quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:31 schreef Jalu het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe deze Veronica gids daar terechtkomt?
Bron: Game-itquote:Vijf Europese bladen maken namelijk een cameo in MGS:3. Een leuke toevoeging van Hideo Kojima.
De vijf magazines die op kunnen duiken in de game zijn: Super Play (Zweden), PSM2 (Frankrijk), Play2mania (Spanje), Stern (Duitsland), of dus het Nederlandse Veronica Magazine. Er is een plaatje van, maar die heb ik helaas niet kunnen vinden, hij staat wel in het Veronica blad van komende week. Dus toch een klein beetje Hollands Glorie in MGS
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:54 schreef Robhimself het volgende:
Hoe pakken jullie de guards beet? Bij mij lukt het niet...moeten ze echt stil staan, of niet?Je moet een CQC wapen in gebruik hebben en dan met rondje als je achter een vijand staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis tot nu toe meer film dan gameplay......
Die microfoon in combinatie met motion detector werkt wel lekker, trouwens
Is wel lastig afentoe! ik probeer ze allemaal te ondervragen of een beetje te laten trippen alleen dat is best moeilijk heel vaak zijn ze bij mij binnen 2 seconden al dood omdat ik rondje te hard indruk
Narf!
Dat heet ingame reklame, reken erop dat veronica daar veel geld aan kwijt wasquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:31 schreef Jalu het volgende:
[..]
Nou ja zeg, hij ligt er echt, tot mijn stomme verbazing, zie deze foto:
[afbeelding]
Wie kan mij vertellen hoe deze Veronica gids daar terechtkomt?
Hier hadden ze de officiële guide ook bij de Free Record Shop liggen. Ik heb 'm (nog) niet gekocht, om dezelfde reden als jij.quote:Op zondag 6 maart 2005 16:39 schreef Darkzell het volgende:
Rondje minder hard indrukken ;P
Heeft er hier iemand trouwens ook de guide aangeschaft en hoe bevalt ie? Wil namelijk miss die van Play.com bij MGS3 bestellen. Speel ik hem eerst een keer zonder die guide uit en dan de tweede keer met om dan proberen het meeste uit die speelbeurt te halen dmv zoveel mogelijk items halen enzo.
oeeeh, dat klinkt goed!quote:Op zondag 6 maart 2005 20:12 schreef P-Style het volgende:
Zo... na zo'n 30 uur zeer intensief spelen heb ik 'm rond.
Ik had 'm waarschijnlijk wel sneller rond kunnen spelen, maar ik heb er lekker de tijd voor genomen en veel dingen gedaan die niet per se hoeven, zoals bijv. veel codecgesprekken voeren... die trouwens erg vermakelijk waren!quote:Op zondag 6 maart 2005 22:03 schreef BDisOKE het volgende:
oeeeh, dat klinkt goed!
Want ik doe er meestal nog wat langer over dan de tijden die ik hier voorbij zie komen.![]()
Idd de titel track is wel HEEL erg James Bond achtig (hoewel ik het wel een geweldig liedje vind).quote:Op zondag 6 maart 2005 22:28 schreef BDisOKE het volgende:
Ik vind trouwens wel dat de titel track heeeel erg James Bond is!![]()
Niet dat dat uitmaakt ofzo, maar het ligt er zo dik boven op.
Zitten nog wel meer James Bond verwijzingen in de Codec gesprekken tot nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip: Niet doen!quote:Op zondag 6 maart 2005 23:35 schreef Jebus het volgende:
Al heb ik wel de nasty habit het soms een beetje snel te doen.
dat sneaken...ik kan daar echt het geduld niet voor opbrengenquote:
Het zijn er nu nog zes... en ik heb ze alle zes al gedownload (nu staat m'n memory card bijna vol). Maar tijdens het spel heb ik ze niet echt gebruikt. Ik wist alleen niet dat deze camo's ook speciale eigenschappen bezitten!quote:Op maandag 7 maart 2005 01:53 schreef Gamedemon het volgende:
er zijn trouwens al iets van 9 costumes te downloaden als je netwerk adapter hebt...
ik heb er 2 gedownload , grenade. dan heb je oneindig nades , en mummy dan ben je immune voor wat dingen...en er stonden er nog wat
dat idee had ik ook al, je krijgt na ieder klein gebouwtje een boss lijkt welquote:Op maandag 7 maart 2005 09:47 schreef Robhimself het volgende:
Gisteren The Fury afgeknald, met de M37 gaat dat wel heeel makkelijk.... Die bossfights komen wel snel achter elkaar, krijg het idee dat het niet lang meer duurt.....
Die vond ik juist supervet, ik heb daar echt uren in een bosje gelegen. Ik snap dat het niet iedereen z'n ding is, typisch zo'n baas die je moet voelenquote:Op maandag 7 maart 2005 12:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat idee had ik ook al, je krijgt na ieder klein gebouwtje een boss lijkt wel
kheb net the end verslagen , wat een @^@#$ eindbaas zeg
mwah als je em door hebt issie nog irritant ,quote:Op maandag 7 maart 2005 14:06 schreef Jebus het volgende:
[..]
Die vond ik juist supervet, ik heb daar echt uren in een bosje gelegen. Ik snap dat het niet iedereen z'n ding is, typisch zo'n baas die je moet voelen
Nou ZEG dat wel idd ik heb er 2,5 uur over gedaan om hem uiteindelijk te verslaan ik werd er ZO ongelovelijk schagerijnig van dat ik al op iedereen zat te schelden.quote:Op maandag 7 maart 2005 12:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat idee had ik ook al, je krijgt na ieder klein gebouwtje een boss lijkt wel
kheb net the end verslagen , wat een @^@#$ eindbaas zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vreselijk coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hideo heeft zn best wel gedaan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok i've sead enough...
[ Bericht 4% gewijzigd door Sickert op 07-03-2005 19:37:06 (Prrrt!) ]Narf!![]()
Ja, als je die kilometer lange ladder moet beklimmen. Geniaal!quote:Op zondag 6 maart 2005 23:35 schreef Jebus het volgende:
Ik vind dat james bond gebeuren wel passen bij de 60's feel van het spel. Ik vind het vooral tof als dat lied dan soms terugkomt in het spel. Ik zit nu op 14 uur ofzo, ik hoop dat ik nog een lange tijd te gaan hebAl heb ik wel de nasty habit het soms een beetje snel te doen.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |