quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:57 schreef Stiekemurd het volgende:
Nee joh, vanmiddag om 17.00 uur
jazeker en die willen zich ook allemaal best over de zaak buigen ( mijn schoonvader heeft dat ook jaren gedaan en is dus goed op de hoogte van dat soort zaken) maar het feit ligt er wel dat zoiets niet binnen een maandje geregeld isquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:39 schreef Stiekemurd het volgende:
Jeetje Githa ik lees nu ook van je babykamer.
Heb je ook niet iets van rechtsbijstand?
[jufmodus]tirannetje, handig dat jij aardig thuis bent in wetsartikelen enzo. studeer je rechten? dan lijkt he me extra van belang dat je het woord 'mits' niet verwart met 'tenzij'. mits betekent nl. 'op voorwaarde dat', het tegenovergestelde van tenzij dus. [/jufmodus]quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:20 schreef Tirannetje het volgende:
Aangezien je in eerste instantie een andere babykamer hebt gekregen dan daadwerkelijk als showmodel staat hoef je niet accoord te gaan met deze aankoop, mits er in de voorwaarden staat dat het zou kunnen afwijken. Wat mij erg sterk lijkt, want anders zet je 1. geen demo's neer en 2. moeten ze je daar ook voor inlichten.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:36 schreef bixister het volgende:
[..]
[jufmodus]tirannetje, handig dat jij aardig thuis bent in wetsartikelen enzo. studeer je rechten? dan lijkt he me extra van belang dat je het woord 'mits' niet verwart met 'tenzij'. mits betekent nl. 'op voorwaarde dat', het tegenovergestelde van tenzij dus. [/jufmodus]![]()
I knowquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:02 schreef miss_dynastie het volgende:
tirannetje, ontbinding van de koop zal in dit geval het probleem niet zijn, maar Githa wil dit kamertje, en het liefst NU![]()
Zwangerschap en geboorte deel 114quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:41 schreef Tirannetje het volgende:
I know.
Wow, fijn dat het allemaal toch nog in orde is gekomen ik ga ervan uit dat het nu allemaal goed gaat hoorquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:57 schreef Githa het volgende:
maaruh alles is uiteindelijk in orde gekomen met dank aan mijn schoonvader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |