Nou hier is het kurkdroog hoorquote:Op maandag 29 november 2004 15:44 schreef JPM01 het volgende:
het zou droog blijvenwat doet het nu??? regen
![]()
Dat is met stratusbewolking altijd moeilijk om te zeggen, of het droog blijft. Dus neem het ze niet kwalijk.quote:Op maandag 29 november 2004 15:44 schreef JPM01 het volgende:
het zou droog blijvenwat doet het nu??? regen
![]()
De sensor (tevens ook temp meter)die de gegevens naar het hoofdstation stuurd is draadloosquote:Op maandag 29 november 2004 08:49 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Bedankt voor de info speedy,
Zeker een hoop geld maar het ziet er prima uit moet ik zeggen, ga er nu toch hard over nadenken om ook zoiets aan te schaffen.
Btw, het is een draadloos station toch???
En op de 16 daagse kwam ik deze tegen: http://www.wetterzentrale.de/pics/Rtavn3841.gif
Kijk een wat een gigantische storm daar voorspelt word links van engeland!!
Dit is natuurlijk enorm onzeker aagezien het 16 dagen voorruit is..maar de depressie is echt enorm..misschien kans dat die richting NL gaat trekken? mensen meer info hierover???
Hier op het moment grijs...grijs..en nog eens grijs
Ik heb ze allemaal al een naam gegeven.quote:Op maandag 29 november 2004 17:08 schreef JoeKurr het volgende:
Ziet er netjes uit.
Ik zie zelfs al een linkje staan naar de FOK! Kaart
Wat zijn de kleurcodes die je gebruikt?
Dan pas ik de kaart ff aan
Thnx voor het meldenquote:Op maandag 29 november 2004 23:04 schreef -Mk- het volgende:
De atmosfeer staat op ontloffen?.
Ik zal morgen de kaart ff aanpassen.quote:Op maandag 29 november 2004 17:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal al een naam gegeven.
Ben nu net klaar om al die pagina's op te slaan
De code's die ik gebruik is zijn:
Titel balk (Waar menu, website, ht , dasoo in staan) : #4b4e65
Voor de achtergrond: #4f526a
Ik ga nu eerst eten
Als jij klaar bent met de weiziging dan voer ik em gelijk in
Dat is niet echt veel werk
Ik moet eerlijk zijn: Ik loop een klein beetje achter op schema.
Ik heb even zitten te denken en misschien is er iemand die een verhaal wil typen over hoe dit ontstaan is. (Liefst iemand die vanaf het begin is, zoals oom-agent, enz)
Ik hoor het wel.
Trouwens, ik denk niet dat mijn webspace van @home PHP ondersteunt
Ben wel van plan om volgendjaar een eigen adres aan te schaffen
Klopt @home ondersteund dat niet.quote:Op maandag 29 november 2004 23:51 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Ik zal morgen de kaart ff aanpassen.
Bij @home kun je inderdaad geen php gebruiken, maar als je een domein neemt kan dat daar meestal wel.
Je kan natuurlijk ook thuis een servertje neerzetten, dan heb je ook meteen een stuk meer ruimte
Misschien is het script uit mijn onderschrift ook nog handig voor op je website.
Die springt automatisch naar de laatste pagina van het actieve DASOO topic.
Erg handig!quote:Op maandag 29 november 2004 23:36 schreef Againzender het volgende:
Ik moet nog ergens een scriptje hebben om de doorlooptijden van de topics vast te stellen bedenk ik mij nu. Morgen even kijken of ik dat nog ergens heb bewaard.
Dan kan je een beetje kijken welke topics het snelst vol raakten, oftwel: wanneer was het echt interessant weer!
Ik heb je toegevoegd aan mijn msn, zie je daar wel.quote:Op maandag 29 november 2004 23:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt @home ondersteund dat niet.
Ik wil wel een domein naam nemen.
Maar via pc?? Vertel mij wat.
Heb je msn?
Zo ja, kan je het me dan 1 en ander uitleggen anders gaan we offtopic.
(Mail staat in mijn profiel)
Die script heb ik al geplaast
Dat is verder al klaar
quote:in de loop van de nacht in het zuidoosten kans op wat regen, in
Z-Limburg boven 200 m mogelijk (natte) sneeuw. Overdag overal
af en toe regen en met name in de oostelijke helft ook kans op
(natte) sneeuw (zie o.a Progtemps en sneeuw-indicatie van
HiRLAM).
Gezelligquote:Op dinsdag 30 november 2004 08:40 schreef Againzender het volgende:
De An-124, is dat die hele grote?
Morgen lijkt het koud prutweer te worden:
[..]
Ga naar de Vaalserberg, volgens mij zit je daar goed!quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gezellig. Zal hier in Maastricht de sneeuwschuivers vast klaarzetten
.
Sint Pietersberg ligt hier een paar honderd meter verderop. Die wordt ook snel witquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:22 schreef nozem het volgende:
[..]
Ga naar de Vaalserberg, volgens mij zit je daar goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |