abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2005 @ 16:23:32 #101
100496 H.Flick
Turn-based
pi_25333363
Ik heb hem vandaag in mn handen gehad... en toen heb ik hem weer in het schap gelegd omdat ik hem besteld heb .
pi_25333672
Ik ben mijn geld vergeten, dus kan ik hem ook pas morgen kopen want ik ben pas om 5 uur klaar met school :' )
Sold my Soul to Sony
  woensdag 2 maart 2005 @ 18:49:31 #103
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_25334843
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 16:23 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb hem vandaag in mn handen gehad... en toen heb ik hem weer in het schap gelegd omdat ik hem besteld heb .
Ik had m ook even in mn handen, daarna verdween ie in een tasje, dat tasje verdween in een handschoenenvak en nu ligt ie voor me
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  woensdag 2 maart 2005 @ 18:51:32 #104
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_25334872
Ik heb hem en ga hem spelen nu. Kom net van school en werk.
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  woensdag 2 maart 2005 @ 19:14:18 #105
51342 Lard_Webber
Actief Lurker
pi_25335224
Cool dat sommige mensen m al hebben. Ik heb tot 4 uur school, dus voor mij zit het er voorlopig nog niet in...
pi_25335754
Damn, GCShop heeft niet genoeg exemplaren gekregen. Dan maar annuleren en ergens anders halen
pi_25335887
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 19:14 schreef Lard_Webber het volgende:
Cool dat sommige mensen m al hebben. Ik heb tot 4 uur school, dus voor mij zit het er voorlopig nog niet in...
Mijn klasgenoot heeft hem.

Zelf hoef ik het spel niet.
pi_25336543
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 19:52 schreef CloudStrife het volgende:
Damn, GCShop heeft niet genoeg exemplaren gekregen. Dan maar annuleren en ergens anders halen
Ik heb het mailtje ook gehad...
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u Metal Gear Solid 3 bij ons besteld. Vandaag hebben we de eerste levering van dit spel gehad, maar helaas hebben we er niet genoeg gekregen. Hierdoor kunnen wij u geen exemplaar opsturen. Volgens onze leverancier krijgen we volgende week weer nieuwe exemplaren. Als u hier niet op wilt wachten, bent u vrij om uw bestelling (gratis) te annuleren of wijzigen. Onze excuses voor het ongemak.
Dit is werkelijk niet te geloven!!! Nou ja... dan maar annuleren die hap en morgen in de stad kijken of ik 'm kan vinden!
pi_25337292
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 20:48 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik heb het mailtje ook gehad...
[..]

Dit is werkelijk niet te geloven!!! Nou ja... dan maar annuleren die hap en morgen in de stad kijken of ik 'm kan vinden!
Ja, ik heb ook gereplyed en gezegd dat ik dan annuleer.
Dan maar een paar euro meer, ga niet een week wachten, en dan ook nog eens de kans dat ze dan weer niet genoeg exemplaren krijgen.
  woensdag 2 maart 2005 @ 22:20:21 #110
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_25337663
je kan ook met jack raiden spelen uit deel 2 als je in het begin zegt i like mgs2
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 3 maart 2005 @ 00:13:31 #111
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_25339832
pfff het spel komt langzaam op gang zeg....2 uur play time waarvan mischien 15 minuten geplayed....
maargoed het draait bij alle Metal gears om het verhaal he dus het zal vanzelf wel meer aktie worden
pi_25343446
Wat jammer, de treinen rijden niet vandaag, en ik heb metal gear binnen
Sold my Soul to Sony
pi_25344551
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 10:15 schreef Jebus het volgende:
Wat jammer, de treinen rijden niet vandaag, en ik heb metal gear binnen
Treinen rijden niet ?
Ik zie er net 1 wegrijden vanuit mijn raam.
pi_25344643
de trein naar mijn school rijdt niet
Sold my Soul to Sony
pi_25345361
Zo, ik heb 'm ook maar gehaald hoor! Ik ga toch zeker niet nòg een week wachten?! (maar wel ¤9,99 teveel betalen ) Nu snel m'n bestelling annuleren bij GCshop... en spelen dat spel!!! Vaarwel sociaal leven!
  donderdag 3 maart 2005 @ 15:23:56 #116
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_25347634
Nadat ik hem gisteren de hele nacht had gespeeld. Heb net de Fury verslagen en kan pas weer rond 18.00 beginnen. Het viel mij op dat het heel onduidelijk was allemaal. Heel grauwe graphics en ik zag bijna niets. Ik had hem liever wat scherper gezien (vooral de buiten gebieden) en wat meer kleuren. Het ziet er nu een beetje muf uit. Maar dat komt denk ik ook doordat er zoveel inzit(net als San andreas zag er ook zo muf uit). Maar verder topspel.

[ Bericht 5% gewijzigd door Alessandro op 03-03-2005 18:47:52 ]
pi_25349226
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 15:23 schreef Alessandro het volgende:
Het viel mij op dat het heel onduidelijk was allemaal. Heel grauwe graphics en ik zag bijna niets. Ik had hem liever wat scherper gezien (vooral de buiten gebieden) en wat meer kleuren. Het ziet er nu een beetje muf uit. Maar dat komt denk ik ook doordat er zoveel inzit(net als San andreas zag er ook zo muf uit). Maar verder topspel.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar wat mij betreft is dit het allermooiste PS2 spel dat ik óóit heb gespeeld! Damn wat ziet dit spel er goed uit. Die Hideo beheerst de PS2 echt helemaal! (tip: speel dit spel op een goed gecalibreerde tv met een RGB-kabel). Ik zou 't niet eens dùrven vergelijken met San Andreas' graphics. Het geluid is ook über. Heb (nog) geen av-receiver met Dolby Pro Logic II, maar in stereo alleen is het al geweldig. De gameplay is net zoals die van MGS2, maar dan nèt ietsje beter en uitgebreider. Het spel zit weer boordevol details en dan heb ik het nog niet eens over het verhaal gehad...

Ja, MGS3 is een meesterwerk en ik heb alleen nog maar het eerste gedeelte gehad. Dit is echt zo'n spel dat ja maar door wilt blijven spelen en dat is precies wat ik zometeen ga doen!

O ja... wil je spoilers voortaan a.u.b tussen [spoiler]-tags zetten? (geldt ook voor anderen natuurlijk )
pi_25349467
Alessandro wil je die spoiler ff in spoiler tags plaatsen ik had hem bijna en mgs verneuken staat de dood straf op!
Chicks with anorexia snort diet coke
PSN: Mones_NL
  donderdag 3 maart 2005 @ 18:56:24 #119
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_25349935
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 18:14 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar wat mij betreft is dit het allermooiste PS2 spel dat ik óóit heb gespeeld! Damn wat ziet dit spel er goed uit. Die Hideo beheerst de PS2 echt helemaal! (tip: speel dit spel op een goed gecalibreerde tv met een RGB-kabel). Ik zou 't niet eens dùrven vergelijken met San Andreas' graphics. Het geluid is ook über. Heb (nog) geen av-receiver met Dolby Pro Logic II, maar in stereo alleen is het al geweldig. De gameplay is net zoals die van MGS2, maar dan nèt ietsje beter en uitgebreider. Het spel zit weer boordevol details en dan heb ik het nog niet eens over het verhaal gehad...

Ja, MGS3 is een meesterwerk en ik heb alleen nog maar het eerste gedeelte gehad. Dit is echt zo'n spel dat ja maar door wilt blijven spelen en dat is precies wat ik zometeen ga doen!

O ja... wil je spoilers voortaan a.u.b tussen [spoiler]-tags zetten? (geldt ook voor anderen natuurlijk )
Ik ben echt een die hard metal gear fan. En oke vergelijking met san andreas was niet goed, natuurlijk is metal gear veel mooier. Maar ik bedoel het maakt zo'n wazig indruk. Maar kan ook aan mijn tv liggen. Verder topspel ik ga zo weer verder spelen. En gisternacht hoorde ik zijn maag (dacht eerst dat ik het was) Al die kleine dingen maken een super spel zo goed en compleet. Ik ben er nog wel zoet mee
pi_25350406
Ik vind het ook echt supermooi, vooral die scenes dat je in het water loopt. Ik kan enigzins begrijpen wat Alessandro met die wazigheid bedoelt, maar voor mij geeft dat juist de perfecte junglesfeer (alleen, een jungle in rusland ) En de gameplay vind ik vooral beter dan de vorige delen door het ontbreken van de radar, en het survival gebeuren. Je wordt echt gedwongen een het een beetje op een andere manier te spelen (ik loop de hele tijd alleen maar met mijn mes rond die cqc ruled). Verder vind ik al die kleine dingetjes erg cool, en die subtiele humor die in de codecgesprekken zit is ook erg leuk imo. Het enige nadeel wat ik vind zijn de stemmen, die hadden van mij wel in het Russisch gemogen om het geheel wat realistischer te maken. Maar ik ben nog niet heel ver ofzo (5 uur) dus wat mij betreft wordt het alleen maar beter.
Sold my Soul to Sony
  donderdag 3 maart 2005 @ 19:44:15 #121
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_25350643
Ze praten russisch. Sokolov vraagt aan snake hoe het komt dat hij zo goed russisch kan praten(in het begin). Maar ze praten engels zodat we het verstaan.
pi_25350982
Ja dat weet ik, maar toch doe dan tenminste nog een Russisch accent. In MGS2 hadden alle soldaten toch ook een russisch accent? Of herriner ik me dat fout.
Sold my Soul to Sony
pi_25351334
Ik heb hem ook!
Geweldig spel, net de Pain verslagen.
pi_25352908
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 20:01 schreef Jebus het volgende:
Ja dat weet ik, maar toch doe dan tenminste nog een Russisch accent. In MGS2 hadden alle soldaten toch ook een russisch accent? Of herriner ik me dat fout.
Dat viel me inderdaad ook op. Dat ze de accenten hebben weggelaten. Opzich wel begrijpelijk (voor de mensen thuis ) dat ze gewoon Engels praten, maar een accent geeft in ieder geval wel een indicatie van welke taal ze eigenlijk moeten spreken. En inderdaad... in vorige MGS-delen hadden de Russen wel een accent.
pi_25352977
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 18:56 schreef Alessandro het volgende:
Ik ben echt een die hard metal gear fan. En oke vergelijking met san andreas was niet goed, natuurlijk is metal gear veel mooier. Maar ik bedoel het maakt zo'n wazig indruk. Maar kan ook aan mijn tv liggen.
Misschien ligt het aan je tv ja. Het is trouwens ook het eerste spel op de PS2 dat ik gezien heb, waarbij de full screen anti aliasing perfect geïmplementeerd is. Je ziet bijna nergens "kartelrandjes" en de textures hebben een hele hoge resolutie. Werkelijk niet te vergelijken met het gros van de andere PS2-spellen.
pi_25355319
Damn, ik had moeite met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sold my Soul to Sony
pi_25355618
die the fear is echt een bitch! vandaag al 9 uur bezig! morge ff proberen uit te spelen!
pi_25359263
Ik heb gisteren nog wat camouflage-pakjes gedownload. Er staan er nu 6 online, maar die dingen zijn best groot. Ruim 800KB, dus je memorycard staat zó vol!
pi_25359326
quote:
March 3, 2005 - While the existence of Metal Gear Solid 4 was confirmed last year in a conference call a recent press event in Germany provided a few new details. The new team of people working on the game has been announced with Hideo Kojima now taking on a less hands-on role. This new game will be a departure from the series as the first three games comprised a trilogy and this will be a new beginning on a next-generation console.

One of the new themes of MGS4 is "No Place to Hide!" and with no more details beyond that it's up to speculation as to what that exactly means. This could mean that some guaranteed safe spots, such as the logs or crawlspaces in MGS3 will be absent the next time around. It could also mean that the game will feature a different camera system with a third-person camera that fans have been asking for. We will have to wait for further details.

The other theme of the event was "No Place for Hideo!" with Kojima now taking on the Executive Producer role. There is a new producer, Ken-ichiro Imaizumi, and the director is now Alan Smithee. If you're not familiar with Alan Smithee, we suggest taking a peek at his huge body of work as an imaginary person that people in the movie business use when they don't want to be associated with a movie they feel will be an utter disaster. This is an obvious joke from Kojima and surely there will be an announcement later on as to who the director will really be if there is to be one at all.

Despite the report from the earlier conference call that work had already started on the project, the team announced that the real work will officially start this Sunday. There was no announcement as to any possible release date.
Bron: IGN

Hmmm... ik ben benieuwd. Toch hoop ik ten zeerste dat Hideo nog énigszins invloed heeft op het spel!
pi_25360114
Ik moet zeggen dat ik toch een beetje moeite met het spel heb. Ik ben er gisteravond aan begonnen, maar waar je vroeger makkelijk kon schuilen, ben je nu gewoon de lul als je ontdekt wordt.
Een gevoel van vrijheid is er ook niet echt in de jungle, omdat je toch beperkt bent tot een specifiek gebied waar je eigenlijk alleen maar achter wat dunne bomen kan schuilen.
pi_25360225
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 09:55 schreef Opie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik toch een beetje moeite met het spel heb. Ik ben er gisteravond aan begonnen, maar waar je vroeger makkelijk kon schuilen, ben je nu gewoon de lul als je ontdekt wordt.
Een gevoel van vrijheid is er ook niet echt in de jungle, omdat je toch beperkt bent tot een specifiek gebied waar je eigenlijk alleen maar achter wat dunne bomen kan schuilen.
Dat schuilen gaat inderaad niet meer zo makkelijk in de jungle! Toch zijn er wel wat leuke plekjes om jezelf te verstoppen. MGS3 is nu ècht een sneak-game geworden. Je moet er ook echt de tijd voor nemen, wil je niet ontdekt worden.
pi_25360435
cammo+gras+liggen= 90% cammo duz dat moet niet moeilijk zijn....
maargoed ik heb t spel maar vor 10 min gespeeld
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_25360535
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 10:18 schreef MrSkyline het volgende:
cammo+gras+liggen= 90% cammo duz dat moet niet moeilijk zijn....
maargoed ik heb t spel maar vor 10 min gespeeld
Dat zou je verwachten... maar als er dan zo'n kerel op je af komt, dan ziet 'ie je toch wel liggen hoor en dan kun je niet zomaar wegrennen!
pi_25361791
Als een Rambo erdoor rennen werkt trouwens ook gewoon als die guards op te lastige plaatsen staan. Als je ze allemaal snel afmaakt dan loopt die meter supersnel af en komen er geen reinforcements. Of je zet het op een lopen en doet bij elk mannetje die duikrol maar das een beetje lame.
Sold my Soul to Sony
pi_25363197
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 00:00 schreef RAM_ het volgende:
die the fear is echt een bitch! vandaag al 9 uur bezig! morge ff proberen uit te spelen!
er is een handigheidje voor deze boss toen ik daar achterkwam was het zo gepiept.
Homer Simpson: "Relax. What is mind? No matter. What is matter? Never mind!"
pi_25363856
Ik ben al een aantal uren bezig en ik heb nog steeds geen boss-fight gehad. Dat vind ik een goed teken, want nu weet ik dat me nog heel wat te wachten staat! Ik hoop dat 'ie iets langer duurt om rond te spelen dan de vorige 2 delen.
pi_25364520
jazeker ik ben nu al elf uur bezig en het eind is nog lang niet in zicht (denk ik). (mgs1 deed ik 8 uur over, mgs2 13 uur) Maar dat komt ook omdat ik gewoon lang zit te kutten met die guards (echt lache wat je allemaal met ze kan doen, en wat je te weten krijgt als je ze ondervraagt enzo)
Sold my Soul to Sony
pi_25366757
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 11:38 schreef Jebus het volgende:
Als een Rambo erdoor rennen werkt trouwens ook gewoon als die guards op te lastige plaatsen staan. Als je ze allemaal snel afmaakt dan loopt die meter supersnel af en komen er geen reinforcements. Of je zet het op een lopen en doet bij elk mannetje die duikrol maar das een beetje lame.
Als je er eens op gaat letten kom je erachter dat je met heel veel actiegames gewoon door kan rennen
Het is inderdaad nogal lame, maar wel grappig
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_25367377
ok, ik ben bij the end maar ik heb geen sniper! waar moet ik die vinden?
pi_25368139
Wat de hel ik nu weer tegen ben gekomen!

Loop ik zo dat "Graniny Gorki Lab (1F)"-gebouwtje binnen en wat zie ik daar liggen op dat langgerekte bureau wat tegen de muur staat? Een Veronica magazine!!! Geen grap! Er staat zelfs "Veronica komt naar je toe" op! Jammer dat ik geen screenshots kan maken... maar dit is echt bizar! Dit spel zit echt vol met details.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 20:41:04 #141
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_25369044
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 19:42 schreef P-Style het volgende:
Wat de hel ik nu weer tegen ben gekomen!

Loop ik zo dat "Graniny Gorki Lab (1F)"-gebouwtje binnen en wat zie ik daar liggen op dat langgerekte bureau wat tegen de muur staat? Een Veronica magazine!!! Geen grap! Er staat zelfs "Veronica komt naar je toe" op! Jammer dat ik geen screenshots kan maken... maar dit is echt bizar! Dit spel zit echt vol met details.
las het al in de veronica van volgende week, met famke janssen op de voorkant , ik dacht dat het fotosoep was van ze
pi_25369337
Ben net begonnen met het eerste level en had net Sokolov bevrijd in de eerste missie.
Het filmpje wat je dan te zien krijgt! Echt te bruut voor worden. (.....) & Snake!
Ik weet meteen weer waarom raiden zuigt en snake gewoon DE man is!
Built for Speed
  vrijdag 4 maart 2005 @ 23:44:13 #143
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_25372326
heb hem vanavond gekocht!
Zag hem staan en kon hem niet laten liggen!
Ben nu bij de loopbrug in de jungle.
Nog aardig wennen aan de besturing wel.
Waarom zit dat kijken onder de verkeerde knuppel...
Verder wel weer heerlijk sfeertje, leuk sofar.
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_25372704
Waar is de game op dit moment het goedkoopst (maakt me niet zoveel of hij nog niet direct leverbaar is, heb toch tentamens volgende week )?
Dell XPS M1530 | Nokia N81 | Sony PlayStation 3 | xbox 360 HDMI | Sony Bravia 32S3000
pi_25372869
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 00:02 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Waar is de game op dit moment het goedkoopst (maakt me niet zoveel of hij nog niet direct leverbaar is, heb toch tentamens volgende week )?
Muchogames.nl: 52 Euro
GCshop.nl: 52 Euro
MediaMarkt: 56 Euro
  zaterdag 5 maart 2005 @ 00:18:24 #146
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_25373018
Morgenmiddag ga ik 'm halen (bestelling). Het zal mij benieuwen.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  zaterdag 5 maart 2005 @ 12:54:07 #147
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_25378935
Hoe pakken jullie de guards beet? Bij mij lukt het niet...moeten ze echt stil staan, of niet?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis tot nu toe meer film dan gameplay......
Die microfoon in combinatie met motion detector werkt wel lekker, trouwens
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
pi_25379633
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 00:11 schreef Opie het volgende:

[..]

Muchogames.nl: 52 Euro
GCshop.nl: 52 Euro
MediaMarkt: 56 Euro
Play.com: 48 euro
pi_25380190
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 20:41 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

las het al in de veronica van volgende week, met famke janssen op de voorkant , ik dacht dat het fotosoep was van ze
Nou ja zeg, hij ligt er echt, tot mijn stomme verbazing, zie deze foto:

Wie kan mij vertellen hoe deze Veronica gids daar terechtkomt?

[ Bericht 9% gewijzigd door Jalu op 05-03-2005 14:37:26 ]
pi_25380243
hahaha serieus, ik dacht dat ze het gephotoshopped hadden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')