Wellicht.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor die posities hebben we veel betere spelers.
De wedstrijden die ik gezien heb van de CL, speelde hij vaakquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Speelt hij nu wel of niet vaak in de basis van Liverpool? Dat valt toch heel erg mee?
Is denk ik wel mogelijk, hoewel ik bang ben dat de verwachtingen te hoog gespannen zullen zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:54 schreef Blawh het volgende:
En hih mag weg bij Liverpool volgens The Independent
'Zenden heeft geen toekomst bij Liverpool'
Boudewijn Zenden moet er niet vanuit gaan dat hij na de zomer nog voor Liverpool speelt. De Nederlander mag volgens The Independant deze zomer vertrekken bij de Champions League-finalist.
Ook Robbie Fowler, Harry Kewell, Jerzy Dudek, Sami Hyypia en Mark Gonzales kunnen volgens de Engelse krant opzoek naar een nieuwe werkgever. Daarnaast mag ook de aan Charlton Athletic verhuurde Scott Carson uit Anfield Road vertrekken.
"We mogen niet tevreden zijn omdat we in de finale staan", vertelt trainer Rafael Benitez dan ook aan de BBC. "Er is nog genoeg ruimte voor progressie, zowel op het veld als daarbuiten."
Voetbalprimeur.nl
Wellicht toch naar PSV?
Een nieuwe Cocu zal hij niet worden nee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is denk ik wel mogelijk, hoewel ik bang ben dat de verwachtingen te hoog gespannen zullen zijn.
En je kunt lekker in de buurt van Marseille in een dorpje aan de Middellandse Zee gaan wonen, ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:57 schreef Kadoc het volgende:
De Franse competitie is best leuk toch? En hij speelt Champions League. Kan wel wat worden daar.
Guardado komt alquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:59 schreef LENUS het volgende:
Waarom komt die jood niet naar PSV terug? Het zou hem sieren.
Hij is een Maastrichtenaar en het Maastrichtse dialect is doorspekt met Franse woorden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:48 schreef Kadoc het volgende:
Hij spreekt wel erg goed Frans zeg.
Zat Meestrichenaren die geen woord meer dan het eigen sprekenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij is een Maastrichtenaar en het Maastrichtse dialect is doorspekt met Franse woorden.
Met een Franse vrouw moet dat ook wel, plus zijn talenknobbel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:48 schreef Kadoc het volgende:
Hij spreekt wel erg goed Frans zeg.
Hij heeft een IQ van 140. Spreekt vloeiend Spaans en Engels. Is gewoon een erg intelligente jongen. Ik denk ook dat ie naar Franlrijk gaat om zich te verbreden. Daar gaan we later nog veel van horen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij is een Maastrichtenaar en het Maastrichtse dialect is doorspekt met Franse woorden.
quote:Zenden baalt van plaats op de bank Marseille
06/09/2007 09:13
Tot zijn eigen teleurstelling en ontevredenheid houdt Boudewijn Zenden bij Olympique Marseille een plaats op de bank warm.
'Ik hou er niet van op de bank te moeten zitten', zegt Zenden in L'Equipe. 'Ik ben hier om te spelen en niet om alleen maar te kijken. Anders had ik wel een kaartje voor de wedstrijd gekocht.' Zenden, die afgelopen zomer Liverpool verruilde voor Marseille, is de laatste twee duels gedegradeerd tot invalkracht. 'Het is de keuze van de trainer. Maar ik had het gevoel dat het beter ging als ik speelde.'
De 54-voudig international spreekt van een gebrek aan dialoog met trainer Albert Emon. Door hard te werken wil Zenden verandering brengen in de situatie. 'Ik ben teleurgesteld dat ik niet speel, maar ben absoluut niet teleurgesteld in Olympique Marseille.'
Bovendien heeft Zenden een vooruitzicht van een ontmoeting met zijn oude teamgenoten. Olympique Marseille is in de Champions League ingedeeld met zijn oude ploeg Liverpool.
Dat geeft mogelijk een extra aanleiding voor Emon om met de Nederlander een gesprek aan te knopen. 'Ik ken de spelers, hun spel, de trainer en hun vrije trappen. Ik kan op die manier toch van dienst zijn', kijkt Zenden met een schuin oog naar de ontmoeting op 3 oktober.
Ik hoopte er opquote:Op dinsdag 11 september 2007 00:35 schreef tong80 het volgende:
Ik was aL bang dat ie op de bank zou belanden.
Nee.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Past goed bij Ajax dus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |