor de rest: de beste definitie die ik ooit gehoord heb voor een echte man is alsvolgt:
een echte man interesseert het voor geen meter wtf een echte man nou eigenlijk precies is.
mijn definitie.. i'll give it a try.quote:op zaterdag 20 november 2004 21:22 schreef barbaar het volgende:
[..]
leuk.. maar ik bedoelde jouw definitie
jij bent koning nu laat ns zienquote:op zaterdag 20 november 2004 21:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
ik zal zo wel weer even een stunt met vuur uithalen zoals 2 jaar geleden, hoe goed ben je met 2de graads brandwonden?![]()
geef eens een reden?quote:op zaterdag 20 november 2004 21:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
dat dacht ik dus wel ja!.
hallo meldquote:op zaterdag 20 november 2004 21:29 schreef marmar het volgende:
[..]
[i]mijn[i] definitie.. i'll give it a try.
iemand die het niet interesseert hoe hij zich zou "moeten" gedragen, maar die gewoon zichzelf is, met een intrigerende persoonlijkheid, een krachtige uitstraling, een gezond stuk overtuiging van zichzelf, wat hij wil en waar hij voor staat, zich niet anders voordoet dan hij is en ook best eens een kutbui durven te hebben, geen dingen zeggen omdat hij denkt dat ik het wil horen maar gewoon zeggen waar het op staat, zijn leven een beetje goed op orde hebben, geen overdreven lompheid maar zeker niet betuttelend gaan doen bij vrouwen in de buurt, en vooral cool onder (bijna) alle omstandigheden.
zoiets
wie zegt dat ik niet weg mag?quote:op zaterdag 20 november 2004 21:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
wat maakt dat jou uit, jij mag niet eens weg als je vriendin ziek is!.
ik stuur je gelijk door naar beverwijkquote:op zaterdag 20 november 2004 21:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
ik zal zo wel weer even een stunt met vuur uithalen zoals 2 jaar geleden, hoe goed ben je met 2de graads brandwonden?![]()
kansloosquote:op zaterdag 20 november 2004 21:30 schreef martijn23 het volgende:
[..]
hallo meld
*kuch* marmar, je bent vergeten erbij te zetten dat een echte vent geen behoefte heeft om zichzelf te bewijzen of om bevestiging te bedelen, omdat hij zelf weet wat hij waard is. *kuch*quote:op zaterdag 20 november 2004 21:30 schreef martijn23 het volgende:
[..]
hallo meld
als ik ziek ben wil ik in bed liggen en slapen. mijn vriend kan dan net zo goed wél iets leuks gaan doen, want aan mij heeft ie niks. sterker nog, ik zou zelfs liever hebben dat hij weggaat, ipv rond te hangen in huis. maar ik ben een rare he?quote:op zaterdag 20 november 2004 21:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
wie zegt dat ik niet weg mag?
ik kies er voor om er voor haar te zijn (nee het gaat echt niet goed op dit moment) en daarnaast heb ik ook een zekere verplichting naar haar toe.
maarre, wil jou weleens horen piepen als je doodziek op bed ligt en je hoort de deur in het slot vallen omdat je vriend het belangrijker vind om te gaan stappen dan bij jou te blijven.![]()
nee niet naar beverwijk, dat wilden ze toen ook doen maar dat zag ik niet zitten.quote:op zaterdag 20 november 2004 21:31 schreef konniekipke het volgende:
[..]
ik stuur je gelijk door naar beverwijk![]()
jeps, eigelijk zoek ze dus gewoon de perfect zelfverzekerde (maar niet arrogante) vent.. jammere alleen daarvan is dat die niet bestaat, want iedereen is tot op zekere hoogte onzeker.. dat bedoel ik dus met realistisch..quote:op zaterdag 20 november 2004 21:33 schreef henryhill het volgende:
[..]
*kuch* marmar, je bent vergeten erbij te zetten dat een echte vent geen behoefte heeft om zichzelf te bewijzen of om bevestiging te bedelen, omdat hij zelf weet wat hij waard is. *kuch*
mja, al maanden zonder kerel.. pfoei, ik zou toch wel missen... maanden zonder vrouw...quote:op zaterdag 20 november 2004 21:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
als ik ziek ben wil ik in bed liggen en slapen. mijn vriend kan dan net zo goed wél iets leuks gaan doen, want aan mij heeft ie niks. sterker nog, ik zou zelfs liever hebben dat hij weggaat, ipv rond te hangen in huis. maar ik ben een rare he?
alleen hebben sommige mensen hun onzekerheden leren te verdringen.quote:op zaterdag 20 november 2004 21:35 schreef barbaar het volgende:
[..]
... want iedereen is tot op zekere hoogte onzeker.. dat bedoel ik dus met realistisch..
quote:op zaterdag 20 november 2004 21:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
als ik ziek ben wil ik in bed liggen en slapen. mijn vriend kan dan net zo goed wél iets leuks gaan doen, want aan mij heeft ie niks. sterker nog, ik zou zelfs liever hebben dat hij weggaat, ipv rond te hangen in huis. maar ik ben een rare he?
mee eens, er bestaat geen enkel persoon die totaal geen onzekerheid kent of ze moeten het iq van een schoenzool hebben, maar de 'perfecte vent' wordt niet bepaald door een logisch proces hoor... dat is puur instinct... en het kan maar zo zijn dat een vent die in jouw ogen onzeker is, voor een meid juist super aantrekkelijk is ("hij schaamt zich voor xxx... dat vind ik zooo schattig he...")quote:op zaterdag 20 november 2004 21:35 schreef barbaar het volgende:
[..]
jeps, eigelijk zoek ze dus gewoon de perfect zelfverzekerde (maar niet arrogante) vent.. jammere alleen daarvan is dat die niet bestaat, want iedereen is tot op zekere hoogte onzeker.. dat bedoel ik dus met realistisch..
precies, als het niet duidelijk is zonder woorden, is het er gewoon niet.quote:op zaterdag 20 november 2004 21:33 schreef henryhill het volgende:
[..]
*kuch* marmar, je bent vergeten erbij te zetten dat een echte vent geen behoefte heeft om zichzelf te bewijzen of om bevestiging te bedelen, omdat hij zelf weet wat hij waard is. *kuch*
ze gewoon accepteren is helemaal stoer.quote:op zaterdag 20 november 2004 21:37 schreef konniekipke het volgende:
[..]
alleen hebben sommige mensen hun onzekerheden leren te verdringen.
met gemak geloof ik jaquote:op zaterdag 20 november 2004 21:39 schreef marmar het volgende:
mission impossible accomplished
hehe, je moet echt ophouden met mij na te praten cq. het gras voor de voeten weg te maaien. het wordt echt irritant nuquote:op zaterdag 20 november 2004 21:39 schreef marmar het volgende:
...toe te geven dat je wel eens ergens onzeker ove bent en daardoor niet meteen helemaal in de stress schiet en je er niet voor schaamt dat je ook maar mens bent, doe je het helemaal goed
zoveel tegenstrijdigheden in 1 verhaal kan alleen een vrouw verzinnen.quote:op zaterdag 20 november 2004 21:39 schreef marmar het volgende:
mission impossible accomplished
daar heb je gelijk inquote:op zaterdag 20 november 2004 21:40 schreef marmar het volgende:
[..]
ze gewoon accepteren is helemaal stoer.
get the fuck out of my head danquote:op zaterdag 20 november 2004 21:40 schreef henryhill het volgende:
[..]
hehe, je moet echt ophouden met mij na te praten cq. het gras voor de voeten weg te maaien. het wordt echt irritant nu![]()
een onzekerheid accepteren betekend het eind van die onzekerheid.. dusse.. dat kan helemaal niet wat je nu wilt..quote:op zaterdag 20 november 2004 21:40 schreef marmar het volgende:
[..]
ze gewoon accepteren is helemaal stoer.
spijker op de kop, maar ik heb het hier niet over mn onzekerheden, als mens...quote:op zaterdag 20 november 2004 21:33 schreef henryhill het volgende:
[..]
...jij begon...quote:op zaterdag 20 november 2004 21:42 schreef marmar het volgende:
[..]
get the fuck out of my head dan
wij posten bijna in stereo, does niet!
nieuw topic openen?quote:op zaterdag 20 november 2004 21:36 schreef konniekipke het volgende:
[..]
mja, al maanden zonder kerel.. pfoei, ik zou toch wel missen... maanden zonder vrouw...![]()
hoe je vrede krijgt met aseksualiteit?quote:op zaterdag 20 november 2004 21:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
nieuw topic openen?.
dát heb ik nooit beweerdquote:op zaterdag 20 november 2004 21:49 schreef konniekipke het volgende:
[..]
hoe je vrede krijgt met aseksualiteit?
nietes, ik zou reageren, doe refresh, hoef al niet meer te tikken omdat jij voor was... jij begon!quote:op zaterdag 20 november 2004 21:45 schreef henryhill het volgende:
[..]
...jij begon...![]()
![]()
ik zeg het inderdaad ook verkeerd.. hoe je vrede krijgt zonder penis in je levenquote:op zaterdag 20 november 2004 21:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
dát heb ik nooit beweerd.
hoe je leven en je hang naar seksualiteit te vullen met zelfbevrediging dan?quote:op zaterdag 20 november 2004 21:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
dát heb ik nooit beweerd.
lolquote:op zaterdag 20 november 2004 21:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
hoe je leven en je hang naar seksualiteit te vullen met zelfbevrediging dan?
jij komt zeker niet vaak langs een willekeurige sexshop?quote:op zaterdag 20 november 2004 21:50 schreef konniekipke het volgende:
[..]
ik zeg het inderdaad ook verkeerd.. hoe je vrede krijgt zonder penis in je leven![]()
quote:op zaterdag 20 november 2004 21:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
jij komt zeker niet vaak langs een willekeurige sexshop?
mooi is dat zeg, vrouwen proberen mannen ook altijd te doorgronden...quote:op zaterdag 20 november 2004 21:51 schreef erodome het volgende:
wat vrouwen willen????
dat mannen eens ophouden met te denken dat ze erachter kunnen komen wat vrouwen willen, dat ze eens vrouwen als individuen gaan bekijken ipv als eenheidsworst waarvoor regels te stellen zijn...
een man moet volgens jou dus al die elkaar uitsluitende kwaliteiten bezitten maar precies op een door jou vastgestelde middellijn? lekker duidelijk.quote:op zaterdag 20 november 2004 21:51 schreef erodome het volgende:
wat vrouwen willen????
dus je speelt nu maar op safe door jezelf een man te ontzeggen, of zit er gewoon niets leuks tussen?quote:op zaterdag 20 november 2004 21:55 schreef k_i_m het volgende:
nog even ontopic dan;
een echt grote klootzak is niks voor mij. ik heb nog wel eens de neiging mezelf in the heat of the moment teveel weg te cijferen voor het goede doel en heb dan later weer onvrede met mezelf dat ik dat gedaan heb. ik ben te lief voor klootzakken, en dat ruiken ze.
te lief is ook niet goed, daar loop ik overheen. het moet een mooi gemiddelde zijn.
dat kan niet k_i_m, dat zoekt deze man nl al in een vrouw.. try again.quote:op zaterdag 20 november 2004 21:55 schreef k_i_m het volgende:
nog even ontopic dan;
te lief is ook niet goed, daar loop ik overheen. het moet een mooi gemiddelde zijn.
nee, er zit niks leuks tussen. ik zoek niet, en van de keren dat ik in de kroeg sta verwacht ik weinig. en dat krijg ik ookquote:op zaterdag 20 november 2004 21:56 schreef konniekipke het volgende:
[..]
dus je speelt nu maar op safe door jezelf een man te ontzeggen, of zit er gewoon niets leuks tussen?
ga je dat topic nou nog openen?
oneens. mannen op "jacht" gooien gewoon een hele hoop lijntjes uit in de hoop dat er eentje hapt.quote:op zaterdag 20 november 2004 21:55 schreef k_i_m het volgende:
ik ben te lief voor klootzakken, en dat ruiken ze.
ik heb het over relaties. dus niet een willekeurige pick-up in de kroeg.quote:op zaterdag 20 november 2004 21:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
oneens. mannen op "jacht" gooien gewoon een hele hoop lijntjes uit in de hoop dat er eentje hapt.
"why fish on a specific species when you have the possibility to catch everything that swims in the same pond?"
ik proef melancholie in je zin bij nader inzien.quote:op zaterdag 20 november 2004 21:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
ik zoek niet, en van de keren dat ik in de kroeg sta verwacht ik weinig. en dat krijg ik ook.
heb ik het ook niet over.quote:op zaterdag 20 november 2004 22:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
ik heb het over relaties. dus niet een willekeurige pick-up in de kroeg.
neem nog een borrel en overdenk morgenochtend je zonden zou ik zeggen.quote:op zaterdag 20 november 2004 22:02 schreef martijn23 het volgende:
hehehe dit gaat way off topic allemaal sorry ik meld me als man maar niet meer, this goes way beyond ..........................succes oh en ik ga nu lekker slapen in mn boxershort
nice try. maar ik denk dat ik wel weet hoe het in elkaar zitquote:op zaterdag 20 november 2004 22:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
heb ik het ook niet over.![]()
laat die kroeg weg en je hebt het begin van het gros van de relaties.probeer je alleen maar duidelijk te maken hoe mannen "jagen".
ik moest er wel om lachenquote:op zaterdag 20 november 2004 22:02 schreef konniekipke het volgende:
[..]
ik proef melancholie in je zin bij nader inzien.
ik heb de info uit eerste hand (want zelf man) maar als jij beter weet hoe het werkt mag je mij wel even onderwijzen hoor.quote:op zaterdag 20 november 2004 22:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
nice try. maar ik denk dat ik wel weet hoe het in elkaar zit.
natuurlijk weet ik beter hoe het werkt, want ik ben de persoon die moet toehappenquote:op zaterdag 20 november 2004 22:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
ik heb de info uit eerste hand (want zelf man) maar als jij beter weet hoe het werkt mag je mij wel even onderwijzen hoor.![]()
en voor diegenen die moeten toehappen verzinnen wij als mannen zelf een strategie.quote:op zaterdag 20 november 2004 22:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
natuurlijk weet ik beter hoe het werkt, want ik ben de persoon die moet toehappen.
wedden dat een man je pas echt fascineert als hij je overvalt en jij dus even niet degene bent die de situatie bepaalt?quote:op zaterdag 20 november 2004 22:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
natuurlijk weet ik beter hoe het werkt, want ik ben de persoon die moet toehappen.
trauma'tje binnengebracht? of zit je dienst er op?quote:op zaterdag 20 november 2004 22:10 schreef konniekipke het volgende:
je moet gewoon de foute man uithangen, en kim hapt toe.
i'm off for tonight.. ciao!
goh, wat zou dat nou zijn?quote:op zaterdag 20 november 2004 22:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
en voor diegenen die moeten toehappen verzinnen wij als mannen zelf een strategie.![]()
nee in zekere zin heb je gelijk maar de motivatie erachter blijft een mysterie voor jou als "toehapster".
vertel het eens.quote:op zaterdag 20 november 2004 22:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
goh, wat zou dat nou zijn?
nee, ik moet nog tot 9.00 morgenochtend, maar ga ff voor de buis hangen en wat slaap proberen te pakkenquote:op zaterdag 20 november 2004 22:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
trauma'tje binnengebracht? of zit je dienst er op?
als je echt beter had geweten hoe het werkt, had je ook geweten dat mannen (althans, degenen die redelijk succes kunnen boeken) in zo'n versier-poging de zaken altijd manipuleren, en je dus niet ziet wat er achter de schermen gebeurt... vrouwen hebben ook een blind spot, hoor.quote:op zaterdag 20 november 2004 22:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
dat is eenzelfde tegenstrijdigheid als de vrouwen hier scheppen. ga gewoon pitten, je wordt vanzelf wel wakker als er actie is.quote:op zaterdag 20 november 2004 22:12 schreef konniekipke het volgende:
[..]
nee, ik moet nog tot 9.00 morgenochtend, maar ga ff voor de buis hangen en wat slaap proberen te pakken
quote:op zaterdag 20 november 2004 22:01 schreef henryhill het volgende:
i'm a woman. we never say what we want but we do reserve the right to get pissed off when we don't get it. that's what makes us so fascinating, and not a little bit scary.
als ik zo'n man afwijs, dan maakt het toch niet uit wat hij achter de schermen doet?quote:op zaterdag 20 november 2004 22:13 schreef henryhill het volgende:
[..]
als je echt beter had geweten hoe het werkt, had je ook geweten dat mannen (althans, degenen die redelijk succes kunnen boeken) in zo'n versier-poging de zaken altijd manipuleren, en je dus niet ziet wat er achter de schermen gebeurt... vrouwen hebben ook een blind spot, hoor.![]()
reactietijd: 12 min. hmm, kan scherper...quote:op zaterdag 20 november 2004 22:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
als ik zo'n man afwijs, dan maakt het toch niet uit wat hij achter de schermen doet?
mwah, het leert je wel een beetje foute mannen te herkennen. diegene die jij afwijst kan net iets minder goed manipuleren dat een fout exemplaar.quote:op zaterdag 20 november 2004 22:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
als ik zo'n man afwijs, dan maakt het toch niet uit wat hij achter de schermen doet?
en zijn net zo gefrustreerd als mannen omdat dat op de een of andere manier maar niet luktquote:op zaterdag 20 november 2004 21:54 schreef konniekipke het volgende:
[..]
mooi is dat zeg, vrouwen proberen mannen ook altijd te doorgronden...![]()
zo moeilijk is dat toch niet bij mannen?quote:op zaterdag 20 november 2004 22:29 schreef erodome het volgende:
[..]
en zijn net zo gefrustreerd als mannen omdat dat op de een of andere manier maar niet lukt
zou er een overeenkomst zijn
een man(of vrouw) naar mijn keuze is gewoon een lekker stabiel en evenwichtig mensquote:op zaterdag 20 november 2004 21:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
een man moet volgens jou dus al die elkaar uitsluitende kwaliteiten bezitten maar precies op een door jou vastgestelde middellijn? lekker duidelijk.
wij mannen willen er geen eenheidsworst van maken maar zijn oprecht geinteresseerd in de andere sexe, wat is daar negatief aan?(dat haal ik uit je verhaal)
dus jij zegt dat een leuke vent een klootzak is?quote:op zaterdag 20 november 2004 22:28 schreef henryhill het volgende:
[..]
reactietijd: 12 min. hmm, kan scherper...![]()
maar idd, als jij vastbesloten bent dat je geen leuke vent tegen zult komen, dan kan niemand daar wat aan veranderen nee. je hebt gelijk.
kijk! we komen er wel.quote:op zaterdag 20 november 2004 22:31 schreef erodome het volgende:
[..]
een man(of vrouw) naar mijn keuze is gewoon een lekker stabiel en evenwichtig mens
nee tuurlijk niet, want ik ben totaal geen klootzak hooguit gemeen*. maar jij stelt iemand die handig is met de vrouwtjes gelijk aan een klootzak?quote:op zaterdag 20 november 2004 22:35 schreef k_i_m het volgende:
dus jij zegt dat een leuke vent een klootzak is?
is dat omdat ze mannen doorheeft of omdat ze jou doorheeft?quote:op zaterdag 20 november 2004 22:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
zo moeilijk is dat toch niet bij mannen?![]()
mijn vriendin heeft me altijd door........![]()
hmmm lastig, ik zou opteren voor het eerste antwoord maar misschien speel ik wel te weinig toneel.quote:op zaterdag 20 november 2004 22:42 schreef erodome het volgende:
[..]
is dat omdat ze mannen doorheeft of omdat ze jou doorheeft?
maar daar zit weer een maar aan....quote:op zaterdag 20 november 2004 22:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
kijk! we komen er wel.je wil gewoon iemand die met beide benen in het leven staat, zeg dat dan meteen.
ik snap er niks meer van, er lopen 2 dingen door elkaar nuquote:op zaterdag 20 november 2004 22:41 schreef henryhill het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, want ik ben totaal geen klootzak hooguit gemeen*. maar jij stelt iemand die handig is met de vrouwtjes gelijk aan een klootzak?
* en dan alleen in situaties waarin het terecht is, natuurlijk.
okee poging 2, je wil iemand die met beide benen in het leven staat, jou accepteert om wie je bent en met wie het klikt?quote:op zaterdag 20 november 2004 22:52 schreef erodome het volgende:
het moet gewoon klikken.......
klopt, de visie van mannen en de visie van vrouwen.quote:op zaterdag 20 november 2004 22:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
ik snap er niks meer van, er lopen 2 dingen door elkaar nu.
alweer zo'n verkapte contactadvertentie.quote:op zaterdag 20 november 2004 19:21 schreef konniekipke het volgende:
er is al veel over gesproken in vorige topics, maar ik vond het toch wel weer eens leuk om het aan te halen. telkens lees ik weer over liefdesverdriet van kerels die toch altijd zo lief en attend waren en uiteindelijk alleen achter worden gelaten. zelf heb ik dit ook van dichbij mogen meemaken. niet leuk, maar wel realiteit. vrouwen vallen op foute mannen. waarom hebben barkeepers zoveel aandacht van vrouwen, omdat het foute mannen zijn. ik ben zelf 4 jaar nu actief in de horeca en wij dwepen met het spel der liefde. en dat trekt vrouwen aan; niet een man die aan een rollenpatroon of vast stramien voldoet, maar een veelzijdige relatief onbereikbare flirter. vrouwen bazelen over dat ze een lieve vent willen, stoer en met karakter, maar uiteindelijk is dat niet genoeg en willen ze toch een boefje. waarom denk je dat alle criminelen in het amsterdamse horecacircuit met de leukste en lekkerste meiden omgaan? tuurlijk een man moet ook intelligentie bezitten, maar een foute kop, gedrag lekker lichaam en hoge emotionele intelligentie winnen het in de dagelijkse pratkijk van het iq en lief zijn.
het klinkt gek, maar de beste manier waarop je een spetterende verstandhouding met een vrouw ontwikkeld is als man sowieso je eigen lijn te trekken. achter een vrouw aanlopen met als doel haar te veroveren is naar mijn idee zinloos. of zij wil je, of niet. vrouwen moeten of naar jou toekomen, of er moet meteen een klick zijn, maar anders gaat het nooit werken.
beetje kort door de bocht, maar ik denk dat dit voor het grootste gedeelte toch wel de lading dekt ja.quote:op zaterdag 20 november 2004 23:09 schreef jopido het volgende:
vrouwen willen macht![]()
als je dé man zou zijn, waarom zoek je dan steeds de bevestiging? { dan moet je wel zo hypocriet als de ziekte zijn. zelden heb ik zo'n intrieste kutkneus aangetroffen als ik je reacties lees.quote:op zaterdag 20 november 2004 22:02 schreef martijn23 het volgende:
hehehe dit gaat way off topic allemaal sorry ik meld me als man maar niet meer, this goes way beyond ..........................succes oh en ik ga nu lekker slapen in mn boxershor
zeer subtiel.quote:op zaterdag 20 november 2004 23:01 schreef zodiakk het volgende:
[..]
alweer zo'n verkapte contactadvertentie.
en kinderachtigquote:op zaterdag 20 november 2004 23:36 schreef nini het volgende:
[..]
zeer subtiel.
want vrouwen houden zo van subtiele mannen
en jij bent al 18?quote:op zaterdag 20 november 2004 23:08 schreef heiden6 het volgende:
een echte vent durft gewoon te zeggen waar het op staat. ik ben altijd heel duidelijk, en als het een meid niet zint, dan streep ik haar wel af.
ben nog een beetje brak van gisteren, dus ik ga zo ook naar bed... in m'n blote kont!quote:op zaterdag 20 november 2004 22:02 schreef martijn23 het volgende:
hehehe dit gaat way off topic allemaal sorry ik meld me als man maar niet meer, this goes way beyond ..........................succes oh en ik ga nu lekker slapen in mn boxershort
doe eens niet zo vaag joh, wat bedoel je?quote:op zaterdag 20 november 2004 23:43 schreef nini het volgende:
[..]
en jij bent al 18?
hee k_i_m![]()
ik ben wat recalcitrant vanavond.quote:op zaterdag 20 november 2004 23:40 schreef k_i_m het volgende:
en kinderachtig
nou, ik vind het aandoenlijk dat je je met 18 jaar al profileert als een echte vent. :')quote:op zaterdag 20 november 2004 23:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
doe eens niet zo vaag joh, wat bedoel je?
maar om even on-topic te gaan: ik weet niet wat vrouwen willen.quote:op zaterdag 20 november 2004 23:51 schreef zodiakk het volgende:
[..]
ik ben wat recalcitrant vanavond..
zolang dat geen contact met mij zoekt niet neequote:op zaterdag 20 november 2004 23:51 schreef zodiakk het volgende:
[..]
ik ben gewoon in contact met het kind in mij. niks mis mee..
fijn voor je.quote:op zaterdag 20 november 2004 23:54 schreef nini het volgende:
nou, ik vind het een aandoenlijk dat je je met 18 jaar al profileert als een echte vent.
idem.quote:daarnaast zei ik natuurlijk kim gedag.
het wordt wat verwarrend als je zo snel edit.quote:op zaterdag 20 november 2004 23:51 schreef zodiakk het volgende:
[..]
ik had mijn post al aangepast.quote:op zaterdag 20 november 2004 23:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
zolang dat geen contact met mij zoekt niet nee.
je vroeg zelf om uitleg, sorry dat het antwoord niet bevalt. een echte vent als jij moet dat toch aankunnen.quote:op zaterdag 20 november 2004 23:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
fijn voor je.
[..]
idem.
alsof jouw mening me wat interesseert, ik vond het gewoon een vage reply.quote:op zaterdag 20 november 2004 23:57 schreef nini het volgende:
[..]
je vroeg zelf om uitleg, sorry dat het antwoord niet bevalt. een echte vent als jij moet dat toch aankunnen.
3x woordwaarde.quote:op zaterdag 20 november 2004 23:51 schreef zodiakk het volgende:
weten alle mannen dat wel precies dan?quote:op zondag 21 november 2004 00:02 schreef henryhill het volgende:
[..]
3x woordwaarde.
en veel vrouwen weten zelf niet eens wat ze willen.
echte mannen bestaan niet nunu, kijk maar wat ervan overblijft als je op hun pik gaat staanquote:op zaterdag 20 november 2004 23:57 schreef nini het volgende:
[..]
je vroeg zelf om uitleg, sorry dat het antwoord niet bevalt. een echte vent als jij moet dat toch aankunnen.
laten we zeggen dat die over het algemeen wat duidelijkere eisen hebben aan een vrouw. en daarnaast claimen ze niet dat alle mannen weten wat ze willen.quote:op zondag 21 november 2004 00:03 schreef nini het volgende:
[..]
weten alle mannen dat wel precies dan?
je moet er ook niet op gaan stáán, kim.quote:op zondag 21 november 2004 00:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
echte mannen bestaan niet nunu, kijk maar wat ervan overblijft als je op hun pik gaat staan.
tja, moet je de boel maar niet 4 minuten in je quote laten staan.quote:op zaterdag 20 november 2004 23:56 schreef nini het volgende:
[..]
het wordt wat verwarrend als je zo snel edit.
ot: ik weet wel wat vrouwen willen.
moet ik je dan echt hier gaan zoeken?quote:op zondag 21 november 2004 00:06 schreef nini het volgende:
je moet er ook niet op gaan stáán, kim.![]()
hallo !quote:op zondag 21 november 2004 00:03 schreef k_i_m het volgende:
echte mannen bestaan niet nunu, kijk maar wat ervan overblijft als je op hun pik gaat staan.
el, haringkist! je weet dat je daar niet bijhoort!quote:op zondag 21 november 2004 02:11 schreef elcastel het volgende:
[..]
hallo !.
typical female.quote:op zondag 21 november 2004 05:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
el, haringkist! je weet dat je daar niet bijhoort!
als je jezelf bent, ben je echtquote:op zondag 21 november 2004 12:40 schreef louvres het volgende:
tip.... be yourself!!!
dank u, dank u!quote:op zondag 21 november 2004 12:47 schreef marmar het volgende:
[..]
als je jezelf bent, ben je echt
dus we zijn er al
alleen jammer dat dat "jezelf zijn" altijd door de verkeerde mensen als excuus wordt gezien om niet te hoeven veranderen. net of je opeens niet jezelf meer zou zijn als je je gedrag iets aanpast.quote:op zondag 21 november 2004 12:40 schreef louvres het volgende:
tip.... be yourself!!!
ben ik niet met je eens. je karakter is niet iets wat in je genen zit, waar je mee geboren bent en waar je het de rest van je leven mee moet doen hoor. je karakter blijft zich ontwikkelen tijdens je leven, dus waarom niet proberen dit bewust te sturen?quote:op zondag 21 november 2004 12:55 schreef louvres het volgende:
dan leef je met een masker op, zo ziet niemand wie je echt bent.. wat is er nou zo leuk om met een masker rond te lopen? mensen prikken er toch vroeg of laat er door heen en zien wie je niet wie je echt bent..
even beetje nuance aanbrengenquote:op zondag 21 november 2004 13:00 schreef henryhill het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens. je karakter is niet iets wat in je genen zit, waar je mee geboren bent en waar je het de rest van je leven mee moet doen hoor. je karakter blijft zich ontwikkelen tijdens je leven, dus waarom niet proberen dit bewust te sturen?
kwestie van jezelf in de ogen durven te kijken.quote:op zondag 21 november 2004 13:05 schreef louvres het volgende:
mensen moeten ook lef hebben om te veranderen.. als je altijd maar leugens zit te verkondigen, hebben de mensen er ook niets aan.. tijd voor verandering dus..
je hebt tegenwoordig ook van die rare cult trainingen.. o.a. landmark en csa..
mee eensquote:op zondag 21 november 2004 13:04 schreef marmar het volgende:
[..]
even beetje nuance aanbrengen
mijn visie: de aanleg van je karakter heb je wel bij de geboorte.
dat je karakter zich blijft ontwikkelen en je daarin wel degelijk keuzes kan maken, is een tweede. zo kan je inderdaad je tekortkomingen voor lief nemen en van anderen eisen dat ze dat ook maar accepteren, of je kan ze proberen op te vangen door positievere eigenschappen meer te ontwikkelen en je verantwoordelijkheid te nemen in hoe je tegenover mensen staat.
in de context van "het aan anderen aanpassen" heb je gelijk, in de context van "het beter leren luisteren" zul je juist merken dat als je wel wat verandert, dat het juist beter voelt...quote:op zondag 21 november 2004 13:02 schreef louvres het volgende:
het is volgens mij prettiger om je gewoon jezelf te zijn.. ik ervaar altijd druk op mn schouders of ik krijg spanningen als ik merk zodra ik niet mijzelf kan zijn. jezelf zijn, ervaar ik dus als ontspannender..
jij snapt mij nietquote:op zondag 21 november 2004 09:41 schreef marmar het volgende:
[..]
typical female.
"echte mannen bestaan niet" "ow maar jij bent er wel eentje hoor"
dusch: echte mannen bestaan wel
maar waarom zou een echte man bij je in de buurt blijven als je alleen maar op zijn pik wilt trappen om het tegendeel te bewijzen
ja, zo'n beetje welquote:op zaterdag 20 november 2004 22:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
okee poging 2, je wil iemand die met beide benen in het leven staat, jou accepteert om wie je bent en met wie het klikt?ben ik er nu?
wil jij even vertellen wat vrouwen willen?quote:op zondag 21 november 2004 01:00 schreef biene het volgende:
[..]
moet ik je dan echt hier gaan zoeken?![]()
omdat je erachter zal komen dat je niet anders dan jezelf kan zijn, tuurlijk kan je wel dingen veranderen, maar jij blijft jij, elke poging om dat te verbergen achter wat anders zullen in het 100 lopen...quote:op zondag 21 november 2004 13:00 schreef henryhill het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens. je karakter is niet iets wat in je genen zit, waar je mee geboren bent en waar je het de rest van je leven mee moet doen hoor. je karakter blijft zich ontwikkelen tijdens je leven, dus waarom niet proberen dit bewust te sturen?
el is zo'n man waarbij je wel op zijn pik kan gaan staan, en dan blijft hij toch el.quote:op zondag 21 november 2004 14:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
jij snapt mij niet. en ik heb teveel hoofdpijn om het uit te leggen. mijn excuses hiervoor!
ik denk dat je zeker kunt proberen je aan te passen of te letten op karaktertrekken die je niet bevallen, maar echt veranderen... moeilijk hoor.quote:op zondag 21 november 2004 14:31 schreef erodome het volgende:
tuurlijk kan je wel dingen veranderen, maar jij blijft jij, elke poging om dat te verbergen achter wat anders zullen in het 100 lopen...
ahum... vrouwenquote:op zondag 21 november 2004 00:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
is dit allemaal teveel voor je kleine vrouwenbreintje?quote:op zondag 21 november 2004 14:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
jij snapt mij niet. en ik heb teveel hoofdpijn om het uit te leggen. mijn excuses hiervoor!
lees ook even mijn post van 13:18 uur, daar staat het wat beter uitgelegdquote:op zondag 21 november 2004 14:31 schreef erodome het volgende:
omdat je erachter zal komen dat je niet anders dan jezelf kan zijn, tuurlijk kan je wel dingen veranderen, maar jij blijft jij, elke poging om dat te verbergen achter wat anders zullen in het 100 lopen...
ik snap wel wat ik zelf bedoel hoorquote:op zondag 21 november 2004 14:39 schreef konniekipke het volgende:
[..]
is dit allemaal teveel voor je kleine vrouwenbreintje?![]()
ja?quote:op zondag 21 november 2004 14:38 schreef konniekipke het volgende:
[..]
ahum... vrouwen![]()
ja! ik ben het helemaal met je eens.quote:op zondag 21 november 2004 14:46 schreef henryhill het volgende:
ow, dit ziet er echt gruwelijk abstract uit... naja, ik kijk wel of het goed overkomt
leuk, een dubbelzinnig antwoordquote:op zondag 21 november 2004 15:01 schreef nini het volgende:
[..]
ja! ik ben het helemaal met je eens.
oh. ja, dat was onduidelijk.quote:op zondag 21 november 2004 15:04 schreef henryhill het volgende:
[..]
leuk, een dubbelzinnig antwoord![]()
maare, jullie waren onderwerp van de discussie, niet ik.![]()
zo heb je helemaal gelijk naar mijn mening...quote:op zondag 21 november 2004 14:46 schreef henryhill het volgende:
[..]
lees ook even mijn post van 13:18 uur, daar staat het wat beter uitgelegd
als men het heeft over wel of niet jezelf zijn, dan associeert men dat meteen met een masker opzetten, gedrag faken. terwijl ik het meer in de context bedoel van jezelf veranderen, niet aan de buitenkant (dus puur je presentatie naar anderen toe) maar aan de binnenkant: je zwakkere vaardigheden verbeteren, zodat je niet hoeft te faken dat je zo (...) bent, je wordt het gewoon steeds meer.
ow, dit ziet er echt gruwelijk abstract uit... naja, ik kijk wel of het goed overkomt
*kuch* vrouwen... *kuch*quote:"je snapt me niet"
min of meer, meerdere malen, maar ik ben dan ook een bikk-el hè.quote:op zondag 21 november 2004 14:28 schreef nini het volgende:
el! heeft kim op jouw pik gestaan?
mijn opmerking eerder was een grap. vandaar dequote:op zondag 21 november 2004 16:20 schreef marmar het volgende:
[..]
*kuch* vrouwen... *kuch*
het is wat, als er dan toch een echte man is, wordt dat niet gezien ls bewijs dat ze er misschien toch zijn, maar weer zo gedraaid dat dat wel een heel erge uitzondering is en zo wordt bewijs van het tegendeel verdraaid tot bevestiging van een vooroordeel
leuk mechanisme, maar wel een beetje versleten inmiddels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |