Game onquote:[list]De Pro Evolution Soccer serie staat bekend als de beste voetbaltitel op de markt. Hoewel de FIFA serie veel bekender is dankzij de marketingkracht van Electronic Arts, weet Konami EA's voetbalserie altijd een stapje voor te zijn in gameplay en kwaliteit, althans zo is het algemene sentiment. Dat de titel naar de Xbox komt was dan ook groot nieuws, al die maanden geleden. Zeker voor ons voetbal gekken in Europa. Volgens Konami is Pro Evolution Soccer 4 een echte 'quantum-sprong' voorwaarts in het voetbal genre. Zo hebben ze nog vloeiendere bewegingen in het spel zitten en is het spel nog makkelijk en intuïtiever te besturen. Ook nieuwe vrije trap en penalty systemen moeten het leuker en interessanter maken om te spelen. Ook hebben alle spelers meer persoonlijke eigenschappen. Zo zullen bekende spelers lopen zoals ze dat in het echte leven doen, of zelfs op hun eigen karakteristieke manier een bal aannemen of wegtrappen. Dit loopt vervolgens vloeiend over in het nieuwe dribbelsysteem, waarbij de speler meer controle heeft over hoe de spelers in een op een gevechten voorbij zijn man komt.
[*}Een on-screen scheidsrechter is nu aanwezig, die daadwerkelijk over het veld rent en de Master League speelmodi is weer terug te vinden. Ook kan de speler zijn beste spelers in zijn eigen team stoppen en bewaren om mee te spelen, en zullen spelers tijdens een Master League gedwongen het veld moeten verlaten als ze een ernstige blessure oplopen. We zijn benieuwd.
[/list]
Vorige delen:
[PC,XBOX,PS2] Pro Evolution Soccer 4
[PC,XBOX,PS2] Pro Evolution Soccer 4 #2
[Multi] Pro Evolution Soccer 4 [Deel 3]
Hoe zou de opzet zijn dan.. lijkt mij in ieder geval een strak planquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:21 schreef jimjim1983 het volgende:
beste spel ooit.
en wie doet nog meer mee met de enige echte fok PES4 competitie?
je neemt het dan o.a. op tegen de wereldsterren:
Tecci
jimjim1983
Pauche
De über wereldster ikke natuurlijkquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:21 schreef jimjim1983 het volgende:
beste spel ooit.
Tecci
jimjim1983
Pauche
Ligt denk ik aan je internet verbinding. Kheb nu meer dan 25 wedstrijden online gespeeld en nog geen 1 keer last van lag gehad. Misschien heeft het ermee te maken dat ik altijd zelf de wedstrijden create?quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:07 schreef Brasco125 het volgende:
Wat zijn de ervaringen met Live? Ik ben echt geschrokken van de laggy verbindingen. 1 potje was lagloos en die heb ik gewonnen, de rest was het echt lastig. Reactie op de knoppen is bij lag een ramp. Er zit dan een behoorlijke tijd tussen het moment dat je de knop indrukt en de reactie op het scherm, waardoor het echt lastig wordt om acties te maken. Erg jammer.. maar misschien komt er nog een update ofzo.
Yup, de host heeft nooit lag, de gene die connect met de host in ruwweg 8 van de 10 gevallen wel. Best jammer, want zo ingewikkeld zou die netcode niet moeten zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ligt denk ik aan je internet verbinding. Kheb nu meer dan 25 wedstrijden online gespeeld en nog geen 1 keer last van lag gehad. Misschien heeft het ermee te maken dat ik altijd zelf de wedstrijden create?
Ik heb zelf nu 17 potjes gespeeld en 1x lag gehad, nota bene tegen JimJim, andersom ging het beter(ik host, hij joind)quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:27 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, de host heeft nooit lag, de gene die connect met de host in ruwweg 8 van de 10 gevallen wel. Best jammer, want zo ingewikkeld zou die netcode niet moeten zijn.
ja er zijn nog 2 andere computers in huis die ik moet uitzetten wil ik zonder lag spelen, dan nog heb ik best vaak lag tegen anderen, maar tegen fokkers gaat het dan weer wel.quote:Op zondag 21 november 2004 12:17 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik heb zelf nu 17 potjes gespeeld en 1x lag gehad, nota bene tegen JimJim, andersom ging het beter(ik host, hij joind)
ja echt heel jammer dat je geen 2-2 kan doen :'(quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:32 schreef Paulsergio het volgende:
[..]
Hoe zou de opzet zijn dan.. lijkt mij in ieder geval een strak plan
Ik vind het trouwens wel jammer dat je niet met meerdere spelers tegen elkaar kan spelen op xbox live
quote:Blacklist:
cyberneti
Damped
El Currelas
JonHIV
Maddinger
Max Cratcher
Tand
Zed007
count me in (vanaf donderdag)quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:21 schreef jimjim1983 het volgende:
beste spel ooit.
Tecci
jimjim1983
Pauche
Max Cratcher
bartje twi
Jah, gisteravond viel mijn Xbox Live! uit(ik kon 2 uur niet op Live: Xbox Live not respondingquote:Op zondag 21 november 2004 12:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
edit: kom net dit tegen op evo-web
[..]
is een idee jaquote:Op zondag 21 november 2004 17:44 schreef jpg97 het volgende:
ik denk dat het het eerlijkst is als je zeg maar 1 uit en 1 thuis wedstrijd moet spelen ( ivm lag ).Dus dat je een keer host, en een keer joined.
Is dat een idee?
Ja.. inderdaad lijkt mij een goed idee..quote:Op zondag 21 november 2004 17:44 schreef jpg97 het volgende:
ik denk dat het het eerlijkst is als je zeg maar 1 uit en 1 thuis wedstrijd moet spelen ( ivm lag ).Dus dat je een keer host, en een keer joined.
Is dat een idee?
ja leuk, hoewel ik wel soms vind dat de bal wel heel erg veel effect krijgt na dat hobbeltje.quote:Op zondag 21 november 2004 19:20 schreef VoreG het volgende:
Geweldig om te zien hoe de bal rolt of hoe de bal vliegt als je een afstandschot maakt. Ziet er allemaal zo realistisch uit. Met een draai op het doelschieten via de grond en dat hobbeltje op het einde heerlijk.
Gebeurt in het echte voetbal niet anders, moet je is erop letten als ze met een draai langs de keeper schieten.quote:Op zondag 21 november 2004 19:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja leuk, hoewel ik wel soms vind dat de bal wel heel erg veel effect krijgt na dat hobbeltje.
ik kijk al m'n hele leven intensief voetbal en heb nog nooit (nouja 1x met Kieft dan) de bal nadat die de grond raakte heel veel effect zien krijgen en alsnog het doel indraaien nadat ie eigenlijk mis zou gaan.quote:Op zondag 21 november 2004 19:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gebeurt in het echte voetbal niet anders, moet je is erop letten als ze met een draai langs de keeper schieten.
Zo extreem heb ik em in het spel nog niet gezien (Vonlanten ADO-PSV was trouwens zo'n extremequote:Op zondag 21 november 2004 20:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik kijk al m'n hele leven intensief voetbal en heb nog nooit (nouja 1x met Kieft dan) de bal nadat die de grond raakte heel veel effect zien krijgen en alsnog het doel indraaien nadat ie eigenlijk mis zou gaan.
het is me nog niet gelukt om echt goede vrijetrappen te nemen op de x-box versie, met wat neem jij ze? R? L? naar voren?quote:Op zondag 21 november 2004 20:15 schreef Paulsergio het volgende:
Net een mooie goal gemaakt.. vrije trap vanaf links.. ongeveer 28 meter van de goal .. en draai hem zo in de lange hoek via de paal erin .. a la van hooijdonk in die europese wedstrijd.. maar dit keer dan met henry..
Ligt eraan waar ik sta.. als ik links sta.. probeer ik vaak de lange hoek .. en dan druk ik op naar voren en links tegelijk .. en laat de balk tot net over het midden gaan .. en richt niet op goal maar net erlangs..quote:Op zondag 21 november 2004 20:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het is me nog niet gelukt om echt goede vrijetrappen te nemen op de x-box versie, met wat neem jij ze? R? L? naar voren?
En VoreG, zo extreem heb ik het in de xbox versie ook nog niet meegemaakt maar op de ps2 heb ik het wel al een keer of 5 meegemaakt.
omdat het realistischer is en heerlijk speelt.quote:Op zondag 21 november 2004 21:33 schreef edje34 het volgende:
Is pro evolution beter dan fifa 2005??
en zo ja waarom??
Toch vind ik dat ze bepaalde regels niet toepassen in de voetbal games.quote:Op zondag 21 november 2004 21:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
omdat het realistischer is en heerlijk speelt.
Terugspeelballen gaan soms verkeerd ja, maar overtredingen op de keeper net als een keeper die doorgaat op de speler zijn er wel degelijk in PES4. Vreselijk irritant als je je keeper laat uitkomen en die randdebiel mist de balquote:Op zondag 21 november 2004 21:41 schreef edje34 het volgende:
[..]
Toch vind ik dat ze bepaalde regels niet toepassen in de voetbal games.
O.a. terug speel ballen op de keeper,keeper neerhalen,overtredingen van een keeper op een speler.
Ik heb nog geen een spel gezien die op deze overtredingen reageert.
Of je maakt een game zo reeel mogelijk of je maakt er geen.
huh? ik volg je niet helemaal. alleen de keeper neerhalen dat kan niet nee maar verder zit het er gewoon in.quote:Op zondag 21 november 2004 21:41 schreef edje34 het volgende:
[..]
Toch vind ik dat ze bepaalde regels niet toepassen in de voetbal games.
O.a. terug speel ballen op de keeper,keeper neerhalen,overtredingen van een keeper op een speler.
Ik heb nog geen een spel gezien die op deze overtredingen reageert.
Of je maakt een game zo reeel mogelijk of je maakt er geen.
als je het mij vraagt wel. kijk, het kan natuurlijk zo zijn dat je fifa leuker vindt maar voor mij is PES4 het beste spel dat er is, speel het iedere dag wel ffquote:Op zondag 21 november 2004 21:50 schreef edje34 het volgende:
Oke dus het is een aanrader??
voor de xbox of ps2?quote:Op zondag 21 november 2004 22:04 schreef edje34 het volgende:
Zal ik hem toch eens gaan halen morgen.
ben benieuwd.
Omdat PES4 qua gameplay FIFA op alle fronten ver achter zich laat.quote:Op zondag 21 november 2004 21:33 schreef edje34 het volgende:
en zo ja waarom??
Omdat het geweldige aan deze game niet te zien is op screens...quote:Op maandag 22 november 2004 10:12 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Als het nou echt zo'n " geweldig " spelletje is, waarom zie ik dan geen screens?
Ps2.Wat kost ie eigenlijk??quote:Op zondag 21 november 2004 22:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
voor de xbox of ps2?
Net zo duur als de Xbox. E149,95quote:Op maandag 22 november 2004 10:24 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ps2.Wat kost ie eigenlijk??
Laat ons dan meegenieten (de mensen zonder PES4)quote:Op maandag 22 november 2004 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omdat het geweldige aan deze game niet te zien is op screens...
149 eurie voor een spelletje??quote:Op maandag 22 november 2004 10:25 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Net zo duur als de Xbox. E149,95
Dus mooi niet he.quote:Op maandag 22 november 2004 10:25 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Net zo duur als de Xbox. E149,95
Kijk een echte voetbalwedstrijd, exact hetzelfde qua spel, tactiek, animaties etc.quote:Op maandag 22 november 2004 10:25 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Laat ons dan meegenieten (de mensen zonder PES4)
Krijg je makkelijk een kaart bij pro 4??quote:Op maandag 22 november 2004 10:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kijk een echte voetbalwedstrijd, exact hetzelfde qua spel, tactiek, animaties etc.
DAT is het briljante aan PES4, je speelt ECHT voetbal...
Ik denk dat hij dacht dat jij de prijs vanm de console bedoelde.quote:Op maandag 22 november 2004 10:30 schreef edje34 het volgende:
[..]
Dus mooi niet he.
Heb je hem in een gouden verpakking zitten ofzo???
Bij free recordshop 64.99 net ff gebeld.
Kan,maar ik gaf al eerder aan dat het om de psx2 ging maar maakt niet uit.quote:Op maandag 22 november 2004 10:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dacht dat jij de prijs vanm de console bedoelde..
Pagina 6 vorige topic.quote:Op maandag 22 november 2004 10:37 schreef RealKnuckles het volgende:
waar kun je die patch downloaden voor oneindig spelen op de pc?
Ligt eraan wie de scheids is, sommigen zijn erg streng, sommigen niet...quote:Op maandag 22 november 2004 10:30 schreef edje34 het volgende:
[..]
Krijg je makkelijk een kaart bij pro 4??
Bij fifa nl wel
Hij vroeg hoe duuur een PS2 kost.quote:Op maandag 22 november 2004 10:28 schreef edje34 het volgende:
[..]
149 eurie voor een spelletje??
Klopt volgens mij niet hoor.
Het is voor de playstation2 hoor![]()
Dus kopie van FIFA!quote:Op maandag 22 november 2004 10:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kijk een echte voetbalwedstrijd, exact hetzelfde qua spel, tactiek, animaties etc.
DAT is het briljante aan PES4, je speelt ECHT voetbal...
als jij PES4 niet leuk vind, zeg dat dan 1 keer met argumenten enzo en flikker dan op uit dit topicquote:Op maandag 22 november 2004 12:09 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Dus kopie van FIFA!
Gelul, een potje FIFA lijkt niet eens op echt voetbal.....quote:Op maandag 22 november 2004 12:09 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Dus kopie van FIFA!
de enige overeenkomst met voetbal is de bal... (in FIFA dan)quote:Op maandag 22 november 2004 12:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gelul, een potje FIFA lijkt niet eens op echt voetbal.....
FRS is hij 49.95.........quote:Op maandag 22 november 2004 10:30 schreef edje34 het volgende:
[..]
Dus mooi niet he.
Heb je hem in een gouden verpakking zitten ofzo???
Bij free recordshop 64.99 net ff gebeld.
Vrijdag, 30 euro op dimensionplus.nlquote:Op maandag 22 november 2004 12:15 schreef RealKnuckles het volgende:
wanneer komt ie nou op de pc
Volgens mij kan jij gewoon niet aan de gameplay wennen.quote:Op maandag 22 november 2004 12:09 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Dus kopie van FIFA!
Voor de PS2 al 1 maand of zoquote:Op maandag 22 november 2004 12:39 schreef Greetings het volgende:
Is ie vanaf vandaag uit?
Gaaf spel zeg,herhalingen schitterend graphics ook.quote:Op maandag 22 november 2004 12:20 schreef edje34 het volgende:
Jahoor ik heb hem nu ga gelijk ff spelen.
Mensen ik spreek jullie nog wel,ik laat wel ff weten wat ik er van vond
lees het boekje maarquote:Op maandag 22 november 2004 12:50 schreef edje34 het volgende:
[..]
Gaaf spel zeg,herhalingen schitterend graphics ook.
Alleen 1 klein foutje ontdekt maar ja dat heb je bij meer voetbalspellen.
Ook hier word er voor buitenspel gefloten terwijl het vaak niet zo is.
Ik heb verder nog niet gekeken hoe alles werkt maar heb je ook transfers,of is het alleen maar voetballen??
Ik zeg niet dat PES4 slecht si. Maar de bewegingen en de animaties is precies zo als FIFA!quote:Op maandag 22 november 2004 12:11 schreef Rahl het volgende:
[..]
als jij PES4 niet leuk vind, zeg dat dan 1 keer met argumenten enzo en flikker dan op uit dit topic
ipv constant zulke opmerkingen te maken want daar schiet niemand wat mee op
quote:Op maandag 22 november 2004 12:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij gewoon niet aan de gameplay wennen.
Maar volgens mij snap je sowieso niet veel van PES.
Want ik heb ooit ene post gelezen waarin je zat te klagen dat je bij de master league steeds dezelfde spelers kreeg
En hoe zijn de toeschouwes op de achtergrond?quote:Op maandag 22 november 2004 12:50 schreef edje34 het volgende:
[..]
Gaaf spel zeg,herhalingen schitterend graphics ook.
Alleen 1 klein foutje ontdekt maar ja dat heb je bij meer voetbalspellen.
Ook hier word er voor buitenspel gefloten terwijl het vaak niet zo is.
Ik heb verder nog niet gekeken hoe alles werkt maar heb je ook transfers,of is het alleen maar voetballen??
PES begint met dit vierde deel in twee jaar tijd ook wel aardig de "Al 10 jaar hetzelfde"-kant op te gaan anders hoor. 't Blijft een goede game, maar echt heel vernieuwend is deze versie (weer) niet.quote:Op maandag 22 november 2004 12:13 schreef RealKnuckles het volgende:
FIFA is zoooo
Al 10 jaar hetzelfde.
PES 4 = top
Misschien speel jij veel tegen mensen met een lage ranking, en speelt degene boven je wat meer tegen betere tegenstandersquote:Op maandag 22 november 2004 13:08 schreef jpg97 het volgende:
Die ranking klopt ook voor geen meter...
Ik heb nu ongeveer 40 wedstrijden gespeeld waarvan ik er 5 heb verloren.
Ik sta nu 21e, boven mij staat een gast die 56 wedstrijden heeft gespeeld en 24 verloren
Dat is het leuke eraan, pes scoort al jaren hoge cijfers en iedere PES speler is er tevreden over, dus vernieuwing is dan niet nodig.quote:Op maandag 22 november 2004 13:47 schreef twi het volgende:
[..]
PES begint met dit vierde deel in twee jaar tijd ook wel aardig de "Al 10 jaar hetzelfde"-kant op te gaan anders hoor. 't Blijft een goede game, maar echt heel vernieuwend is deze versie (weer) niet.
Voor de Xbox in elk geval welquote:Op maandag 22 november 2004 13:47 schreef twi het volgende:
[..]
PES begint met dit vierde deel in twee jaar tijd ook wel aardig de "Al 10 jaar hetzelfde"-kant op te gaan anders hoor. 't Blijft een goede game, maar echt heel vernieuwend is deze versie (weer) niet.
En dit is gewoon ontzettend grote onzin. EA heeft er soms inderdaad een miskleun bij zitten (FIFA 2004 bijvoorbeeld), maar FIFA 2005 is gewoon een spel wat prima in elkaar zit en lekker speelt. Helaas voelen veel vrij kinderachtige PES-spelers zich te groot om de FIFA-serie enige erkenning te geven. Ik ben geen FIFA-fanboy, ik vind PES over het algemeen een betere game dan FIFA (qua gameplay althans), maar zeker FIFA 2005 wordt door velen hier afgeschreven als zijnde de zoveelste kutgame van EA. FIFA is makkelijker, wat minder realistisch, maar gewoon nog zeker een erg leuke voetbalgame.quote:Op maandag 22 november 2004 14:02 schreef s0d het volgende:
Dat is het leuke eraan, pes scoort al jaren hoge cijfers en iedere PES speler is er tevreden over, dus vernieuwing is dan niet nodig.
Daarom proberen ze het te perfectioneren, en dat is aardig gelukt imo.
De animaties zijn beter als in 3, de dieptepaases gaan net wat lekkerder.
Fifa krijgt al jaren kritiek, en EA verbetert het niet. Toch is het spel al 10 jaar nagenoeg hetzelfde gebleven.
Dat is het verschil.
[PS2, PC]Het grote Pro Evolution Soccer III topic deel 3quote:Op maandag 22 november 2004 13:45 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]Ik heb nooit meegedaan met een master league.
En heb PES3 lange tijd gespeeld!
Dat ze licenties niet hebben is prima. Ik bedoel, in de Master League (toch eigenlijk het voorname SP onderdeel) speel je in het begin toch met gare namen, en koop je de spelers die wel goed zijn en wel echte namen hebben. 't Is alleen slecht dat de dingen waar ze wel de licentie van hebben gewoon slecht zijn uitgewerkt.quote:Op maandag 22 november 2004 14:41 schreef jpg97 het volgende:
True...
Ook het online gebeuren vind ik erg tegenvallen ( als je joined heb je altijd wel iets van lag, als je host nooit ). Ook het feit dat de rosters niet kloppen is bagger en de licentie voor o.a. het NL -elftal ( en duitsland en tjechie ) hebben ze ook niet. Erg jammer allemaal.
Een favorieten speler kiezen en leren hoe 'ie de bal krult en waar je ongeveer moet mikken. Als je veel vrije ruimte hebt, schieten met de linker thumbstick omhooggedrukken en zo'n 2/3 a 3/4 van het metertje vol schieten. Anders met de rechtertrigger zodat 'ie wat meer hoogte krijgt en iets boven het streepje in het metertje schieten.quote:Op maandag 22 november 2004 14:48 schreef Max-Westerman het volgende:
Heeft iemand tips voor het nemen van vrijetrappen?
idd, die mis ik ook steedsquote:Op maandag 22 november 2004 14:48 schreef Max-Westerman het volgende:
Heeft iemand tips voor het nemen van vrijetrappen?
Je kunt lullen wat je wil, ik kijk gewoon objectief naar een spel.quote:Op maandag 22 november 2004 14:31 schreef twi het volgende:
[..]
En dit is gewoon ontzettend grote onzin. EA heeft er soms inderdaad een miskleun bij zitten (FIFA 2004 bijvoorbeeld), maar FIFA 2005 is gewoon een spel wat prima in elkaar zit en lekker speelt. Helaas voelen veel vrij kinderachtige PES-spelers zich te groot om de FIFA-serie enige erkenning te geven. Ik ben geen FIFA-fanboy, ik vind PES over het algemeen een betere game dan FIFA (qua gameplay althans), maar zeker FIFA 2005 wordt door velen hier afgeschreven als zijnde de zoveelste kutgame van EA. FIFA is makkelijker, wat minder realistisch, maar gewoon nog zeker een erg leuke voetbalgame.
Persoonlijk vind ik de PES-fanboys een van de ergste soort fanboys die er zijn. Hier in de post hierboven blijkt dat maar weer eens. Hallo? PES gamers tevreden, dus zijn kleine wijzigingen voldoende? Sorry hoor, maar ieder bedrijf die met zulke kleine wijzigingen z'n gamers elk jaar 60 euro probeert af te troggelen is niet goed bezig IMHO. PES4 zit gewoon boordevol met schoonheidsfoutjes, en dat moet ook door PES-fans maar eens toegegeven worden. Val nou niet de hele tijd terug op die gameplay, we weten nou wel dat die beter is.
Kijk nou eens echt kritisch naar de game. Dan vallen er echt genoeg dingen op die Konami veel beter had kunnen doen, als ze wat extra maandjes werk in de game hadden gestoken. Schoonheidsfoutjes als verkeerde transfers hadden gemogen als PES4 eind augustus of begin september gelanceerd zou zijn. Maar eind oktober nog met zoveel fouten in de transfermarkt komen, terwijl je zo weinig gelicenseerde spelers hebt in vergelijking met de concurrentie?
FIFA krijgt trouwens helemaal niet zoveel kritiek, gezien de gemiddelde reviewscores.
Ik heb absoluut geen moeite om met Xbox S controllers te spelen, begrijp ook niet waarom een heleboel personen zo haastig op zoek zijn naar die PS2 convertersquote:Op maandag 22 november 2004 11:10 schreef slimdavy het volgende:
Ik heb pes4 op de ps2.. maar wil absoluut online spelen maar kan niet meer op xbox live.. maar ik ga nu ff een creditcard aanvragen en dan nog is pes4 kopen (ja een spel als pes4 is dat waard) zo kan ik toch nog online met dat ding.
Dan speel ik ook wel een potje.. Maar is het handig om te spelen met de xbox controller.. want ik ben voor pes men ps2 controller zo gewoon..
ik dacht eraan om gewoon mensen aan elkaar te koppelen. dus bijv. Dr.Daggla tegen HomerJ, en dat je dan zelf afspreekt wanneer je speelt (moet dan wel binnen een bepaald aantal dagen ofzo).quote:Op maandag 22 november 2004 08:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik wil ook wel mee doen, maar dat ligt aan de opzet van de competitie..
Ik weet namelijk niet of ik altijd op "gesettlede" tijden aanwezig kan zijn.
Vrijdag !quote:Op maandag 22 november 2004 16:36 schreef leolinedance het volgende:
is pes4 al uit voor de pc?
Het "heb hier de GAM modjes lief" topic (tevens FB topic)quote:Op maandag 22 november 2004 17:47 schreef jimjim1983 het volgende:
zal ik een nieuw topic openen voor de competitie of worden de modjes dan boos?
ben nu bio aan het leren.quote:Op maandag 22 november 2004 18:34 schreef HomerJ het volgende:
Taart, vanavond potje spelen?
Neequote:Op maandag 22 november 2004 23:51 schreef Greetings het volgende:
Is PES 4 eigenlijk online playable on Xbox Live?
Zou heeeeeeeeeeeeeel tof zijn!
Alleen als je zelf host, want als je joined heb je vaak last van lag en dan issie niet echt playable on Xbox livequote:Op maandag 22 november 2004 23:51 schreef Greetings het volgende:
Zou heeeeeeeeeeeeeel tof zijn!
Alleen als je vrienden hebtquote:Op maandag 22 november 2004 23:51 schreef Greetings het volgende:
Hoe bedoel je? Dus hij is officieel wel playable on live, maar het blijkt in de praktijk niet echt goed te gaan?quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:05 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Alleen als je zelf host, want als je joined heb je vaak last van lag en dan issie niet echt playable on Xbox live
Ik ook gisteren.volgens mij schoot ik in eigen doel,de keeper pakten hem achter de lijn maar toch geen doelpunt.quote:Op maandag 22 november 2004 19:08 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik weet het niet zeker maar ik had net het idee dat de bal achter de lijn lag..
Maar de keeper lag erop
Tis voor de 2e x dat ik dit al heb gehad
Ik heb 64,99 eurie betaald gisterenquote:Op maandag 22 november 2004 18:24 schreef ivo21 het volgende:
Is pro evo 4 voor de ps2 bij de Free Record Shop nou ook 50 euro net zoals voor de xbox, of kost pes 4 voor de ps2 65 euro?
Btw op de site staat 65 euro
Dat heb ik inderdaad ook al een keer gehad.quote:Op dinsdag 23 november 2004 08:28 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ik ook gisteren.volgens mij schoot ik in eigen doel,de keeper pakten hem achter de lijn maar toch geen doelpunt.
Die is 1 mbit.quote:Op dinsdag 23 november 2004 08:59 schreef jpg97 het volgende:
Het gaat met name om de upload. Dat veroorzaakt de lag bij de joinende speler.
Idem in de herhaling zag je duidelijk dat ik eerst de bal raakten,daarna pas de speler toch een strafschop tegen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 08:49 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad ook al een keer gehad.
En gisteren kreeg ik zelfs een penalty tegen, omdat ik te laat was met de sliding
Alleen het vreemde was dat ik die spits ver buiten het strafschopgebied neerhaalde.
Het was niet eens een twijfelgeval, het was meer richting de cornervlag dan richting strafschopgebied.
De commentator reep ook dat dit een vrije trap zou worden, maar inmiddels lag de bal al op de stip
en daardoor verloor ik de wedstrijd
Met welk team speel je dan??quote:Op dinsdag 23 november 2004 08:49 schreef _Administr8or_ het volgende:
en daardoor verloor ik de wedstrijd
PSV!quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:18 schreef edje34 het volgende:
[..]
Met welk team speel je dan??
Ik heb ook nooit lagquote:Op dinsdag 23 november 2004 09:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die is 1 mbit..
Voldoende dus.
Maar wat Twi zei klopt wel.. Zo ingewikkeld kan het toch niet zijn? Ik ga er dan ook van uit dat er wel een patch voor gaat komen,
Zelfde hier en alhoewel ik me altijd dood ergerde aan de traagheid waarmee de spelers zich in fifa voortbewegen (Het lijkt wel of je continu in herhaling zit te spelen) is de snelheid en de actie in PES wel ff wennen. Fifa heeft me verpestquote:Op dinsdag 23 november 2004 09:23 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
PSV!
Maar tot afgelopen zaterdag speelde ik Fifa, dit is de eerste PES die ik speel.
Dus het is even wennen
Druk, druk, druk.quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:45 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit lagMaar ik wil nog een potje tegen je spelen
Ik weet niet hoe ik korter dan een 'tikje' (tap) een knop kan indrukken, maar lastig wordt het wel. Ik heb niet het idee dat ik de X-knop lang inhoud, vandaar dat ik er zo over struikel...quote:Op dinsdag 23 november 2004 01:36 schreef BGN het volgende:
Hoe langer je de X-knop ingedrukt houdt, hoe verder de pass zal gaan. Een korte pass gaat naar een speler die dichtbij is, een langer ingehouden knop resulteert dus in een pass die naar een speler verder weg gaat, met meer risico op balverlies. Het is dus geen foutje in het spel, puur een extra gameplaymogelijkheid.
Stond in het midden van de goalquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:13 schreef BGN het volgende:
En de keeper bleef zeker stil staan terwijl dat allemaal gebeurde?
HomerJ, had tegen jouw op enkele schokjes na inderdaad geen last van lag.
ze blijven gewoon staan, ook als de bal maar een centimeter of wat naast de paal gaatquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:23 schreef twi het volgende:
Hoe bedoel je dat?
bedoel je masterleague? dat blijft gewoon eeuwig doorgaan. en ja je speelt dan europees, als je dat gehaald hebt iig.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:39 schreef edje34 het volgende:
Wat gebeurd er trouwens als het seizoen afgelopen is,speel je dan volgend seizoen europees??
Of is het gewoon afgelopen na 1 seizoen?
xbox live?quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:15 schreef febster het volgende:
Gister bij gcshop.nl besteld en vandaag binnen
nee de gewone competitie JimJimquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bedoel je masterleague? dat blijft gewoon eeuwig doorgaan. en ja je speelt dan europees, als je dat gehaald hebt iig.
ik vind t soms echt mooi als de keeper blijft staan, omdat ie op t verkeerde been staat. of als bijvoorbeeld een kopbal over hem heen gaat. maar ik vind dat ie wel te vaak op t verkeerde been staat.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:50 schreef Thetallguy het volgende:
Maakt een goal toch iets minder mooi, als de keeper gewoon in het midden blijft staan en jij em in de kruising jast
Opvallendquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:17 schreef AgeEll het volgende:
[..]
ik vind t soms echt mooi als de keeper blijft staan, omdat ie op t verkeerde been staat. of als bijvoorbeeld een kopbal over hem heen gaat. maar ik vind dat ie wel te vaak op t verkeerde been staat.
ik vind pro 4 geweldig. ik ben nu met master league bezig. ik ging vet goed. maar t lijkt of de tegenstander me steeds beter door hebt. echt lastig, maar leuk.
ik vind alleen vrije trappen frustrerend moeilijk. met pro 3 schoot ik ze er regelmatig in, maar nu niet meer.![]()
ik heb 1 vraag.
Wie weet de echte spelers namen van de classic teams van nederland enzo.
iemand een internet adres ofzo.
op www.winning-eleven.com staan alle echte namenquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:17 schreef AgeEll het volgende:
[..]
ik vind t soms echt mooi als de keeper blijft staan, omdat ie op t verkeerde been staat. of als bijvoorbeeld een kopbal over hem heen gaat. maar ik vind dat ie wel te vaak op t verkeerde been staat.
ik vind pro 4 geweldig. ik ben nu met master league bezig. ik ging vet goed. maar t lijkt of de tegenstander me steeds beter door hebt. echt lastig, maar leuk.
ik vind alleen vrije trappen frustrerend moeilijk. met pro 3 schoot ik ze er regelmatig in, maar nu niet meer.![]()
ik heb 1 vraag.
Wie weet de echte spelers namen van de classic teams van nederland enzo.
iemand een internet adres ofzo.
Wel genaaid....quote:Op dinsdag 23 november 2004 08:30 schreef edje34 het volgende:
Ik heb 64,99 eurie betaald gisteren![]()
Zondag bij gcshop.nl besteld en nu aftellen tot vrijdagquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:15 schreef febster het volgende:
Gister bij gcshop.nl besteld en vandaag binnen
Ja dat is echt lelijkquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:41 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik heb net even de live trial geactiveerd
Tot nu toe heb ik 1wedstrijd gepeeld (Real Madrid - PSV).
Ik kwam 1-0 voor te staan (met PSV uiteraard), en toen stopte mijn tegenstander ermee
Jammer dat je daar geen strafpunten voor krijgt.
Het tikje opzij lukt mij nooit, ik neem dus altijd de vrije trap met z'n 2-en maar die 2e staat er voor niks, meer voor de sier zodat het heel erg mooi lijktquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:53 schreef Fernando-Nelson het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens een vrije trap in tweeen gescoord? Eerst een tikke opzij, en dan de tweede speler die schiet, als ik dat doe schiet die speler ALTIJD door het midden, recht op de keeper af. En ik mik echt in de hoek, ik doe PES al een jaar of 4. Lukt het jullie wel?
Nee ik vind het bij pro 4 moeilijker om uit een vrijetrap te scoren dan bij fifa.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:53 schreef Fernando-Nelson het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens een vrije trap in tweeen gescoord? Eerst een tikke opzij, en dan de tweede speler die schiet, als ik dat doe schiet die speler ALTIJD door het midden, recht op de keeper af. En ik mik echt in de hoek, ik doe PES al een jaar of 4. Lukt het jullie wel?
Dat geef je ergens aan als je een master league opstart.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:23 schreef edje34 het volgende:
Ik krijg geen orgineel team om te spelen in de Master competitie.
Een elftal met namen die ik niet ken.
Wat moet ik doen??
je moet in het begin, wanneer je een nieuwe masterleague begint, iets van "play with match mode players" kiezen, volgens mij de middelste.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:29 schreef edje34 het volgende:
heb het al een paar keer geprobeert maar niks hoor.
Als je op Master Leauge klikt kan je uit 3 kiezen. Het is dacht ik de 1e, maar weet ik niet zekerquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:23 schreef edje34 het volgende:
Ik krijg geen orgineel team om te spelen in de Master competitie.
Een elftal met namen die ik niet ken.
Wat moet ik doen??
Kee thnxs zal straks ff kijkenquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:44 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Als je op Master Leauge klikt kan je uit 3 kiezen. Het is dacht ik de 1e, maar weet ik niet zeker
Ach, hij gaat tenminste nog uit z'n bol, vind het minder storend dan de dooddoeners die bij Fifa de boel van commentaar voorzien die over een matige goal praten, let op, praten, niet uit hun bol gaan, als je hem van 50 meter stijf in de kruising ramtquote:Op woensdag 24 november 2004 10:54 schreef BGN het volgende:
Dat zijn nou typische PES-dingetjes.
Net als een commentator die twee keer achter elkaar helemaal uit zijn dak gaat, en van geen superlatieven meer weet, terwijl er toch twee keer een slap ingeschoten balletje door de keeper slecht verwerkt wordt, en langzaam over de doellijn rolt.
Daar kon je hem ook kiezenquote:Op woensdag 24 november 2004 10:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Vraag ik me ook af
Bij PES3 stond die ook al op de hoes
En grotere onzin heb ik nog niet gehoord in dit topic. Het commentaar bij FIFA 2005 is echt een keer of twintig zo goed en minder storend dan in PES4. En dan bedoel ik het Engelse commentaar, want het Nederlandse is inderdaad dramatisch in FIFA.quote:Op woensdag 24 november 2004 11:00 schreef Vhiper het volgende:
Ach, hij gaat tenminste nog uit z'n bol, vind het minder storend dan de dooddoeners die bij Fifa de boel van commentaar voorzien die over een matige goal praten, let op, praten, niet uit hun bol gaan, als je hem van 50 meter stijf in de kruising ramt
Alweer? Ik dacht dat je er zo weinig aan vond dat je 'm weer had verkocht..quote:Op woensdag 24 november 2004 09:11 schreef Fillipe het volgende:
PC versie is ook 'uit' , maar ik ga vandaag toch een xbox kopen met pes4 dus opzich heb ik daar weinig aan
Fifa 2005, misschien, ik baseer me dan ook op het commentaar in fifa 2004, die is mij zo zwaar tegen gevallen dat ik Fifa 2005 niet eens meer wil proberenquote:Op woensdag 24 november 2004 11:09 schreef twi het volgende:
[..]
En grotere onzin heb ik nog niet gehoord in dit topic. Het commentaar bij FIFA 2005 is echt een keer of twintig zo goed en minder storend dan in PES4. En dan bedoel ik het Engelse commentaar, want het Nederlandse is inderdaad dramatisch in FIFA.
quote:Op woensdag 24 november 2004 11:11 schreef twi het volgende:
Hoe dan ook, het verschi tussen een game hosten en een game joinen is schrijnend. 't Is echt jammer dat als je host, het gewoon is alsof je offline speelt, zo strak is de gameplay. Maar zodra je iets last van lag hebt, en dat is in 9 van de 10 potjes gewoon het geval bij mij, dan heb je een geweldige vertraging in de reactiesnelheid en dan verlies je gewoon tegen de meest grote kneuzen omdat je timing van de verdedigers totaal de mist in loopt.
Grappig dat je dat nog weetquote:Op woensdag 24 november 2004 11:11 schreef twi het volgende:
[..]
Alweer? Ik dacht dat je er zo weinig aan vond dat je 'm weer had verkocht..
MSN?quote:Op woensdag 24 november 2004 16:24 schreef 9christensen het volgende:
Zo ik heb 'm voor op de pc. ff installeren en kijken hoe die speelt.
quote:Op woensdag 24 november 2004 16:27 schreef HomerJ het volgende:
Lag en disconnecters worden opgelost
http://de.konami-europe.com/news.do?idNews=73
Dat kan je dus juist niet zien in PES4quote:Op woensdag 24 november 2004 11:50 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Maar voordat je dus afgeeft op het spel kan je beter met mensen spelen die gewoon een goede upload hebben........![]()
Come again?quote:Op woensdag 24 november 2004 11:50 schreef Tim_G het volgende:
Maar voordat je dus afgeeft op het spel kan je beter met mensen spelen die gewoon een goede upload hebben........![]()
als je L1 + [] doet dan moet je ook nog naar achteren drukken (dus van het doel af), dan gaat de bal wat hoger en minder hard. je kan ook eerst [] drukken en daarna R1, vooral handig als de keeper dicht bij je staat.quote:Op woensdag 24 november 2004 18:26 schreef Tackleberry het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe ik het gemakkelijkste een lobje kan doen? Twee keer op [] werkt niet en L1 + [] is een gigantische chip die bij de goal totaal onbruikbaar is.
waarom staat hij überhaupt op de hoesquote:Op woensdag 24 november 2004 10:20 schreef HomerJ het volgende:
Waarom staat Collina eigenlijk op de hoes terwijl je hem niet kan selecteren als scheidsrechter?
HOI MEDEPOLDERBEWONER.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:45 schreef Markster het volgende:
Kick omdat ik niet wil dat fifa2005 hoger in de lijst staat
HALLO!quote:Op woensdag 24 november 2004 22:08 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
HOI MEDEPOLDERBEWONER.
Is het spel een beetje te spelen op Xbox Live?quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:41 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik heb net even de live trial geactiveerd
Tot nu toe heb ik 1wedstrijd gepeeld (Real Madrid - PSV).
Ik kwam 1-0 voor te staan (met PSV uiteraard), en toen stopte mijn tegenstander ermee
Jammer dat je daar geen strafpunten voor krijgt.
Bedankt, ik ga het vanavond eens proberen...quote:Op woensdag 24 november 2004 18:30 schreef jimjim1983 het volgende:
als je L1 + [] doet dan moet je ook nog naar achteren drukken (dus van het doel af), dan gaat de bal wat hoger en minder hard. je kan ook eerst [] drukken en daarna R1, vooral handig als de keeper dicht bij je staat.
Idemquote:Op woensdag 24 november 2004 18:35 schreef taart het volgende:
[..]
waarom staat hij überhaupt op de hoes. Die gast is niet echt bepaald geschikt voor een cover
.
Voor edje34 ben ik ook al bang![]()
de wedstrijd die ik speelde ging erg goed, maar er schijnen soms inderdaad problemen te zijn.quote:Op donderdag 25 november 2004 01:25 schreef Greetings het volgende:
[..]
Is het spel een beetje te spelen op Xbox Live?
Want ik hoorde geluiden dat het veel te sloom ging ofzo?
Iemand iets van gemerkt?
Ik hoop dat het niet zo een gare poort is als deel3 en de demo van 4.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:10 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
![]()
.
Mijne is rond 17.00-18.00 wel binnen.
Ja het menu irriteer ik me wel aan ja en vooral die menugeluidjesquote:Op donderdag 25 november 2004 15:11 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet zo een gare poort is als deel3 en de demo van 4.
Het ziet er echt amateuristisch uit, die playstation controls in het menu![]()
Qua gameplay is het spel echt geweldig, alleen kan ik de bal bijna nooit afpakken, of ik moet een sliding maken maar dan krijg ik bijna altijd geelquote:Op donderdag 25 november 2004 15:14 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ja het menu irriteer ik me wel aan ja en vooral die menugeluidjes, die playstation-controls maakt me niet echt uit, voor de rest is het een topgame
![]()
.
Ja idd, vooral met 5 sterren is het bijna niet te doenquote:Op donderdag 25 november 2004 15:14 schreef Markster het volgende:
[..]
Qua gameplay is het spel echt geweldig, alleen kan ik de bal bijna nooit afpakken, of ik moet een sliding maken maar dan krijg ik bijna altijd geel
Hehe, ik moet weer ff wennen, ik heb lange tijd "this is football 2003" gespeeld.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:16 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ja idd, vooral met 5 sterren is het bijna niet te doen, morgen maar is een gamepad halen
.
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:17 schreef Markster het volgende:
[..]
Hehe, ik moet weer ff wennen, ik heb lange tijd "this is football 2003" gespeeld.
Wat een knuddegame, alleen die zwalbes zijn wel leuk
Fifa was goed, totdat deeltje 2000 verscheen, sindsdien is het alleen maar bergafwaards gegaan.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:19 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]idd dat is wel zo een zuur spel
.
Ik speel nog liever Fifa 2005![]()
.
Haha, ja Fifa 97 speelde ik altijd op de psx 1quote:Op donderdag 25 november 2004 15:20 schreef Markster het volgende:
[..]
Fifa was goed, totdat deeltje 2000 verscheen, sindsdien is het alleen maar bergafwaards gegaan.
fifa 97Zaalvoetbal
idd, dat heb ik ook steedsquote:Op donderdag 25 november 2004 15:21 schreef febster het volgende:
Heeft iemand meer last van het feit dat je nogal erg snel veels te hard en dus over schiet? Ik namelijk wel
Oplossingen? Want op de Xbox versie schiet je met de X knop, en ook al raak ik hem maar heel ff aan dan nog is de meter meestal al veels te vol gelopen waardoor ik de bal bijkans het stadion uitschiet
www.gamefaqs.comquote:Op donderdag 25 november 2004 17:39 schreef Markster het volgende:
Maar even vraagje, waar kan ik de echte namen van nederland vinden? Heb het meeste al ge-edit, maar ik weet er een paar niet
ah thx, dan haal ik iig kuyt en castelen ff naar binnenquote:Op donderdag 25 november 2004 18:17 schreef taart het volgende:
[..]
kun je veranderen bij register player -> national teams![]()
Oja??quote:Op donderdag 25 november 2004 17:54 schreef Markster het volgende:
hmm het spel is dus niet echt up to date
Waar zijn landzaat, kuyt en castelen bijvoorbeeld
95% van de mensen hier zal zeggen: JA...quote:Op donderdag 25 november 2004 18:44 schreef Georges het volgende:
Is dit spel nu eigenlijk leuker/beter dan Fifa 2005? Ben aan het overwegen een van ze te kopen.
96%quote:Op donderdag 25 november 2004 18:56 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
95% van de mensen hier zal zeggen: JA...
is alleen bij nederland zo.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:47 schreef RealKnuckles het volgende:
Waarom kloppen alle namen niet Kofu ofzo ipv Cocu enzo![]()
Hij is echt goed hequote:Op donderdag 25 november 2004 19:09 schreef RealKnuckles het volgende:
Woohoo, ik heb hem op de PC![]()
Wat een topspel zeg![]()
![]()
Stukken beter als Fifa, als iemand een keer online wil op de PC zeg het dan maar
.
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:06 schreef Markster het volgende:
[..]
*knip*
Ik geniet er echt van, helemaal als je scoort, je bent er gewoon ECHT blij mee
Inderdaad, morgen maar verder, want me ouders liggen op bed, en ik kan me gewoon niet inhoudenquote:Op vrijdag 26 november 2004 01:01 schreef febster het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, dat als je scoort je ook echt semi half gaat juichen
helemaal als het een goal is waar je hard voor gewerkt hebt en het dan eindelijk ook lukt
Hehe, dat is echt een PES-beginners probleem. Ach dat leer je vanzelf hoorquote:Op donderdag 25 november 2004 15:21 schreef febster het volgende:
Heeft iemand meer last van het feit dat je nogal erg snel veels te hard en dus over schiet? Ik namelijk wel
Oplossingen? Want op de Xbox versie schiet je met de X knop, en ook al raak ik hem maar heel ff aan dan nog is de meter meestal al veels te vol gelopen waardoor ik de bal bijkans het stadion uitschiet
quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:03 schreef OreO het volgende:
bij my masterleague heeft ADO den Haag pele kocht lol
Heb dit probleem ook gehad maar het is eigenlijk vrij logisch. Je moet voor je de bal af gaat leggen al richting geven, zoals je dat bij een directe vrije trap ook zou doen. Ben ik net achter gekomen. Dan schiet je ze wel geplaatstquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:02 schreef Fernando-Nelson het volgende:
Het opzij tikken moet met de L3 knop (op de PS2), maar daarna...
Je moet ten eerste heel snel schieten, maar richting in het schot aanbrengen lijkt onmogelijk. Toch heb ik wel een filmpje gezien van zo'n vrije trap in 2-en die er prachtig invloog.
Let echter wel op: het is geloof ik niet zeker of je dan tegen een speler die die patch niet heeft online kunt spelen, maar die discussie staat in dat topic, heb het nog niet goed gelezen...quote:CONTENTS:
- Furry Evolution Option File 0.5 (Correct team, stadium & league names only)
- High Quality Badges & Flags (by Higgs)
- League & Cup logos (by Higgs)
- 2D Uniforms (by Higgs)
- Menu Logos (by Unknown)
- High Quality Ad-Boards (by FCH)
- Supporters Flags (by Various)
- Referee Uniforms (by Unknown)
- Shoes (by FCH)
- Chants (by Solidus J2K)
- U2: Beautiful Day Main Menu Music (by Unknown)
- Form Guide (by Unknown)
hij is ook 1 van de beste spitsen van het spel dus ik had em maar niet gekocht.. koopt ado hem -_-quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:05 schreef ivo21 het volgende:
[..]![]()
Geef maar een keer een gilquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:52 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Hehe, dat is echt een PES-beginners probleem. Ach dat leer je vanzelf hoorNa een week spelen kan je hem precies goed krijgen! Ik schiet eigenlijk nooit meer over, alleen als het een chaos is en ik heel vaak op X druk
Maare nog potje spelen?
Heb ook een router, maar ik kan iig wel hosten, bij mcm2 lukte het iig wel :pquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:09 schreef Markster het volgende:
[..]
inderdaad, 1 iemand moet een game starten, en de ander moet connecten op zijn IP.
Nou moet ik dus ook weer met me router aan de slag, want ik denk niet dat 192.168.1.10 gaat werken
Moet je even in je Players List kijken, zie je z'n naam. En kan je 'm feedback geven en hier planten, en in elk wilekeurige forum waar je 't maar kwijt kan. Zulke losers zijn toch vreselijk. Ik bedoel, soms verlies ik met 4-0, ok. Dan denk ik na de 60e or 70e minuut ook, laat maar hangen. Maar dan ga ik gewoon de bal een beetje doelloos rondtikken en wacht ik totdat de game is afgelopen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:22 schreef Keano het volgende:
GVD net een of andere loser naait eruit toen het 3-3 was in blessuretijd. Kijk ik naar zijn ranking staat hij 23e met 53 gewonnen en 3 verloren. Die vuile hond gaat dus weg als hij niet wint. Huppeldepup Karimi heet hij.
Magic Karimi is dat volgens mijquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:22 schreef Keano het volgende:
GVD net een of andere loser naait eruit toen het 3-3 was in blessuretijd. Kijk ik naar zijn ranking staat hij 23e met 53 gewonnen en 3 verloren. Die vuile hond gaat dus weg als hij niet wint. Huppeldepup Karimi heet hij.
link?quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:56 schreef VoreG het volgende:
Die patch is geweldig, als je met het Nederlands Elftal speelt al die vertrouwde muziekjes
http://www.soccergaming.t(...)364c&threadid=114451quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:57 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
link?
Inderdaad, namen zijn nog niet gedaan, maar wat wil je? Hoe lang is het spel nou uit op de pc?quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:35 schreef Markster het volgende:
die patch is kut, hij zet al de domme namen weer terug bij mij?
von nistelroum ?![]()
helemaal niet?quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:09 schreef OreO het volgende:
bij mij op de ps2 zijn alle namen goed hoor
jup magic karimi heet die gast! Ik stond met 3-0 voor binnen 3 minuten. Ging ie gelijk kappen de rat.. ERG TRieST!quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:22 schreef Keano het volgende:
oke zal de link nog maar een keer geven voor de 3e keer...quote:Op zaterdag 27 november 2004 04:26 schreef Markster het volgende:
[..]
helemaal niet?
Ik had hem ook op de ps2, en de Nationale teams klopten grotendeels niet.
Clubs wel.
Budget is 5000 ben net begonnen met de standaard spelers.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:23 schreef OreO het volgende:
je hebt het neem ik aan over youngsters he?
en geen classic toch? waar zit je trouwens in the masterleague..welke season
Lewis is een goede doelman
kompagny,pique,bos zijn goede verdedigers.
pique gebruik ik trouwens ook als DMF erg goed.
wat is je budget? handing om te weten..
Nop, gewoon de standaard versie zoals in PES3quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:25 schreef OreO het volgende:
had je aan het begin ook 3 spelers omgeruild?
man utd wil pique maar niet aan me verkopenquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:23 schreef OreO het volgende:
je hebt het neem ik aan over youngsters he?
en geen classic toch? waar zit je trouwens in the masterleague..welke season
Lewis is een goede doelman
kompagny,pique,bos zijn goede verdedigers.
pique gebruik ik trouwens ook als DMF erg goed.
Fabrigas in het middenveld... hij groeit onwijs goed... na 1 season heeft hij onwijs veel 80 en paar 90
di rossi.
goed spits!
wat is je budget? handing om te weten..
op de PC kloppen de clubs wel, ook alle spelers kloppen, je kan ook gewoon spelers registreren voor de nationale teams, en dan klopt het wel. Beetje veel werk, maar het kan.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:44 schreef OreO het volgende:
[..]
oke zal de link nog maar een keer geven voor de 3e keer...
www.pesfan.com option file v2 gedownload...
en origineel klopte zelfs clubs niet... Cesc was bijv fabrigas
op de pc kloppen de clubs ook niet hoor, misschien wel in de illegale versie die jij hebt maar in het origineel niet.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:56 schreef Markster het volgende:
[..]
op de PC kloppen de clubs wel, ook alle spelers kloppen, je kan ook gewoon spelers registreren voor de nationale teams, en dan klopt het wel. Beetje veel werk, maar het kan.
Maar je hebt iets gedownload, hoe krijg je die dan op de ps2![]()
Volgens mij heb je er een speciale usb-stick ofzo voor... In het vorige deel besproken...quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:56 schreef Markster het volgende:
[..]
op de PC kloppen de clubs wel, ook alle spelers kloppen, je kan ook gewoon spelers registreren voor de nationale teams, en dan klopt het wel. Beetje veel werk, maar het kan.
Maar je hebt iets gedownload, hoe krijg je die dan op de ps2![]()
daarmee had ik maxwell en de ridder al gekochtquote:Op zaterdag 27 november 2004 15:32 schreef OreO het volgende:
lol yadi rossi is ook goed en goedkoper..
Taart:
als jij je eigen team maakt... en met basic players start kan je 3 spelers weg doen uit je basis team en het geld wat je voor hun krijgt kan je weer 3 nieuwe spelers krijgen
dan moet je fabrigas pique enzo kopen.. maar pique is echt een must.. hij is lang sterk en snel
Hey! Hier ook al??? )quote:Op zaterdag 27 november 2004 08:49 schreef doubledribble het volgende:
[..]
Hij liep vast, z'on heel irritante zoem hoor je er dan door heenquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:55 schreef twi het volgende:
Wat gebeurde er nou, Max?
Volgens mij toen ik hem op de ps2 origineel had, klopte de clubs ookquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
op de pc kloppen de clubs ook niet hoor, misschien wel in de illegale versie die jij hebt maar in het origineel niet.
een ps2 spel kan je patchen door 'm te kopieren.
een groot gedeelte van de clubs klopt ook wel, alleen de engels kloppen voor geen meter.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:53 schreef Markster het volgende:
[..]
Volgens mij toen ik hem op de ps2 origineel had, klopte de clubs ook
Hmm cker niet goed gekeken dan![]()
Met de 2e ronddraaiknop van de PS2 controllerquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:54 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik heb een gamepad van Logitech en weet nog steeds niet hoe ik die zidane truc doe.
je moet de rechter analoge stick 360 graden draaien. ik hoop voor je dat je een rechter analoge stick hebtquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:54 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik heb een gamepad van Logitech en weet nog steeds niet hoe ik die zidane truc doe.
Ja ik heb 2 analoge sticks erop zittenquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je moet de rechter analoge stick 360 graden draaien. ik hoop voor je dat je een rechter analoge stick hebt![]()
Je moet een speler met veel techniek hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:01 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ja ik heb 2 analoge sticks erop zitten.
Okequote:Op zaterdag 27 november 2004 18:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je moet een speler met veel techniek hebben
Hoe duur en waar? Ik wil er namelijk ook 1quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:06 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Oke, hopen dat ie het doet, heb deze stick speciaal voor PES4 gehaald
.
nee in het spel houden ze tenminste hun mondquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:17 schreef Bayswater het volgende:
Speel met ADO, ik vind alleen mijn supporters niet echt met de werkelijkheid overeenkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |