abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25382178
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 14:31 schreef Jalu het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe deze Veronica gids daar terechtkomt?
quote:
Vijf Europese bladen maken namelijk een cameo in MGS:3. Een leuke toevoeging van Hideo Kojima.
De vijf magazines die op kunnen duiken in de game zijn: Super Play (Zweden), PSM2 (Frankrijk), Play2mania (Spanje), Stern (Duitsland), of dus het Nederlandse Veronica Magazine. Er is een plaatje van, maar die heb ik helaas niet kunnen vinden, hij staat wel in het Veronica blad van komende week. Dus toch een klein beetje Hollands Glorie in MGS
Bron: Game-it
pi_25383998
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 12:54 schreef Robhimself het volgende:
Hoe pakken jullie de guards beet? Bij mij lukt het niet...moeten ze echt stil staan, of niet?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis tot nu toe meer film dan gameplay......
Die microfoon in combinatie met motion detector werkt wel lekker, trouwens
Je moet een CQC wapen in gebruik hebben en dan met rondje als je achter een vijand staat

Is wel lastig afentoe! ik probeer ze allemaal te ondervragen of een beetje te laten trippen alleen dat is best moeilijk heel vaak zijn ze bij mij binnen 2 seconden al dood omdat ik rondje te hard indruk
Narf!
  zaterdag 5 maart 2005 @ 19:04:03 #153
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_25384156
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 14:31 schreef Jalu het volgende:

[..]

Nou ja zeg, hij ligt er echt, tot mijn stomme verbazing, zie deze foto:

[afbeelding]

Wie kan mij vertellen hoe deze Veronica gids daar terechtkomt?
Dat heet ingame reklame, reken erop dat veronica daar veel geld aan kwijt was
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_25384783
Ik pak een guard altijd vast met het rondje. Maar zodra ik 'm wil ondervragen met L3 roept Snake "SPEAK!" en snijdt vervolgens z'n keel door.
pi_25398284
Rondje minder hard indrukken ;P

Heeft er hier iemand trouwens ook de guide aangeschaft en hoe bevalt ie? Wil namelijk miss die van Play.com bij MGS3 bestellen. Speel ik hem eerst een keer zonder die guide uit en dan de tweede keer met om dan proberen het meeste uit die speelbeurt te halen dmv zoveel mogelijk items halen enzo.
pi_25399681
quote:
Op zondag 6 maart 2005 16:39 schreef Darkzell het volgende:
Rondje minder hard indrukken ;P

Heeft er hier iemand trouwens ook de guide aangeschaft en hoe bevalt ie? Wil namelijk miss die van Play.com bij MGS3 bestellen. Speel ik hem eerst een keer zonder die guide uit en dan de tweede keer met om dan proberen het meeste uit die speelbeurt te halen dmv zoveel mogelijk items halen enzo.
Hier hadden ze de officiële guide ook bij de Free Record Shop liggen. Ik heb 'm (nog) niet gekocht, om dezelfde reden als jij.
pi_25400839
Zo... na zo'n 30 uur zeer intensief spelen heb ik 'm rond. Ik heb werkelijk geen idee hoe ik deze game moet beschrijven, maar laten we het erop houden dat ik nog nooit... maar dan ook nóóit zó verschrikkelijk onder de indruk ben geweest van een computerspel! Dit is werkelijk een meesterwerk!!! Perfectie onder de games. Werkelijk ongelofelijk!!!

Ik denk dat ik dit spel de komende paar weken nog wel een paar keren rond ga spelen. Als ik alles op een rijtje heb, dan schrijf ik misschien een userreview voor Fok!games
  zondag 6 maart 2005 @ 20:52:05 #158
38486 Sasami
Tomorrow never knows
pi_25401341
Ik heb hem ook net uitgespeeld 21 uur spelen MAAR wow wat een game idd en WAT een plot ook weer. Geweldig dit wordt ff afkicken, of ik ga hem gewoon nog een keer spelen
pi_25401959
Bij FRS komt het dan alleen uit op 75 euro (game+guide) maar met Free-ID wordt het dan iets van 67 euro.
Op play.com wordt het 66 euro. Dus dat wordt dan denk ik maar gewoon bij de FRS halen. Moeten ze die guide alleen wel hebben bij dat filiaal.
  zondag 6 maart 2005 @ 22:03:00 #160
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_25402413
quote:
Op zondag 6 maart 2005 20:12 schreef P-Style het volgende:
Zo... na zo'n 30 uur zeer intensief spelen heb ik 'm rond.
oeeeh, dat klinkt goed!
Want ik doe er meestal nog wat langer over dan de tijden die ik hier voorbij zie komen.
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_25402482
quote:
Op zondag 6 maart 2005 22:03 schreef BDisOKE het volgende:
oeeeh, dat klinkt goed!
Want ik doe er meestal nog wat langer over dan de tijden die ik hier voorbij zie komen.
Ik had 'm waarschijnlijk wel sneller rond kunnen spelen, maar ik heb er lekker de tijd voor genomen en veel dingen gedaan die niet per se hoeven, zoals bijv. veel codecgesprekken voeren... die trouwens erg vermakelijk waren! En met leuke referenties naar de andere twee metal gear solid delen!
  zondag 6 maart 2005 @ 22:28:09 #162
18875 BDisOKE
pi_25402873
Ik vind trouwens wel dat de titel track heeeel erg James Bond is!
Niet dat dat uitmaakt ofzo, maar het ligt er zo dik boven op.
Zitten nog wel meer James Bond verwijzingen in de Codec gesprekken tot nu.
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  zondag 6 maart 2005 @ 23:19:11 #163
38486 Sasami
Tomorrow never knows
pi_25403712
quote:
Op zondag 6 maart 2005 22:28 schreef BDisOKE het volgende:
Ik vind trouwens wel dat de titel track heeeel erg James Bond is!
Niet dat dat uitmaakt ofzo, maar het ligt er zo dik boven op.
Zitten nog wel meer James Bond verwijzingen in de Codec gesprekken tot nu.
Idd de titel track is wel HEEL erg James Bond achtig (hoewel ik het wel een geweldig liedje vind).
Maar goed ik ben dan ook helemaal weg van James Bond films
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_25404064
Ik vind dat james bond gebeuren wel passen bij de 60's feel van het spel. Ik vind het vooral tof als dat lied dan soms terugkomt in het spel. Ik zit nu op 14 uur ofzo, ik hoop dat ik nog een lange tijd te gaan heb Al heb ik wel de nasty habit het soms een beetje snel te doen.
Sold my Soul to Sony
pi_25404415
quote:
Op zondag 6 maart 2005 23:35 schreef Jebus het volgende:
Al heb ik wel de nasty habit het soms een beetje snel te doen.
Tip: Niet doen!
  maandag 7 maart 2005 @ 00:14:42 #166
18875 BDisOKE
pi_25404776
MGS is wel een van de weinige spellen die ik uit EN minimaal nog twee keer gespeeld heb.
Dus ik verwacht dat dat bij dit deel ook zo zal zijn.
Misschien ook die guide kopen dan, heb de guide van deel 2 (piggyback.) en dat is toch wel een erg mooi en uitgebreid naslag werk.
Oke na een aantal keer uitspelen kijk je het (bijna) nooit meer in, maar toch.
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  maandag 7 maart 2005 @ 01:53:22 #167
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_25406356
quote:
Op zondag 6 maart 2005 23:55 schreef P-Style het volgende:

[..]

Tip: Niet doen!
dat sneaken...ik kan daar echt het geduld niet voor opbrengen dus ik speel het MGS2 style...om het hoekje kijken....inschatten....besluipen , en in dit geval nekje doorsnijden
dat in de bosjes liggen enzo gaat allemaal zo langzaam.
er zijn trouwens al iets van 9 costumes te downloaden als je netwerk adapter hebt...
ik heb er 2 gedownload , grenade. dan heb je oneindig nades , en mummy dan ben je immune voor wat dingen...en er stonden er nog wat
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_25407516
quote:
Op maandag 7 maart 2005 01:53 schreef Gamedemon het volgende:
er zijn trouwens al iets van 9 costumes te downloaden als je netwerk adapter hebt...
ik heb er 2 gedownload , grenade. dan heb je oneindig nades , en mummy dan ben je immune voor wat dingen...en er stonden er nog wat
Het zijn er nu nog zes... en ik heb ze alle zes al gedownload (nu staat m'n memory card bijna vol). Maar tijdens het spel heb ik ze niet echt gebruikt. Ik wist alleen niet dat deze camo's ook speciale eigenschappen bezitten! Toch maar eens uitproberen dan!
  maandag 7 maart 2005 @ 09:47:50 #169
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_25408316
Gisteren The Fury afgeknald, met de M37 gaat dat wel heeel makkelijk.... Die bossfights komen wel snel achter elkaar, krijg het idee dat het niet lang meer duurt.....

Zit nu in de Groznj Grad underground passagel.....

En Eva is een fucking tease, ik had r allang genomen tegen een boom of op de berg!!
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  maandag 7 maart 2005 @ 12:06:39 #170
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_25410464
quote:
Op maandag 7 maart 2005 09:47 schreef Robhimself het volgende:
Gisteren The Fury afgeknald, met de M37 gaat dat wel heeel makkelijk.... Die bossfights komen wel snel achter elkaar, krijg het idee dat het niet lang meer duurt.....
dat idee had ik ook al, je krijgt na ieder klein gebouwtje een boss lijkt wel
kheb net the end verslagen , wat een @^@#$&# eindbaas zeg

[ Bericht 6% gewijzigd door Gamedemon op 07-03-2005 13:21:22 ]
pi_25411930
quote:
Op maandag 7 maart 2005 12:06 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Die vond ik juist supervet, ik heb daar echt uren in een bosje gelegen. Ik snap dat het niet iedereen z'n ding is, typisch zo'n baas die je moet voelen
Sold my Soul to Sony
  maandag 7 maart 2005 @ 14:14:14 #172
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_25412021
quote:
Op maandag 7 maart 2005 14:06 schreef Jebus het volgende:

[..]

Die vond ik juist supervet, ik heb daar echt uren in een bosje gelegen. Ik snap dat het niet iedereen z'n ding is, typisch zo'n baas die je moet voelen
mwah als je em door hebt issie nog irritant ,
als je em gevonden hebt , Thermal goggles aangooien , je ziet zijn voetsporen dan waar hij naar toe loopt. ik had geen sniper rifle btw .
en ik heb em volledig gekilled met me tranquilizer, werd half naar gelinkt in het begin als je gecodect word. en met lage stamina miste die gast meer had ik et idee
maar het meest irritant is nog wel het Cure/food Cure/food gebeuren constant

[ Bericht 5% gewijzigd door Gamedemon op 07-03-2005 14:32:02 ]
  maandag 7 maart 2005 @ 14:57:55 #173
38486 Sasami
Tomorrow never knows
pi_25412596
quote:
Op maandag 7 maart 2005 12:06 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Nou ZEG dat wel idd ik heb er 2,5 uur over gedaan om hem uiteindelijk te verslaan ik werd er ZO ongelovelijk schagerijnig van dat ik al op iedereen zat te schelden.
pi_25414717
Damn dit spel is zo!... zo!...
SPOILER
vreselijk cool
SPOILER
Hideo heeft zn best wel gedaan....
SPOILER
ok i've sead enough...

[ Bericht 4% gewijzigd door Sickert op 07-03-2005 19:37:06 (Prrrt!) ]
Narf!
pi_25416209
quote:
Op zondag 6 maart 2005 23:35 schreef Jebus het volgende:
Ik vind dat james bond gebeuren wel passen bij de 60's feel van het spel. Ik vind het vooral tof als dat lied dan soms terugkomt in het spel. Ik zit nu op 14 uur ofzo, ik hoop dat ik nog een lange tijd te gaan heb Al heb ik wel de nasty habit het soms een beetje snel te doen.
Ja, als je die kilometer lange ladder moet beklimmen. Geniaal!
pi_25421643
Ik heb Snake vs Monkey eens gedaan. Ik heb làng geen records gehaald, maar als je alle missies doet, dan krijg je een...
SPOILER
Deze kun je dan voortaan gebruiken in al je (save)games. Nou heb ik geen idee wat het nut is van dit ding, maar als je het spel voor een tweede (of derde, of vierde, ...) keer speelt, dan moet je voor de gein eens...
SPOILER
Ik lag in een scheur!!!

Die downloadbare camo's zijn inderdaad best handig! Al moet je er wel zelf achter zien te komen wat de extra functies zijn. Verder heb ik vandaag nog een leuke manier ontdekt om krokodillen te slopen. Gooi een granaat naar een gapende krokodil en hij eet 'm op! Succes gegarandeerd!

En o ja... moet je voor de gein eens tijdens de titelsong/intro op R1 drukken! En op L3...

[ Bericht 3% gewijzigd door P-Style op 08-03-2005 03:07:56 ]
  dinsdag 8 maart 2005 @ 14:58:38 #177
100496 H.Flick
Turn-based
pi_25426965
Dit is voor het eerst dat ik iets bij Play.com besteld heb en het langer duurt dan 6 dagen om te bezorgen . Ik word er heel ongelukkig van...
  dinsdag 8 maart 2005 @ 19:56:18 #178
38486 Sasami
Tomorrow never knows
pi_25429501
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 03:02 schreef P-Style het volgende:
Ik heb Snake vs Monkey eens gedaan. Ik heb làng geen records gehaald, maar als je alle missies doet, dan krijg je een...
SPOILER
Deze kun je dan voortaan gebruiken in al je (save)games. Nou heb ik geen idee wat het nut is van dit ding, maar als je het spel voor een tweede (of derde, of vierde, ...) keer speelt, dan moet je voor de gein eens...
SPOILER
Ik lag in een scheur!!!

Die downloadbare camo's zijn inderdaad best handig! Al moet je er wel zelf achter zien te komen wat de extra functies zijn. Verder heb ik vandaag nog een leuke manier ontdekt om krokodillen te slopen. Gooi een granaat naar een gapende krokodil en hij eet 'm op! Succes gegarandeerd!

En o ja... moet je voor de gein eens tijdens de titelsong/intro op R1 drukken! En op L3...
Tnx voor die tip ik heb hem nu ook, en zo lachen die domme aapjes proberen te pakken ze slaan zelfs terug ..... ik heb me iig wel vermaakt met die aapjes nu jou andere tips eens uitproberen
  woensdag 9 maart 2005 @ 00:49:53 #179
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_25434601
Wat een spel he, ben er eindelijk klaar mee(3 keer uitgespeeld). Heb hem echt helemaal kapot gespeeld van 2 maart tot nu. Elk gebied onderzocht en alles bekeken. Alle easter eggs. WAT EEN SPEL. Ben er nu wel klaar mee eigenlijk. Bij elk metal gear deel,.. speel ik hem gewoon een week a 2 weken kapot en dan ben ik weer happy . Wat me wel opviel was dat je elk boss fight binnen een minuut als je snel klaar wilt zijn of 3 uur (the end opa sniper) kan beslissen. En ik zag mooie veronica gids wel op meer plekken liggen :d

[ Bericht 1% gewijzigd door Alessandro op 09-03-2005 01:00:52 ]
pi_25434938
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 00:49 schreef Alessandro het volgende:
Wat een spel he, ben er eindelijk klaar mee(3 keer uitgespeeld). Heb hem echt helemaal kapot gespeeld van 2 maart tot nu. Elk gebied onderzocht en alles bekeken. Alle easter eggs. WAT EEN SPEL. Ben er nu wel klaar mee eigenlijk. Bij elk metal gear deel,.. speel ik hem gewoon een week a 2 weken kapot en dan ben ik weer happy . [afbeelding] Wat me wel opviel was dat je elk boss fight binnen een minuut als je snel klaar wilt zijn of 3 uur (the end opa sniper) kan beslissen. En ik zag mooie veronica gids wel op meer plekken liggen :d
Op welke moeilijkheidsgraad? Je bent pas een echte MGS-fan als je'm ten minste op Extreme uitspeelt! En je bent helemaal een held als je op European Extreme rondspeelt!

Ik ben nu bezig met m'n tweede ronde. Eerste keer was op Normal, nu doe ik het op Hard. Wat me opvalt aan deel 3 is dat je, in tegenstelling tot deel 1 & 2, je special items die je overhoudt na het rondspelen niet kan meenemen naar een andere moeilijkheidsgraad. Maar dat is eigenlijk maar goed ook. Anders zou het wel erg flauw zijn. Nu ik op hard bezig ben, probeer ik ook alle bosses te verdoven in plaats van te doden...
SPOILER
. Maar bij sommige bosses is dit haast niet te doen!
pi_25438242
Ik ben nu op het moment waar je zeg maar denkt dat je hem hebt uitgespeeld maar dat is niet zo.
SPOILER
Maar ik vind de latere bossfights wel erg makkelijk.
SPOILER
Ik had serieus meer moeite met de eerste paar.
Sold my Soul to Sony
pi_25441535
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 10:16 schreef Jebus het volgende:
Maar ik vind de latere bossfights wel erg makkelijk.
SPOILER
Ik had serieus meer moeite met de eerste paar.
Die was inderdaad extreem simpel! Als je je best deed was 'ie eerder dood, maar als je niet je best deed, duurde het gewoon wat langer voordat je'm verslaat, maar d'r is bijna geen gevaar voor eigen leven. Ik hoop dat 'ie op hard moeilijker is... en ik ga 'm misschien proberen te stunnen!
pi_25459498
heb m gisteravond ook uitgespeeld 21 uur maar vond inderdaad de latere Bossfights extreem simpel
SPOILER
Heerlijk spel dit ga van het weekend weer opnieuw beginnen
Narf!
pi_25461165
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 17:43 schreef Sickert het volgende:
SPOILER
Moeilijk te vinden?! Eén woord: Thermal Goggles! Ikzelf vond echter de tijdlimiet erg irritant.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 19:25:33 #185
100186 Cerby
Om je dood te lachen!!
pi_25493090
echt een wereld game!!
The End vind ik trouwens een van de beste boss battles van de hele serie.
The Fury was best makkelijk trouwens, heb de game nog niet uit, zit op ongeveer 80% van het spel
pi_25494322
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 19:25 schreef Cerby het volgende:
The End vind ik trouwens een van de beste boss battles van de hele serie.
Mee eens!
  zondag 13 maart 2005 @ 12:44:46 #187
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_25505431
SPOILER
  zondag 13 maart 2005 @ 12:49:07 #188
38486 Sasami
Tomorrow never knows
pi_25505498
quote:
Op zondag 13 maart 2005 12:44 schreef Gamedemon het volgende:
SPOILER
Ja een ongelovelijk irritant stukje ik heb hem 5 of 6 keer doorlopen todat ik er ZO zat van was en het uiteindelijk heb opgezocht.
  zondag 13 maart 2005 @ 13:06:45 #189
18875 BDisOKE
pi_25505816
Zo maar weer is spelen.
Loop nu in mijn lab jasje rond te stekkeren.
Waar ik wel gek van word is dat elke keer als ik iemand wil ondervragen voordat hij nog maar iets heeft kunnen zeggen alles onder het bloed zit, omdat ik zijn keel dan doorgesneden heb!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_25507544
quote:
Op zondag 13 maart 2005 12:49 schreef Sasami het volgende:
...heb opgezocht.
Codec-gesprekken zijn de key! Hoef je niks op te zoeken.
  zondag 13 maart 2005 @ 18:49:03 #191
38486 Sasami
Tomorrow never knows
pi_25508564
quote:
Op zondag 13 maart 2005 17:09 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ja, ik kwam daar achter toen ik hem al bijna had uitgespeeld.
  maandag 14 maart 2005 @ 02:36:57 #192
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_25510974
quote:
Op zondag 13 maart 2005 17:09 schreef P-Style het volgende:

[..]

SPOILER
kheb em wel uitgespeeld trouwens,
tis meer filmpjes dan game...
SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door Gamedemon op 14-03-2005 02:52:40 ]
  dinsdag 15 maart 2005 @ 12:00:09 #193
100496 H.Flick
Turn-based
pi_25519340
Dit is het eerste spel waarbij ik na het uitspelen meteen weer een nieuwe game gestart ben! Dat zegt genoeg, denk ik
  dinsdag 15 maart 2005 @ 17:30:32 #194
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_25523323
Moet je gaan liggen en dan gaat eva ook liggen en dan naar haar toe kruipen(dan roept ze iets heel liefs). Of kotsen waar ze bij staat. Of haar aankijken. En het viel me op dat wanneer je haar laat slapen ze ook zegt Fido yes there hmmm zoiets, FIdo is haar hondje :p Eva doet ook al aan beastiality. En the boss yes there hmmm en aan lesbian sex. Of als je op de mountains bent en iemand neerschiet en het bloed laat vloeien er van die vogels komen en er aan gaan zitten eten. En zo zijn er wel honderden dingen wat je kunt gaan uitproberen. Spel blijft top.
  woensdag 16 maart 2005 @ 22:08:30 #195
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_25532196
Ik hoorde laatst dat wanneer je alle filmpjes unlocked in de demo theater dat je dan een EVA peepshow krijgt(alleen de pal versie heeft dit). Heeft iemand die al ge-unlocked?? Zo ja hoe lang duurt het en wat zag je allemaal.
pi_25536032
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 22:08 schreef Alessandro het volgende:
Ik hoorde laatst dat wanneer je alle filmpjes unlocked in de demo theater dat je dan een EVA peepshow krijgt(alleen de pal versie heeft dit). Heeft iemand die al ge-unlocked?? Zo ja hoe lang duurt het en wat zag je allemaal.
Nou ja... om alle filmpjes te unlocken moet je het spel toch minstens 4x op dezelfde moeilijkheidsgraad uitspelen...
SPOILER
...en ik zit nu nog maar op 2x... dus het duurt nog effe voordat ik alle filmpjes heb. De demo theater is wel relaxed trouwens!
  donderdag 17 maart 2005 @ 09:42:47 #197
100186 Cerby
Om je dood te lachen!!
pi_25537901
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 22:08 schreef Alessandro het volgende:
en daar geil jij op?
  donderdag 17 maart 2005 @ 14:14:19 #198
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_25542680
Ik geil daar niet op, maar wil alle extra's zien en wil weten of het de moeite waard was om het spel 4 keer uit te spelen. Maar blijkbaar heeft nog niemand die ik ken alles al unlocked.
  donderdag 17 maart 2005 @ 15:46:48 #199
100186 Cerby
Om je dood te lachen!!
pi_25544796
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 14:14 schreef Alessandro het volgende:
Ik geil daar niet op, maar wil alle extra's zien en wil weten of het de moeite waard was om het spel 4 keer uit te spelen. Maar blijkbaar heeft nog niemand die ik ken alles al unlocked.
ik ga hem denk ik nog wel voor een 2e keer spelen, maar meer ook niet, en ben trouwens eerst nog met star ocean 3 bezig.
Heb jij mgs3 dan al uitgespeeld?
pi_25549279
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 09:42 schreef Cerby het volgende:

[..]

en daar geil jij op?
Ja joh..net als bij MGS wanneer je in die ventilatieschacht ligt te kijken naar hoe die chick in der lingerie aan t stretchen is

Hoe is de verhouding filmpjes/zelf spelen eigenlijk? Bij MGS2 waren t echt teveel filmpjes..
T was sowieso al kut met die gare Raiden,,.. ook al was t dan misschien geen vr training..t blijft een pussy imo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')