abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23427023
Ik kan nog geen 2e deel vinden, dus open ik hem zelf maar..

Maar het was dus nog niet bekend wanneer Veronica weer met Srubs begon?
  vrijdag 19 november 2004 @ 16:17:47 #2
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_23427454
slechte zaak zou dat zijn, maar weet iemand misschien of en zo ja wanneer wij een seizoen 5 kunnen verwachten op de gebruikelijke plekken?
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_23427565
pak je analoge schotel uit de kast man, elke week genieten van die "nieuwe" aflveringen uit seizoen 1, 3e herhaling al. en nog duits nagesinchroniseerd ook.
Lang leve de dvdrips
My Mind Is The Limit.
Assume the universe is a box,
What is outside the box?!
  vrijdag 19 november 2004 @ 16:36:38 #4
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_23427894
Welk seizoen heb ik de laatste tijd eigenlijk naar gekeken??

Baal echt elke dag dat het er niet meer is
pi_23428064
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 16:22 schreef MDKme2 het volgende:
pak je analoge schotel uit de kast man, elke week genieten van die "nieuwe" aflveringen uit seizoen 1, 3e herhaling al. en nog duits nagesinchroniseerd ook.
Lang leve de dvdrips
Waren er maar dvdrips, dan zouden er namelijk dvds zijn...

<enter signature>
pi_23436761
De laatste tijd was s3 op tv. Helaas niet helemaal.

Overigens, er schijnt een CD te zijn van Ted en de Worthless Peons. Kan iemand dat bevestigen, en wellicht een titel noemen zodat ik um kan... eh.... Bestellen, ja. Bestellen.
pi_23436937
Hehe, ja, dat klopt, Heb het ooit eens op de officiele site gelezen. Weet helaas geen titel voor je.
*must rub ..................something............in..........somebody's...........face*
Ik ga dinsdag naar Garden State woohoo* kuch, sorry...
"We're all pretty small in the grand scheme of things. The most we can hope for is to make a difference."
pi_23437182
*must rub ..................something............in..........somebody's...........face*

* Dr Cox draait zich om naar een patient toe:

So how's that coma going for ya there?
Aah much better!

Vorige deeltje scrubs : Scrubs
  zaterdag 20 november 2004 @ 00:37:57 #9
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_23439586
Ik weet niet wie de serie in Amerika volgt, maar aflevering 9...of 10...in ieder geval die van dinsdag was weer een super goede! Ik heb weer helemaal op de grond gelegen van het lachen, net zoals die van vorige week trouwens. De serie blijft geweldig!
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_23440235
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 00:37 schreef Roa het volgende:
Ik weet niet wie de serie in Amerika volgt, maar aflevering 9...of 10...in ieder geval die van dinsdag was weer een super goede! Ik heb weer helemaal op de grond gelegen van het lachen, net zoals die van vorige week trouwens. De serie blijft geweldig!
Hm, ik vond het een van de mindere van het seizoen tot nu toe. Maar dat kan liggen aan het feit dat ik mevrouw de advocaat niet helemaal top vind. Itt de vorige vriendinnetjes van JD zie je geen echte chemistry tussen de acteurs. But hey, dinsdag weer een nieuwe
pi_23448541
Vond er wel weer grappige dingetjes inzitten. Ted is wel weer leuk in deze.
"We're all pretty small in the grand scheme of things. The most we can hope for is to make a difference."
pi_23521936
Garden State is erg mooi. Soms schemert JD een beetje door, ook qua humor, maar verder gewoon een heel mooie film...januari in de bioscoop
pi_23522091
* tp

echt geweldige serie is dit!

kuch kuch (ik heb seizoen 1 legaal )
  dinsdag 23 november 2004 @ 18:50:00 #14
77898 EricusMaximus
A vicious fanfare cries...
pi_23522351
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 18:30 schreef Pretoriaan het volgende:
Garden State is erg mooi. Soms schemert JD een beetje door, ook qua humor, maar verder gewoon een heel mooie film...januari in de bioscoop
ja, ik dacht soms ook een beetje JD te zien
Verder is het een mooi film
Audioscrobbler -[ A Nervous Tic Motion of the Head to the Left ]-
  woensdag 24 november 2004 @ 21:21:18 #15
108814 -teun
[frick on a stick]
pi_23551464
was aan het surfen en kwam toch iets leuks tegen, vertalingen van scrubs, alle series na te lezen. elke zin, elke actie, elke gedachte, nou noem maar op.

. Echt .... zoek zelf maar gewoon googlelen wel in het engels natuurlijk.

tip: ik gebruikte een veel voorkomende uitspraak van Elliot, gewoon slim googelen

succes
pi_23554301
'My Unicorn' is weer helemaal ge-wel-dig ":) Elliot is zoooo goed
  donderdag 25 november 2004 @ 00:10:27 #17
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_23556192
quote:
Op woensdag 24 november 2004 22:52 schreef TimberWolf het volgende:
'My Unicorn' is weer helemaal ge-wel-dig ":) Elliot is zoooo goed
Inderdaad, ik heb weer helemaal dubbel gelegen, ook leuke gastrol van Matthew Perry. En Janitor is de laatste tijd ook erg leuk bezig
pi_23556373
Geweldig hoe Elliot Turk uitlegt hoe ze de labtech zover heeft gekregen om dat urinemonster te analyseren Het bekkie dat ze er bij trekt ook Deed me, qua uitdrukking, een beetje denken aan het 'melkmeisje' uit 220 ofzo.. Gutenmorgen, mochten Sie die Kuhe melken?
  donderdag 25 november 2004 @ 02:07:12 #19
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_23557645
De janitor is super
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 25 november 2004 @ 16:49:29 #20
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_23569118
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:21 schreef -teun het volgende:
was aan het surfen en kwam toch iets leuks tegen, vertalingen van scrubs, alle series na te lezen. elke zin, elke actie, elke gedachte, nou noem maar op.

. Echt .... zoek zelf maar gewoon googlelen wel in het engels natuurlijk.

tip: ik gebruikte een veel voorkomende uitspraak van Elliot, gewoon slim googelen

succes
ik kon niet op meer komen dan "friggins" of "frick on a stick" dus heb maar besloten ze opnieuw te dl.
  donderdag 25 november 2004 @ 16:52:51 #21
108814 -teun
[frick on a stick]
pi_23569192
quote:
Op donderdag 25 november 2004 16:49 schreef Undergod het volgende:

[..]

ik kon niet op meer komen dan "friggins" of "frick on a stick" dus heb maar besloten ze opnieuw te dl.
correct, als je "frick on a stick" gebruikt en je gaat googlelen is het ongeveer de 3de die je tegen komt , hier is de link:
http://www.twiztv.com/scripts/scrubs/

donderdag 25 november 2004 @ 16:58:36 #22
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_23569318
nais, ik ben uberhaupt niet sterk met googlen maar ik zie nu net dat ik het hier met ck schrijf en bij google deed ik net frik (dont ask my why) maar dan vind je niets...

Anyways, alles nog eens kijken is ook geen straf imho
  donderdag 25 november 2004 @ 17:51:43 #23
108814 -teun
[frick on a stick]
pi_23570520
zeker niet, is wel redelijk moeilijk om aan s1 te komen
maar succes ermee
  donderdag 25 november 2004 @ 19:53:08 #24
96088 Z3R0-C00L
Komt af en toe langs
pi_23573197
04.11 was weer geniaal
En dat was weer een uiterst nuttige bijdrage...
  donderdag 25 november 2004 @ 20:10:59 #25
108814 -teun
[frick on a stick]
pi_23573709
ja zeker met Matthew Perry en het flirten
echt geniaal

[ Bericht 2% gewijzigd door -teun op 25-11-2004 22:22:14 ]
  vrijdag 26 november 2004 @ 00:03:41 #26
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23579803
quote:
Op donderdag 25 november 2004 20:10 schreef -teun het volgende:
ja zeker met Matthew Perry en het flirten
echt geniaal
Ik vind Metthew Perry wel echt altijd dezelfde rol spelen (lees: Chandler).
Dat neemt niet weg dat ik hem erg vermakelijk vindt. Hij lijkt alleen niet echt veel verschillende types te kunnen spelen, of hij wordt altijd voor hetzelfde soort personage ge-typecast.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_23593544
Heb 4.11 ook gezien. Ben vanaf 4.6 begonnen, dus mis volgens mij wel wat verhaallijnen tussen veronica en deze afleringen.

Het blijft wel een fantastische serie

Ga nu ook zeker verder volgen.
pi_23596994
quote:
Op donderdag 25 november 2004 17:51 schreef -teun het volgende:
zeker niet, is wel redelijk moeilijk om aan s1 te komen
maar succes ermee
Is idd lastig. En wat er te krijgen is , zijn voornamelijk video-converts. Ik heb inmiddels wel alles compleet, van alle series. Hoop werk

Inmiddels weer bijna dinsdag Ik kan haast niet wachten...
  vrijdag 26 november 2004 @ 23:39:17 #29
108814 -teun
[frick on a stick]
pi_23599098
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 22:13 schreef TimberWolf het volgende:

[..]

Is idd lastig. En wat er te krijgen is , zijn voornamelijk video-converts. Ik heb inmiddels wel alles compleet, van alle series. Hoop werk

zeker, kijk ook altijd uit naar die dag, maar eerst nog de zondagavond met 24
en dan maandagavond met friends
  zaterdag 27 november 2004 @ 01:29:59 #30
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_23601215
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 22:13 schreef TimberWolf het volgende:

[..]

Kom maar met die DVD's, is nu echt wel eens tijd

Moet zeggen dat ik S4 wat magertjes vond beginnen, er zaten wat leuke momenten in, maar over-all had ik het idee dat het toch meer van hetzelfde aan het worden was. Maar gelukkig waren de afgelopen weken weer ijzersterk en lijken ze alleen maar beter te worden. Goede ontwikkelingen

Het zou alleen misschien wel leuk zijn als JD eens een relatie krijgt en houdt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_23601867
Matthew Perry was koel Inderdaad wel weer een Chandler-type, maar hij was erg op z'n plaats in Scrubs.

Heb ik trouwens iets gemist.. waarom is Jordan ineens zo aardig de laatste 2 afleveringen?
quote:
'He smells like fuel'
-'He's an airplane!'
heerlijk.. ZO droog

[ Bericht 36% gewijzigd door Bigs op 27-11-2004 02:12:28 ]
pi_23601973
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 02:06 schreef Bigs het volgende:
Matthew Perry was koel Inderdaad wel weer een Chandler-type, maar hij was erg op z'n plaats in Scrubs.

Heb ik trouwens iets gemist.. waarom is Jordan ineens zo aardig de laatste 2 afleveringen?
Was mij ook al opgevallen. Zoals ze Elliot hielp in de laatste ep. Vind het op zich wel een goede ontwikkeling. Je kunt veel gemenere grappen maken als je het zegt alsof je het vriendelijk bedoeld tenslotte

En Matthew Perry was inderdaad gewoon Chandler. Jammer. Niets tegen Chandler, maar het was niet echt verassend allemaal.

En idd, tijd voor de DVDs. Hoewel, ik moet ook nog 3 boxen van Buffy aanschaffen, dus als ze plotseling met Scrubs boxsets gaan strooien ga ik het eind van het jaar niet redden qua geld

Net weer even naar Winter geluisterd. Brilliant nummer. Ben nu 'Diner' van Brian Sexton aan het downloaden (Het nummer uit het musicale stukje van de outtakes.
  zaterdag 27 november 2004 @ 18:52:41 #33
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_23612150
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 02:12 schreef TimberWolf het volgende:

[..]

Was mij ook al opgevallen. Zoals ze Elliot hielp in de laatste ep. Vind het op zich wel een goede ontwikkeling. Je kunt veel gemenere grappen maken als je het zegt alsof je het vriendelijk bedoeld tenslotte

En Matthew Perry was inderdaad gewoon Chandler. Jammer. Niets tegen Chandler, maar het was niet echt verassend allemaal.

En idd, tijd voor de DVDs. Hoewel, ik moet ook nog 3 boxen van Buffy aanschaffen, dus als ze plotseling met Scrubs boxsets gaan strooien ga ik het eind van het jaar niet redden qua geld

Net weer even naar Winter geluisterd. Brilliant nummer. Ben nu 'Diner' van Brian Sexton aan het downloaden (Het nummer uit het musicale stukje van de outtakes.
Mjah, de geweldige tekst van Jordan (give or take):
"Perry and I don't talk much, but when we do, he can't stop bitching about how you don't need his help anymore and he doesn't like that. And offcourse that gives me eeeeendless enjoyment."

En hoewel niet verassend, het was wel weer erg droog. Daarbij: wie of wat is winter en zijn er nieuwe outtakes? (ik ken alleen die waarin Dr. Cox hem presenteerd en ze dansen aan het einde )
pi_23641696
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 16:17 schreef Undergod het volgende:
slechte zaak zou dat zijn, maar weet iemand misschien of en zo ja wanneer wij een seizoen 5 kunnen verwachten op de gebruikelijke plekken?
seizoen 5?
ze zijn nu net over de helft van Seizoen 4,, in amerika that is.
waar haal jij seizoen 5 vandaan,,

* Matho heeft het gevoel iets te missen.

Enlighten Me!!

Alle Ep's tot 4x11 op DVD/PC heeft
experience is what you get when you didn't get what you wanted
  zaterdag 4 december 2004 @ 13:20:16 #35
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_23756116
Ben nu een beetje de afleveringen Seizoen 4 aan het kijken en ik vind ze beter dan de eerdere afleveringen Veel groffer
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_23756639
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 02:06 schreef Bigs het volgende:

Waar zag jij Chandler in zijn spel Ik vond juist dat hij dat karakter uit Friends helemaal niet liet zien.
Het Chandler karakter was ook compleet anders dan de rol die hij in Scrubs speelde.

quote:
Op maandag 29 november 2004 13:12 schreef Matho het volgende:
waar haal jij seizoen 5 vandaan,,

Enlighten Me!!

Dat mag hier dus niet
pi_23756873
op de Veronica site staat:

Gaan jullie nog verder met 'Scrubs'?!

Ja, we gaan de hele serie uitzenden (zolang die in Amerika loopt). Er is daar al een vierde seizoen gemaakt die wij zodra we die onder licentie hebben ook gaan uitzenden. Het is alleen nog niet bekend wanneer dat precies zal zijn.

Het tweede en derde seizoen, die we van 17 september tot en met 10 november hebben uitgezonden, gaan we ook nog een keer herhalen.

And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:50:25 #38
108814 -teun
[frick on a stick]
pi_23758750
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:04 schreef rena het volgende:
op de Veronica site staat:

Gaan jullie nog verder met 'Scrubs'?!

Ja, we gaan de hele serie uitzenden (zolang die in Amerika loopt). Er is daar al een vierde seizoen gemaakt die wij zodra we die onder licentie hebben ook gaan uitzenden. Het is alleen nog niet bekend wanneer dat precies zal zijn.

Het tweede en derde seizoen, die we van 17 september tot en met 10 november hebben uitgezonden, gaan we ook nog een keer herhalen.

mooi , heb er al weer zin in

nog iets leuks: het theme song van scrubs is gezongen door de band lazlobane, en de clip is te zien op de officiële site va scrubs, best wel geinig
pi_23760884
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:52 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Waar zag jij Chandler in zijn spel Ik vond juist dat hij dat karakter uit Friends helemaal niet liet zien.
Het Chandler karakter was ook compleet anders dan de rol die hij in Scrubs speelde.
[..]

Dat mag hier dus niet
pi_23760887
quote:

[..]

[..]

Dat mag hier dus niet
Ik denk dat hij doelt op het feit dat er nog geen seizoen 5 is
pi_23764490
uber serie scrubs
ben het paar weken geleden weer tegen gekomen, ben nu vanaf S1 het kijken en ben inmiddels al bij S3.
De droge humer vind ik echt geweldig, als JD weer staat te dagdromen!
Zoals ie in S2 ( weet de ep. eff niet ) zon duitser als patient heeft en hij zich bedenkt hoe hij het beter kan maken voor hem en dan op 99 luftballons (?!?) tussen al die ballonnen het dansen is

En uiteraard de Janitor is super
Scenes met die gast zijn vaak de beste van de hele episode
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_23811778
quote:
nog iets leuks: het theme song van scrubs is gezongen door de band lazlobane, en de clip is te zien op de officiële site va scrubs, best wel geinig
en geregisseerd door Zach Braff alias JD
pi_23812250
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 20:25 schreef metallicattim het volgende:
uber serie scrubs
ben het paar weken geleden weer tegen gekomen, ben nu vanaf S1 het kijken en ben inmiddels al bij S3.
De droge humer vind ik echt geweldig, als JD weer staat te dagdromen!
Zoals ie in S2 ( weet de ep. eff niet ) zon duitser als patient heeft en hij zich bedenkt hoe hij het beter kan maken voor hem en dan op 99 luftballons (?!?) tussen al die ballonnen het dansen is

[..]
Die is inderdaad echt geweldig!
  dinsdag 7 december 2004 @ 13:09:43 #44
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_23819226
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 17:40 schreef Bigs het volgende:

[..]

Ik denk dat hij doelt op het feit dat er nog geen seizoen 5 is
Ik vroeg me idd af of er nog een seizoen 5 gemaakt zou worden, en ongeveer wanneer.
Toegegeven het is een beroerde zin .
pi_23821767
quote:
Ik vroeg me idd af of er nog een seizoen 5 gemaakt zou worden, en ongeveer wanneer.
"Will your experiences with "Garden State" change how you view the show/play JD?

Zach Braff: No. I mean, it won't change how I view the show. I love doing the show. It shows that I'll be able to do things other than "Scrubs." I'd like to be able to do a range of things. The response to this is showing me I'll have a chance to do other things as well. I'm only on "Scrubs" for two more years. "
http://www.washingtonpost(...)A35068-2004Jul7.html

Een positieve uitleg hiervan lijkt me dat ze nog 2 seizoenen gaan maken...
pi_23823303
Ik denk dat we dat maar gewoon als minimaal 2 jaar moeten beschouwen. Hoe vaak is Friends wel niet verlengd Ik kan me in ieder geval herinneren te lezen gehebben dat seizoen 5 er zoiezo gaat komen.
pi_23823787
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 16:53 schreef Big_Drunk_Al het volgende:

[..]

"Will your experiences with "Garden State" change how you view the show/play JD?

Zach Braff: No. I mean, it won't change how I view the show. I love doing the show. It shows that I'll be able to do things other than "Scrubs." I'd like to be able to do a range of things. The response to this is showing me I'll have a chance to do other things as well. I'm only on "Scrubs" for two more years. "
http://www.washingtonpost(...)A35068-2004Jul7.html

Een positieve uitleg hiervan lijkt me dat ze nog 2 seizoenen gaan maken...

Mooi om te lezen
pi_23825497
Nieuwe ep wordt bijna gereleased
pi_23826927
Over 4x12:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
  woensdag 8 december 2004 @ 11:35:03 #50
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23829196
quote:
Op woensdag 8 december 2004 08:36 schreef khazad het volgende:
Over 4x12:
SPOILER
Een mening hoef je toch niet te spoileren, zolang je niets over het verhaalt zegt.

Hij komt bij mij nu binnen... ben benieuwd!
pi_23829287
SCRUBS !!

)tvp that is)
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_23830394
Aardige aflevering.

Beetje een feel-good episode zo rond de kerstperiode.
pi_23830425
Haha... vond em geweldig, misschien wel beste van het seizoen tot nog toe

Dat stukje over Pfeiffer, met JD's flashback... hoe verzinnen ze het!
pi_23838132
uh waar hebben jullie die aflevering gezien??
  woensdag 8 december 2004 @ 23:41:17 #55
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_23845049
quote:
Op woensdag 8 december 2004 12:41 schreef DonStefano het volgende:
Haha... vond em geweldig, misschien wel beste van het seizoen tot nog toe

Dat stukje over Pfeiffer, met JD's flashback... hoe verzinnen ze het!
Zeker niet de beste van dit seizoen, misschien wel de slechtste imo.

Hij was vermakelijk, maar eigenlijk vrij saai. Ik vond hem gewoon niet zo goed als de vorige paar.
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:04 schreef Nkjez het volgende:
uh waar hebben jullie die aflevering gezien??
In de VS is nu seizoen 4 bezig, iedere dinsdag wordt Scrubs daar uitgezonden. Deze dinsdag was afleverin 12. Vandaar dat sommige mensen ze dus nu al zien

[ Bericht 27% gewijzigd door Roa op 08-12-2004 23:49:41 ]
pi_23846939
Die flashbacks waren wel leuk en het telefoontje van Dr. Kelso ('yes, this IS bob kelso') verder was het inderdaad een feel-good aflevering.. vond hem op zich niet zo boeiend daardoor
  donderdag 9 december 2004 @ 01:32:11 #57
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23847202
quote:
Op donderdag 9 december 2004 01:13 schreef Bigs het volgende:
Die flashbacks waren wel leuk en het telefoontje van Dr. Kelso ('yes, this IS bob kelso') verder was het inderdaad een feel-good aflevering.. vond hem op zich niet zo boeiend daardoor
Kerst-afleveringen vind ik bijna nooit leuk van welke serie dan ook. De moraal en het feelgoodgevoel liggen er altijd zo dik bovenop.
pi_23847229
De aflevering was minder sterk dan normaal inderdaad, maar nog wel leuk

scrubs is altijd leuk
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_23847529
quote:
Op donderdag 9 december 2004 01:32 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Kerst-afleveringen vind ik bijna nooit leuk van welke serie dan ook. De moraal en het feelgoodgevoel liggen er altijd zo dik bovenop.
Heb ik ook. Er zaten nog steeds wel aardige grappen in, maar het draait net iets teveel om het moraal en het feelgood gevoel dan de grappen. Dat is jammer.
  donderdag 9 december 2004 @ 16:48:20 #60
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_23857498
quote:
Op woensdag 8 december 2004 08:36 schreef khazad het volgende:
Over 4x12:
SPOILER
Kan iemand met enkele hints (om de mods te vriend te houden) mij vertellen waar 4x12 is?
Ik doe het normaliter met kazaa maar ik kan hem daar niet vinden.
pi_23857808
quote:
Op donderdag 9 december 2004 16:48 schreef Undergod het volgende:

[..]

Kan iemand met enkele hints (om de mods te vriend te houden) mij vertellen waar 4x12 is?
Ik doe het normaliter met kazaa maar ik kan hem daar niet vinden.
Nee

Doe maar via mail/msn/ICQ/postduif
  donderdag 9 december 2004 @ 17:02:01 #62
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_23857838
arf you mod like a hawk.
pi_23916630
quote:

[..]

[..]

Dat mag hier dus niet
ik bedoelde ook eigenlijk, er IS volgens mij geen seizoen 5.

(Niet waar ik em zou kunnen DL'en.)

IS er dan een seizoen 5?

en waarom zenden ze dan in amerika nog steeds seizoen 4 uit: www.scrubs-tv.com
pi_23917069
quote:
Op zondag 12 december 2004 12:29 schreef Matho het volgende:

[..]

ik bedoelde ook eigenlijk, er IS volgens mij geen seizoen 5.

(Niet waar ik em zou kunnen DL'en.)

IS er dan een seizoen 5?

en waarom zenden ze dan in amerika nog steeds seizoen 4 uit: www.scrubs-tv.com
Ow sorry ik zie het nu

In Amerika is de laastste ep nr 12 van seizoen 4, dus er komen nog een stuk of 10 bij.
pi_24091248
Nieuwe episode op

MY NEW GAME
9:30pm 2004-12-21

<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_24093262
Euh.. my new game is een oude aflevering toch? Die waar Dr. Cox en Jordan te horen krijgen dat ze nog steeds getrouwd zijn, ergens in het begin van seizoen 4.
pi_24095155
ow... uhmmm, dan is er toch een winterstop?
pi_24099589
quote:
Op zondag 19 december 2004 23:49 schreef Bigs het volgende:
Euh.. my new game is een oude aflevering toch? Die waar Dr. Cox en Jordan te horen krijgen dat ze nog steeds getrouwd zijn, ergens in het begin van seizoen 4.
Klopt.

En volgende week is er ook weer een herhaling. Nieuwe afleveringen zullen wel in de tweede week van 2005 komen.

Hoop ik.
  maandag 20 december 2004 @ 13:19:53 #69
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_24100436
Waarom stopt alles voor de winter Amerika
pi_24518381
Dinsdag 18 Januari 2004
"My Ocardial Infarction" Ep. 4x13
21:00 uur amerikaanse tijd, voor ons zal het dus woensdag worden, tenzij je normaliter tot 04:00 op bent

Het gaan weer door!
pi_24520705

Kijk er al naar uit
pi_24521312
heb nu alle seasons van scrubs op me pc staan

alleen ik mis nog een episode : nummer 4 van seizoen 2
  woensdag 12 januari 2005 @ 11:29:50 #73
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_24530100
-edit: geen overleg over warez hier-

[ Bericht 80% gewijzigd door Mike op 12-01-2005 12:12:56 (geëdit en genote) ]
pi_24641151
Net 413 gekeken. Het blijft een geweldige serie.

Jammer dat het zolang niet is uitgezonden
pi_24642090
Al nieuws over een DVD release?

Overigens, was hier al vermeld dat er een boek is dat als een soort inspirtie voor de serie gegeld heeft?
quote:
As for the plotlines, Bill Lawrence has said that "The House of God", written by Samuel Shem, has influenced the show in some ways; he urges fans to read it as a sort of "supplemental reading".
Also, the writers' homework for Season Two was "Complications: A Surgeon's Notes on an Imperfect Science" by Atul Gawande.
bron

<enter signature>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')