Die Björk is natuurlijk geen partij voor us Jan.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:09 schreef Tagaq het volgende:
It's still unofficial, so hush hush, but I'm currently recording an album with Jan. Recording with Björk was nice, recording with Jan is a dream come true.
He's quite hansom as well.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:27 schreef belsen het volgende:
Ik heb het stof er vanaf gepoetst, maar het is niet meer wat het was ben ik bang. De voor zover ik weet enige bootlegversie van 'Appelmoes erbij', live 1986 Waddinxmeer.
"Appelmoes erbij (live 1986)"
quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:27 schreef belsen het volgende:
Ik heb het stof er vanaf gepoetst, maar het is niet meer wat het was ben ik bang. De voor zover ik weet enige bootlegversie van 'Appelmoes erbij', live 1986 Waddinxmeer.
Hm, blijkbaar zijn ze op excursie en zeehondjes aan het doodknuppelen oid...quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
gelukkig heb ik 'm kunnen downloaden voordat de Seb & Sum-politie hem straks gaat weg editten
wat een geweldige live artiest was het ook zeg. Jammer dat ik het nooit heb mogen meemaken.quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:27 schreef belsen het volgende:
Nee hoor. Zij weten ook dat Jan het zo wil hebben.quote:Op maandag 22 november 2004 21:53 schreef Diverse_Reality het volgende:
Hm, blijkbaar zijn ze op excursie en zeehondjes aan het doodknuppelen oid...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |