Wellicht.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor die posities hebben we veel betere spelers.
De wedstrijden die ik gezien heb van de CL, speelde hij vaakquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Speelt hij nu wel of niet vaak in de basis van Liverpool? Dat valt toch heel erg mee?
Is denk ik wel mogelijk, hoewel ik bang ben dat de verwachtingen te hoog gespannen zullen zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:54 schreef Blawh het volgende:
En hih mag weg bij Liverpool volgens The Independent
'Zenden heeft geen toekomst bij Liverpool'
Boudewijn Zenden moet er niet vanuit gaan dat hij na de zomer nog voor Liverpool speelt. De Nederlander mag volgens The Independant deze zomer vertrekken bij de Champions League-finalist.
Ook Robbie Fowler, Harry Kewell, Jerzy Dudek, Sami Hyypia en Mark Gonzales kunnen volgens de Engelse krant opzoek naar een nieuwe werkgever. Daarnaast mag ook de aan Charlton Athletic verhuurde Scott Carson uit Anfield Road vertrekken.
"We mogen niet tevreden zijn omdat we in de finale staan", vertelt trainer Rafael Benitez dan ook aan de BBC. "Er is nog genoeg ruimte voor progressie, zowel op het veld als daarbuiten."
Voetbalprimeur.nl
Wellicht toch naar PSV?
Een nieuwe Cocu zal hij niet worden nee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is denk ik wel mogelijk, hoewel ik bang ben dat de verwachtingen te hoog gespannen zullen zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |