quote:Op dinsdag 29 juni 2004 01:29 schreef SterkStaaltje het volgende:
Counting Crows ft. Blof - Holiday in Spain
Dit is de meest nietszeggende post van de avondquote:Op dinsdag 29 juni 2004 01:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor, die zegt alles.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 01:36 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Dit is de meest nietszeggende post van de avond![]()
![]()
Mwah, datquote:Op dinsdag 29 juni 2004 01:36 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Dit is de meest nietszeggende post van de avond![]()
![]()
Misschien moet je hem nog eens luisterenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 01:39 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mwah, dat-icoon zet ie altijd achter z'n post, en met het
-icoon ben ik het wel eens eigenlijk...
Heb ook nog weinig mooist ontdekt tot nu toe...
Sorry, heb het gewoon niet zo op Blof... Semi-diepzinnige teksten altijdquote:Op dinsdag 29 juni 2004 01:39 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Misschien moet je hem nog eens luisteren![]()
jaaaa.... zeker 2 weken opzoek geweest naar de titel van dit nummer en dankzij FOK! kunnen vindenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 01:39 schreef p-etr-a het volgende:
Ja, dat is natuurlijk meer op meningen dan feiten gebaseerd.
Wat mij betreft:
Shapeshifters - Lola's Theme
Hoobastank - The Reason
Muse - Sing For Absolution
...
Dat is het rottige aan in het Nederlands zingen, iedereen is meteen zo gefocust op wat je nou eigenlijk zingt. Ik vind het op zich namelijk wél mooie muziek, maar soms zijn de teksten inderdaad ver beneden niveau. Altijd over mooie momenten om dood te gaan et cetera, dat horen maakt me gewoon niet blijer.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 01:46 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Sorry, heb het gewoon niet zo op Blof... Semi-diepzinnige teksten altijd![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 02:09 schreef gbm het volgende:
[..]
jaaaa.... zeker 2 weken opzoek geweest naar de titel van dit nummer en dankzij FOK! kunnen vinden
heerlijk nummer
ik vrees nu al het ergste...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 02:11 schreef p-etr-a het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Vind ik ook, ik krijg er maar geen genoeg van!
Ik heb het al wat eerder via een ander forum gevonden, ik hoop wel dat de versie die ik eerst op Radio 538 hoorde (met veel meer geblaat en minder mooie muziek) niet populair wordt.
Mja, de kans zit er wel redelijk in.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 02:13 schreef gbm het volgende:
[..]
ik vrees nu al het ergste...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |