laat maar, dat was 2003.quote:Op donderdag 18 november 2004 21:00 schreef Litso het volgende:
Rammstein - Amerika
Marilyn Manson - This Is The New Shit. Of was dat 2003?
Als je met album-tracks gaat werken zijn het zo ontzettend veel nummers... en veel mensen kennen dan veel nummers niet, waardoor je eigenlijk nooit echt een toernooi kan organiseren...quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:49 schreef methodmich het volgende:
Dat probleem bedoel ik dus, thaleia.
Daar zal ik ook tegenaanlopen. Van sommige albums heb ik geen idee welk nummer, if any, op single is uitgekomen. Bijkomend voordeel is echter wel dat toch niemand die albums überhaupt kentquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:49 schreef methodmich het volgende:
Dat probleem bedoel ik dus, thaleia.
Jolene is een B-kantje van Hello Operator dacht ik, van jaren geleden!quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:49 schreef dolle_hond het volgende:
ik vind Jolene van White Stripes wel sterk, net als Slowhands van Interpol
Maar ook de nieuwste single!quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jolene is een B-kantje van Hello Operator dacht ik, van jaren geleden!
iig in belgie, want het was hotshot op stubru vorige weekquote:Op zaterdag 20 november 2004 23:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar ook de nieuwste single!
Dat zou ik persoonlijk een waardeloze regel vinden - in deze tijden van winkelen over het Internet is enkel denken in "nederlandse releases" nogal beperkt.quote:Op zondag 21 november 2004 16:37 schreef methodmich het volgende:
Maar het zijn toch alleen singles in NL die tellen?
Wat zijn de mooiste nummers van 2004?quote:Op donderdag 18 november 2004 19:50 schreef mark_03 het volgende:
(voor inspiratie is er een topic waarin al wat "beste nummers van 2004" genoemd zijn)(kan de link niet zo snel vinden)
Idd, die bedoelde ikquote:Op zondag 21 november 2004 21:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat zijn de mooiste nummers van 2004?
Op de beurs was-ie volop te krijgen in elk geval, ik heb de 7" maar gekochtquote:Op zondag 21 november 2004 08:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
iig in belgie, want het was hotshot op stubru vorige week
Nou ja, er wordt vanzelf uitgefilterd wat zo onbekend is dat 1 of 2 mensen het kennen. En misschien houden de meesten gewoon niet van mainstreamquote:Op maandag 22 november 2004 14:32 schreef mark_03 het volgende:
Ik snap best dat daar de betere nummers tussen zitten, maar voor een toernooi is 't niet zo handig. 't Scheelt wel dat ik 't dit keer in een poule-vorm ga opzetten, maartoch... hou 't iets meer "mainstream".
quote:Op maandag 22 november 2004 17:33 schreef ranja het volgende:
Ik herken een hoop van de 3voor12 song van het jaar verkiezing Daisy....
"lokale pubbandjes" is wel een beetje respectloze betiteling, toch... Ik geloof dat in mijn nominatielijst geen bands staan die geen internationale distributie hebben, afgezien wellicht van Hyper Kinako omdat die nog steeds te lam zijn om een fatsoenlijk debuutalbum uit te brengen.quote:Op maandag 22 november 2004 14:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Idd, die bedoelde ik.
Er is al aardig wat genomineerd. Wat ikzelf een beetje in gedachten had toen ik begon aan dit topic,was om het wat meer "mainstream" te houden. Wat ik nu veel zie zijn promo-singles, singles die niet in Nederland uitgebracht zijn, singles van lokale pubbandjes enz.
Ik snap best dat daar de betere nummers tussen zitten, maar voor een toernooi is 't niet zo handig. 't Scheelt wel dat ik 't dit keer in een poule-vorm ga opzetten, maartoch... hou 't iets meer "mainstream".
Was er eigenlijk blind vanuit gegaan dat op de 3voor12 list enkel singles zouden staan. Niet dus...quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:32 schreef Grobbel het volgende:
DaisyDuke, mooi lijstje hoor, maar ik denk niet dat dit allemaal singles zijn geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |