abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23398686
anniebaby ik dacht dat het afgeraden werd om een sauna te bezoeken als je zwanger bent? (i.v.m. mogelijk te warm voor de baby). maar misschien heb je een aangepaste 'route' gevolgd? ik durf het i.i.g. niet nu.

vervelend al die verkoudheden, beterschap.

martineke succes met het zoeken van een nieuwe naam! namen hadden wij al zowat vanaf het begin, maar ik moet ook nodig eens achter geboortekaartjes aan.
pi_23398755
quote:
Op donderdag 18 november 2004 12:05 schreef bixister het volgende:
anniebaby ik dacht dat het afgeraden werd om een sauna te bezoeken als je zwanger bent?
De meningen zijn hier over verdeeld blijkbaar. Volgens mijn vorige verloskundige was het in ieder geval geen probleem (kwam toen toevallig eens ter sprake). Ik ga trouwens zelf nooit naar de sauna...

De namen staan bij ons ook al lang vast. Geboortekaartje is ook uitgezocht. Kamertje is ook zo goed als af.
  donderdag 18 november 2004 @ 12:13:21 #253
103793 kozakken
Living the life
pi_23398806
Eerste 16 weken wordt het afgeraden om in de sauna te gaan ivm verhoogde hartslag en bloeddruk. Wanneer je gewend bent te sauna-en kun je t daarna gerust lekker blijven doen.

Ik liep ook met een hele dikke buik rond. Je hebt bijzonder veel bekijks. (mensen vinden het toch heel speciaal, begreep ik ook toen)
Als je maar heel goed afkoelt.
pi_23398807
Sauna wordt afgeraden als je het niet gewend bent, maar kan prima als je het wel gewend bent en je temperatuur in de gaten houdt. Soms reageer je nogal heftig op de warmte als je zwanger bent en dan is het uiteraard niet goed. Maar in de meeste saunacomplexen kun je nog veeeel meer dingen doen dan alleen in de sauna zitten, dus als dat dan niet goed gaat ga je lekker in het modderbad ofzo

Martineke, ons 'kaartje' is ook geen kaartje maar iets anders, maar ik vind het te duur hoor. Ga geen 4 euro per stuk uitgeven. Dus we zijn nu aan het kijken of we zelf niet zoiets kunnen maken voor veel minder
  donderdag 18 november 2004 @ 12:28:53 #255
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_23399049
Githe, wat KL*TE zeg, ik zou ook flippen als ik jou was! Succes
En stiekemurd, hou vol!!! You can do it!!!
En pffff, arme arme dames, voor wie het shoppen zelfs te veel is, dan moet het wel echt topzwaar zijn, die laatste loodjes, sterkte allemaal, en shop ze!
  donderdag 18 november 2004 @ 14:42:27 #256
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_23401833
stiekemurd, zullen we gewoon afspreken dat als we morgen komen checken hier voor jou, dat je dan gewoon een lief beebje hebt en wij dat hier kunnen lezen??
Dat ge-f5 is niks hoor
pi_23402085
Neej helemaal mee eens.
*wijzend naar de buik* maar dan moet jij er wel uitkomen

Ach joh, we gaan vanaaf weer fijn naar de yoga en morgen weer ochtendopname ziekenhuis, zijn we toch weer een paar uur onder de pannen. De verveling is ook gewoon aan het toeslaan en het aan huis gekluisterd zijn ook.
  † In Memoriam † donderdag 18 november 2004 @ 14:56:06 #258
43556 miss_dynastie
pi_23402165
Stiekemurd, zijn je kerstkaarten al af
Ik kan het me goed voorstellen hoor, hoop dat je ukkie snel komt !!!
  † In Memoriam † donderdag 18 november 2004 @ 14:59:17 #259
43556 miss_dynastie
pi_23402240
Githa, heb je ze al te pakken gekregen?
pi_23402250
Stiekumerd!!!!! Succes met wachten. Hoop voor je dat het niet lang meer duurt!! Dikke
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 18 november 2004 @ 17:09:35 #261
106680 AnnieBaby
Mama van Stella!
pi_23405312
Bij de sauna waar ik ben geweest heb je ook een zoutwaterbad waar je heerlijk in kan drijven. En dan voel je heel even je gewicht niet zo. Heb dat ook met zwemmen. Alleen jammer dat je je daarna drie keer zo zwaar voelt.

De naam, geboortekaartjes en alle spullen hebben wij ook al. Het is nu gewoon wachten op de kleine.
pi_23405332
Zojuist werd mijn kraampakket van de verzekering gebracht. Geloof dat ik het nog maar even dicht laat zitten
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 18 november 2004 @ 17:13:07 #263
106680 AnnieBaby
Mama van Stella!
pi_23405400
ha, dat kraampakket kreeg ik al drie maanden geleden en toen was ik er helemaal niet aan toe. Maar inderdaad dicht laten ziiten hoor. Je wil niet weten wat ze daar allemaal mee moeten doen...
Gaat het verder wel een beetje met jou, Texelonia?
pi_23405746
Ik was vergeten het pakket aan te vragen, toen de kraamzorg hier laatst was hielp ze me ff herinneren, dus daarom heb ik het nu pas. Maar had er al hele enge dingen over gehoord van voormalige LLM's, dus ik laat het lekker voor wat het is ja Ik vond het maandverband in de Blije Kruidvat-doos al een domper, en dit zal niet veel beter zijn rvees ik

Verder gaat het wel redelijk hier. Buik is nog steeds rustig, en de baby is ook rustiger. Maar dat is normaal de laatste weken toch? Voel hem nog wel wat bewegen, maar minder dan eerst.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_23406602
Ik kreeg dat pakket al binnen toen ik 7 weken zwanger was Zit DIK onder het stof
MissD en Clauwhee dank je wel voor meeleven
pi_23406845
Stiekemurd volgens mij moet ik mijn gokje weer bij gaan stellen of je moet het in 20 minuten "ff" doen
pi_23407108
Ik heb vanmorgen bloed moeten prikken in het ziekenhuis.
De uitslag ben ik niet veel wijzer van geworden en er was op dat moment geen arts meer aanwezig en word dus morgen terug gebeld hierover.
Mijn ijzer gehalte is aan de lage kant , maar niet zo erg dat ze stappen willen ondernemen.
De grens ligt normaal bij 7.5 en ik heb 7.4.
Verder hebben ze suikers getest en de glucose was aan de lage kant en de geglyceerde glucose aan de hoge kant.
Alleen deze 2 dingen zeggen mij niets en de assistente dus ook niet.
Heb mijn bloeddruk bij de buren laten opmeten en die was iets hoger dan normaal 80/150 (normaal 70/110 of 75/115).
Dus als iemand wel weet hoe dit zit en of ik me hierdoor zo naar voel mag die het zeggen...
  donderdag 18 november 2004 @ 20:27:03 #268
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23409592
quote:
Op donderdag 18 november 2004 17:26 schreef texelonia het volgende:
Ik was vergeten het pakket aan te vragen, toen de kraamzorg hier laatst was hielp ze me ff herinneren, dus daarom heb ik het nu pas. Maar had er al hele enge dingen over gehoord van voormalige LLM's, dus ik laat het lekker voor wat het is ja Ik vond het maandverband in de Blije Kruidvat-doos al een domper, en dit zal niet veel beter zijn rvees ik
Het kan ook zo zijn, dat helemaal niks uit het pakket gebruikt wordt hoor! Ik heb alleen de steriele gaasjes en de kraammatjes gebruikt en niet waarvoor het bedoeld is; de gaasjes voor Jolies snot oog en de kraammatjes om d'r soms in de box te verschonen zonder dat alles bij plassen onder zou komen te zitten, dus het kan goed komen
pi_23411178
Nou Xanthe, dat zijn wel wat gegevens waar je naar mijn idee net niet zo veel mee kunt... Maar als je je er niet lekker onder voelt, moet je toch echt weer contact opnemen met de VK hoor!

Ik heb morgen weer een controle bij de VK, ik ben erg benieuwd of ik nu weer een echo krijg, of dat we voor het eerst gaan luisteren naar het hartje!
Ik laat van me horen!
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 18 november 2004 @ 21:32:38 #270
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23411247
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:36 schreef Xanthe het volgende:
verhaal....
t zou kunnen hoor dat je je zo voelt omdat je ijzer wat laag is, ik had ook 7.4 en heb toen ijzertabletjes gekregen, en ik voelde me weliswaar wel wat beter
weet niet wat je waarde was van glucose, mijnes was 6.4 (ik weet niet wat de bodem waarde is hoor) en die was gewoon goed.

en je bloeddruk wordt die normaal smorgens opgemeten, en nu bij de buren toevallig later op de dag?? ik heb gehad smorgens 70/120 en savonds bij echo 77/145, of misschien beetje duk gemaakt vantevoren, of snel geweest of zo? speelt allemaal mee.
pi_23412382
Wordt dit topic zo langzamerhand niet HEEL lang???

Ik zit nu op de bank met onze laptop (jaja, we hebben twee computers dus mijn lief en ik zitten nu allebei achter de pc)...

Hier is alles rustig, behalve het feit dat ik het idee heb dat ik veel te doen heb (zal wel aan de laatste weken liggen)...De kinderkamer is al een eind verder afgekomen - niet af, maar we hebben het meeste nu wel in huis. Ik heb vorige week alle kleertjes en lakentjes etc. etc. gewassen en deze week o.a. gestreken (DAT is vermoeiend met zo'n dikke buik!), dus dat is ook allemaal zo langzamerhand aan het afraken. Wel erg fijn en een opluchting! Ik was er echt depri van eerst dat het nog niet af was.

Ik heb wel heel veel harde buiken, maar dat is wel normaal in de laatste weken denk ik?

Stiekemurd, ben benieuwd wanneer je gaat bevallen - hopelijk duurt het niet meer te lang!!

Groetjes voor iedereen en sterkte met jullie zwangerschapskwalen!
pi_23413903
Ja de bloeddruk is later op de dag opgenomen , maar de voorgaande keren verschilde de tijdstippen ook van 8.00 uur tot 15.00 uur en was deze wel altijd rond dezelfde waarde.
Maar het is maar een iets verhoogd , heb in elk geval begrepen dat ze naar dat lage getal kijken.

De waarden van de glucose zijn me niet vermeld en wat betreft het ijzer zeiden ze dat ze er niets aan zouden doen.
Maar misschien dat ik toch maar ga vragen om ijzer pillen als de arts me morgen terug beld.
pi_23418439
Goeiemorgen!
Nog geen beebie hiero
Straks naar ziekenhuis toe voor weer een ochtendopname (heb ik weer wat te doen) en hopelijk (!!!!!!!) gaan ze wat doen dat het allemaal vlotter verloopt.

Ik hou jullie op de hoogte!

PS Xanthe: die onderdruk van 80 is netjes hoor, als ie maar niet boven de 90 uitkomt. En het is ook een momentopname.
pi_23418578
Succes Stiekumerd, ik hoop dat ze wat voor je doen
  vrijdag 19 november 2004 @ 08:15:30 #275
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_23418643
Succes Stiekumerd. Hopelijk hoef je nu niet meer zo lang te wachten.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_23418737
Stiekemurd, heel veel succes
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_23418804
Stiekemurd succes!!!
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2004 @ 09:01:32 #278
81992 Githa
pi_23419073
quote:
Op donderdag 18 november 2004 14:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Githa, heb je ze al te pakken gekregen?
Gistermiddag iemand aan de lijn gehad, in de winkel waren ze allemaal erg behulpzaam en hebben er dan ook voor gezorgd dat er gisteravond om 17.30u nog iemand is komen kijken om te beoordelen. Nou de beoordeling was simpel..... dat kon zo echt niet maar hij moest wel gaan kijken naar het showmodel in de winkel zodat hij zeker wist dat dat ook niet " kapot" was anders hadden wij het zo gekocht als dat zo is trap ik daar dus mooi niet in he maar goed daar krijg ik dus deze morgen nog telefoon over. Ondertussen gisteravond zelf ook nog even naar het showmodel weze kijken laat me niet nog is naaien Blijkt dat het daar dus wel gaaf staat dus verwacht geen problemen maar wat ook bleek, het was een heel ander bedje wat daar stond en de poten van de kast die bij ons van ijzer zijn waren daar gewoon van hout Ze hebben er wel een look a like van gemaakt dus in gedachte leek het ons dat model maaruh eenmaal in de winkel was het verschil over duidelijk Die man snapte niet wat er gebeurd kon zijn maar zou die melding dus ook meenemen voor deze ochtend als dus die schadeexpert komt kijken.
Het blijkt dat onze babykamer landelijk op een eerste plaats staat qua verkoop en dat de levering wat problemen geeft daardoor ik hoop dus vanmiddag te kunnen regelen dat die kamer gewoon super snel hier is.... ik ben gewoon doodmoe van al dat gedoe en kan al helemaal niet tegen alle opengebroken dozen die hier nu rondslingeren
We zullen vanmiddag even af moeten wachten....

ohwja, 6 december heb ik weer een nieuwe screening in het ziekenhuis, ik ben dan 31 weken en we hopen dat ons knulletje dan wat stiller ligt zodat we alles wat beter kunnen bekijken.

Stiekemurd vandaag is DE dag ..... ik ben er klaar voo2 , jij ook ? ik had wel op de 20 ste gegokt

[ Bericht 2% gewijzigd door Githa op 19-11-2004 09:06:59 ]
pi_23419135
Goeiemorgen
Dat de wekker afgaat voor mijn vriedje is nog tot daar aan toe , maar dat er daarna 1 of andere malloot is die perse deze kant op wil faxen terwijl ik geen fax heb....
Grrrrrrr Dat gaat dus nu al een half uur.
Anyway het ziekenhuis heeft me terug gebeld en ik kreeg weer een assistente en ik hoefde me geen zorgen te maken volgens hun.
Donderdag zien we wel weer verder , dan hebben we toch weer een controle.
De onderdrukleek mij ook nog wel netjes.

Stiekemurd suc6!
pi_23419506
Stiekemurd!!!!! Succes
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2004 @ 09:43:57 #281
43556 miss_dynastie
pi_23419612
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 09:01 schreef Githa het volgende:
babykamer...
Nou jaaaaaa.... waarom zou je een kapotte babykamer kopen
Ik hoop ook dat het kamertje er snel zal zijn, maar als het echt zo populair is
Tja, in mijn ogen hoor je gewoon voor te gaan hoor, zij hebben slecht spul geleverd, dus zij moeten het maar oplossen. Wat een gedoe

Stiekemurd
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2004 @ 09:47:01 #282
81992 Githa
pi_23419647
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou jaaaaaa.... waarom zou je een kapotte babykamer kopen
Ik hoop ook dat het kamertje er snel zal zijn, maar als het echt zo populair is
Tja, in mijn ogen hoor je gewoon voor te gaan hoor, zij hebben slecht spul geleverd, dus zij moeten het maar oplossen. Wat een gedoe
De paniek slaat al toe bij de gedachten dat ze dadelijk gaan zeggen dat ze het niet optijd kunnen leveren.... en ik maar zorgen dat ik netjes optijd alles besteld heb
ondertussen alweer 29 weken dus voor mijn gevoel moet het echt opschieten nu
ik wil er niet eens aan denken dat het niet gaat lukken
  vrijdag 19 november 2004 @ 10:23:09 #283
45621 Suzanna
Mama van...
pi_23420114
Iemand ooit gehoord van het Carpaal Tunnel Syndroom?
Ik belde de verloskundige net na WEER wakker te zijn geworden met zeer pijnlijke handen (vooral rechts) die ik moeilijk kan bewegen. Ze zei dat het dat waarschijnlijk is.
Ik heb wat opgezocht op internet - maar er staan allemaal enge dingen bij...en het moet waarschijnlijk vanzelf overgaan.
Er stond ook iets over vitamine B6 - heeft iemand hier dat ooit geprobeerd? Ik had een tijdje terug iets gelezen over met spalkjes slapen...wie heeft dat ook al weer gedaan?

Btw...ik ben al een tijd uit bed, maar het wordt niet minder...lijkt zelfs erger te worden!

[ Bericht 4% gewijzigd door Suzanna op 19-11-2004 10:29:24 ]
  vrijdag 19 november 2004 @ 10:24:26 #284
45621 Suzanna
Mama van...
pi_23420127
Githa, maak je geen zorgen....wij dachten ook dat het niet op tijd klaar zou zijjn - ik ben nu bijna 37 weken en we hebben eigenlijk zowat alles maar het is nog steeds een troep!
Het komt wel goed joh...
pi_23420366
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 10:23 schreef Suzanna het volgende:
Iemand ooit gehoord van het Carpaal Tunnel Syndroom?
Volgens mij weet Pluisje daar alles van....
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2004 @ 10:49:00 #286
81992 Githa
pi_23420539
Net telefoon gehad...het gaat dus niet lukken om de kamer te leveren voor eind december en misschien nog wel later Daar kan ik toch niet op wachten en dan is het nog de vraag in welke staat het aan komt en dan is er dus geen tijd meer.
we kregen nog twee andere opties:
- We konden het showmodel krijgen, wat toch ook hier en daar beschadigd is en een te goed bon van 75 euro ... dit klinkt voor mij gewoon echt super mager terwijl ze buiten showmodel kamers verkopen met 50% korting.
of
- We kwamen een andere kamer uitzoeken, moest er dan wel een zijn die ze nog op voorraad hadden staan en een van dezelfde prijs klasse anders moesten we zelf bijbetalen

Dit kan toch gewoon niet zo ! ik heb met 3 maanden een kamer besteld en ik krijg een ander die ook nog is zwaar beschadigd e.d. is thuis en nu gaan ze zeggen dat ze niks meer kunnen doen als dit.
Als we de geschillencommissie inschakelen gaat er al gauw 2 a 3 maanden overheen melden ze ons net....en die tijd hebben we gewoon niet wat nu ?????..... dit aanbod is voor mij gewoon niet acceptable en ik wil toch wel een babykamer optijd en naar keuze !
Het is niet mijn keus om alles op het laatste nippertje klaar te hebben of misschien zelfs wel te laat.

iemand tips want waar ik bang voor was gebeurd dus mooi wel
en mijn ventje maar zeggen dat ik negatief denk en dat het wel goed kwam enz. enz. tjah dat zien we......maar ik heb toch wel weer gelijk
pi_23420586
Githa, ff mailen naar een programma's zoals een kat in de zak of iets dergelijks zou dat niet sneller gaan??
  vrijdag 19 november 2004 @ 10:51:00 #288
106680 AnnieBaby
Mama van Stella!
pi_23420587
Suzanna, daar heb ik dus ook last van. En ook mijn rechterhand. De ene nacht en dag is het erger dan de andere, maar ik heb er nu zo ongeveer drie weken last van. Als het heel erg wordt, schijn je met spalkjes te moeten slapen, maar daar zou Pluisje misschien inderdaad meer van weten. Mijn verloskundige zei dat het na de bevalling overgaat en er niet heel veel aan te doen is, maar als je inderdaad op internet gaat zoeken lees je de meest erge verhalen. Dat doe ik dus maar niet meer!
Het is wel heel vervelend en ik hoop ook dat het bij jou niet erger wordt dan dit.

Voor de rest gaat het met mij wel goed vandaag. Nog steeds wel verkouden en keelpijn. Ga straks met een vriendin naar de nieuwe Bridget Jones en doe maar veel laagjes kleding aan met dit weer.

Stiekemurd, succes in het ziekenhuis. Hoop dat al ligt te bevallen
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2004 @ 10:51:11 #289
43556 miss_dynastie
pi_23420590
Heb je al betaald githa?
Heb je een rechtsbijstandverzekering?
  vrijdag 19 november 2004 @ 10:52:47 #290
106680 AnnieBaby
Mama van Stella!
pi_23420623
Githa wat balen zeg! Heb dit zelf niet meegemaakt dus kan je niet zo goed helpen, maar hoe durven ze je zo te behandelen. 75 euro korting, dat is niks.
Sterke meid.
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2004 @ 10:54:04 #291
81992 Githa
pi_23420656
jah al wel betaald ...... dat moest bij aflevering
gewoon ronduit @%$#&( dat je met die tijdsdruk zit en dat weten hun ook ..... ik denk dat zo natuurlijk met heel veel weg komen.
Kan zo'n programma altijd proberen al ben ik bang dat daar ook wel meer tijd overheen gaat zitten.....ben nu tot alles bereid....

ze verpesten zo ook nog eens een mooie periode
  vrijdag 19 november 2004 @ 10:56:11 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23420692
Githa, ik zou mooi wel die geschillencommissie inschakelen, het is niet aan hun om te zeggen dat het zo lang kan duren. Dat klinkt mij meer in de oren alsof ze jou daar vanaf willen houden.
Die commissie is er niet voor niets! En die weten ook dat jullie tijdsdruk hebben, dus die zullen er zelfs mss wel meer haast achter kunnen zetten. Bel ze gewoon en leg je verhaal voor, beter dan te geloven wat die fijne winkelmeneren jouw wel even op de mouw denken te kunnen spelden!
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2004 @ 10:57:01 #293
43556 miss_dynastie
pi_23420703
Ik zou ze schriftelijk
- de mogelijkheid bieden binnen vier weken alsnog de babykamer zoals jullie hem gekocht hebben te leveren
- aangeven dat je het niet eens bent met hun lijmvoorstel en waarom
- aangeven dat indien men niet de gewenste babykamer binnen die tijd kunt leveren, jij de koop ontbindt en je geld terug wil.

En dan eens zien hoe ze reageren
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2004 @ 11:02:08 #294
81992 Githa
pi_23420795
Jullie zijn harstikke lief om zo snel; actief te reageren heb echt even het gevoel alsof mijn wereld in stort, wat natuurlijk onzin is en dat gaat over een uurtje vast al wat beter maar soms heb je gewoon het gevoel of je niet voor het geluk geboren bent..... sommige zullen dat gevoel best herkennen denk ik
Ik heb voor vanavond een gesprek aangevraagd in de winkel en neem mijn schoonvader die juridisch sterk en ervaren is mee. Kijken wat daaruit komt.

Moest zo dadelijk gaan werken maar heb toch maar even gebeld dat ik niet kwam....pffff kan beter alles er even uitgooien....fijn dat dat hier kan

Miss_D ....en wat als ik mijn geld al terug kan krijgen ? ....dan heb ik geen babykamer en overal krijg je te kampen met die lange levertijden .... wel qua onze smaak babykamer.
Het enige dat ik wil is dat mijn kindje straks in de door ons uitgekozen kamer ligt te slapen.... en wel optijd geleverd, geen stress en gewoon een fijne periode die ook bestaat uit het wegdromen in het kamertje VOOR de bevalling. Niet meer en niet minder maar dat schijnt al te moeilijk te zijn.
Ach ik ben misschien nu wat te stijf en onredelijk , dat zal ook de emotie wel zijn. Ik laat de dag vandaag maar passeren en ga vanavond dat gesprek aan..... anders weet ik het ook even niet
pi_23420942
Het is een kl*te situatie en hun weten daar idd handig gebruik van te maken en ze willen duidelijk niet dat jij naar de geschillencommisie stapt. Ik zou als ik jou was vanavond lekker even alle hormonen zich laten uitleven op de winkelmeneren Heel goed trouwens dat je iemand meeneemt Ik ga voor je duimen dat het goed gaat en dat je krijgt wat jij wil en zoals jij het wil
  vrijdag 19 november 2004 @ 11:11:29 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23420958
Moesten we Gomorrah niet feliciteren vandaag?
WIe was het nou die dat zou doen maar er niet was?

Nou ja, anyuway, Gomorrah... gefeliciteerd!
pi_23420973
Dat was loena volgens mij, die is op vakantie. Dus Gomorah gefeliciteerd ook namens Loena
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2004 @ 11:25:41 #298
43556 miss_dynastie
pi_23421234
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 11:02 schreef Githa het volgende:
Miss_D ....en wat als ik mijn geld al terug kan krijgen ? ....dan heb ik geen babykamer en overal krijg je te kampen met die lange levertijden .... wel qua onze smaak babykamer.
Het enige dat ik wil is dat mijn kindje straks in de door ons uitgekozen kamer ligt te slapen.... en wel optijd geleverd, geen stress en gewoon een fijne periode die ook bestaat uit het wegdromen in het kamertje VOOR de bevalling. Niet meer en niet minder maar dat schijnt al te moeilijk te zijn.
Ach ik ben misschien nu wat te stijf en onredelijk , dat zal ook de emotie wel zijn. Ik laat de dag vandaag maar passeren en ga vanavond dat gesprek aan..... anders weet ik het ook even niet
Nou, ik ben gewoon benieuwd of zij het wel voor elkaar kunnen krijgen... ik weet niet of je nog vertrouwen hebt in het bedrijf, ik zou dat dus niet meer hebben en dezelfde babykamer ergens anders halen vooropgesteld dat dat kan en de wachttijd niet heeeeeel veel langer is Maar misschien komen ze vanavond wel over de brug en leveren ze de kamer binnen een maandje of eerder, ik hoop het

Verder vind ik trouwens die levertijden op babykamers compleet bezopen
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2004 @ 11:29:15 #299
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23421296
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
Moesten we Gomorrah niet feliciteren vandaag?
WIe was het nou die dat zou doen maar er niet was?

Nou ja, anyuway, Gomorrah... gefeliciteerd!
dat was loena
  vrijdag 19 november 2004 @ 11:39:19 #300
45621 Suzanna
Mama van...
pi_23421497
Hmm...AnnieB - vervelend dat jij dat al drie weken hebt zeg! Ik merkte wel dat mijn vingers en handen steeds dikker werden, maar nu is het echt behoorlijk pijnlijk! Dingen oppakken en vastpakken is zelfs al pijnlijk.
Sterkte ermee, en ik hoop inderdaad dat het bij mij niet erger wordt dan dit.

Githa - succes met alles en ik hoop dat het toch nog goed komt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')