abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 november 2004 @ 11:50:02 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23421736
Vervolg van: Zwangerschap en geboorte deel 114

2004
19 november 2004: Stiekemurd
7 december 2004: AnnieB
14 december 2004: Suzanna
***21 december 2004: texelonia en Micha***

2005
3 januari 2005: Sanne72
7 januari 2005: Bietjuh
8 januari 2005: Martineke
13 januari 2005: meneerdeman (papa)
16 januari 2005: lily
***20 januari 2005: Bixister en GHaven***
31 januari 2004: Smirre
26 januari 2005: Ladybos
2 februari 2005: Lentemeisje en Dop
2 februari 2005: Gomorrah (papa)
3 februari 2005: Edje34 (papa)
8 februari 2005: Githa
12 februari 2005: Xanthe
13 februari 2005: Jdee
21 februari 2005: Ma-Maatje
17 maart 2005: TearSong
begin maart 2005: Luisa
18 maart 2005: DrFonk (papa)
21 maart 2005: weirdmiss
1 april 2005: renzell
2 april 2005: Superted (papa)
15 april 2005: Wiseguy79 (papa)
26 april 2005: melonovy
2 mei 2005: Snakelady
4 mei 2005: Lewis.de.boxer
10 mei 2005: Yfke en SPIRO
15 mei 2005: Romek (papa)
29 juni 2005: Jonnetje
05 juli 2005: Basset (papa)
15 juli 2005: Snowwww

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 1% gewijzigd door Karin op 19-11-2004 22:48:43 ]
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2004 @ 11:52:20 #2
81992 Githa
pi_23421793
Dat klinkt goed stiekemurd morgen is het al weekend he
pi_23421879
Goed nieuws dus Stiekumers...nu dus afwachten..
pi_23421883
Nee joh, vanmiddag om 17.00 uur
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2004 @ 12:00:48 #5
81992 Githa
pi_23421956
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 11:57 schreef Stiekemurd het volgende:
Nee joh, vanmiddag om 17.00 uur

je hebt gelijk .....hoe kon ik dat mis hebben maaruh ik heb gegokt op de 20 ste dussuh misschien kun je even wachten tot 0.00 ik geloof dat de hoofdprijs een babykamer is en ik wil winnen

* Githa die er de humor van probeerd in te zien
  vrijdag 19 november 2004 @ 12:16:18 #6
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23422275
Stiekemurd wat spannend zo

Githa wat een &^%*^%*&Ô mensen daaro zeg!!! populaire babykamer of niet, ze behoren em netjes en kloppend af te leveren, zo niet zou ik ook geschillencommisie inschakelen, en wat miss-d zegt een brief sturen met tijdsdruk erachter en dat je geld terug wilt. (wel ondertussen ergens anders gaan kijken dan voor babykamer, burgerhout heeft veel op voorraad, en babypark is ook vrij snel hoor). tis gewoon v an de zotte dat je zo vroeg al babykamer besteld en dan nu "met de gebakken peren zit". en ook goed van je dat je vanavond erheen gaat met schoonpapa, laat ze maar onder tafel lullen. en wat een lachertje trouwens ¤75,- niet mee akkoord gaan hoor ook al zit je er zo mee, uiteindelijk komt alles goed, onthou dat maar dikke knuf
pi_23422302
Githa wat een vervelend gedoe met dat bedrijf van die babyspullen. ik zou ze er ook niet te makkelijke mee weg laten komen hoor. succes ermee.

Stiekemurd, fijn dat alles nog ok is, maar ik hoop voor je dat het nu snel gaat beginnen!
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2004 @ 12:24:33 #8
81992 Githa
pi_23422441
Jullie zijn harstikke lief
pi_23422773
Jeetje Githa ik lees nu ook van je babykamer.
Heb je ook niet iets van rechtsbijstand?
pi_23422987
Stiekemerd het is jou dag vandaag!!!! Ik duim voor je!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2004 @ 13:01:20 #11
81992 Githa
pi_23423235
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 12:39 schreef Stiekemurd het volgende:
Jeetje Githa ik lees nu ook van je babykamer.
Heb je ook niet iets van rechtsbijstand?
jazeker en die willen zich ook allemaal best over de zaak buigen ( mijn schoonvader heeft dat ook jaren gedaan en is dus goed op de hoogte van dat soort zaken) maar het feit ligt er wel dat zoiets niet binnen een maandje geregeld is Dus ik ga eerst zo iets proberen te regelen en dan kijk ik nog wel hoe of wat....want ik moet tenslotte een kamer hebben.

de druk ligt er ook omdat ze in het ziekenhuis bij de laatste screening dachten dat ik 2 weken verder was omdat het kleintje qua centimeters groter was ....en dus zou het eind januari al kunnen komen .... ik had voor mezelf gewoon de oude datum vast gehouden dan kon het zeker niet tegen vallen maar door zoiets ga je daar toch nog eens over nadenken

Er moet gewoon een oplossing komen !
pi_23423384
Ja je hebt helemaal gelijk,
Moet ook nu, man wat een stress
  vrijdag 19 november 2004 @ 13:10:00 #13
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_23423426
Suzanna dat van die handen en polsen herken ik ook wel en na de bevalling was ik er vrij vlot weer vanaf
Heb op den duur mijn arm hoger gelegd dan normaal dat voelde dan beter maar het is enorm naar

Stiekemerd stiekem hoop ik voor je dat we dit weekende een spontane bevalling krijgen

Githa zijn ze daar helemaal van de pot af gerukt wat denken ze wel niet, er zo goedkoop van af te willen komen . Werk van maken meid alles wat je ze op het dak kunt sturen op hun dak sturen, zij moeten maar voor een nieuwe kamer, jij was duidelijk op tijd stomme dreigementjes
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2004 @ 14:00:17 #14
43556 miss_dynastie
pi_23424468
Githa, weet je wat het ook is, zij kennen de levertijden, zij weten dat jij per se die kamer wil, ze gokken op emoties, etcetera. Het is verstandig om je schoonvader mee te nemen. Alvast heel veel succes
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2004 @ 14:03:19 #15
81992 Githa
pi_23424521
emoties bij een zwangerschap komen zelden voor

dank je wel miss_D voor het meedenken
pi_23427527
voor Githa:

ik lees normaal alleen maar mee maar misschien heb je hier nog wat aan.

Aangezien je in eerste instantie een andere babykamer hebt gekregen dan daadwerkelijk als showmodel staat hoef je niet accoord te gaan met deze aankoop, mits er in de voorwaarden staat dat het zou kunnen afwijken. Wat mij erg sterk lijkt, want anders zet je 1. geen demo's neer en 2. moeten ze je daar ook voor inlichten.

Tevens leveren ze niet deugdelijk product bij jou. Een schadeproduct wel te verstaan. Ook dit zal niet in de voorwaarden van hun staan en is dus nog een reden om onder de koop uit te komen.

Precieze wetsartikelen weet ik zo ff niet, kan ik wel opzoeken als je echt zou willen.
Maar ik denk dat je sterk genoeg staat als je een nette brief opstelt dat je niet accoord gaat met een beschadigde en afwijkend voorstel van de kamer en dat je graag de koop ongedaan wilt maken.
Wel moet je hierbij de aangekochte spullen retourneren en zorgen dat je een bewijs hebt dat het bij hun staat.
( dit is misschien iets te ver vooruit gedacht, maar misschien heb je er wat aan. )

succes ermee.
Outer beauty is buyable.... Inner beauty is very special and never for sale!
pi_23427791
Rottdog - had jij ook pijn bij het doen van dingen (ik heb net gekookt en heb een enorm zeurende pijn in allebei mijn handen nu...het was stamppot dus wie weet ligt het daaraan... )

Mijn verloskundige zou me nog terugbellen zodra ze tijd heeft, ze had een bevalling...ze wilde namelijk wel even urine en bloeddruk controleren omdat het zo ineens erg was geworden met mijn handen.

Ze zijn nu wel een stuk minder dik (ook de rechtse die het dikst was) maar zijn nog steeds pijnlijk - heb ik niet eerder zo gehad.
pi_23429121
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 16:20 schreef Tirannetje het volgende:
Aangezien je in eerste instantie een andere babykamer hebt gekregen dan daadwerkelijk als showmodel staat hoef je niet accoord te gaan met deze aankoop, mits er in de voorwaarden staat dat het zou kunnen afwijken. Wat mij erg sterk lijkt, want anders zet je 1. geen demo's neer en 2. moeten ze je daar ook voor inlichten.
[jufmodus]tirannetje, handig dat jij aardig thuis bent in wetsartikelen enzo. studeer je rechten? dan lijkt he me extra van belang dat je het woord 'mits' niet verwart met 'tenzij'. mits betekent nl. 'op voorwaarde dat', het tegenovergestelde van tenzij dus. [/jufmodus]
pi_23429346
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 17:36 schreef bixister het volgende:

[..]

[jufmodus]tirannetje, handig dat jij aardig thuis bent in wetsartikelen enzo. studeer je rechten? dan lijkt he me extra van belang dat je het woord 'mits' niet verwart met 'tenzij'. mits betekent nl. 'op voorwaarde dat', het tegenovergestelde van tenzij dus. [/jufmodus]
studeer geen rechten, maar krijg wel wat rechtvakken tijdens mijn studie . Maar je hebt helemaal gelijk.
Zware week achter de rug en recht boeit me niet zo heel erg. Maar soms blijven er nog wel eens nuttige dingen hangen .
pi_23429477
Tirannetje was me al voor en heeft het zelfs een stuk beter kunnen onderbouwen dan ik het zou kunnen.
Laat je niet onder de tafel lullen en ze zijn verplicht een soort gelijk produkt te leveren van dezelfde prijs klasse , als ze die niet hebben maar wel iets duurders hebben kunnen ze je niet verplichten dit verschil te moeten bij betalen.
Als men je niets kan leveren heb je recht op terug gave van je geld en ik las al dat er meer zaken zijn waar de wachttijden niet zo lang zijn.
Het blijft rond uit schandalig zoals men met je om springt.

Ik wens je heel veel sterkte hier mee en ben benieuwd wat er vanavond uit het gesprek gaat komen.
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2004 @ 18:02:37 #21
43556 miss_dynastie
pi_23429631
tirannetje, ontbinding van de koop zal in dit geval het probleem niet zijn, maar Githa wil dit kamertje, en het liefst NU
pi_23430524
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 18:02 schreef miss_dynastie het volgende:
tirannetje, ontbinding van de koop zal in dit geval het probleem niet zijn, maar Githa wil dit kamertje, en het liefst NU
I know .

En het zal ook vast een hele opgave zijn om het allemaal op tijd af te hebben met goede spullen en de juiste spullen. Maar zal ze dit niet zal krijgen in het bedrijf waar ze het gekocht heeft kan ze beter naar een ander bedrijf toestappen en de situatie uitleggen op een vriendelijke manier. Dan kom je altijd een heel eind.

Ik werk zelf in een winkel ( wel geen babywinkel) maar met vriendelijkheid naar een verkoper kom je nog altijd het ver. Of je nou in een schoenenwinkel staat of een complete kamer wilt aanschaffen.
Kost misschien iets wat extra tijd, maar zal allicht andere/betere vorm van druk met zich meebrengen en irriteren aan een bedrijf wat zich niet aan zijn/haar voorwaarden wilt houden of op een goede manier de klant tegemoet komen om deze tevreden te houden.

Vandaar .

Maar inderdaad, Githa, ik hoop dat als je er wat aan hebt je heel snel een hele mooie complete, krasvrije babykamer hebt .
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2004 @ 19:57:50 #23
81992 Githa
pi_23432257
Miss_D precies zo .... dan heb ik m'n geld en dan ? .......
Tirannetje toch bedankt hoor

maaruh alles is uiteindelijk in orde gekomen met dank aan mijn schoonvader.
We hebben nu een nieuwe babykamer uitgezocht die 600 euro duurder is dan de vorige maar waarvan we ieder de helft betalen...dus zij 300 en ik 300 daarbij komen ze hem ook monteren.
Eigenlijk wilde we gewoon het eerst gekozen kamertje en we hadden dan ook afgesproken dat ik zolang het showmodel als leenkamer kreeg en dan over 6 weken, als de nieuwe binnen was dat ze dit weer om kwamen ruilen. Klonk redelijk tot ik de toezegging wilde dat het volgende kamertje wel helemaal in orde zou zijn. Blijkbaar kwamen bij dat model veel beschadigingen voor en hij wilde mij laten geloven dat dat bij het model hoorde daar ga ik dus niet mee accoord ..... die optie kwam dus ook te vervallen.
Na veel over en weer zouden we kijken wat er verder in de winkel stond en daarna praten over de prijs.... dit moest dan wel een model zijn die op voorraad was dus vroeg ik hem of hij die modellen wilden aanwijzen. Was niet nodig want bijna alles was leverbaar niet dus .....juist die ene kamer die we als tweede optie zagen was niet voorradig en toen barste de bom...
Uiteindelijk krijgen we nu de andere kamer, hij kan pas half januari geleverd worden maar ik krijg intussen een leenkamer. Jammer dat het toch nog zo lang duurt maar de wetenschap dat we een kamer hebben en dat deze optijd geleverd kan worden is me erg veel waard :')

en nu ga ik naar bed.... ben helemaal op van al dat gedoe maar ook reuze blij dat het ondanks alles toch nog zo snel geregeld is, nu hopen dat het allemaal goed blijft gaan. Zag het vanmiddag helemaal niet meer zitten en was reuze blij dat ik alles hier van me af kon schrijven..... zo fijn dat dat hier direct kan .... thnx

[ Bericht 10% gewijzigd door Githa op 19-11-2004 20:15:07 ]
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2004 @ 21:17:23 #24
43556 miss_dynastie
pi_23434073
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 18:41 schreef Tirannetje het volgende:
I know .
Zwangerschap en geboorte deel 114
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2004 @ 21:18:39 #25
43556 miss_dynastie
pi_23434105
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 19:57 schreef Githa het volgende:
maaruh alles is uiteindelijk in orde gekomen met dank aan mijn schoonvader.
Wow, fijn dat het allemaal toch nog in orde is gekomen ik ga ervan uit dat het nu allemaal goed gaat hoor
Probeer je niet te druk meer te maken Githa, lekker vroeg naar bed en morgen met frisse moed weer op. Dikke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')