De meningen zijn hier over verdeeld blijkbaar. Volgens mijn vorige verloskundige was het in ieder geval geen probleem (kwam toen toevallig eens ter sprake). Ik ga trouwens zelf nooit naar de sauna...quote:Op donderdag 18 november 2004 12:05 schreef bixister het volgende:
anniebaby ik dacht dat het afgeraden werd om een sauna te bezoeken als je zwanger bent?
Het kan ook zo zijn, dat helemaal niks uit het pakket gebruikt wordt hoor! Ik heb alleen de steriele gaasjes en de kraammatjes gebruikt en niet waarvoor het bedoeld is; de gaasjes voor Jolies snot oog en de kraammatjes om d'r soms in de box te verschonen zonder dat alles bij plassen onder zou komen te zitten, dus het kan goed komenquote:Op donderdag 18 november 2004 17:26 schreef texelonia het volgende:
Ik was vergeten het pakket aan te vragen, toen de kraamzorg hier laatst was hielp ze me ff herinneren, dus daarom heb ik het nu pas. Maar had er al hele enge dingen over gehoord van voormalige LLM's, dus ik laat het lekker voor wat het is jaIk vond het maandverband in de Blije Kruidvat-doos al een domper, en dit zal niet veel beter zijn rvees ik
t zou kunnen hoor dat je je zo voelt omdat je ijzer wat laag is, ik had ook 7.4 en heb toen ijzertabletjes gekregen, en ik voelde me weliswaar wel wat beterquote:Op donderdag 18 november 2004 18:36 schreef Xanthe het volgende:
verhaal....
Gistermiddag iemand aan de lijn gehad, in de winkel waren ze allemaal erg behulpzaam en hebben er dan ook voor gezorgd dat er gisteravond om 17.30u nog iemand is komen kijken om te beoordelen. Nou de beoordeling was simpel..... dat kon zo echt niet maar hij moest wel gaan kijken naar het showmodel in de winkel zodat hij zeker wist dat dat ook niet " kapot" was anders hadden wij het zo gekochtquote:Op donderdag 18 november 2004 14:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Githa, heb je ze al te pakken gekregen?
Nou jaaaaaa.... waarom zou je een kapotte babykamer kopenquote:Op vrijdag 19 november 2004 09:01 schreef Githa het volgende:
babykamer...
De paniek slaat al toe bij de gedachten dat ze dadelijk gaan zeggen dat ze het niet optijd kunnen leveren.... en ik maar zorgen dat ik netjes optijd alles besteld hebquote:Op vrijdag 19 november 2004 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou jaaaaaa.... waarom zou je een kapotte babykamer kopen
Ik hoop ook dat het kamertje er snel zal zijn, maar als het echt zo populair is
Tja, in mijn ogen hoor je gewoon voor te gaan hoor, zij hebben slecht spul geleverd, dus zij moeten het maar oplossen. Wat een gedoe
Volgens mij weet Pluisje daar alles van....quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:23 schreef Suzanna het volgende:
Iemand ooit gehoord van het Carpaal Tunnel Syndroom?
Nou, ik ben gewoon benieuwd of zij het wel voor elkaar kunnen krijgen... ik weet niet of je nog vertrouwen hebt in het bedrijf, ik zou dat dus niet meer hebben en dezelfde babykamer ergens anders halen vooropgesteld dat dat kan en de wachttijd niet heeeeeel veel langer is Maar misschien komen ze vanavond wel over de brug en leveren ze de kamer binnen een maandje of eerder, ik hoop hetquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:02 schreef Githa het volgende:
Miss_D ....en wat als ik mijn geld al terug kan krijgen ? ....dan heb ik geen babykamer en overal krijg je te kampen met die lange levertijden .... wel qua onze smaak babykamer.
Het enige dat ik wil is dat mijn kindje straks in de door ons uitgekozen kamer ligt te slapen.... en wel optijd geleverd, geen stress en gewoon een fijne periode die ook bestaat uit het wegdromen in het kamertje VOOR de bevalling. Niet meer en niet minder maar dat schijnt al te moeilijk te zijn.
Ach ik ben misschien nu wat te stijf en onredelijk , dat zal ook de emotie wel zijn. Ik laat de dag vandaag maar passeren en ga vanavond dat gesprek aan..... anders weet ik het ook even niet![]()
dat was loenaquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
Moesten we Gomorrah niet feliciteren vandaag?
WIe was het nou die dat zou doen maar er niet was?
Nou ja, anyuway, Gomorrah... gefeliciteerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |