Je bent een held!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:33 schreef JoeKurr het volgende:
Misschien heb je hier wat aan:
[afbeelding]
Maarre.. Weet je zeker dat je geen seriële aansluiting op je PC hebt?
(de meeste moederborden hebben er standaard 1, soms 2)
Yup ik weetquote:Op zaterdag 27 november 2004 08:58 schreef leviathanfd het volgende:
Dat is een seriele interface. De laatste jaren verdwijnt dit idd. Je kunt wel een extra pci kaart krijgen met 2 seriele poorten bij de pc zaak.
quote:De eerste en de tweede dag niets,
de derde dag zegt iets,
maar zo de vierde en de vijfde dag zal zijn,
zo is het de hele maneschijn
Is de maan in de storm geboren,
't zal de hele maanloop duren.
Bij nieuwe maan noordenwind,
brengt regen gezwind.
Nieuwe maan met donkere vlekken,
kan tot bewijs van regen strekken
Nieuwe maan met helder licht,
geeft ons van droogte ’t bericht
Vorst met nieuwe maan,
dan kun je de schaatsen gaan.
Door het schijnen van de maan,
kunt ge het weer verstaan.
Een bleke maan kondigt regen aan.
Noordenwind met volle maan,
kondigt een strenge winter aan
Kring om de maan,
regen komt aan.
Een waterige zon en bleke maan,
kondigen meestal regen aan.
Een kring rond maan,
de vorst van de baan
Is om de maan geen rand,
dan houdt het weer nog langer stand.
Als een donkere stralenkrans de maan omringt,
volgt een maand vol neerslag of bewolking.
Bleke maan: regen,
rossige maan: wind,
heldere maan: mooi weer.
Wat doet het weer morgen volgens jou?
Hoe bedoel je, zo laat? 9 februari is toch midden in de winterquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:13 schreef Bluurgh het volgende:
iemand die weet wanneer het ooit sinds 1986 op 9 februari gesneeuwd heeft? ik kan 't me bijna niet voorstellen meer, zo laat nog sneeuw, maar ik kan me iets herinneren van dat ik sneeuw op m'n verjaardag heb gehad ooit.. maar wanneer weet ik dus niet meer
Het zou mooi zijn als je via Wi-Fi met die dingen verbinding kon maken. Uiteraard met een soort pin-code, niet dat iedereen in de buurt ervan mee kan profiteren.quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey mensen.
Wat een rot weer vandaag.
Gister mocht ik jullie mijn demo laten zien van de website.
Vandaag kreeg ik een pakje binnen.
Ik heb en aangenomen, handtekening gezet en
Doos open gemaakt. (Ik wist zeker dat het de weerstation niet was)
Tot verbazing kreeg ik dit te zien:
Uit doos gehaald kreeg ik dit te zien.
[afbeelding]
Toen doos opgenmaakt en kreeg ik het volgende te zien.
[afbeelding]
Toen het scherm eruit gehaald
[afbeelding]
Morgen droog weer dus zal ik eens kijken waar ik het beste mijn weerstation kan plaatsen.
Ik zit wel met 1 probleem.
[afbeelding]
Deze stekkertje moet ik aansluiten op mijn pc, anders kan ik mijn weergegeven niet op mijn pc krijgen.
Helaas heb ik hier geen aansluiting voor.
Ik had zo'n 1 ook al voor mijn tel (sony ericsson k700i) alleen na 3 stekkertjes nog steeds geen resultaat.
Is er ook een andere oplossing om mijn weerstation aan de pc aan te sluiten?
Dat is allemaal al gebeurdquote:Op zaterdag 27 november 2004 23:51 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als je via Wi-Fi met die dingen verbinding kon maken. Uiteraard met een soort pin-code, niet dat iedereen in de buurt ervan mee kan profiteren.
Heeeeeeeel klein beetje regenquote:Op zaterdag 27 november 2004 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik weet 't niet hoor, maar volgens mij is er 0,0 mm regen gevallen. En dat geeft ie idd goed aan.
hehehe.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heeeeeeeel klein beetje regen
Mag opzich geen naam hebben.
Momenteel weer droog
quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
hehehe.
Ff jennen.
Hey!!!!!quote:Op zondag 28 november 2004 17:34 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Ik laat ook maar weer eens wat van me horen in dit topiclange tijd druk geweest.
Hier (arnhem) regenachtig en mild, t wordt tijd voor een megastorm ofzo
Mooi weerstation speedy!!!
Veel gekost ??
Post er eens een paar? Ik ben geen expert op het gebied van kaarten, maar potentiele winterinvallen kan ik er goed uithalen.quote:Op zondag 28 november 2004 18:01 schreef drelletje het volgende:
wie kan goed de gfs kaarten lezen hier?? En kan die me uitleggen hoe ze goed zijn voor een winter en hoe ook waarom ze dan goed zijn? Danku
Ik ben voor een dikke polar-low!quote:Op zondag 28 november 2004 18:03 schreef nozem het volgende:
Het wordt hoogtijd voor een Sinterklaas-winterprik. Ik heb de EPS-pluiim eens bekeken en er zijn wel degelijk members die voor een dergelijke prik gaan.
Het past in de tijdgeest van de afgelopen jaren. Men (en ondergetekende incluis) denkt tegenwoordig in prikjes. N-NW stromingen die in de ochtend wat papsneeuw en vluchtige winterplaatjes opleveren. Oh god, wat verlang ik naar een winterinval met veel sneeuw en vervolgens een paar weken ijzige transportkou..
Het zou toch weer eens moeten gebeuren deze winter..
Tja, je weet het niet..... ik probeer ook wel eens wat regelmatigheden te zoeken, maar het lijkt allemaal puur toeval te zijn.quote:Op zondag 28 november 2004 18:03 schreef nozem het volgende:
Het wordt hoogtijd voor een Sinterklaas-winterprik. Ik heb de EPS-pluiim eens bekeken en er zijn wel degelijk members die voor een dergelijke prik gaan.
Het past in de tijdgeest van de afgelopen jaren. Men (en ondergetekende incluis) denkt tegenwoordig in prikjes. N-NW stromingen die in de ochtend wat papsneeuw en vluchtige winterplaatjes opleveren. Oh god, wat verlang ik naar een winterinval met veel sneeuw en vervolgens een paar weken ijzige transportkou..
Het zou toch weer eens moeten gebeuren deze winter..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |